Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1999
- 2000
- 2001
- 2002
- 2003
- …
- 2228
- chevron_right
Bet bet bet bet, labāka dinamika, mazāks patēriņš? Iemesls atšūt cilvēkus kas prasa kkur vest?Linda rakstīja:Kam visam ir nozīme ja šad un tad pabrauc trasē, minišosejā vai kādā autokrosā u.c.
Daily mašīnai, kura trasi redz labi ja 1x gadā, neuzkatu, ka ir jēga izņemt kaut ko vairāk par aizm. beņķi, zapasku un krēslus nomainīt uz viegliem kausiem.
Nezinu cik daudz man būtu jāizdzer, lai daily vāģim liktos normāli izņemt nāsis, numura paliktni un ņemt nost jostas, jo 1kg tak var ieekonomēt... Un visu to uz skati bāzt atpakaļ... Psc
Valtmeikers, ir tādi cilvēki, kam drifts beidzās elkor stāvvietā un tepiķa nav, jo tā krutāk izskatās un var uz mašīnas uzlīmēt :weight_reduction: uzlīmi
Tds pieleca vakar -20 ar kreiso vasaras dizeli
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Ekzeklī,tāpat visa tā diršana,ka iska iet labāk par divīti,kad saprot ,ka divīts iet labāk,tad sāk murgot par izsvarojumu,tikai tai lamatai izsvarojums sen jau neko vairs nemaninaInferno rakstīja:Nevajag man stāstīt kas ir atvieglināšana, ne par to ir stāsts. Es tikai runāju par to, ka tas viss, manuprāt, ir pilnīgi un galīgi nevajadzīgi ikdienā, pārvietojoties pa koplietošanas ceļiem. Stāvot sastrēgumā vai kruizējot uz šosejas tai zs/kg attiecībai nav pilnīgi nekādas nozīmes.
Ikdienā arī nevajag tos 2,8, 3.0l, pilnīgi pietiek ar 2,5 lai stāvētu sastrēgumā un kruizētu pa šoseju
Par lieko svaru piekrītu to sen esmu teicis, ka tas ir svarīgi tikai autosportā, kur sekundes jāķer ne ikdienas auto!
Bet izsvarojums gan ir ļoti būtisks, no tā atkarīgs kā auto vadās, cik labi un stabili tas stūrējas līkumos, un kā uzvedas driftējot. Atšķirība starp 4cyl un 6cyl ir ievērojama, to gan var daudz maz kompensēt ar pilnu bāku un aķi aizmugurē, tas gan ir aktuāli kompotam, sedanam, kupejai. Kompotam visaktuālāk
Bet izsvarojums gan ir ļoti būtisks, no tā atkarīgs kā auto vadās, cik labi un stabili tas stūrējas līkumos, un kā uzvedas driftējot. Atšķirība starp 4cyl un 6cyl ir ievērojama, to gan var daudz maz kompensēt ar pilnu bāku un aķi aizmugurē, tas gan ir aktuāli kompotam, sedanam, kupejai. Kompotam visaktuālāk
Kompaktam tu tur neko nevari izdarīt. 323ti ar pilnu bāku mož tas izsvarojums ir kaut kam uz 60/40, neticu, ka ir labāk, drīzāk 65/35, tā reālāk liekas.
Tāpēc jābrauc ar touringu
NepiekrītuJānisK-[JK] rakstīja:Par lieko svaru piekrītu to sen esmu teicis, ka tas ir svarīgi tikai autosportā, kur sekundes jāķer ne ikdienas auto!
Btw pa tēmu, tiko noskatijos EE testu, lieki piebilst kurš auto uzvarēju un kādēļ
https://www.youtube.com/watch?v=-WNRlyeoETw
Ikdienā braucot arī kompakta līdzsvarojums ir atbilstoši priekš ielas auto.
Ikdienas braucējs nemaz nedomā ne par kādu svaru, lidzsvarojumiem, dinamiku, patēriņu n'shit!
Tieši tāZzevsS rakstīja:Ikdienas braucējs nemaz nedomā ne par kādu svaru, lidzsvarojumiem, dinamiku, patēriņu n'shit!
Piekrītuvitjazz rakstīja:Tieši tāZzevsS rakstīja:Ikdienas braucējs nemaz nedomā ne par kādu svaru, lidzsvarojumiem, dinamiku, patēriņu n'shit!
Vienīgi ikdienas braucēji reti izvēlas e36, ja kļūdas pēc nopērk, tad ātri apzinās ka viņiem tāds auto nafig nav vajadzīgs, kā piem userim CaK
Piekrīti vai nē tas neko nemaina, vai tev ikdienas auto ir 50kg kopējā svara mazāk vai vairāk, vai no krustojuma līdz krustojumam tiksi 1sec ātrāk vai vēlāk, bet izsvarojums maina visu, vai tev aizmugure aizies pa priekšu vai nēkars rakstīja:NepiekrītuJānisK-[JK] rakstīja:Par lieko svaru piekrītu to sen esmu teicis, ka tas ir svarīgi tikai autosportā, kur sekundes jāķer ne ikdienas auto!
Btw pa tēmu, tiko noskatijos EE testu, lieki piebilst kurš auto uzvarēju un kādēļ
https://www.youtube.com/watch?v=-WNRlyeoETw
Lai izsvarotu liku cementa maisus aizmugurē testam, arī saķere uzlabojās, svarīgi ir arī kur tas svars ir vai bagāžniekā vai tieši vis tilta, virs tilta ir labākais variants, ja bagāžniekā tad ar inerci vairāk izmet aizmuguri.
Es esmu tāds pats ikdienas braucējs... Lai gan uz doto brīdi nav e36, savulaik izvēlējos viņu jo lēts sportiska tipa auto.kars rakstīja:Piekrītuvitjazz rakstīja:Tieši tāZzevsS rakstīja:Ikdienas braucējs nemaz nedomā ne par kādu svaru, lidzsvarojumiem, dinamiku, patēriņu n'shit!
Vienīgi ikdienas braucēji reti izvēlas e36, ja kļūdas pēc nopērk, tad ātri apzinās ka viņiem tāds auto nafig nav vajadzīgs, kā piem userim CaK
Mogo vnk uzreiz nedod naudu pilnam disku setamDSSD rakstīja:ka tas ir pamazam - pa vienam?
drifta kabrim jau tik divus vajag tadus,
AndzaK_LV rakstīja:Mogo vnk uzreiz nedod naudu pilnam disku setamDSSD rakstīja:ka tas ir pamazam - pa vienam?
drifta kabrim jau tik divus vajag tadus,
Labs...
AndzaK_LV rakstīja:Mogo vnk uzreiz nedod naudu pilnam disku setamDSSD rakstīja:ka tas ir pamazam - pa vienam?
drifta kabrim jau tik divus vajag tadus,
Andza,tev ir kkada saape vai esi vienkarshi siika blusa,kura smird smirdeshanas pec?
Tu ar e46 sapuvusham arkaam un griidu tiki jau galaa?
ar kompatu pa brugji
Kad jūs beidzot satiksieties, paspiedīsiet rokas un abi kopā, draudzīgi, sataisīsiet viens otram arkas?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1999
- 2000
- 2001
- 2002
- 2003
- …
- 2228
- chevron_right