dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

karats
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 04 Mar 2015, 23:53
Ar kompresiju problēmām nevajadzētu būt eļļu neēd un motors nedūmo. Sveces ir jaunas.
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 
Tas nav raditajs.. :rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
karats rakstīja: 12 Jan 2018, 14:18 Ar kompresiju problēmām nevajadzētu būt eļļu neēd un motors nedūmo. Sveces ir jaunas.
Naivs un nepamatots uzskats
Henrys123
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 15 Nov 2017, 12:01
Kād varbūt var izstāstīt kas varētu būt par vainu m42b18 dzinējam kad sagāzejot un atlaižot gāzes pedāli apgriezieni lēnam krītas un noslāps ,pēc tam startējot pielec tikai pie 3 reizes un tad apgriezieni turas normāli kā vaiga lidz atkal sagāzējot un strauji atlaižot pedali !Kādi varjanti var būt kas atkal ir beikts ?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Henrys123 rakstīja: 21 Jan 2018, 20:41 Kād varbūt var izstāstīt kas varētu būt par vainu m42b18 dzinējam kad sagāzejot un atlaižot gāzes pedāli apgriezieni lēnam krītas un noslāps ,pēc tam startējot pielec tikai pie 3 reizes un tad apgriezieni turas normāli kā vaiga lidz atkal sagāzējot un strauji atlaižot pedali !Kādi varjanti var būt kas atkal ir beikts ?
Pārbaudi vispirms vai kaut kur piesūc gaisu. Visticamāk jau caurums/plaisa gofrā, kas pie droseles pienāk vai arī tai trubiņai, kas pienāk pie tās gofras.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
CO2
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 20 Aug 2014, 13:54
Kas varētu būt par vainu,ja m43b18 motors tukšgaitā raustās un braucot nestrādā arī uz vidējiem apgriezieniem tikai uz maziem vai pilnu gāzi. Kāds devējs pie dieviem ?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
CO2 rakstīja: 22 Jan 2018, 17:08 Kas varētu būt par vainu,ja m43b18 motors tukšgaitā raustās un braucot nestrādā arī uz vidējiem apgriezieniem tikai uz maziem vai pilnu gāzi. Kāds devējs pie dieviem ?
Klokenes devejs
Sadalenes devējs
Sveces
Degvielas spiediens
Sprauslas
Svečvadi
Kompresija.

Sākam ar lētāko. Kompresijas pārbaudi.
linardinnss1
Ziņojumi: 41
Pievienojies: 15 Aug 2015, 15:15
Braucu ar: e36
Sweiki, ieliku m52 b28 motoru, m52 b20 vieta , nesaprasana lamdas zondee, 2.0 man bija 2gb ar zaljo stekeriem, bet 2.8 ar vienu kas aiziet kopa satit pie karbas ar atpakal gaitu, ka to apvienot, kkads kunings ar m50 kolektoru ir, un vadibas kaste atplesta, parejais taka okey pagaidaam
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
linardinnss1 rakstīja: 22 Jan 2018, 19:36 Sweiki, ieliku m52 b28 motoru, m52 b20 vieta , nesaprasana lamdas zondee, 2.0 man bija 2gb ar zaljo stekeriem, bet 2.8 ar vienu kas aiziet kopa satit pie karbas ar atpakal gaitu, ka to apvienot, kkads kunings ar m50 kolektoru ir, un vadibas kaste atplesta, parejais taka okey pagaidaam
Kāda vadība?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
gutta
Ziņojumi: 221
Pievienojies: 12 Apr 2013, 00:09
Atrašanās vieta: Olaine/Drammen
Reputācija: 1
 
uz TA dabuju 2 par palielinatu CO. kas but pa vainu? m50b25tu, diagnostika kludas nerada
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
gutta rakstīja: 24 Jan 2018, 19:48 uz TA dabuju 2 par palielinatu CO. kas but pa vainu? m50b25tu, diagnostika kludas nerada
Kļūdas nerāda un viss strādā ideāli ķip?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Ja palielināts comtad jau par treknu maisījums, skatamies vai reikā tukšgaitā ir 3.0bar
Vai sprauslas nelej.
Vai gmm nemelo.
Vai kompresija ir ok, vai aizdedze ir darba kārtībā. Vai lambda nemelo.
Uz motronica klūdas skatīties ir pēdējā cerība :D
Profila bilde
Hurricane
Ziņojumi: 48
Pievienojies: 25 Mai 2012, 10:43
Braucu ar: Kūtīm!
Sveiki varbūt kāds saskāries ar šādu problēmu un var palīdzēt ar ideju!

Auto 325tds 96. gads
Šodien no rīta braucot apgriezieni paši sāka kāpt līdz redline, kad uzspiež gāzes pedāli tie nokrīt līdz 3000 un pēc tam atpakaļ uzlec uz max līdz redline.
Bet tas nav konstanti pa dienu pārgāja, tad vēlāk atkal parādijās.
Atvienoju un iztīriju elektrības štekeri kas no augstspiediena sūkņa savienojas ar pravotku zem ieplūdes kolektora, savienoju un uz kādu stundu viss bija ok, tad atkal sāka kāpt.

