Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- …
- 470
- chevron_right
Kas tev dzineja bildē nepatīk?
Šie ir vieni no labakajiem,izturigakajiem d
Šie ir vieni no labakajiem,izturigakajiem d
ar kompatu pa brugji

Es arī apsveru e39 kā vienu no variantiem priekš ziemas auto, imho price/performance/mazproblēmas = 528i manuālis
es par 39 esmu dzirdējis tikai sliktas atsauksmes. personīgā pieredze arī ir slikta. zinu vienus, kas brauca ar 39 un pirmos gadus nedomāja, ka ņemtu kādreiz ko citu kā BMW, bet pabraucot ilgāk tas 39 sapisa visu priekšstatu par BMW.
es uzskatu, ka viņi jēdzīgi ir tikai un vienīgi kā ziemas miskaste
es uzskatu, ka viņi jēdzīgi ir tikai un vienīgi kā ziemas miskaste

Tieši tā. 90% LV esošie e39 ir nopisteņi. Kuriem liek lietotas logu slotiņas.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
tas 39, kas sabojāja to uztveri bija tīri labs sākumā un arī tika uzturēts labi.

Kas tur nav labi ar tiem e39?
Bija e34 benzīns uz vienu ziemu, bezproblēmu auto
Bija e34 benzīns uz vienu ziemu, bezproblēmu auto

Kur to procentu izravi??pats izzidi no pirksta?
Zuze,Tu savam z3 esi kko jaunu uzlicis?
ar kompatu pa brugji

Nav e39 tik traģisks. Priekšstats rodas no tā, ka lielākā daļa ir nopisti un pārsvarā lien ārā nobraukuma problēmas. Galvenais uz ko skatīties, - rūsa (sliekšņi, bagāžnieka vāks, durvju apakšas). Ja ir lūka, silti ieteiktu uzreiz iztīrīt notekas, mazāka iespēja, ka cimdu nodalījumā veidosies baseins, kā rezultātā pasargāsi GM un LCM blokus. Vēl, ja ņem universāli, tad par pneimu nav ko mīzt, alternatīva ražotāja balonus var izcelt par 100Eur/gab (parastie no "sporta" piekares atšķiras). Universālim tāda tipiskākā problēma vēl ir vadi uz bagāžnieka vāku un, protams, ka vnz apgaismojuma līste. Un pats svarīgākais, ja ņem kombinācijā ar M57. netici, ka tur ir zem 300k nobraukums 

GatisB. rakstīja: ↑06 Okt 2018, 23:41 Nav e39 tik traģisks. Priekšstats rodas no tā, ka lielākā daļa ir nopisti un pārsvarā lien ārā nobraukuma problēmas. Galvenais uz ko skatīties, - rūsa (sliekšņi, bagāžnieka vāks, durvju apakšas). Ja ir lūka, silti ieteiktu uzreiz iztīrīt notekas, mazāka iespēja, ka cimdu nodalījumā veidosies baseins, kā rezultātā pasargāsi GM un LCM blokus. Vēl, ja ņem universāli, tad par pneimu nav ko mīzt, alternatīva ražotāja balonus var izcelt par 100Eur/gab (parastie no "sporta" piekares atšķiras). Universālim tāda tipiskākā problēma vēl ir vadi uz bagāžnieka vāku un, protams, ka vnz apgaismojuma līste. Un pats svarīgākais, ja ņem kombinācijā ar M57. netici, ka tur ir zem 300k nobraukums![]()
Paldies par tavu viedokli to ari es gaidu , man ir viens variants kuru es gribetu panemt https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... enlpx.html un , tapec arii jautaju tiem kuriem ir vairak info par bmw

Jū
Jauni filtri
Jauni bremžu kluči
Jaunas sveces
Jauni svečvadi
Jaunas silikona radiatora trubas
Jauna termomufta
Jaunas vasaras riepas
Jauna salona smaržiņa
Jauns maģis
Jauna Z3 zīmīte
Jauni priekšas miglinieki
Jauni Ķīnas paklājiņi
Jauni ventiļi diskiem.
Jauni filtri
Jauni bremžu kluči
Jaunas sveces
Jauni svečvadi
Jaunas silikona radiatora trubas
Jauna termomufta
Jaunas vasaras riepas
Jauna salona smaržiņa
Jauns maģis
Jauna Z3 zīmīte
Jauni priekšas miglinieki
Jauni Ķīnas paklājiņi
Jauni ventiļi diskiem.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !


Iesakiet,kā un ar ko labak no koilu vītnèm dabūt nost rūsu?
ar kompatu pa brugji

Dzelzs birste

Es savus domāju kaut kur iemērkt arī, lai atmirkst un tad pāriet pāri ar birsti
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Ieliec urbī, un viņš izdarīs brīnumus.
- ikey07

Ja ieķērušies gredzeni no nekustināšanas pa ziemu, tad jau labāk iemērkt, ar šito nesaies.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kādā cenās tagad iet E46 MT1 komplekts(abi bamperi + sliekšņi) sedanam labā stāvoklī?
neliec enģeļus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- …
- 470
- chevron_right