DIY-TDS sukņa elektroniskās daļas tīrīšana.-DIY
Tātad izveidoju soli pa solim tds sūkņa tīrīšanas pamācību.
Bija šāda problēma, kas pēc sūkņa tīŗīšanas pazuda.Auto ""staigāja"" apgriezieni un braustot raustijās.
https://www.youtube.com/watch?v=6GaDs2i ... e=youtu.be
Skrūvējam vaļā visas skrūves, atvienojam sukņa štekeri un ņemam nost sūkņa augšu.
Tātad šeit ar sarkanu aplīti ir apvilkts plundžera ""caurums"" kurā liekot atpakaļ sūkni OBLIGĀTI jātrāpa tā mehānisma tapiņa no sūkņa augšas!
Visu no sākuma apmazgājam ar dīzeli, vēlāk mēģināju arī ar benzīnu, bet vis labāk gāja ar bremžu disku tīrāmo.
Mazgāju ar mazu otiņu, ērti tikt visam klāt!
Ar sarkanu apvilkto detaļu ir jāiegustina grozot uz priekšu un atpakaļ, tad nonāks nost no ass.
Koniebjam nost piemetinātos kontaktiņus, pēc tam salodēsim atpakaļ.
Atlokam vadiņus.
Vēlams skrūvju secību nesajaukt.. un atsperes pēc tam otrādāk nesalikt
tad kad viss izjaukts, tad visu kārtīgi izmazgājam, izpūšam ar kompresoru utt.
To daļu, kas grozās pa vidu, mēģinam +/- nocentrēt uz acumēru.
Atceramies atsperes salikt šādi, nevis otrādāk, savādāk būs vislaik pedālis grīdā
Tur kur iz zaļā līnija, atstājam minimālu atstarpi.. tā ka gandrīz atduras.
Salodējam kontaktus atpakaļ, par to ka izskatās ka viņi saskarsies var neuztraukties, pa virsu nāks vāciņš, kas atdalīs kontaktus.
Liekam vāciņu atpakāļ un uzstādam uz auto.
no sākuma aizbīdam uz salona pusi(tuvāk vadītājam) un tad iedarbinam, un bīdam atpakaļ uz auto priekšu kamēr normāli apgriezieni.
Īsumā viss, raksts tiks papildināts...
Bija šāda problēma, kas pēc sūkņa tīŗīšanas pazuda.Auto ""staigāja"" apgriezieni un braustot raustijās.
https://www.youtube.com/watch?v=6GaDs2i ... e=youtu.be
Skrūvējam vaļā visas skrūves, atvienojam sukņa štekeri un ņemam nost sūkņa augšu.
Tātad šeit ar sarkanu aplīti ir apvilkts plundžera ""caurums"" kurā liekot atpakaļ sūkni OBLIGĀTI jātrāpa tā mehānisma tapiņa no sūkņa augšas!
Visu no sākuma apmazgājam ar dīzeli, vēlāk mēģināju arī ar benzīnu, bet vis labāk gāja ar bremžu disku tīrāmo.
Mazgāju ar mazu otiņu, ērti tikt visam klāt!
Ar sarkanu apvilkto detaļu ir jāiegustina grozot uz priekšu un atpakaļ, tad nonāks nost no ass.
Koniebjam nost piemetinātos kontaktiņus, pēc tam salodēsim atpakaļ.
Atlokam vadiņus.
Vēlams skrūvju secību nesajaukt.. un atsperes pēc tam otrādāk nesalikt
tad kad viss izjaukts, tad visu kārtīgi izmazgājam, izpūšam ar kompresoru utt.
To daļu, kas grozās pa vidu, mēģinam +/- nocentrēt uz acumēru.
Atceramies atsperes salikt šādi, nevis otrādāk, savādāk būs vislaik pedālis grīdā
Tur kur iz zaļā līnija, atstājam minimālu atstarpi.. tā ka gandrīz atduras.
Salodējam kontaktus atpakaļ, par to ka izskatās ka viņi saskarsies var neuztraukties, pa virsu nāks vāciņš, kas atdalīs kontaktus.
Liekam vāciņu atpakāļ un uzstādam uz auto.
no sākuma aizbīdam uz salona pusi(tuvāk vadītājam) un tad iedarbinam, un bīdam atpakaļ uz auto priekšu kamēr normāli apgriezieni.
Īsumā viss, raksts tiks papildināts...
bidot uz priekshu atpakal motoram ir jaruc ? meginaju bet dizelis pa wisaam malam naca ara
Jā ir jārūc, un jāklausās apgriezieni, ja nav kur pieslēgt pie kompja.
Ja tek dīzelis, tad esi par daudz atskrūvējis vaļā. vajag tā lai ir vaļā sūkņa augša bet dīzelis garām netek, vāji pieskrūvē. Un tad jāpadzen sūknis, un jāpievelk skrūves, pievelkot skrūves vēl nedaudz izmainīsies apgriezieni.Tad uzgāzē un skaties kādi apgriezieni tukšgaitā un vai krītās normāli.
