M50/M52 vanosa blīvgredzenu maiņa
saksim ar to pirms blivgredzenu mainjas ir japarliecinas ka viss vajadzigais mums ir pa rokai:
vanosa blive varstu vaka blive vanosa blivgredzeni un daudz maz normals instrumentu komplekinsh.
1) Nemam nost varstu vaku, siki to neaprakstishu jo domaju ka visi to maces izdarit. 2) Lai netraucetu talak nemam nost ventilatora difuzoru, ventilatoru kopa ar termomuftu(griezhas valja pulkstenjraditaja virziena!)
3)atvienojam ellas padevi vanosam ar 19mm atslegu 4)atvienojam dzineja pacelshanas kronhteinu ar 13mm mucinju 5) atvienojam vanosa salenoida fishku 6)nemam nost klokvarpstas deveja kronshteina klipshus un izbidam vadu uz radiatora pusi lai netrauce velak nonemt vanosa mehanismu 7) skruvejam valja vanosa mehanismu ar 10mm mucinju(6 gab) 8) saliekam visu pa metkam ar 22mm mucinju griezhot klokvarpstu pulkstenjraditaja virziena 9)kad visas metkas ir saliktas sadales varpstam ir jabut shaja pozicija ielikam mazo naglu vai ko lidzigu lai piespiestu vanosa kedes spriegotaju 10)tagad loti uzmanigi, sakam minimali un leni griezt IEPLUDES sadaleni ar 24 mm atslegu preti pulkstenjraditaj virzienam (pa kadiem 15-20 gradiem) VIENLAICIGI atdalot vanosa mehanismu no galvas, un izpludes varpsta un klokvarpsta nav jakustina shaja procesa laika!!!
11)talak skruvejam valja 5as 10mm skruves vanosa lai dabutu ara vanosa virzuli 12) nemam nost vecos blivgredzenus 13)visu iztiram, liekam virsu jauno gumijas blivgredzenu(brunais), tad teflona gredzenu(ieprieksh to sasildot 18c udeni 2 min) virsu gumijas gredzenam, sekojam lidzi lai viss kartigi ir savas vietas. 14)nedaudz sasmerejam ar ellju un liekam ieksha paturam kadas paris minutes, iznemam ara lai parbauditu ka viss ir ta ka vajag!Liekam atpakalj un skuvejam ciet piecas 10mm skruves 15) liekam jauno vanosa blivi, tad uzmanigi pievienojam vanosa mehanismu galvai, leni griezham iepludes sadaleni pulkstenjraditaj virziena ar 24mm vienlaicigi stumjot ieksha vanosa mehanismu lidz tas pilniba nofiksejas un sadalenes ir atkal shaja pozicija Ka jau teicu izpludes sadalenei un klokvarpstai nav jakustas, visam ir jabut pa metkam!!!
16) nemam naglu ara no vanosa kedes spriegotaja un visu saliekam kopa, liekot jaunu varstu vaka blivi.
beisansystems saka ka lidz blivgredzeni pilniba ir pieslipejushas janobrauc 320km pilsetas cikla, pec tam braukajm bez liekam skanjam dzineja un uzlaboto vilkmi no zemiem apgriezieniem, nu kaut ka ta!!
ja kadi jautajumi varat droshi jautat!
vanosa blive varstu vaka blive vanosa blivgredzeni un daudz maz normals instrumentu komplekinsh.
1) Nemam nost varstu vaku, siki to neaprakstishu jo domaju ka visi to maces izdarit. 2) Lai netraucetu talak nemam nost ventilatora difuzoru, ventilatoru kopa ar termomuftu(griezhas valja pulkstenjraditaja virziena!)
3)atvienojam ellas padevi vanosam ar 19mm atslegu 4)atvienojam dzineja pacelshanas kronhteinu ar 13mm mucinju 5) atvienojam vanosa salenoida fishku 6)nemam nost klokvarpstas deveja kronshteina klipshus un izbidam vadu uz radiatora pusi lai netrauce velak nonemt vanosa mehanismu 7) skruvejam valja vanosa mehanismu ar 10mm mucinju(6 gab) 8) saliekam visu pa metkam ar 22mm mucinju griezhot klokvarpstu pulkstenjraditaja virziena 9)kad visas metkas ir saliktas sadales varpstam ir jabut shaja pozicija ielikam mazo naglu vai ko lidzigu lai piespiestu vanosa kedes spriegotaju 10)tagad loti uzmanigi, sakam minimali un leni griezt IEPLUDES sadaleni ar 24 mm atslegu preti pulkstenjraditaj virzienam (pa kadiem 15-20 gradiem) VIENLAICIGI atdalot vanosa mehanismu no galvas, un izpludes varpsta un klokvarpsta nav jakustina shaja procesa laika!!!
11)talak skruvejam valja 5as 10mm skruves vanosa lai dabutu ara vanosa virzuli 12) nemam nost vecos blivgredzenus 13)visu iztiram, liekam virsu jauno gumijas blivgredzenu(brunais), tad teflona gredzenu(ieprieksh to sasildot 18c udeni 2 min) virsu gumijas gredzenam, sekojam lidzi lai viss kartigi ir savas vietas. 14)nedaudz sasmerejam ar ellju un liekam ieksha paturam kadas paris minutes, iznemam ara lai parbauditu ka viss ir ta ka vajag!Liekam atpakalj un skuvejam ciet piecas 10mm skruves 15) liekam jauno vanosa blivi, tad uzmanigi pievienojam vanosa mehanismu galvai, leni griezham iepludes sadaleni pulkstenjraditaj virziena ar 24mm vienlaicigi stumjot ieksha vanosa mehanismu lidz tas pilniba nofiksejas un sadalenes ir atkal shaja pozicija Ka jau teicu izpludes sadalenei un klokvarpstai nav jakustas, visam ir jabut pa metkam!!!
