dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- …
- 350
- chevron_right
kads motors?deivsaa rakstīja: ↑18 Okt 2017, 19:13 Radās jautājums, kā žurcim no 2ned stāvēšanas pazuda dzirkstele? Liku aizdomas uz vadības bloku, to mainīju, nekas nemainījās. Domāju pretaizdzīšanas sistēma neļauj piešķilt, šovakar atradu kastīti un atvienoju visu, taču tāpat nav dzirksteles, kas pēc iespējas biežāk nojūk tādās situācijās?
m50b20 vanosseeingman rakstīja: ↑19 Okt 2017, 12:37kads motors?deivsaa rakstīja: ↑18 Okt 2017, 19:13 Radās jautājums, kā žurcim no 2ned stāvēšanas pazuda dzirkstele? Liku aizdomas uz vadības bloku, to mainīju, nekas nemainījās. Domāju pretaizdzīšanas sistēma neļauj piešķilt, šovakar atradu kastīti un atvienoju visu, taču tāpat nav dzirksteles, kas pēc iespējas biežāk nojūk tādās situācijās?
Tu mainīji vadības bloku komplektā ar ews? Ja ne tad tagad ir ziepes jo no vienas mašīnas vadības bloks darbosies kopā tikai ar tās mašīnas ews. Atvienojot ews tev toč nekāda dzirkstele nebūs. Var vienīgi no vadības bloka ews vispār izprogramēt vai pieprogramēt citu ews un atslēgu klāt. Tam ka nav dzirkstele koķenes devēje jā un iesaku masas vadu apskatīties kas no kuzava uz motoru un tur viens ir no motora uz svecēm.
M50 nav ews tikaj ecu ar sarkano uzlimi, princepa vanosiem 90% ir ews
Pietam uz 2.0 singlevanosa siemensa ews būs 100%
atvainojos par savu nezināšanu.... kad man bija motors ar ms40.1 kādus 6 gadus atpakaļ - kautkā riņķi ap atslēgu netiku manijis.... bet drošvien mana neuzmanība/atmiņa pieklibo....
m50b20tu aka SIEMENS MS40.1 ECU aka divlitrīgais čuguns ar vanosu nāk bez EWS. Nu, vismaz 95% gadījumos (varabūt atlikušie 5% man nebija trapījušies)
Varbūt es klūdos, bet principā vienalga , dzirksteles nebija pirms tam nav tagad, ja siemense lai pielsēdz pie diagnostikas, vai pamera klokenes devēja pretestību
M43b19 motors, vakar parādījās problēma, pēc darba nevarēju pielaost auto, starteris grieza, bet neleca, trīs reizes griezu, neleca, minūtes 5 pastāvēja, pieleca. Braucot sāka raustīties, jauda zust, spiežot pedāli grīdā raustas un uz priekšu knapi iet, tukšgaitā apgriezieni normāli iet gāzējot un neraustas stāvot. Šodien pa dienu atkal itkā viss ok, bet vakarā braucot atkal tas pats. Mafu atslēdzu, tāpat raustījās, ir niķis ar reduktoru, ka nāk tukšgaitā interesanta skaņa, kā klakšķēšana, bet vai tas varētu izraisīt šādu situāciju? Degvielas filtrs pasvaigs, mainīts jūnijā. Ko vēl pie mājas varu pārbaudīt? Pirmdien skaidrs, ka jādzen uz diagnostiku ..
Sos!
Čoms samainija mašīnu pret e36 2.5dīzeli. Kolīdz uzņem ātrumu virs 40km/h tā auto pats uzņem apgriezienus un iet līdz galam. Kolīdz sadzēšās zem 40hm/h tā viss okey. Kas pie vainas un vai varam tagad uz ielas kko izdarīt, lai tiktu uz majam?
Čoms samainija mašīnu pret e36 2.5dīzeli. Kolīdz uzņem ātrumu virs 40km/h tā auto pats uzņem apgriezienus un iet līdz galam. Kolīdz sadzēšās zem 40hm/h tā viss okey. Kas pie vainas un vai varam tagad uz ielas kko izdarīt, lai tiktu uz majam?
raznoss
lai noņem gaisa trubu no iepludes kolektora, lai ella tek uz motora nevis iekšā
lai noņem gaisa trubu no iepludes kolektora, lai ella tek uz motora nevis iekšā
Sveiki visiem
esmu saskāries ar problēmu, kad brīvgaitā man pūš silto gaisu, bet tikko kad sāk braukt, sākt pūst vēso gaisu, šoreiz e46 modelim - m43b19 motors, ar klimata kontroli
atgaisoju kārtīgi!
ir kādas idejas?
motors tika ieswapots(sildīja pirms ieliku iekšā), iepriekš bija tāds pats.
esmu saskāries ar problēmu, kad brīvgaitā man pūš silto gaisu, bet tikko kad sāk braukt, sākt pūst vēso gaisu, šoreiz e46 modelim - m43b19 motors, ar klimata kontroli
atgaisoju kārtīgi!
ir kādas idejas?
motors tika ieswapots(sildīja pirms ieliku iekšā), iepriekš bija tāds pats.
Trubas uz pečku sahaucis vietam
sveiki visiem. Pec motora swapa (m52b28) nestrada 3. 4. 5. cilindrs, dzirkstele ir, degviela ari kompresiju nomeriju visos cilindros 11-12 bar. Diagnostika paradija ka nestrada klokenes devejs, nomainiju uz m50 deveju (metajas garazha) kljuda pazuda, bet motors nestrada vienalga. Varbut kads var iedot sakarigu padomu?
Uzliec m52 devēju
Kāpēc M50B25 tukšgaitā burbuļo?
visdrīzākais ka gaisu piesūc....
tālāk var būt sveces, zondes, spoles u.c. 1000 iemesli...
Bet sāc ar pārbaudi vai ieplūdes gofra nav pušu, tukšgaitas truba, kartera ventilācijas trubas utt..
tālāk var būt sveces, zondes, spoles u.c. 1000 iemesli...
Bet sāc ar pārbaudi vai ieplūdes gofra nav pušu, tukšgaitas truba, kartera ventilācijas trubas utt..
jā, sāc ar pilnīgi visām ieplūdes trubām un trubiņām.
pēc teorijas - tukšgaitā ir mazs gaisa patēriņš, līdz ar to jebkurš piesūktais gaiss ir liels procents uz patērētā apjoma, ko redz ECU
pēc teorijas - tukšgaitā ir mazs gaisa patēriņš, līdz ar to jebkurš piesūktais gaiss ir liels procents uz patērētā apjoma, ko redz ECU
M52B28. Kad no rīta ir auksts, tad šķilšanas brīdī aprgriezieni uzlec apmēram 2K un nokrīt līdz normāliem. Tas ir ok? Citādi nav pilnīgi nekādu sūdzību.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- …
- 350
- chevron_right