E36-Violetā misija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- chevron_right
Panna pretīgi izskatās kad bamperim vis spīd cauri kā 90% e36
Restei taču ir speciālās šaibiņas ar ko viņu nostiprināt, kapēc tās neizmantoji?
Jo redzot to, ka lielākajai daļai tās adatiņas ir nolauzstas (un gan jau, ka dēļ tām šaibām (ņemot nost)) un reste turas uz puņķiem, izlēmu, ka darīšu šādi.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Forshi-lasu tavu topicu un taada sajuta kad lasu saveejo-liidziigs kraasas auto,purns atsit maneejo un visu laiku dviž miž notiek,cilveeki runā,acis priecē un auto būvējas-viss ko sirds kāro ieejot forumā
Forumieši-Njemat piemēru
Forumieši-Njemat piemēru
BMW_The Ultimate Repair Bill
prieks skatīties par paveikto darbu
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
no aizmugures diezgan nikns! Bet nu jā, arī kopumā ļoti labi!
M Power or no power..
personīgi, vairāk simpatizē siets kā redele bamperī, jo liekas tādas pārāk biezas tās līnijas tai restei, taču atkal jāpiekrīt, ka restes ir retāk novērojamas. Cik atminos, tad tās redeles/sieti kkā iedalijās bets bampera nosaukumiem, bet precīzi gan neatminos.. .
Es tik domāju par gala iznākumu, kad viss būs sakrāsots atbilstoši,sasēdināts..
Es tik domāju par gala iznākumu, kad viss būs sakrāsots atbilstoši,sasēdināts..
Paldies par novērtējumu.
Īsti jau arī nav iespēja vairs atkāpties, ja jau ir iesākts skaisti, tad tā arī ir jāpabeidz.
Man pašam aizmugure tāda dīvaina šobrīd liekas
Katra detaļa savā krāsā, nav difuzora un sēdinājums kā traktoram
Es to redeli divu iemeslu dēļ izlēmu likt:erda rakstīja: ↑22 Feb 2018, 19:40 personīgi, vairāk simpatizē siets kā redele bamperī, jo liekas tādas pārāk biezas tās līnijas tai restei, taču atkal jāpiekrīt, ka restes ir retāk novērojamas. Cik atminos, tad tās redeles/sieti kkā iedalijās bets bampera nosaukumiem, bet precīzi gan neatminos.. .
Es tik domāju par gala iznākumu, kad viss būs sakrāsots atbilstoši,sasēdināts..
1. Manuprāt, padara agresīvāku izskatu purnam.
2. Redele ir mazāk redzēta iekš LV. Štatos gan viņas ir diezko izplatītas.
Un cena arī nebija tik kosmiska, lai iespaidotu izvēli.
Vienīgi par ko biju pārsteigts, ka smaga pret savu izmēru, pieļauju, ka iekšā ir iekausēts alumīja rāmis, bet varbūt arī kļūdos.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Tā redele nāca e36 lux versijai (google = e36 lux version)
Visiem sporiskajiem un M'kām bija siets
Tā kā subjektīvi par to agresiju
Visiem sporiskajiem un M'kām bija siets
Tā kā subjektīvi par to agresiju
Ja kāds nosponosrēs, lai paspētu sapirkt atlikušo, līdz aprīļa sākumam, tad jā
Par to, kas kam nāca nestrīdos, bet nu salīdzinājumam spolerī divi purni. Diskutējama tēma, bet mans viedoklis ir tāds.
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Vienmēr ir patikusi tā redele nevis reste izskatās agresīvāk
Instagram - Sandis_e36
Jāpiekrīt par redeli. Vina ir kkur nopērkama atsevišķi vispār?
ar kompatu pa brugji
Tā redele izskatās labāk tikai tāpēc, ka sietu jebkurš var uztaisīt, bet to redeli diezvai.
- ikey07
Varbūt tas tik man, jo agrāk domāju ka visiem m-bamperies orģināli ir tā redele, un tiem kam izkrīt/saplīst ieliek tur sietu.
- ikey07
8: Tuvāk finišam.
Klusums topikā, bet skaļi garāžā.
Laikam lielākais un satraucošākais notikums ir motora pielaišana un pirmie nobrauktie (pareizāk sakot noripinātie) 50 metri.
Sīkāk:
*Izpūtējs notīrīts no vieiem draņķiem un nokrāsots.(trubas palēkas, bundulis melns).
*Pieskrūvēts pie jaunām gumijām un blīvēm uz biksēm.
*Nopirkts 933 shortshifteris un 933 "X" brace.
*Nopirkts oem X brace, bet jārestaurē.
*Nopirkts jauns SaintGobain-Sekurit vējstikls.
*Jauna oem plastmasa zem vējstikla, kā arī plastmasas "uzgriežņi" kas tur viņu vietā.
*Jaunas oem gumijas elektrisko logu trosēm, kuras iet caur aizmugurējo apšuvumu pie loga.
