E36-lolikee
Labvakar visiem foruma lietotajiem! Skatos, ka visi dalas ar saviem stāstiem par saviem auto, tāpēc nolēmu, ka man arī japievienojas šim pasākumam. Tatad, ķeršos vērsim pie ragiem!
2016. gada kaut kādā augustā nolēmu, ka man ir jaiegadājās e36, tāpēc nopirku sev interesanti neveiksmīgu lamatu.
1998. gada tourings 2.5tds, melna krāsa, salons tīri foršs, jo krēsli tikko pāršūti un viss pārējais tīri smuks. Grīda, sliekšņi vispār kolosāli, nav metinamais bijis klāt. Bundža pati par sevi saglabajusies labi, durvim apakšas cauras, spārns un vēl šur tur pa stūrītim rūsas.
18 pogu obc, bet nav pievienots vēl līdz šim!
Mtech 3, izolene arī ir, bet nav tik traki, protams, ka pilnā klima, kondiška, kura pūš perfekti, beņķīšu apsilde utt. Augusts - Mašina liekas forša, vizinos riņķī, silts laiks, dīzelītis brauc, viss forši utt, izdomāju, ka janoprovē uztaisīt melnas nāsis, beigās kaut kas izdevās. šķiet, ka izskatās labāk kā hromētās, tāpēc turpinam visu darīt, tas tāds minī smieklīgais upgrade.
Augusta beigās interesantā kārtā tiku pie 8J 20ET R17 Style 32 diskiem, mani favorīt diski, tāpēc jau laicīgi ari ieķertas riepas, lai var mest visu virsū un rezultāts arī smukāks. Var arī redzēt to, ka nav perfekts viss, ir sava rūsa šur tur, piemēram, spārns kreisais, kuram ruslans patīk, tad haube arī pārklāta ar "carbonpower" plēvi, kas protams ir lauku šķūnings, jo vieglāk taču ir uzlīmēt plēvi, nekā mēģināt novērst rūsu, kas ir zem tās.
Novembra sākums - sākās "vēsās" dienas, pirmais sniedziņš, forši pavizināties un tā, bet nāk arī jaunas problēmas! īpaši dumjš gājiens no manas puses, iebraucu stabā atpakaļgaitā, aizmugurē logu slotas nestrādā, logiem tonējums + viss netīrs tā rezultātā arī pirmā skāde, sapļurgāts bamperis un beigta balka. , bet tas arī nav viss no šī jaukā novembra, pirmais interesantais gadijums, kad nācās pašam ar savām rokām izsist mašīnai stiklu, jo norāva gļuku un tīrs deadlocks, divas stundas uz PLAZAS jumta mēģinaju ar šņorēm atraut vaļā līdz brīdim, kad sapratu, ka nebūs un padevos. Protams, ka forumā ir ari labi cilvēki, tāpēc apciemoju ALPU royal motorsports, kurš par foršu bazaru ielika man lodziņu atpakaļ vietā. Viss bija jauki, bet tad atkal pēc divām nedeļam pirms ļoti svarīga pasakuma 7 no rīta ar lāpstu atkal bliezu arā logu, izbesijos nejegā, viss salons peld stiklos... Devos atkal ciemos pie ALPA, kurš, protams, atkal man sagadāja logu kā arī iestelēja to.
Novembra beigas - sākas kaudze problēmu, bet pirms decembra, lai mierigāka sirds, izlēmu, ka vajag nomainīt eļļas, tāpēc izvelejos Bardahl ar piejaukumu, filtri arī samainīti, bet diemžēl šī eļļa šinī dīzeļmotorā pat nepiedzīvoja savus 1000km, jo sūknis sāka niķoties, izrādās, ka arī gaisa masas mērītājs nekad īsti nebija pievinots, egr jau bija noglušīts, kad auto tika iegadāts. Ar sūkni viss sākas lēnā garā, sāka slāpt auto, biju uz diagnostiku pie Dogmas, bet tā arī neko nesapratām, bija variants, ka varētu būt kloķenes devējs, bet nē. Sūknis aizkakajas ar metāla daļīņam kā rezultātā decembrī uz krasta ielas auto nomira! Pieņēmu lemumu, ka negribu vairs nekad dzīvē ņemties ar to dīzeli, tāpēc nonācu pie sekojoša lēmuma - SWAPS, tatad... Iegadājos motoru ar apkari no lietotāja extreme, džeks foršs, normali aprunajamies, izbraucām kopīgi un visu pārējo. M51D25 -> M52TUB28, kas būs dikti interesanta pārbūve.
