N52b25
Ir iespējams un ar kādu metodi panākt, lai pie uzrāviena apakša būtu jestrāka, citādi no 3k tik jūt paātrinājumu?!
sporta gaisa filtru+kasti, zirnekli utt?!
Čipot saprotu, ka ir nesamērīga attiecība starp performaci un cenu.
sporta gaisa filtru+kasti, zirnekli utt?!
Čipot saprotu, ka ir nesamērīga attiecība starp performaci un cenu.
N/A kompresijas pakapi pacelot apaksas paliek krietni labakas.
ielikt b30
nu reāli kko ķīmiķot vienmēr ir dārgāk ja ir pieejams ražotājam jau lielāks un jaudīgāks motors.
Sāksim ar to, ka tev kaut kas ir beidzies viņam
Mans ar tomātu, uzsākot no nulles, visu salona saturu pārvietoja no priekšas uz aizmuguri. Un pēc 3k nebūtu jābūt jūtamai cēliena starpībai (pat ar vanos žurku).
Runājot par valvetronika čipošanu.. tas nav gluži klasisks N/A dzinējs. Nerunājot par to, ka var regulēt vārstu timingu (ko jau varēja darīt ar double vanos, bet reti kurš dara), valvetroniks elektroniski regulē arī vārsta liftu tā arī ir galvenā valvetronika ideja un no tā izrietošās "čipošanas" iespējas gan jau paši saprotat
Mans ar tomātu, uzsākot no nulles, visu salona saturu pārvietoja no priekšas uz aizmuguri. Un pēc 3k nebūtu jābūt jūtamai cēliena starpībai (pat ar vanos žurku).
Runājot par valvetronika čipošanu.. tas nav gluži klasisks N/A dzinējs. Nerunājot par to, ka var regulēt vārstu timingu (ko jau varēja darīt ar double vanos, bet reti kurš dara), valvetroniks elektroniski regulē arī vārsta liftu tā arī ir galvenā valvetronika ideja un no tā izrietošās "čipošanas" iespējas gan jau paši saprotat
Gribi apakšas - nopērc dīzeli
Hmm,...pasha sākumā kad nopirku mainīju reduktoru, mosh man būs iedevusi ar citu attiecību un tas ietekmē... Hvz, visādi citādi pat nevaru iedomāties kas varētu būt slikti..BUHARDI rakstīja: ↑26 Mar 2018, 11:53 Sāksim ar to, ka tev kaut kas ir beidzies viņam
Mans ar tomātu, uzsākot no nulles, visu salona saturu pārvietoja no priekšas uz aizmuguri. Un pēc 3k nebūtu jābūt jūtamai cēliena starpībai (pat ar vanos žurku).
Runājot par valvetronika čipošanu.. tas nav gluži klasisks N/A dzinējs. Nerunājot par to, ka var regulēt vārstu timingu (ko jau varēja darīt ar double vanos, bet reti kurš dara), valvetroniks elektroniski regulē arī vārsta liftu tā arī ir galvenā valvetronika ideja un no tā izrietošās "čipošanas" iespējas gan jau paši saprotat
Tas ir velve tronic-tur viss ir slikti
Pasam bija e46 ar velve tronic-viss maksa dargi un daaudz problrmam nevar atrast celoni
Pasam bija e46 ar velve tronic-viss maksa dargi un daaudz problrmam nevar atrast celoni
ar kompatu pa brugji
E46 valvetronic bija uz vistizlākā 4cl motora.
Kā tādam tam mezglam nav problēmu ja nepiš kapeiku uz kopšanu.
Kā tādam tam mezglam nav problēmu ja nepiš kapeiku uz kopšanu.
Apakšas neceļ- vanos, aizdedzes sistēma, pastieptas ķēdes. Ej cauri skaties.