stūres pastiprinātāja problēmas
???rupu rakstīja:Sveiki. Jautajums par sūkni.
Ja sūknis tek tad viņš skaitās beigts vai ir iespējams viņam nomainit tikai blīves ?
gudri dirst nav malku cirst
Jāved pie restaurētājiem. Taisīt var, bet, vai tas atmaksāsies, nezinu.
sk. PaldiesdogMa rakstīja:Jāved pie restaurētājiem. Taisīt var, bet, vai tas atmaksāsies, nezinu.
gudri dirst nav malku cirst
Labak restaure neka tere naudu par nolietotiem sukniem .... pats nopirku 2 gabalus katrs ar savu gluku.....
Sveiki. Ir tada lieta ka gaudoja suknis, nezeligi, jo kadu laiku pabraukaju bez ellas, vakar nomainiju sukni, uzliku lietotu.
Mēģinaju atgaisot , grozot sturi uz abam puse, un vienaa bridi saka no siksnas mest eļļu uz visam pusem, pieleju atkal limeni un tas pats,.
Sorit aizvedu uz servisu un teica ka suknim blivslegs beigts. Ir iespeja atseviskji nomainit vinju, jeb jabrauc pie restauretaja?
Un vai tas ir normali ka uzgaze un blivslegu saboja, man jau sak likties ka sistemaā ir parlielu spiediens un tadel mos izspiez???
Mēģinaju atgaisot , grozot sturi uz abam puse, un vienaa bridi saka no siksnas mest eļļu uz visam pusem, pieleju atkal limeni un tas pats,.
Sorit aizvedu uz servisu un teica ka suknim blivslegs beigts. Ir iespeja atseviskji nomainit vinju, jeb jabrauc pie restauretaja?
Un vai tas ir normali ka uzgaze un blivslegu saboja, man jau sak likties ka sistemaā ir parlielu spiediens un tadel mos izspiez???
AUngers rakstīja:Sveiki. Ir tada lieta ka gaudoja suknis, nezeligi, jo kadu laiku pabraukaju bez ellas, vakar nomainiju sukni, uzliku lietotu.
Mēģinaju atgaisot , grozot sturi uz abam puse, un vienaa bridi saka no siksnas mest eļļu uz visam pusem, pieleju atkal limeni un tas pats,.
Sorit aizvedu uz servisu un teica ka suknim blivslegs beigts. Ir iespeja atseviskji nomainit vinju, jeb jabrauc pie restauretaja?
Un vai tas ir normali ka uzgaze un blivslegu saboja, man jau sak likties ka sistemaā ir parlielu spiediens un tadel mos izspiez???
Es ar gribēju pa lielam visu nomainīt, iztērēju ~2l dexron III skalojot un gaisojot vislaik, mazliet tīrāks palika (acīmredzot nebija gadiem mainīts) un, ja pielēja līdz atzīmei un grozija, tad arī spļaudijās, nez, poh, brauc kamēr nobrūk
Vajag jau sataisit, apnik braukt ar gaudojosu sukni.
AUngers rakstīja:Vajag jau sataisit, apnik braukt ar gaudojosu sukni.
Tad labāk pirkt jaunu sūkni vai restaurēt, pirkt jaunu rezervuāru ar filtru, lai viss pa smuko, savādāk no problēmas vaļā netiksi
stures pastiprinataja suknis varetu deret no m44 uz m50b20?
Sveiki biedri, varbūt kāds zinās, problēma tāda, pa labi griežot stūre viegli griežas viss ok, nekas negaudo, pa kreisi griežot sajūta ka pastūzis vispār nav, tikai kad uzgāzē aiziet, un tāpat uz kreiso gaudo un sūdīgi iet, uz labo negaudo un smuki iet, pie vainas būs reika vai pats sūknis?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Starp citu cik suknis maksa?
Sveiki, man te tāda problēma , kad braucot un strauji griežot stūri ,ir ļoti grūti pagriest ja neuzspiež uz gāzes pedāļa, respektīvi nepalielina ātrumu , bet tas ir tad kad strauji jāgriež,tāda sajūta ka mehānisms netiek lidz darbībām.
Gribēju apskatīties stūres pastiprinātāja eļļu , bet īsti nezinu kurš bacoka tad ir kur jāskatās? Jo itka atveru vienu kurš ir zem gaisa filtra kastes gandrīz tur melna eļļa iekša bija bieza, vai tad tad ir tas ko meklēju?
Gribēju apskatīties stūres pastiprinātāja eļļu , bet īsti nezinu kurš bacoka tad ir kur jāskatās? Jo itka atveru vienu kurš ir zem gaisa filtra kastes gandrīz tur melna eļļa iekša bija bieza, vai tad tad ir tas ko meklēju?
Izklausās, ka skatījies pareizi. Kas nu kuram ir bieza, bet pēc maniem kritērijiem biezai eļļai tur nebūtu jābūt. Stūres past. sūknis negaudo tajos brīžos, kad grūti griezt? Es sāktu ar pastiprinātāja eļļas maiņu.
Ne nekas negaudo, un nečīkst vienkārši likumos 90 grādu jāgriež stūri ar abām rokam nepārspīlējot , bet mazos likumos normāli griežas.Ruu rakstīja:Izklausās, ka skatījies pareizi. Kas nu kuram ir bieza, bet pēc maniem kritērijiem biezai eļļai tur nebūtu jābūt. Stūres past. sūknis negaudo tajos brīžos, kad grūti griezt? Es sāktu ar pastiprinātāja eļļas maiņu.