Motoriti nogadājam garažā, sapakojam, saliekam visu pa vietiņām un nu ir laiks celt arā to dīzeli, apstakļi sekojoši - arā auksti, garaža maziņa, viena bedre, viena lampa un pilnīgi drausmīgi instrumenti, tēja, cepumi, kāds kasjārs un viss saiģot! Pēc cīniņa paris stundas pie rezultāta ari esam tikuši - Motors ir arā! urrā! Parcik m52tub28 tika iegadāts bez kārbas un vēl šādi darbi, kā piemeram vanosa remkomplekts, vārstu blīve, kārba, kolektors šobrīd ir procesā. Visa parbuvīte norit lēnā garā ar mierīgu prātu, jo esmu jaunietis, tātad darbs, skola, draudzene, mājas - rutīna. Gribas pašam smerēties un visu darīties, šonedēļ sajūgs, kurvis un spararats sabombīts kopā, lenām arī top viss pārējais. Šobrīd auto guļ zem sniega kārtiņas un gaida, kad tas tiks nogadāts pie cilvēka, kuram tiks uzticēti darbi - motora ievietošana + savienošana. Ar katru jaunumu mēģināšu updeitot šo topiku, lai var redzēt kas un kā notiekas, pagaidām tik cik ir, tik ir!
2016. gada kaut kādā augustā nolēmu, ka man ir jaiegadājās e36, tāpēc nopirku sev interesanti neveiksmīgu lamatu.
1998. gada tourings 2.5tds, melna krāsa, salons tīri foršs, jo krēsli tikko pāršūti un viss pārējais tīri smuks. Grīda, sliekšņi vispār kolosāli, nav metinamais bijis klāt. Bundža pati par sevi saglabajusies labi, durvim apakšas cauras, spārns un vēl šur tur pa stūrītim rūsas.
18 pogu obc, bet nav pievienots vēl līdz šim!
Mtech 3, izolene arī ir, bet nav tik traki, protams, ka pilnā klima, kondiška, kura pūš perfekti, beņķīšu apsilde utt. Augusts - Mašina liekas forša, vizinos riņķī, silts laiks, dīzelītis brauc, viss forši utt, izdomāju, ka janoprovē uztaisīt melnas nāsis, beigās kaut kas izdevās. šķiet, ka izskatās labāk kā hromētās, tāpēc turpinam visu darīt, tas tāds minī smieklīgais upgrade.
Augusta beigās interesantā kārtā tiku pie 8J 20ET R17 Style 32 diskiem, mani favorīt diski, tāpēc jau laicīgi ari ieķertas riepas, lai var mest visu virsū un rezultāts arī smukāks. Var arī redzēt to, ka nav perfekts viss, ir sava rūsa šur tur, piemēram, spārns kreisais, kuram ruslans patīk, tad haube arī pārklāta ar "carbonpower" plēvi, kas protams ir lauku šķūnings, jo vieglāk taču ir uzlīmēt plēvi, nekā mēģināt novērst rūsu, kas ir zem tās.
