E36 automātiskās kārbas maiņa uz manuālo
Īsti nesapratu jautājumu, bet ECU manuālim un automātam ir vienādi... Automātam pravotkā ir atsevišķs štekeris un kompis tieši kārbai. Ja liek manuāli, tad var to automāta kompi raut vai nu nost, vai arī var atstāt.
Ne, problema tada ka autins ir manuals un tika izravets puteklsucejs un iemests M52B23TU kurs ir no automata. Tatad kompi un visu parejo nemu lidz no vina. Bet pravotka nebija. Saliku ar manuala pravotku (Dabuju m52b23tu manuala). Bet kompis ta gaida ka bus ielikts parkinga vai neitrala. Bet nau man ta stekera kas iet uz autumata karbu, lai varetu vadus savienot. Tapec jautaju kuri pin pie ecu par to atbild.Nixon rakstīja:Īsti nesapratu jautājumu, bet ECU manuālim un automātam ir vienādi... Automātam pravotkā ir atsevišķs štekeris un kompis tieši kārbai. Ja liek manuāli, tad var to automāta kompi raut vai nu nost, vai arī var atstāt.
Tā nav problēma ar automāta štekera pievienošanu. Manuālu motoru var vienkārši saštepselējot vadus pielais un braukt ar automāta pravotku. Nestrādās tikai atpakaļgaitas lukturi. Lai tie strādātu no apaļā štekera, kurš ir pie drošinātāju kastes, jāaizvelk divi vadi uz ātrumkārbu. 10, un 22. pin. (no apaļā štekera)Dievz rakstīja:Ne, problema tada ka autins ir manuals un tika izravets puteklsucejs un iemests M52B23TU kurs ir no automata. Tatad kompi un visu parejo nemu lidz no vina. Bet pravotka nebija. Saliku ar manuala pravotku (Dabuju m52b23tu manuala). Bet kompis ta gaida ka bus ielikts parkinga vai neitrala. Bet nau man ta stekera kas iet uz autumata karbu, lai varetu vadus savienot. Tapec jautaju kuri pin pie ecu par to atbild.Nixon rakstīja:Īsti nesapratu jautājumu, bet ECU manuālim un automātam ir vienādi... Automātam pravotkā ir atsevišķs štekeris un kompis tieši kārbai. Ja liek manuāli, tad var to automāta kompi raut vai nu nost, vai arī var atstāt.
TU motori ir ar diviem Vanos un vairāki vadi ir jāpārlodē, nevis automāta dēļ, bet tādēļ, ka šāds motors nebija nācis no rūpnīcas iekš e36 un tur vairs nav Plug and Play.
Palasi kā lietotājs Sancix to izdarīja:
viewtopic.php?f=18&t=1359&start=220
Varbūt būs atsaucīgs un palīdzēs. Lai motors strādātu ar tom paredzēto pilno jaudu, domāju, bez elektriķa palīdzības neiztiksi.
Kā parliecinājies, ka tiešām problēma, ka kompis neredz, kurā ātrumā?
Piemetot inpu rada nulle kludas. Jautajums vel tads ja motoram un kompim ir bijusi elektoniskais gazes pedalis un uzlikts uz trosi, vai tas var iespaidot pielaisanu? Laikam saucamais ELM
Izlasiju visu bet ta ari neiebraucu. Tatad ir 93 gada kuzavs un motoru svaposhu M50b25 non vanos no automata. Pie karbas ir apals stekeris ne tads ka paaciba ka ir ar to,kas tur jasavieno?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Motora pravodka ir cits stāsts. Kārbas vadus no kopējās pravodkas vari amlutēt, vai atstāt, neko tas nemainīs. Tavā gadījumā, vajadzēs tikai atpakaļgaitas dačika vadus aizvilkt līdz x20 štekerim.
Milzigs paldies. Biju to jau izlasijis bet nu nesapratu lidz galam!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Ja iemacisies lasit atradisi sev interesejosho. Ari sev vilku pec info kas te rakstiits un viss strada.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
No atpakaļ slēdža aizvelc vienu vadu uz aizdedzes plusu, otru uz X20 12. pinu laikam (zils/dzeltens vads).ValtersZ rakstīja:Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
Tātad velkot atpakal gaitu automatu vadpiinei Izdarot gandriiz visu ka teikts seit bet pameginasanai izmantots patstaviigs + nevis aizdedzes + atpakalgaitas gaismas neiedegaas
Aizvilku bet nestrādā slēdzis ietdogMa rakstīja:No atpakaļ slēdža aizvelc vienu vadu uz aizdedzes plusu, otru uz X20 12. pinu laikam (zils/dzeltens vads).ValtersZ rakstīja:Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
pie pasha sledza mainiji vadu pinus vietam?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
No 12. Pina lielajaa stekerii un +
Pag biku sapisos. Tev auto agrak bija automats vai tag tev motora pravotka ir no automata?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Man ir pravodka no automāta masina visu laiku manuālis
Lai tie strādātu no apaļā štekera x20, kurš ir pie drošinātāju kastes, jāaizvelk divi vadi uz ātrumkārbu. 10, un 22. pin. (no apaļā štekera pie kura pievienots motors) nezinu pa kadu 12 pin tu te runa.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Tas ir tas stekeris pie kurs aiziet uz drosinataj kasti un salonu kuram vienojas klaat motora vadu piine