BMW E46 M43 dzinēja problēma.

BembijsM43
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 09 Aug 2020, 20:23

09 Aug 2020, 20:53

Jau kādu laiku atpakaļ sākās problēmas ar dzinēju un tika veikts šāļu remonts. Pēc remonta dzinējs atkal sāka kalt bet tas stāsts ir ne par to. Tika iegādāts lietots dzinējs M43 un vecais nomainīts ar jauno. Dzinējam tika mainītas blīves un pārbaudīta ķēde. Pēc salikšanas un palaišanas likās ka dzinējs strādā labi un turpināju likt visu kopā. Dzinēju nomainīju bet vadības bloks palika vecais. Dzinēji tādi paši abi divi. Pēc pilnīgas mašīnas salikšanas parādījās problēma ka dzinējs nestrādā kā vajag, respektrīvi spļaudās gan pa izplūdi gan ieplūdi. Saistībā ar šo problēmu sāku meklēt iemeslu un tika nomainīts sadales vārpstas impulsu devējs kā arī kloķvārpstas dēvējs, nomainīta kartera ventilācija, aizdedzes spole un sveces. Iedarbinot auto uz paneļa uzmetās ASC izsaukuma zīmītes kļūda un auto sāk raustīties. Aizdedze ir uzlikta uz 22 grādiem DTC. Vēlos saņemt palīdzību jo netieku galā. Ir aizdomas par degvielas filtru vai sūkni un pēdējā lieta kas iešāvās galvā ir ātruma sensori. Lūgums palīdzēt!! :supeer: :supeer: :idiots: :sad:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ja jau pats skrūvē un ir telpas, kur to darīt, tad arī nežīdo 20eur un paņem kaut vai Ķīnas dcan kabeli. Nolasot kļūdas un apskatot faktiskos, vismaz būs zināms virziens kur rakt.
Tā kā problēmas sākās pēc dzinēja maiņas un nestrādā asc - tad mans uz dullo šāviens - sajaukti vietām ģeneratora un droseles poča štekeri, tie ir vienādi.
Kā jau minēju, tad kaut kāds elm327/dcan/delphi aiztaupīs daudz, jo daudz, liekas darba stundas un n-tās lieki mainītās detaļas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
BembijsM43
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 09 Aug 2020, 20:23
Jā biju slēdzis klāt delphi kurā tika rādītas kļūdas par aizdedzes spoli un bija kļūda par dzinēja ātrumu ka nevar nolasīt tāpēc mainīju sensorus un spoli. Bet kad uzpeld šī kļūda nerāda neko. Tika pārbaudītas gan sprauslas cau delphi gan visi sūkņi gan ventilācija bākā. Vienīgais kas ir palicis ir elektriskais ventilators tas nedarbojas. Ari pirku elm štekeri caur telefonu nevar savienoties neatrod pareizo protokolu izmēģināju visvisādas programmas.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ok, varbūt pat sanāks kaut kāda inet diagnostika, ieliec screenshotus (vēl labāk video) no live data uzsildītam dzinējam tukšgaitā.
+ Screenšots ar kļūdām
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Dzinējam groundu pieskrūvēji, tas kas ir pie motora mounta ?
Kā arī pasties vai zondei vadus neēsi pārplēsis, vai kādi citi vadi nav pušu, kā arī vai izpūtējs ir kārtīgi pieskrūvēts pie kolektora.
- ikey07
BembijsM43
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 09 Aug 2020, 20:23
Kļūda caur delphi rāda engine speed reference signal nevaru atrast kas vel. Sadalenes sensoru nomainīju tagad nopirku kloķenes sensoru. Neesmu vel uzlicis nav bijis laika.