Novembra sākums - sākās "vēsās" dienas, pirmais sniedziņš, forši pavizināties un tā, bet nāk arī jaunas problēmas! īpaši dumjš gājiens no manas puses, iebraucu stabā atpakaļgaitā, aizmugurē logu slotas nestrādā, logiem tonējums + viss netīrs tā rezultātā arī pirmā skāde, sapļurgāts bamperis un beigta balka. , bet tas arī nav viss no šī jaukā novembra, pirmais interesantais gadijums, kad nācās pašam ar savām rokām izsist mašīnai stiklu, jo norāva gļuku un tīrs deadlocks, divas stundas uz PLAZAS jumta mēģinaju ar šņorēm atraut vaļā līdz brīdim, kad sapratu, ka nebūs un padevos. Protams, ka forumā ir ari labi cilvēki, tāpēc apciemoju ALPU royal motorsports, kurš par foršu bazaru ielika man lodziņu atpakaļ vietā. Viss bija jauki, bet tad atkal pēc divām nedeļam pirms ļoti svarīga pasakuma 7 no rīta ar lāpstu atkal bliezu arā logu, izbesijos nejegā, viss salons peld stiklos... Devos atkal ciemos pie ALPA, kurš, protams, atkal man sagadāja logu kā arī iestelēja to.
Novembra beigas - sākas kaudze problēmu, bet pirms decembra, lai mierigāka sirds, izlēmu, ka vajag nomainīt eļļas, tāpēc izvelejos Bardahl ar piejaukumu, filtri arī samainīti, bet diemžēl šī eļļa šinī dīzeļmotorā pat nepiedzīvoja savus 1000km, jo sūknis sāka niķoties, izrādās, ka arī gaisa masas mērītājs nekad īsti nebija pievinots, egr jau bija noglušīts, kad auto tika iegadāts. Ar sūkni viss sākas lēnā garā, sāka slāpt auto, biju uz diagnostiku pie Dogmas, bet tā arī neko nesapratām, bija variants, ka varētu būt kloķenes devējs, bet nē. Sūknis aizkakajas ar metāla daļīņam kā rezultātā decembrī uz krasta ielas auto nomira! Pieņēmu lemumu, ka negribu vairs nekad dzīvē ņemties ar to dīzeli, tāpēc nonācu pie sekojoša lēmuma - SWAPS, tatad... Iegadājos motoru ar apkari no lietotāja extreme, džeks foršs, normali aprunajamies, izbraucām kopīgi un visu pārējo. M51D25 -> M52TUB28, kas būs dikti interesanta pārbūve.
Motoriti nogadājam garažā, sapakojam, saliekam visu pa vietiņām un nu ir laiks celt arā to dīzeli, apstakļi sekojoši - arā auksti, garaža maziņa, viena bedre, viena lampa un pilnīgi drausmīgi instrumenti, tēja, cepumi, kāds kasjārs un viss saiģot! Pēc cīniņa paris stundas pie rezultāta ari esam tikuši - Motors ir arā! urrā! Parcik m52tub28 tika iegadāts bez kārbas un vēl šādi darbi, kā piemeram vanosa remkomplekts, vārstu blīve, kārba, kolektors šobrīd ir procesā. Visa parbuvīte norit lēnā garā ar mierīgu prātu, jo esmu jaunietis, tātad darbs, skola, draudzene, mājas - rutīna. Gribas pašam smerēties un visu darīties, šonedēļ sajūgs, kurvis un spararats sabombīts kopā, lenām arī top viss pārējais. Šobrīd auto guļ zem sniega kārtiņas un gaida, kad tas tiks nogadāts pie cilvēka, kuram tiks uzticēti darbi - motora ievietošana + savienošana. Ar katru jaunumu mēģināšu updeitot šo topiku, lai var redzēt kas un kā notiekas, pagaidām tik cik ir, tik ir!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Veiksmi kaujaaa:):)
Haha, arī norāvu to deadlock'u pirms pāris dienām un bij jāizsit logulolikee rakstīja: pirmais interesantais gadijums, kad nācās pašam ar savām rokām izsist mašīnai stiklu, jo norāva gļuku un tīrs deadlocks
Daudz darba priekšā, pievērs uzmanību DISA vārstam. Jo ja viņš pašķīdīs, tad motors var aiziet pie dieviem.