*Jauni oem ASV tipa oranžie pagriezieni, kopā ar 3 kontaktu ligzdām, štekeriem, spuldzēm.
*No lietotāja Elvijs R plastmasa virs radiatora, skaņas izloācijas aizmugurējiem apšuvumiem, skaņas izolācija azimugurējai arkai.
*Ar lietotāju Kreatīvs uztaisīt aizmugurējo lampu swaps, tagad visur rižiki, nopirkta gaisa kastei ieplūdes caurule, kā arī vesela kaudze dažādu sīkumi (pogas, bagāžniekā plastmasas, slēdži, stūres reika, jo mana no stāvēšanas aizgāja pie dieviem, un gan jau, ka kaut ko vēl aizmirsu pierkastīt).
*jaunas Oem skrūves, priekšējo lampu pieskrūvēšanai (vairs nekur nav smarezi uz Violetā ).
*Eibach 1 cm starplikas ar centrējošo gredzenu (priekšējiem ratiem).
*Reduktoram Strongflex aizmugurējās bukses.
*Iztīrīta drosele, bija tā jauki aizaugusi, pēc sarakstes ar AF, ieplūdniekā nelīdu, jo neesot jēgas.
*Uzlikts ārā temperatūras dačiks, iepriekš tāds neeksistēja.(bija amputēts)
*9 iepakojumi ar LIQUI MOLY brake fluid race.
*1L LIQUI MOLY ATF 1200 stūres pastiprinātāja šķidrums, bet šis tiks atliets atpakaļ bundžā, lai mainot reikas, izskalotu jauno un jaunajā ies iekšā RED LINE ATF full synthetc racing šķidrums.
*Pēc kārtīgas studēšanas, radiatorā ieliets veikalā nopērkams dzeramais ūdens un sjaukts kopā ar WATER WETTER.
*Ar 933 motorsport palīdzību uzcepta aizmugurējā glāžu atsaite, plāknes bija pašam vajadzēja tikai trubu un 7dienas rītā Andris bija tik laipns un izglāba. Paldies viņam
*Paklājs pēc mēneša mērcēšanās sodā, tika izsūkts un nopūst ar smaku iznīcinošu šķidrumu, bet nu nezinu, baigi drastiskā atšķirība nav, bet labāk kā bija, noteikti ir.
*Atgaisotas bremzes un sajūgs pa 15 minūtēm
*Radiatorā iegāzu kādus 11L ūdeni, bet daži simti ml pa grīdu gaisojot sistēmu, bet nu vismaz vairs līmenis nekrīt.
*Pabeigtas gatavot un nokrāsotas detaļas: motora pārsegs, pagāžnieka vāks ar līsti, spoileris, visas 4 eņģes abiem vākiem (pirms krāsošanas nosmilšotas). Paliek vēl tikai nokrāsot priekšējo spliteri un logu līstes.
*Saregulētas abas durvis un stikli.
*Atrisinātas masas problēmas priekšējiem lukturiem un patstāvīga "+" neesamība pie degvielas sūkņa.
*Bagāžnieka vākā savilkti visi vadi, salikti mehānismi atvēršanai un pārējie sīkumi arī ielikti. ( Vienīgi vēl nedaudz jāparegulē, jo aizverot vāku ciet, bagāžnieka apgaismojos neizdziest.
*Jauni oem numura apgaismojumi, iskatās MINT
Īpašs Paldies:
AF par padomu kā sagatavoties pirmajam motora šķīlienam, lai izvairītos no motora sabojāšanas.
Mārim Runģim, Tomam Zemītim un Rūdolfam Raužam par palīdzību atrisināt degvielas sūkņa nestrādāšanas problēmu.
Robim par durvju saregulēšanu un švakās masas novēršanu priekšējām lampām.
Kreatīvam un Elvijam R par detaļām.
Andrim par padomiem un atbalstu.
Zigismundam par kopējiem oem detaļu sūtījumiem.
Pieļauju, ka šis būs pēdējais updeits pirms finiša. Vienīgais ko varu vēl piebilsts ir tas, ka šodien būs salona detaļas atpakaļ no meistra, kur tās tika atrestaurētas un atsvaidzinātas ar jaunu materiālu, nākamnedēļ līmēsies iekšā logi un tad atliek salikt salonu iekšā un sadarīt mazos sīkumus (moldingi, difuzors utt) un tad jau TA
Nu un arī bildes
Klusums topikā, bet skaļi garāžā.
Laikam lielākais un satraucošākais notikums ir motora pielaišana un pirmie nobrauktie (pareizāk sakot noripinātie) 50 metri.
Sīkāk:
*Izpūtējs notīrīts no vieiem draņķiem un nokrāsots.(trubas palēkas, bundulis melns).
*Pieskrūvēts pie jaunām gumijām un blīvēm uz biksēm.
*Nopirkts 933 shortshifteris un 933 "X" brace.
*Nopirkts oem X brace, bet jārestaurē.
