Kā atiestatīt eļļas servisa inervālu instrumentu panelī
Pēc eļļas nomaiņas tā kā vajadzētu atiestatīt eļļas servisa intervālu instrumentu panelī, ļevajos servisos parasti par to prasa 1ls un tantes pļāpā, ka BMW centros 5-10ls.
Tātad šeit būs kā to izdarīt pašam:
No sākuma atveram motora pārsegu un atrodam apaļo diagnostikas štekeri, kas atrodas, skatoties no priekšas, motoram kreisajā pusē. (skat att. nr. 1) Tad noskrūvējam tam vāciņu un ieraugam tur 20 kontaktus izkārtotus 2 apļos. (skat att. nr. 2) Tātad, lai atiestatītu eļļas servisa indikatoru nepieciešams pagriezt aizdedzes atslēgu uz 2. pozīciju, bet nepiestartēt motoru, pēc tam paņemt pinceti vai kādu lokanu drāti vai ko citu, lai salaistu uz īso 7. un 19. kontaktu (skat. att. nr. 2).
un salaižam uz īso 7. un 19. kontaktu uz 4 sekundēm (ir viegli orientēties kontaktos pēc pac-manam līdzīgā centra), ja turēs ilgāk par 10 sekundēm, tad tik atiestatīts inspection I/II intervāls.
Tālāk ejam aplūkot instrumentu paneli, vai viss ir izdevies.
Informācija un attēli ņemti no: http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/
Tātad šeit būs kā to izdarīt pašam:
No sākuma atveram motora pārsegu un atrodam apaļo diagnostikas štekeri, kas atrodas, skatoties no priekšas, motoram kreisajā pusē. (skat att. nr. 1) Tad noskrūvējam tam vāciņu un ieraugam tur 20 kontaktus izkārtotus 2 apļos. (skat att. nr. 2) Tātad, lai atiestatītu eļļas servisa indikatoru nepieciešams pagriezt aizdedzes atslēgu uz 2. pozīciju, bet nepiestartēt motoru, pēc tam paņemt pinceti vai kādu lokanu drāti vai ko citu, lai salaistu uz īso 7. un 19. kontaktu (skat. att. nr. 2).
un salaižam uz īso 7. un 19. kontaktu uz 4 sekundēm (ir viegli orientēties kontaktos pēc pac-manam līdzīgā centra), ja turēs ilgāk par 10 sekundēm, tad tik atiestatīts inspection I/II intervāls.
Tālāk ejam aplūkot instrumentu paneli, vai viss ir izdevies.
Informācija un attēli ņemti no: http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/
super, tieši šo man vajadzēja
Man pagāšgad tā mēģināja, bet neizdevās...varbūt ir kādi izņēmumi, piemēram - Siemens?
nav izņēmumu
pravotkas vai instrumentu paneļa defekts.
pravotkas vai instrumentu paneļa defekts.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bet, tad jau ar kompi arī nevarētu nodzēst, vai ne?
Man tieši ir siemens, kad pirmo reizi šito mēģināju, tad izdevās ar pirmo.
tagad tikko mainīju eļļu, izdevās tikai ar 3. reizi.
svarīgi ir turēt tās 4 sekundes un pārbaudi vai pareizos kontaktus laidi uz īso, un vai objekts ar ko laidi uz īso vispār vada elektrību, un vai tu nodrošināji pilnu kontaktu visas tās 4 sekundes, un, ja nesanāk, tad pirms nākošā mēģinājuma izslēdz un atkal ieslēdz aizdedzi.
tagad tikko mainīju eļļu, izdevās tikai ar 3. reizi.
svarīgi ir turēt tās 4 sekundes un pārbaudi vai pareizos kontaktus laidi uz īso, un vai objekts ar ko laidi uz īso vispār vada elektrību, un vai tu nodrošināji pilnu kontaktu visas tās 4 sekundes, un, ja nesanāk, tad pirms nākošā mēģinājuma izslēdz un atkal ieslēdz aizdedzi.
Okej, kad vajadzēs tad mēģinās
Tgd eļļa nomainīta un kubiņi visi vēl zaļi bija.
Tgd eļļa nomainīta un kubiņi visi vēl zaļi bija.
vienkāršāk ir 7 kontaktu vnk uz masu..
es vienreiz kādu citu salaidu uz masu,tādas ugunis bija
tapēc labak tomēri ir 7 un 19
tapēc labak tomēri ir 7 un 19
19 jau ir massa
Es ar šadi pat daru, ātri un efektīgisīkais rakstīja:vienkāršāk ir 7 kontaktu vnk uz masu..
Man variants ar 7 un 19 pin arī nesanāca, kaut gan mēģināju vairākas reizes
aha man viens gudrīts reiz a salaida ne tos,rezultātā ārā jau tumšs un autiņam ne mazākās dzīvības pazīmes un stāv uz estekādes! Ilgi viņu lamāju,bet beigās atradās vaina,ka izsita centrālo drošinātājuKobreti rakstīja:es vienreiz kādu citu salaidu uz masu,tādas ugunis bija
tapēc labak tomēri ir 7 un 19
coupe 2.8
Kāds nezin kā nolikt pa nullēm kluču nodiluma datčiku? Kluči nomainīti, datčiks vietā, bet nezinu kā resetot
Pašiem jānodziest. Kādas 3 reizes jāpiedarbina, tad arī nodziest. Vismaz man tā ir.
Kon4a rakstīja:Kāds nezin kā nolikt pa nullēm kluču nodiluma datčiku? Kluči nomainīti, datčiks vietā, bet nezinu kā resetot
toč toč šodien bij tas pats,nomainīju klučus un dačiku,bet indikātors nenodzisa! pat pabraukāju apkārt! beigās nācu meklēt info inetā un atradu,ka ja lampiņa ir iedegusies,tad arī uzreiz jāmaina bremžu indikātors un tad visu saliekot kopā lampiņa pazūdot! Tad gāju lejā ar domu ka jājauc ārā un jāskatās vai neesmu kko netā saspraudis un vai tu re,lampiņa nodzisa neko nedarot! Tad nu lūk varu secināt,ka ja viss ir salikts jauns,tad laikam vajag vnk aizdedzi kādas 3x ieslēgt un izslēgt,kā pie lambda zondes maiņas!
coupe 2.8
Nez, es nu jau kā 3k km esmu nobraucis, a lampiņa tāpat degMartinez rakstīja:Kon4a rakstīja:Kāds nezin kā nolikt pa nullēm kluču nodiluma datčiku? Kluči nomainīti, datčiks vietā, bet nezinu kā resetot
toč toč šodien bij tas pats,nomainīju klučus un dačiku,bet indikātors nenodzisa! pat pabraukāju apkārt! beigās nācu meklēt info inetā un atradu,ka ja lampiņa ir iedegusies,tad arī uzreiz jāmaina bremžu indikātors un tad visu saliekot kopā lampiņa pazūdot! Tad gāju lejā ar domu ka jājauc ārā un jāskatās vai neesmu kko netā saspraudis un vai tu re,lampiņa nodzisa neko nedarot! Tad nu lūk varu secināt,ka ja viss ir salikts jauns,tad laikam vajag vnk aizdedzi kādas 3x ieslēgt un izslēgt,kā pie lambda zondes maiņas!
Tātad vadi vai devējis, devēji.
Bremžu indikators neresetojas. Viņš vnk vai nu deg vai nedeg... Nedeg - viss OK, ja deg - kkas nav OK
šis man šķiet ir M43 motors , bet M42 atrodas blakus aķītim pie burkas blakussēdētāja...