Likšu aiz auss, paldies par infu.Riks* rakstīja:Daudz darba priekšā, pievērs uzmanību DISA vārstam. Jo ja viņš pašķīdīs, tad motors var aiziet pie dieviem.
Tā ir nāve! Īpaši, kad arā ir auksti un pat nav akmeņu pa rokai...vmdv36 rakstīja:Haha, arī norāvu to deadlock'u pirms pāris dienām un bij jāizsit logulolikee rakstīja: pirmais interesantais gadijums, kad nācās pašam ar savām rokām izsist mašīnai stiklu, jo norāva gļuku un tīrs deadlocks
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Veiksmi un vairāk nesist logus!
Mazliet biju noklusis ar savu auto un visparējo situaciju.
Šobrīd auto ir pavisam citadāks, daudz interesantu lietiņu un viss pārējais, bet šeit arī mazliet gribētu padalities ar info par to kā tad galu galā viss sanāca ar manu auto, motora maiņu un visu parējo!
Sākšu jau laikam ar to negatīvo! šis viss auto parbuves process smagi ieeilga, tas prasija daudz laika, enerģijas un protams ģeņušku, bet ne par to ir stāsts! Tatad, m52tub28 pirmo elpu sita 31/03/2017 5 no rīta, jo šis bija ļoti sarežgits process sākot ar to, ka ALPS vispar ir cilvēks, kurš pats neko negrib darīt + viņa darbu attiecibā pret cilvēkiem, kuriem ir maza pieredze auto parbuves ziņa var novertēt par pilnīgu sūdu! Motora iecelšanas tehnika vienkarši drausmīga, viss saskruvēts ķep ļep, katru reizi, kad zvanu un jautāju, nu cik tālu esam? vienmer saņēmu kaut kādus tizlus attaisnojumus, visu laiku vizinās riņkī un liek saviem čomiņiem strādāt, kuri tapat neko īsti nedara! Tobrīd viss šis noritēja zem ROYAL MOTORSPORTS vārda, tobrīd jau viņiem bijušas savstarpējas nesaskaņas ar īres naudām utt! Sākām ar auto un kā gan savadāk, ja cilvēks ari sāk šeirot savu dzīvi (alps), nu jā, man tur tas, man tur šitas! Respektīvi ir tā, ka viss tika vilkts garumā nenormāli un beigās atri ķep-ļep samests kopā! Par piemēru, pieskruvējis kolektoru (zirnekli) ar 6 skrūvēm, bet tas jau nav viss! Man bija jastav alpam klāt, lai es vispar varetu aizbraukt no tās debilas garažas, tāpēc pedejā dienā 31. martā, es pavadiju 12 stundas garažā, stavot blakam, lai redzētu, ka šis cilveks kaut ko var arī darīt un tad jau seko rezultāts!
Tatad - Darba kvalitāte ir drausmīga, nerunajot par darba apstakļiem, pats alps arī tizlojas visu laiku riņķi un telo baigo džeku, kam esot baigais piķis. Pirms darbu uzsakšanas vispar neteica, cik izmaksās, ko vajag utt, aizbildinajas ar to, ka esot jau to darijis, kad braucis driftā, esot bijis tāds pats motors, tāpēc easy plug n play, bet beigās vajadzēja paiet mēnešiem, lai vispar kaut kas tiktu sākts, jo sakumā auto vienkarši tupa stāvēja, motors tupa karajas uz stenda un nekam netika pielikts pirksts! Kad motors jau bija iekšā, joprojam bija sarežgijumi ar auto pielaišanu un visu pārējo, cepuri nost autoelektriķim, kurš atbrauca izručit tobrid un palidzeja darbos!