*Nopirkts jauns SaintGobain-Sekurit vējstikls.
*Jauna oem plastmasa zem vējstikla, kā arī plastmasas "uzgriežņi" kas tur viņu vietā.
*Jaunas oem gumijas elektrisko logu trosēm, kuras iet caur aizmugurējo apšuvumu pie loga.
*Jauni oem ASV tipa oranžie pagriezieni, kopā ar 3 kontaktu ligzdām, štekeriem, spuldzēm.
*No lietotāja Elvijs R plastmasa virs radiatora, skaņas izloācijas aizmugurējiem apšuvumiem, skaņas izolācija azimugurējai arkai.
*Ar lietotāju Kreatīvs uztaisīt aizmugurējo lampu swaps, tagad visur rižiki, nopirkta gaisa kastei ieplūdes caurule, kā arī vesela kaudze dažādu sīkumi (pogas, bagāžniekā plastmasas, slēdži, stūres reika, jo mana no stāvēšanas aizgāja pie dieviem, un gan jau, ka kaut ko vēl aizmirsu pierkastīt).
*jaunas Oem skrūves, priekšējo lampu pieskrūvēšanai (vairs nekur nav smarezi uz Violetā ).
*Eibach 1 cm starplikas ar centrējošo gredzenu (priekšējiem ratiem).
*Reduktoram Strongflex aizmugurējās bukses.
*Iztīrīta drosele, bija tā jauki aizaugusi, pēc sarakstes ar AF, ieplūdniekā nelīdu, jo neesot jēgas.
*Uzlikts ārā temperatūras dačiks, iepriekš tāds neeksistēja.(bija amputēts)
*9 iepakojumi ar LIQUI MOLY brake fluid race.
*1L LIQUI MOLY ATF 1200 stūres pastiprinātāja šķidrums, bet šis tiks atliets atpakaļ bundžā, lai mainot reikas, izskalotu jauno un jaunajā ies iekšā RED LINE ATF full synthetc racing šķidrums.
*Pēc kārtīgas studēšanas, radiatorā ieliets veikalā nopērkams dzeramais ūdens un sjaukts kopā ar WATER WETTER.
*Ar 933 motorsport palīdzību uzcepta aizmugurējā glāžu atsaite, plāknes bija pašam vajadzēja tikai trubu un 7dienas rītā Andris bija tik laipns un izglāba. Paldies viņam
*Paklājs pēc mēneša mērcēšanās sodā, tika izsūkts un nopūst ar smaku iznīcinošu šķidrumu, bet nu nezinu, baigi drastiskā atšķirība nav, bet labāk kā bija, noteikti ir.
*Atgaisotas bremzes un sajūgs pa 15 minūtēm
*Radiatorā iegāzu kādus 11L ūdeni, bet daži simti ml pa grīdu gaisojot sistēmu, bet nu vismaz vairs līmenis nekrīt.
*Pabeigtas gatavot un nokrāsotas detaļas: motora pārsegs, pagāžnieka vāks ar līsti, spoileris, visas 4 eņģes abiem vākiem (pirms krāsošanas nosmilšotas). Paliek vēl tikai nokrāsot priekšējo spliteri un logu līstes.
*Saregulētas abas durvis un stikli.
*Atrisinātas masas problēmas priekšējiem lukturiem un patstāvīga "+" neesamība pie degvielas sūkņa.
*Bagāžnieka vākā savilkti visi vadi, salikti mehānismi atvēršanai un pārējie sīkumi arī ielikti. ( Vienīgi vēl nedaudz jāparegulē, jo aizverot vāku ciet, bagāžnieka apgaismojos neizdziest.
*Jauni oem numura apgaismojumi, iskatās MINT
Īpašs Paldies:
AF par padomu kā sagatavoties pirmajam motora šķīlienam, lai izvairītos no motora sabojāšanas.
Mārim Runģim, Tomam Zemītim un Rūdolfam Raužam par palīdzību atrisināt degvielas sūkņa nestrādāšanas problēmu.
Robim par durvju saregulēšanu un švakās masas novēršanu priekšējām lampām.
Kreatīvam un Elvijam R par detaļām.
Andrim par padomiem un atbalstu.
Zigismundam par kopējiem oem detaļu sūtījumiem.
Pieļauju, ka šis būs pēdējais updeits pirms finiša. Vienīgais ko varu vēl piebilsts ir tas, ka šodien būs salona detaļas atpakaļ no meistra, kur tās tika atrestaurētas un atsvaidzinātas ar jaunu materiālu, nākamnedēļ līmēsies iekšā logi un tad atliek salikt salonu iekšā un sadarīt mazos sīkumus (moldingi, difuzors utt) un tad jau TA
Nu un arī bildes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Neliels ieskats kā krāsa izskatās saules gaismā
https://youtu.be/Ljj0fyCZ7Ao
https://youtu.be/Ljj0fyCZ7Ao
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
trūkst vārdu, brīnišķīgi!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- chevron_right