turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right
A kā tu spēj GMM nolasamo maksimumu? Vai arī obmanku ielode iekšā?
Nevis gmm bet gpm, klapitei atspere piereguleta un kajina ari.
Un kāda vadība?
Ieprieks tika minets, ka viss ir stock
Jauda lika par sevi manīt salūza reduktoram attiecībai mazais zobrats
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Rekur riktiga bilde no reduktora
Neiztureja klanis - pa vidu parluza.
Un tad nu ta sovakar pats motors ari vairs neiztureja, boost leakus biju noversis visus un stabili spiedu 1.5bar, pec dupsometra kkas uz 350nm vajadzeja but.Neiztureja klanis - pa vidu parluza.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vismaz interesanti beidzās
Viss vel nav beidzies
Af kas tev pa klaniem bija un cik nm motoram?
Af kas tev pa klaniem bija un cik nm motoram?
Likumsakarīgi ,bet laaabs!!!
Palube bija ta verts..
ar 145mm gariem klaņiem tikai normāls rezultāts
Nu tad gan jau 400nm ieks 4cyl aplikacijas pavilks, zel tikai, ka m43 nebus tas, kuru vares viegli uztaisit ar parametriem hp>nm.
Tad nu tagad top m43b185, domats sakuma bija atmo ekonomiskais motors, bet nu uz tas nots, uz kuras nosledzas si 1.6T epopeja, nevareju attureties no turbo cela.
Tagad tikai jamera un jaskatas, kas tur sanak, jo galvai jau 0.5mm tika norauti un planotais cr bija 12:1, tagad to efektivi vajadzetu parverst par 8.5:1 - 9:1
Es domāju tev mierīgi var likt arī vanosa klaņus, tie pēc svara tādi paši kā NV tik forma nav H
Ja nekļūdos, tad vakar vakarā Ogrē pieturā stāvēja ar avareikām un puspavērtu haubi, mašīnā vai tās tuvumā šķita ka neviena nav.
kas noticis?
kas noticis?
nu čali, pāris postus augstāk ir bildes, BOOM, BANG.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Lasijam bloka gabalus pa celu ar Kapteini
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tapec ari nevar pa leto ulikt TURBO
AF's visiem visu laiku to stasta, bet neviens jau neklausas..
Viss beidzas ar motoru pa gridu..
AF's visiem visu laiku to stasta, bet neviens jau neklausas..
Viss beidzas ar motoru pa gridu..
Pag, te ir cits stāsts, seenigman zina kas un kā, kā izskatās labi sabūvēts motors, te viņš uzskatāmi veica eksperimentu, vai var uzbūvēt turbo no garāžā atrodamiem krāmiem, žēl vienīgi ka to izdarīja uz galīgi nepiemērota motora, ja būtu uz m50kam ir liela jaudas rezerve, tas būtu super piemērs.
Bet nu interesanti, vienīgi autoram neliels aizrādījums, iepūsto bāru daudzums tas nav rādītājs motora spēju pārbaudei. Reāli HP un Nm tie precīzi parāda, jo teiksim citam uz 1.3 vai 1.5 bar uz m50b28 ir 500hp, citam 530hp uz 1bar.
Bet nu interesanti, vienīgi autoram neliels aizrādījums, iepūsto bāru daudzums tas nav rādītājs motora spēju pārbaudei. Reāli HP un Nm tie precīzi parāda, jo teiksim citam uz 1.3 vai 1.5 bar uz m50b28 ir 500hp, citam 530hp uz 1bar.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right