Es, protams, biju priecīgs par to, ka motors ir iekšā, rūc un viss pārējais un man jau arī aptumšojas bilde tobrīd, jo nevarēju vairs sagaidīt, pacietības mērs bija pilns. Principā visas detaļas, kuras alps man sagadaja bija caur viņa drauģeļiem, kas nozimē to, ja nevari nopirkt no mums, meklē citur, protams, ka man arī nav laika skraidit pa pasauli un lasīt visu kopā, tāpēc sākam stumdīt kosmosu, principā alps izpalidz savam čomam iztirgot detaļas + uztaisit varku uz mani.. Es pie sevis padomāju, ok varu samierināties ar to, ka nevaru atrast pats šobrid visu, jo laika nav un itkā esmu gatavs samaksāt par to, lai atrisinatu situaciju atrāk, bet kad saņemu ziņas.. "meklē vēl naudu, japerk tas un šitas", man atkal bija tāds, bet tu man vispar neko neteici pirmstam, tu atkal izdomā, ka kaut kas ir jamaina! Beigās es saņemu tāmi, par to, kas izdarīts (pielikumā būs) un man mati bija stāvus no tā, kādu summu man vēl ir jasamaksā pa virsu, lai es vispar savu auto varētu saņemt, uzsakam strīdu, cilvēks samisējies un reali grib mani appist, mašinu nedod...
Protams, ka es beigas ari visu šo summu samaksaju, lai es tiktu pie sava auto un šis kretīnelis varētu aizvērt savu mutīti un beigt blatot kā baigais pacans. šis stāsts ir ļoti garš, sarežģīts. Es joprojam neesmu beidzis savu streiku pret šo cilvēku un es viņam likšu samaksāt par to, ko viņš ir izdarijis.
Pirms motors tika iecelts, tika samainītas vārstu blīve, kartera blīve nezināmu iemeslu dēl, jo tur viss bija kartibā, bet šis izdomāja uz savu galvu, eļļas filtra korpusa blīves maiņa, bet visu es to neredzēju, tas ir tikai tas, ko viņš man bija sarakstijis, bet kas to lai zin, ko viņš vispar no tā visa samainija, jo kad skatijos, kā maina varstu blīvi, aizbraucu prom, saņemu ziņu whatsapp "Nebrauc uz garažu, man ir gruti stradat, ja tu skaties uz manam rokām", tāpēc tur arī viss nav īsti skaidrs.
Katru izdarīto lietu aprēķināja atsevišķi, itkā es brauktu pie viņa katru nedeļu kaut ko taisīt, neko kopā nesumēja utt!
Par bākas maiņu vispar diskutet var kosmonauti, paprasija 70 euro par to, ko pats nemaz nedarija. Visu sapisa vēl vairāk, beigas man pašam nācās braukt, mainīt visu, jo nebija savienots nekas pareizi, pieskruvets nekas nebija, sūknis no kaut kadas dirsas bija izvilkts, nezinu, bet visu to nācās atkal taisīt. kā arī daudz citas lietas, kuras man jau ir nācies samainīt pēc visa šī procesa.
šo visu garo penteri rakstu, lai citiem nebutu jaiesaistās ar šo kretīnu, lai citi neiebrauc auzās kā man to nācās darīt! Gribu, lai viss ir godīgi, nevis vieni appisieni...
šobrīd auto dzīvo, viss +/- bumbās, vajag pielikt pirkstu vizualajam, bet daudz jau tapat ir samainīts, spārni, haube, sliekšņi salaboti, m bampers uzlikts. Ritošā arī savesta kartibā!Reduktors no 2.36 uz 3.45 Autiņu sedinajis neesmu un nesedināšu, jo man tas nav vajadzīgs. Salons arī nomainīts, stūre rrs, zirneklis likvidēts, šobrīd m52 kolektori. Tehnisko arī esmu izgājis, tāpēc viss daudz maz ir ok.
Noteikti, ka varētu vēl sīkāk iedziļināties par to kas un kā, bet gala lēmums ir pieņemts un auto vēlos pārdot! Laiks ģimenei un tāpēc vajag auto tīri braukšanai.
Šobrīd auto ir pavisam citadāks, daudz interesantu lietiņu un viss pārējais, bet šeit arī mazliet gribētu padalities ar info par to kā tad galu galā viss sanāca ar manu auto, motora maiņu un visu parējo!