16) nemam naglu ara no vanosa kedes spriegotaja un visu saliekam kopa, liekot jaunu varstu vaka blivi.
beisansystems saka ka lidz blivgredzeni pilniba ir pieslipejushas janobrauc 320km pilsetas cikla, pec tam braukajm bez liekam skanjam dzineja un uzlaboto vilkmi no zemiem apgriezieniem, nu kaut ka ta!!
ja kadi jautajumi varat droshi jautat!
Pēdējais labojis Vitalx325 - 27 Nov 2011, 18:37, kopā labots 1 reizi.
1. reaalajaa pamaciibaa vinsh groziija pirekšējo ķēdi, tavā gadījumā sparotu ka viņu negroza, bet tai vietā griež sadaleni.
2. kad ņem nost vanonu, tad sadaleni griež tik tālu kamēr vanos iznāk?
3. grozot sadaleni, un ņemot nost vanosu, pirekšas ķēde ar otru sadaleni nevar izkusteeties?
kā precīzāk noņemt un uzlitk vanosu, lai nekļūdītos pa zobiem? vai nekļūdīties nav iespējams?
2. kad ņem nost vanonu, tad sadaleni griež tik tālu kamēr vanos iznāk?
3. grozot sadaleni, un ņemot nost vanosu, pirekšas ķēde ar otru sadaleni nevar izkusteeties?
kā precīzāk noņemt un uzlitk vanosu, lai nekļūdītos pa zobiem? vai nekļūdīties nav iespējams?
griezhot iepludes sadaleni kamer iznak vanos no sazobes , vanosa kedei ir neliels brivgajiens un ar to pietiek lai iznemtu vanosu, neaiztiekot izpludes sadaleni. tik cik tu pagriezi iepludes sadaleni nemot ara vanosu, tik ari bus japagriezh atpakal, vanosu pec pirmas iespejas ieliekot ieksha, visam jaiet smuki sazobe!
bilde ir redzams pa cik ir japagriez iepludes sadalene(atslega 24mm uz iepludes sadalenes pagriezta no plkst 12 uz plkst 11 )
Pēdējais labojis Vitalx325 - 28 Nov 2011, 19:43, kopā labots 1 reizi.
reāli cik sapratu,ta tu nebakstīji iekšā to spectūlu,tipa stienīti,lai motors stāv uz vietas! UN otrs jautājums,tos dzelzīšus(spectoolos) kas motora galā pie sadalenes,tipa ntotur visu lai nesagriežas kā nevajag, a izmantoji vai iztiki bez viņiem,jo bildē redzu ka ir,bet bilde jau nav tevis fočēta!
coupe 2.8
nee vinsh nelika to spec stieniiti. kaa arii nelika tooli lai noblokjeetu(nofikseetu) sadalenes..
kas konkreeti ietilpst taja vanos rekomplektaa? tas ir kuras bildes pieder pie rekomplekta? 1;2;5????? vai tikai 5ta?
...
atkariba ko tu pasuti, es pasutiju tikai gumijas blivgredzenus, bet var vel ari aluminija gredzenu un spec tulus pasutit ari
mnu nee nee, es domaju tikai to ko tu pasutiji, tatad saprotu ka tikai piektaa bilde izmekleju visu ebeju un neatradu neko sakarigu lai dabutu pirmo divu bilzhu saturu
...
Jūtama atšķirība jaudā ar nomainītiem blīvgredzeniem?
jaudas zinja nee, grieze pie zemiem apgriezieniem labaka
tas citiem 2.5 , kas vēl nav paspējuši nomainīt:
kā notestēt vai pareizi strādā!
kā notestēt vai pareizi strādā!
man tad jautajums ka ir ar double vanos blivgredzenu mainu
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
pastudee maajaslapu. tik neviens nav iztulkojis.
pastudee maajaslapu. tik neviens nav iztulkojis.
Super DIY, jāsadabū tik remkompekts.
Pēc savas pieredzes iesaku tomēr iznomāt vai aizņemties sadaleņu tooli un saregulēt abas sadalenes pareizi! vismaz zināsi ka viņas ir precīzi vietā, nekā man gadījās ka bija skībi pašam nemaz nenojaušot :)
Piebilde visiem, kas mācās to darīt.. atspriegojiet mazās ķēdes spreigotāju, pirms pievelkat izplūdes sadaleni.
Piebilde visiem, kas mācās to darīt.. atspriegojiet mazās ķēdes spreigotāju, pirms pievelkat izplūdes sadaleni.
Ka darit ja es pirma reize saliku nepareizi atmetkas? Un tagad sanak kad iepludes sadalene stav cita pozicija neka vajag ka vinu nolikt pareizi?
Kad nemu veco vanosu nost nesaliku atmetkas pareizi. Un nezinu vai tagad iepludes sadalene stav pareizi. Jo pieliku jauno vanosu un tikaj pectam sapratu kad atmetkas jasaliek.
Ņem vanosu nost, saliec abas sadalenes "pa metkām" un liec vanosu atpakaļ.