Ja tek dīzelis, tad esi par daudz atskrūvējis vaļā. vajag tā lai ir vaļā sūkņa augša bet dīzelis garām netek, vāji pieskrūvē. Un tad jāpadzen sūknis, un jāpievelk skrūves, pievelkot skrūves vēl nedaudz izmainīsies apgriezieni.Tad uzgāzē un skaties kādi apgriezieni tukšgaitā un vai krītās normāli.
Ar kadu 30to reizi un tomer pie 1.5k stav kveps normals bet divaini vibree visa mašina
Bet dabujot uz norm pie 1k apgriezieni motors atkal peld kip staiga .
Kautkas cits varētu but vainigs??
Bet dabujot uz norm pie 1k apgriezieni motors atkal peld kip staiga .
Kautkas cits varētu but vainigs??
Ints rakstīja:Ar kadu 30to reizi un tomer pie 1.5k stav kveps normals bet divaini vibree visa mašina
Bet dabujot uz norm pie 1k apgriezieni motors atkal peld kip staiga .
Kautkas cits varētu but vainigs??
Sūkņa augša rezistīvā vai induktīvā ? Ja pirmā, tad izdilis celiņš... (grūti atrast dzīvus). Induktīvā skaitās uzticamāka, bet pēdējā laikā vairs tā nešķiet... Diagnostika šiem sūkņiem praktiski neiespējama un bez normāla dīzelista parasti neiztikt.
Sūkņu detaļu nodilums/luftes sagādā nereti tādus rēbusus, ka maz neliekas.
Nav ne jausmas ! zinu ka ir mahanisks suknis .. tads ka linka
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-S ... rt_diesel/
tgt jaw pabraukajot stavs pie 1k apgriezieni bet sprauslas lampinja iedegas.. :(
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-S ... rt_diesel/
tgt jaw pabraukajot stavs pie 1k apgriezieni bet sprauslas lampinja iedegas.. :(
Sprauslu lampiņai nevajadzēja degt, iespējams, ka tā arī ir pa galam vai arī štekerim kontakts pazudis. 15-20eiro un var atrast labu, vairāk par lietotu nav jēgās maksāt.
Ja sūkņa augšu biji izjaucis, iztīriji kārtīgi un tāpat "staigā" apgriezieni, tad sūkša augša ļoti iespējams, ka ir pa galam.
1)Ja sūkņa apakša laba, plundžers nesadilis, tas ir lec gan silts gan auksts, tad mainam tikai sūkņa augšu, jo visu sūkni bez spec tool vai labas izdomas nevar nomainīt. un ja maina visu sūkni tad vēl aizdedze jāregulē..
2) Ja slikti lec auksts vai silts, un dūmo, tad jāmēģina meklēt viss sūknis.
Cenas par kādām var atras +/- Sprausla ar vadu 15-20e , sūknis 60-80eiro, sūkņa augša 20-40e. Nosaucu aptuvenās cenas, lai kāds neapčakarē, jo ir tādi, kas man par sparauslu 70e un par sūkni 150e pat ir paprasījuši
Ja sūkņa augšu biji izjaucis, iztīriji kārtīgi un tāpat "staigā" apgriezieni, tad sūkša augša ļoti iespējams, ka ir pa galam.
1)Ja sūkņa apakša laba, plundžers nesadilis, tas ir lec gan silts gan auksts, tad mainam tikai sūkņa augšu, jo visu sūkni bez spec tool vai labas izdomas nevar nomainīt. un ja maina visu sūkni tad vēl aizdedze jāregulē..
2) Ja slikti lec auksts vai silts, un dūmo, tad jāmēģina meklēt viss sūknis.
Cenas par kādām var atras +/- Sprausla ar vadu 15-20e , sūknis 60-80eiro, sūkņa augša 20-40e. Nosaucu aptuvenās cenas, lai kāds neapčakarē, jo ir tādi, kas man par sparauslu 70e un par sūkni 150e pat ir paprasījuši
Vēl ir variants arī no audi 2.5 tdi likt sūkņa augšu pārlodējot štekerus sūknim, viss iet. Bet to esmu pārbaudījis tikai uz TDS, nezinu kā ir uz parastā TD.
Paldies par info ja ir bik kad silts motors sudigak lec .. bet sprauslas lampinja iedegas tikai tad kad kartidi pasliipe
kweps ir diezgan bet iet lopa jaw apzwaniju kur restauretus piedava augshu par 120e un pashu sukni pa 100e kopa 220e
shrota piedavaja suknja augshu pa 40e bet winji metaajas ka skruves pa zemi un vechi pat nezinaja wai winji wsp iet
kweps ir diezgan bet iet lopa jaw apzwaniju kur restauretus piedava augshu par 120e un pashu sukni pa 100e kopa 220e
shrota piedavaja suknja augshu pa 40e bet winji metaajas ka skruves pa zemi un vechi pat nezinaja wai winji wsp iet