dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- …
- 350
- chevron_right
Nu OK tad viss te kārtībā.
Lai uzliktu M50B25 bez vanusa iepludes sadaleni izplūdes pusē uz m52 dzinēja.
Cik mm bija jānoņem no M50B25 sadalenes?
Varbūt kāds nesen to darījis, negribas mērīt pašam.
Cik mm bija jānoņem no M50B25 sadalenes?
Varbūt kāds nesen to darījis, negribas mērīt pašam.
e36
ja pareizi atceros 1.1mm bet varu kļūdīties, jāsalīdzina vnk ar izplūdes sadaleni un viss
Ir tā ka pa rokai nav m52 izplūdene, gribas sagatavot sadalenes pirms braucu uzstādīt, jo tools lai uzliktu vinu pareizi arī nav pašam.
M54 izplūdes sadalene līdz “flancim” kuram pieskrūvējas zobrats, gadījumā nav 1:1 garumā ar m52 izplūdes sasaleni?
Jo ieplūdes pusē ies m54b30 ieplūdes sadalene, kurai tik 5 mm no vanusa sazobes nogriests nost. idejiski varētu būt vienādas?
M54 izplūdes sadalene līdz “flancim” kuram pieskrūvējas zobrats, gadījumā nav 1:1 garumā ar m52 izplūdes sasaleni?
Jo ieplūdes pusē ies m54b30 ieplūdes sadalene, kurai tik 5 mm no vanusa sazobes nogriests nost. idejiski varētu būt vienādas?
e36
zhurka (m52b25) palika nikuliga. piemeta man kompi raada:
fuel trim limit bank1
fuel trim limit bank
vehicle speed signal not ok.
par tām bankam, varetu but zondes vai forsunkas?
fuel trim limit bank1
fuel trim limit bank
vehicle speed signal not ok.
par tām bankam, varetu but zondes vai forsunkas?
Pēdējais labojis lachupuika - 18 Nov 2017, 21:21, kopā labots 1 reizi.
kā tur vispār ir īsti ar to m52b25? Jūtami sliktāk iet par m50b25?
Nē iet praktiski vienādi, savlaik daudzus m50b25 atstāju spoguļos ar m52b25., + nelilieli modif. m50 ieplude, zirneklis, chips, stock iet pratiski 1:1
Ja nedoma par turbo vai storkeri, dailyam m52 skiet ka ir pat mazliet ekonomiskāks un grieze ir nedaudz atrak.
e36
Labak dabuj m50 vai m52 izpludes sadaleni, lai pareizi nofrezet un ari lai bez toola uzlikt pareizi iepludes izpludes vieta :)540i rakstīja: ↑18 Nov 2017, 19:49 Ir tā ka pa rokai nav m52 izplūdene, gribas sagatavot sadalenes pirms braucu uzstādīt, jo tools lai uzliktu vinu pareizi arī nav pašam.
M54 izplūdes sadalene līdz “flancim” kuram pieskrūvējas zobrats, gadījumā nav 1:1 garumā ar m52 izplūdes sasaleni?
Jo ieplūdes pusē ies m54b30 ieplūdes sadalene, kurai tik 5 mm no vanusa sazobes nogriests nost. idejiski varētu būt vienādas?
Ja vajag man mētājas, varu aizdot
Gaiss piesūkšana, degviela pa maz vai GMM melo. Jāskatās dzīvie dati.lachupuika rakstīja: ↑18 Nov 2017, 20:27 zhurka (m52b25) palika nikuliga. piemeta man kompi raada:
fuel trim limit bank1
fuel trim limit bank
vehicle speed signal not ok.
par tām bankam, varetu but zondes vai forsunkas?
Kas varetu but pie vainas ja auksts motors darbojoties brīvgaitā, staigā apgriezieni 500-1000 tajās robežas , uzsilstot motoram arī itka staigā bet mazāk 700-800 apmēram. 1.8is.
Kaut kur sūc gaisu klāt ļoti iespējams. Pārbaudīt, izslēgt šo teoriju visvieglāk ir, nopērkot start fluid un papūšot visapkārt dzinējam uz visām iespejamām vakuma trubām, ja RPM pacelsies par noteiktu lielumu, tad zini ka ir vakuma leaks.
Gmm,ieplūdes gofra,tukšgaitas regulators. Sāktu pārbaudīt gofru vai nav gaisa sūce kaut kur.
Gmm ne, parsvara uz klapana principa, iznemot m44. Tuksgaitas regulator, iespejams..
Izklausas pec gaisa, kas var but gan gofra, gan lielaja truba, kas iet motora aizmugurē, pie ugunssienas.. var būt truba no tuksgaitas regulatora, uz gofru. Var būt mazā vakuma trubiņa, kas iet gar iepludnieku uz leju..
iespējs ka zonde močī galvu, daudz un dazādas lietas!
Jaasaak ar disgnostiku anyway
Sveiki visiem. Ceru ka juus man palidzesiet. Problema sekojosha, motors m52b28 4 un 5 cilindram aizlietas sveces, spoles un sveces mainiju vietam, kompresija ir, dzirkstele ari ir. Domaju samainit sprauslas vietam. ceru ka dosiet man jedzigu padomu uz kuru pusi rakt! kompi ari sledzam klat, neko neparadija. Degvielas suknis jauns.
Kā tas ir - kompis neko neparādīja? Dzīvie dati iefrīzojuši?
Aizbrauc pie kāda kas māk kompi, tāpat būs lētāk kā mainīt visu pēc kārtas.
Aizbrauc pie kāda kas māk kompi, tāpat būs lētāk kā mainīt visu pēc kārtas.
Kompis radija ka vis kartiba, ka jau es mineju problema bija sprauslaas. No 2 sprauslam lija ka no spainja.
m42b18 problēma kad braucot iet tikia lidz 2,5 t apgriezieniem uzsitot par sajūgu burbuļo sit liesmu arā ar izpūteju un sit atpakaļ filtru kaste , pieliekot pie kompis uzrādija kad aizdedzes sensors nobeidiez ,to nomainiju bet tā ari bez izmaiņam . Kādi jums varijanti kas vel var būt vainigs ??
Es var būt kaut ko nesaprotu, bet kas ir aizdedzes sensors?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- …
- 350
- chevron_right