Sākšu jau laikam ar to negatīvo! šis viss auto parbuves process smagi ieeilga, tas prasija daudz laika, enerģijas un protams ģeņušku, bet ne par to ir stāsts! Tatad, m52tub28 pirmo elpu sita 31/03/2017 5 no rīta, jo šis bija ļoti sarežgits process sākot ar to, ka ALPS vispar ir cilvēks, kurš pats neko negrib darīt + viņa darbu attiecibā pret cilvēkiem, kuriem ir maza pieredze auto parbuves ziņa var novertēt par pilnīgu sūdu! Motora iecelšanas tehnika vienkarši drausmīga, viss saskruvēts ķep ļep, katru reizi, kad zvanu un jautāju, nu cik tālu esam? vienmer saņēmu kaut kādus tizlus attaisnojumus, visu laiku vizinās riņkī un liek saviem čomiņiem strādāt, kuri tapat neko īsti nedara! Tobrīd viss šis noritēja zem ROYAL MOTORSPORTS vārda, tobrīd jau viņiem bijušas savstarpējas nesaskaņas ar īres naudām utt! Sākām ar auto un kā gan savadāk, ja cilvēks ari sāk šeirot savu dzīvi (alps), nu jā, man tur tas, man tur šitas! Respektīvi ir tā, ka viss tika vilkts garumā nenormāli un beigās atri ķep-ļep samests kopā! Par piemēru, pieskruvējis kolektoru (zirnekli) ar 6 skrūvēm, bet tas jau nav viss! Man bija jastav alpam klāt, lai es vispar varetu aizbraukt no tās debilas garažas, tāpēc pedejā dienā 31. martā, es pavadiju 12 stundas garažā, stavot blakam, lai redzētu, ka šis cilveks kaut ko var arī darīt un tad jau seko rezultāts!
Tatad - Darba kvalitāte ir drausmīga, nerunajot par darba apstakļiem, pats alps arī tizlojas visu laiku riņķi un telo baigo džeku, kam esot baigais piķis. Pirms darbu uzsakšanas vispar neteica, cik izmaksās, ko vajag utt, aizbildinajas ar to, ka esot jau to darijis, kad braucis driftā, esot bijis tāds pats motors, tāpēc easy plug n play, bet beigās vajadzēja paiet mēnešiem, lai vispar kaut kas tiktu sākts, jo sakumā auto vienkarši tupa stāvēja, motors tupa karajas uz stenda un nekam netika pielikts pirksts! Kad motors jau bija iekšā, joprojam bija sarežgijumi ar auto pielaišanu un visu pārējo, cepuri nost autoelektriķim, kurš atbrauca izručit tobrid un palidzeja darbos!
Es, protams, biju priecīgs par to, ka motors ir iekšā, rūc un viss pārējais un man jau arī aptumšojas bilde tobrīd, jo nevarēju vairs sagaidīt, pacietības mērs bija pilns. Principā visas detaļas, kuras alps man sagadaja bija caur viņa drauģeļiem, kas nozimē to, ja nevari nopirkt no mums, meklē citur, protams, ka man arī nav laika skraidit pa pasauli un lasīt visu kopā, tāpēc sākam stumdīt kosmosu, principā alps izpalidz savam čomam iztirgot detaļas + uztaisit varku uz mani.. Es pie sevis padomāju, ok varu samierināties ar to, ka nevaru atrast pats šobrid visu, jo laika nav un itkā esmu gatavs samaksāt par to, lai atrisinatu situaciju atrāk, bet kad saņemu ziņas.. "meklē vēl naudu, japerk tas un šitas", man atkal bija tāds, bet tu man vispar neko neteici pirmstam, tu atkal izdomā, ka kaut kas ir jamaina! Beigās es saņemu tāmi, par to, kas izdarīts (pielikumā būs) un man mati bija stāvus no tā, kādu summu man vēl ir jasamaksā pa virsu, lai es vispar savu auto varētu saņemt, uzsakam strīdu, cilvēks samisējies un reali grib mani appist, mašinu nedod...