Nu tur ir tāda melna eļļa pat nav sarkana bet iekša kkas ir.
[img] [/img]
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tad beigās kā tur īsti ir? Bieza, šķidra tā eļļa? Tikai kaut kas ir iekšā vai normāls līmenis? Ja saki, ka dodot gāzi vieglāk griežās, tad jau arī past.sūknis var būt pie dieviem aizgājis.
Nu līmenis itka ir, bet nu es neesmu redzējis normālu šķidrumu cik viņam biezam jābūt, tapec līkas diezgan biezs , bet tikai zinu ka viņam ja Tu sarkanam vai sarkanigam, bet man vins ir reāli ogles melns ,ļoti biezs itka nav , bet nu apmēram tik biezs taka motora eļļa.Ruu rakstīja:Tad beigās kā tur īsti ir? Bieza, šķidra tā eļļa? Tikai kaut kas ir iekšā vai normāls līmenis? Ja saki, ka dodot gāzi vieglāk griežās, tad jau arī past.sūknis var būt pie dieviem aizgājis.
Ka noteikt vai vins ir vesals vai nē?
Un cik vins apmēram maksa ar visu mainu ? Ta uz kādu cenu man orientēties?
Nu ja iedodot gāzi griežoties likumā ir vieglāk griest, bez gāzes spiešanas gandrīz nereāli pagriest stūri strauji lai izbrauktu likumu ripojot.
Izklausās ka sūknis aizgājis. Lietots maksābuba rakstīja:Nu līmenis itka ir, bet nu es neesmu redzējis normālu šķidrumu cik viņam biezam jābūt, tapec līkas diezgan biezs , bet tikai zinu ka viņam ja Tu sarkanam vai sarkanigam, bet man vins ir reāli ogles melns ,ļoti biezs itka nav , bet nu apmēram tik biezs taka motora eļļa.Ruu rakstīja:Tad beigās kā tur īsti ir? Bieza, šķidra tā eļļa? Tikai kaut kas ir iekšā vai normāls līmenis? Ja saki, ka dodot gāzi vieglāk griežās, tad jau arī past.sūknis var būt pie dieviem aizgājis.
Ka noteikt vai vins ir vesals vai nē?
Un cik vins apmēram maksa ar visu mainu ? Ta uz kādu cenu man orientēties?
Nu ja iedodot gāzi griežoties likumā ir vieglāk griest, bez gāzes spiešanas gandrīz nereāli pagriest stūri strauji lai izbrauktu likumu ripojot.
Ar 40€ , es jaunu nopirku pa 100€, es domāju ka darbs ar visām eļļām varētu būt ap
50€. Jo mazliet jāpačakarējas ir. Un ieteiktu uzreiz jaunu pastiprinātāja bačoku nopirkt tas maksā ap 15€ lai vismaz zini ka eļļa arī tek caur jaunu filtru.
Labi , liels paldies , pagaidām pamēģināšu izgāzt veco eļļu ara ieliet jaunu svaigu, ja nekas nemainās tad jāskatās to sūkni.DN-848 rakstīja:Izklausās ka sūknis aizgājis. Lietots maksābuba rakstīja:Nu līmenis itka ir, bet nu es neesmu redzējis normālu šķidrumu cik viņam biezam jābūt, tapec līkas diezgan biezs , bet tikai zinu ka viņam ja Tu sarkanam vai sarkanigam, bet man vins ir reāli ogles melns ,ļoti biezs itka nav , bet nu apmēram tik biezs taka motora eļļa.Ruu rakstīja:Tad beigās kā tur īsti ir? Bieza, šķidra tā eļļa? Tikai kaut kas ir iekšā vai normāls līmenis? Ja saki, ka dodot gāzi vieglāk griežās, tad jau arī past.sūknis var būt pie dieviem aizgājis.
Ka noteikt vai vins ir vesals vai nē?
Un cik vins apmēram maksa ar visu mainu ? Ta uz kādu cenu man orientēties?
Nu ja iedodot gāzi griežoties likumā ir vieglāk griest, bez gāzes spiešanas gandrīz nereāli pagriest stūri strauji lai izbrauktu likumu ripojot.
Ar 40€ , es jaunu nopirku pa 100€, es domāju ka darbs ar visām eļļām varētu būt ap
50€. Jo mazliet jāpačakarējas ir. Un ieteiktu uzreiz jaunu pastiprinātāja bačoku nopirkt tas maksā ap 15€ lai vismaz zini ka eļļa arī tek caur jaunu filtru.
Kas atšķiras starp M50 un M52 stūres pastiprinātāja sūkņiem? Vai M50 sūkni var kaut kā uzlikt uz M52. Cik skatos, tie M52 sūkņi ir deficīts. Kādas cenas ir jauniem?
Uzradusies problēma. Stūri griežot pa labi, ne līdz galam, bet gandrīz līdz atdurei un pa kreisi arī griežot, rodas gurkstoša skaņa kaut kur kreisajā pusē auto apakšā, ne no atbalstiem. Gan uz vietas stāvot, gan braucot. Eļļas līmenis stūres pastiprinātajam labs. Kas tur varētu būt par lietu vai ko tur varētu pats pārbaudīt? m43b19 motors