E36 compact ekonometra pieslēgšana
Nezinu vai kādam tas interesē, bet ja nu kāds no kompotistu īpašniekiem iekš e36.lv grib ielikt parasto E36 speedo un redzēt visu, kas tur ir jāredz, tad pēc šitās pamācības visu varēs +/- izdarīt.
Bilžu nebūs, mož kāds cits, kurš sabildēs varēs ielikt priekš citiem.
P.S. - Manā variantā tas ir izdarāms tikai tad, ja ir OBC'
P.S.S. - Darbojas tikai uz M50/M52, jo tam ir analogs sprauslu impulsa signāls.
P.S.S.S. - Tā kā ekonometrs nestrādā iekš OBC pēc 6 cyl swap, sazinamies ar Dogmu un palūdzam pārkodēt OBC uz M52B25 ( ja ir M50B25 vai M52B25 swaps) vai uz M52B28, ja ir M52B28 swaps
Tad soli pa solim:
1. Noņemam stūri (ja nav stūre ar izvirzījumu)
2. Izņemam speedo
3. Izņemam magnetolu
4. Izņemam ārā OBC
5. Noņemam baltajam spidometra štekerim aizsargu un noslidinam uz sāniem balto apvalku
6. Izdaram tieši to pašu ar OBC štekeri
7. Pašā solīdākajā variantā aizbraucam pie kāda ciemos, kam ir kāda daļa provodkas un izvelkam ārā 21 pinu (balts vads ar melnām strīpām) no baltā speedo štekera, paņemam kādus 30-40cm un nokniebjam. (krāsa vienalga, balts ar melnu vienkārši nāk oriģināli sprauslu impulsam)
8. Notīram nedaudz izolācīju no OBC vada, kas ir balts ar melnām strīpām. (Uzmanīgi, lai nesagrieztu dzīslas vai nenogrieztu vispār.)
9. Pioledējam vadu pie vietas, kur notīrīta bija izolācīja, notinam ar izolācījas lentu.
10. Aizvelkam vadu uz spidometra pusi.
11. Skaisti ieliekam vadu iekšā tam paredzētajā 21. pinā
12. Saliekam visu atpakaļ un viss ir strādājošs.
Otrs variants ir ievilkt vadu no motora štekera iekš motortelpas, bet šitā ir ērtāk, vieglāk un tas vads nevienam netraucē, kā arī nekrīt acīs. No motortelpas ir jāvelk, ja ir 6 cyl swaps iekš kompota, kam nav OBC.
Bilžu nebūs, mož kāds cits, kurš sabildēs varēs ielikt priekš citiem.
P.S. - Manā variantā tas ir izdarāms tikai tad, ja ir OBC'
P.S.S. - Darbojas tikai uz M50/M52, jo tam ir analogs sprauslu impulsa signāls.
P.S.S.S. - Tā kā ekonometrs nestrādā iekš OBC pēc 6 cyl swap, sazinamies ar Dogmu un palūdzam pārkodēt OBC uz M52B25 ( ja ir M50B25 vai M52B25 swaps) vai uz M52B28, ja ir M52B28 swaps
Tad soli pa solim:
1. Noņemam stūri (ja nav stūre ar izvirzījumu)
2. Izņemam speedo
3. Izņemam magnetolu
4. Izņemam ārā OBC
5. Noņemam baltajam spidometra štekerim aizsargu un noslidinam uz sāniem balto apvalku
6. Izdaram tieši to pašu ar OBC štekeri
7. Pašā solīdākajā variantā aizbraucam pie kāda ciemos, kam ir kāda daļa provodkas un izvelkam ārā 21 pinu (balts vads ar melnām strīpām) no baltā speedo štekera, paņemam kādus 30-40cm un nokniebjam. (krāsa vienalga, balts ar melnu vienkārši nāk oriģināli sprauslu impulsam)
8. Notīram nedaudz izolācīju no OBC vada, kas ir balts ar melnām strīpām. (Uzmanīgi, lai nesagrieztu dzīslas vai nenogrieztu vispār.)
9. Pioledējam vadu pie vietas, kur notīrīta bija izolācīja, notinam ar izolācījas lentu.
10. Aizvelkam vadu uz spidometra pusi.
11. Skaisti ieliekam vadu iekšā tam paredzētajā 21. pinā
12. Saliekam visu atpakaļ un viss ir strādājošs.
Otrs variants ir ievilkt vadu no motora štekera iekš motortelpas, bet šitā ir ērtāk, vieglāk un tas vads nevienam netraucē, kā arī nekrīt acīs. No motortelpas ir jāvelk, ja ir 6 cyl swaps iekš kompota, kam nav OBC.
Uz e36/7 un e36/8 šitas arī attiecas. Tāpat jāvelk vads no OBC 4.pina (baltais ar melnām strīpām) uz priborkas baltā štekera 21.pinu.