Protams, ka es beigas ari visu šo summu samaksaju, lai es tiktu pie sava auto un šis kretīnelis varētu aizvērt savu mutīti un beigt blatot kā baigais pacans. šis stāsts ir ļoti garš, sarežģīts. Es joprojam neesmu beidzis savu streiku pret šo cilvēku un es viņam likšu samaksāt par to, ko viņš ir izdarijis.
Pirms motors tika iecelts, tika samainītas vārstu blīve, kartera blīve nezināmu iemeslu dēl, jo tur viss bija kartibā, bet šis izdomāja uz savu galvu, eļļas filtra korpusa blīves maiņa, bet visu es to neredzēju, tas ir tikai tas, ko viņš man bija sarakstijis, bet kas to lai zin, ko viņš vispar no tā visa samainija, jo kad skatijos, kā maina varstu blīvi, aizbraucu prom, saņemu ziņu whatsapp "Nebrauc uz garažu, man ir gruti stradat, ja tu skaties uz manam rokām", tāpēc tur arī viss nav īsti skaidrs.
Katru izdarīto lietu aprēķināja atsevišķi, itkā es brauktu pie viņa katru nedeļu kaut ko taisīt, neko kopā nesumēja utt!
Par bākas maiņu vispar diskutet var kosmonauti, paprasija 70 euro par to, ko pats nemaz nedarija. Visu sapisa vēl vairāk, beigas man pašam nācās braukt, mainīt visu, jo nebija savienots nekas pareizi, pieskruvets nekas nebija, sūknis no kaut kadas dirsas bija izvilkts, nezinu, bet visu to nācās atkal taisīt. kā arī daudz citas lietas, kuras man jau ir nācies samainīt pēc visa šī procesa.
šo visu garo penteri rakstu, lai citiem nebutu jaiesaistās ar šo kretīnu, lai citi neiebrauc auzās kā man to nācās darīt! Gribu, lai viss ir godīgi, nevis vieni appisieni...
šobrīd auto dzīvo, viss +/- bumbās, vajag pielikt pirkstu vizualajam, bet daudz jau tapat ir samainīts, spārni, haube, sliekšņi salaboti, m bampers uzlikts. Ritošā arī savesta kartibā!Reduktors no 2.36 uz 3.45 Autiņu sedinajis neesmu un nesedināšu, jo man tas nav vajadzīgs. Salons arī nomainīts, stūre rrs, zirneklis likvidēts, šobrīd m52 kolektori. Tehnisko arī esmu izgājis, tāpēc viss daudz maz ir ok.
Noteikti, ka varētu vēl sīkāk iedziļināties par to kas un kā, bet gala lēmums ir pieņemts un auto vēlos pārdot! Laiks ģimenei un tāpēc vajag auto tīri braukšanai.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Atvainojos par bilžu secību, ir arī pieejami skriinšoti, kur ar alpu diskutejam un stridejāmies par visu.
Noteikti ir vēl kaut kas, ko varu pievienot, bet uz doto brīdi nevaru aizdomāties.
Noteikti ir vēl kaut kas, ko varu pievienot, bet uz doto brīdi nevaru aizdomāties.
Es ari uzravos uz ta uzmeteja. Jaliek uzmeteju topic abiem un citos forumos arii.
Ibio... bisk uz pauzes esmu...
Vins ir parsteigts.
Liec uzmeteju topic e36, bmwpower, etc.
Es tiklidz visu stastu uzrakstishu, iemetishu visur. Lai zin tauta uzmetejus.
Vins ir parada darbieniekiem, elektrikim, srotiem ari gan jau.
Liec uzmeteju topic e36, bmwpower, etc.
Es tiklidz visu stastu uzrakstishu, iemetishu visur. Lai zin tauta uzmetejus.
Vins ir parada darbieniekiem, elektrikim, srotiem ari gan jau.
Cik zinu, tad viņš tur visiem ir paradā, regulāri manas daļas ņēma uz parādu. Vai šūmeja mani, lai pērku.