BMW E46 M43 dzinēja problēma.
Jau kādu laiku atpakaļ sākās problēmas ar dzinēju un tika veikts šāļu remonts. Pēc remonta dzinējs atkal sāka kalt bet tas stāsts ir ne par to. Tika iegādāts lietots dzinējs M43 un vecais nomainīts ar jauno. Dzinējam tika mainītas blīves un pārbaudīta ķēde. Pēc salikšanas un palaišanas likās ka dzinējs strādā labi un turpināju likt visu kopā. Dzinēju nomainīju bet vadības bloks palika vecais. Dzinēji tādi paši abi divi. Pēc pilnīgas mašīnas salikšanas parādījās problēma ka dzinējs nestrādā kā vajag, respektrīvi spļaudās gan pa izplūdi gan ieplūdi. Saistībā ar šo problēmu sāku meklēt iemeslu un tika nomainīts sadales vārpstas impulsu devējs kā arī kloķvārpstas dēvējs, nomainīta kartera ventilācija, aizdedzes spole un sveces. Iedarbinot auto uz paneļa uzmetās ASC izsaukuma zīmītes kļūda un auto sāk raustīties. Aizdedze ir uzlikta uz 22 grādiem DTC. Vēlos saņemt palīdzību jo netieku galā. Ir aizdomas par degvielas filtru vai sūkni un pēdējā lieta kas iešāvās galvā ir ātruma sensori. Lūgums palīdzēt!!
Ja jau pats skrūvē un ir telpas, kur to darīt, tad arī nežīdo 20eur un paņem kaut vai Ķīnas dcan kabeli. Nolasot kļūdas un apskatot faktiskos, vismaz būs zināms virziens kur rakt.
Tā kā problēmas sākās pēc dzinēja maiņas un nestrādā asc - tad mans uz dullo šāviens - sajaukti vietām ģeneratora un droseles poča štekeri, tie ir vienādi.
Kā jau minēju, tad kaut kāds elm327/dcan/delphi aiztaupīs daudz, jo daudz, liekas darba stundas un n-tās lieki mainītās detaļas.
Tā kā problēmas sākās pēc dzinēja maiņas un nestrādā asc - tad mans uz dullo šāviens - sajaukti vietām ģeneratora un droseles poča štekeri, tie ir vienādi.
Kā jau minēju, tad kaut kāds elm327/dcan/delphi aiztaupīs daudz, jo daudz, liekas darba stundas un n-tās lieki mainītās detaļas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jā biju slēdzis klāt delphi kurā tika rādītas kļūdas par aizdedzes spoli un bija kļūda par dzinēja ātrumu ka nevar nolasīt tāpēc mainīju sensorus un spoli. Bet kad uzpeld šī kļūda nerāda neko. Tika pārbaudītas gan sprauslas cau delphi gan visi sūkņi gan ventilācija bākā. Vienīgais kas ir palicis ir elektriskais ventilators tas nedarbojas. Ari pirku elm štekeri caur telefonu nevar savienoties neatrod pareizo protokolu izmēģināju visvisādas programmas.
Ok, varbūt pat sanāks kaut kāda inet diagnostika, ieliec screenshotus (vēl labāk video) no live data uzsildītam dzinējam tukšgaitā.
+ Screenšots ar kļūdām
+ Screenšots ar kļūdām
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Dzinējam groundu pieskrūvēji, tas kas ir pie motora mounta ?
Kā arī pasties vai zondei vadus neēsi pārplēsis, vai kādi citi vadi nav pušu, kā arī vai izpūtējs ir kārtīgi pieskrūvēts pie kolektora.
Kā arī pasties vai zondei vadus neēsi pārplēsis, vai kādi citi vadi nav pušu, kā arī vai izpūtējs ir kārtīgi pieskrūvēts pie kolektora.
- ikey07
Kļūda caur delphi rāda engine speed reference signal nevaru atrast kas vel. Sadalenes sensoru nomainīju tagad nopirku kloķenes sensoru. Neesmu vel uzlicis nav bijis laika.