Sūkņa defekts? Vai tomēr jāmeklē problēma ar slapjo laiku un vadiem?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kāds var paskaidrot, kas šitas par vakuuma vārstu un ko viņš īsti dara? Jau otro M50 dzinēju ar tādu redzu.
7E9AFD23-E9B7-4729-92CF-C07594264E7D.jpeg
Viena no tām šļauciņām ar troiņiku pievienojas pie degvielas spiediena regulatora šļauciņas un otra aiziet uz šo pričendāli
F57642D1-0A07-4969-BA6D-7B7DB4951E23.jpeg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
Skudraa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1317
Pievienojies: 30 Mar 2011, 20:08
Braucu ar: e36 2.5i Touringu
Atrašanās vieta: Rīga / More
Reputācija: 4
 
Hurricane rakstīja: 25 Jan 2018, 17:03 Sveiki varbūt kāds saskāries ar šādu problēmu un var palīdzēt ar ideju!

Auto 325tds 96. gads
Šodien no rīta braucot apgriezieni paši sāka kāpt līdz redline, kad uzspiež gāzes pedāli tie nokrīt līdz 3000 un pēc tam atpakaļ uzlec uz max līdz redline.
Bet tas nav konstanti pa dienu pārgāja, tad vēlāk atkal parādijās.
Atvienoju un iztīriju elektrības štekeri kas no augstspiediena sūkņa savienojas ar pravotku zem ieplūdes kolektora, savienoju un uz kādu stundu viss bija ok, tad atkal sāka kāpt.

Sūkņa defekts? Vai tomēr jāmeklē problēma ar slapjo laiku un vadiem?

Sveiks! Ieteiktu sākt ar vadu pārbaudi, jo man 2,5tds'am bija līdzīga problēma pirms nosvila dzinēja pravotka. Tiesa man tik kādas 2 reizes paspēja aiziet līdz redline un tad noslāpa.
Profila bilde
BoDidzis
Ziņojumi: 28
Pievienojies: 21 Jan 2018, 22:16
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Kurzeme
<t>Sveiki, ceru ka kāds palīdzès. E36 kuzavs, iekšà no e39 2.8i dzinèjs. Problèma ir tàda ka nenormàli èd bendzînu, tas ir 33l uz 100. Pieslèdzu pie kompja, protams zondes abas beigtas. Kas slèdza pie kompja teica ka vadîba ir sīmens un lai ņemu zondes ari símens, aizbraucu uz eoltàm, par sīmenu man paprasa 240e. Saku ka pa dàrgu, tad viņš saka ka nav nekàda atšķirība kàdas firmas un ka var arī likt to kurai pats to štekeru liek klàt, maksà 50e. Tgd ieksšà ir bosch ar zaļo gumiju. Lieta tàda ka nezinu kàdu lai lieku un cik gara viņam nàk 90 vai 110cm un kà ir ar tàm lètajàm un varbút kàds var kko ieteikt par normàlu ciparu???</t>
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Nuuuuuu nav gan vienalga par lamdam.. Ja tev ir ar dzeleteno, td jāliek dzeltwna, ja zaļa tad zala
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
BoDidzis rakstīja: 26 Jan 2018, 22:49 <t>Sveiki, ceru ka kāds palīdzès. E36 kuzavs, iekšà no e39 2.8i dzinèjs. Problèma ir tàda ka nenormàli èd bendzînu, tas ir 33l uz 100. Pieslèdzu pie kompja, protams zondes abas beigtas. Kas slèdza pie kompja teica ka vadîba ir sīmens un lai ņemu zondes ari símens, aizbraucu uz eoltàm, par sīmenu man paprasa 240e. Saku ka pa dàrgu, tad viņš saka ka nav nekàda atšķirība kàdas firmas un ka var arī likt to kurai pats to štekeru liek klàt, maksà 50e. Tgd ieksšà ir bosch ar zaļo gumiju. Lieta tàda ka nezinu kàdu lai lieku un cik gara viņam nàk 90 vai 110cm un kà ir ar tàm lètajàm un varbút kàds var kko ieteikt par normàlu ciparu???</t>
Ja gribas iepist kapeiku, tad sameklē lietotas tās pašas zaļās zondes. Ja tas ir single(1) vanos M52B28 ar zaļajām zondēm tad viņas maksā 10-15e gabalā.
Jaunas ir jāpērk tikai OEM. Universālās zondes pa taisno miskastē var mest.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
linardinnss1
Ziņojumi: 41
Pievienojies: 15 Aug 2015, 15:15
Braucu ar: e36
TomSkarsts rakstīja: 23 Jan 2018, 20:07
linardinnss1 rakstīja: 22 Jan 2018, 19:36 Sweiki, ieliku m52 b28 motoru, m52 b20 vieta , nesaprasana lamdas zondee, 2.0 man bija 2gb ar zaljo stekeriem, bet 2.8 ar vienu kas aiziet kopa satit pie karbas ar atpakal gaitu, ka to apvienot, kkads kunings ar m50 kolektoru ir, un vadibas kaste atplesta, parejais taka okey pagaidaam
Kāda vadība?
Bosh , atplest valja kkas chipots vai kka tml
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nu Bosch tik viena ir. Tātad atstāj to pašu.
Viss pārējais strādā labi? Uz lieliem un redline auto gaita ir ok?
Vnk ja Bosch uz 2.8 tad tur vadību nevis tupa jāčipo bet jāregulē.