Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- …
- 470
- chevron_right
Bet stock e36 motorus jau tieši tàpat var likt iekšā bez ļoti lielām problēmām, protams, idejiski izņemot compactus ar 2.8, tik cik jāreģistrē pārbūve un jāmaina teh. pase, kas ir liekas klapatas un 50+ eur, joki sāksies ar m54, kas nu jau katram 10tajam ir.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Domāju, ka 1% no E36 īpašniekiem ir tādi, kam interesē, kas rakstīts VIN. Pārējie 99% brauc, jo LV citu RWD <1400kg pa normālu ciparu vienkārši nav.Kaktuss rakstīja: ↑13 Dec 2018, 09:06Man interesē personīgi Oems, nevis swaps, tādēļ papildus ierobežojumi ir tikai par labu.TomSkarsts rakstīja: ↑13 Dec 2018, 08:55Drīzāk tā būs problēma, jo aktuāls swaps jau paliek gandrīz tikai M54, ja vien kādam garāžā mētājas M52, kuru sanāk iecelt pa brīvu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
a kompakts ar 2.8 jau tagad sanāk, ka jauda par lielu, vai vēl var izlīst ar teh. pases maiņu? ko tad būs jābrauc uz biķerniekiem mērīt bremzes pa miljonu? vēl beigās piep*sīsies, ka e46 2.8 suporti stāv virsū.
šitā ir diskriminācija pret e36, auto rasisms.
Pēdējais labojis thecadet - 13 Dec 2018, 10:28, kopā labots 1 reizi.
Kompatam panna pa pus auto un fig viņi tur kaut ko redz. Kupejai kad gāju sakti šovasar inspektors jau noteica tas tak nav M50 vairs ne, tas tak m54 ne? Nu man tur nekādi brīnumi nav stock m52b28 swaps, bet jā noteikti jau meiģināja piešaut aci..
e36
Tas attiecas tikai uz motora swapiem vai arī, piemēram, bremžu utml?
Pilnīgi un galīgi nekādu problēmu, tici man neizdomāju es šo stāstu, tik tagad esmu darbā, pēcpusdienā ielikšu. Pat ar vnz varu nobildēt, lai neticīgie var apsakatīt csdd to 2., ar piezīmi, ka jauda neatbilst teh. pasei.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Turpmāk tad TA jāiet mazpisānos, kur tikai audi motorus atskir
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Lai meklē motora kodu .
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Neko nepārmetu, gaidu bildi, lai varu pateikt vai nav vienkārši komunikācijas nepilnība
jauda neatbilst teh. pasei? viņiem tur ir jaudas stends?
pričom es arī 2.0 varu ielikt rozā sprauslas un lielo GMM, bet tas nenozīmē, ka man 2.8
wtf reāli notiek tajā CSDD
Nav man komunikācijas problēmu un es zinu, ka m52 izskatās te būs, lai līdz pēcpusdienai nav jāciešas. Ecsdd var apskatīt, lapas man navMikuzz rakstīja: ↑13 Dec 2018, 10:40Neko nepārmetu, gaidu bildi, lai varu pateikt vai nav vienkārši komunikācijas nepilnība
Edit: rekur man lapu ar nobildēja
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Vai tad kaut kur minēju ka Tev ir komunikācijas problēma?
Domāju kopējo nesaprašanos.
Tavā gadījumā Tu veic numuru salīdzināšanu, kur izņem ārā 2.0 datus(tilpumu un jaudu) un samaini reģistrācijas apliecību.
Ja būtu jāreģistrē motors, tad protokolā ir ieraksts "Atļauta, nereģistrēta pārbūve"
Mikuzz pastāsti ko darīt tiem kam m54?
Nē, nē viss ok
Par to pasi zinu, tāpēc saku nekas traks manā gadījumā tas nav, tik cik lieki izdevumi, laiks utt, faktori kuri visus šos gadus atkrita... vienkārši šokā nedaudz biju par to, saprastu mainītu 4cil uz 6cil, bet cmoon m52 uz m52.
Par to pasi zinu, tāpēc saku nekas traks manā gadījumā tas nav, tik cik lieki izdevumi, laiks utt, faktori kuri visus šos gadus atkrita... vienkārši šokā nedaudz biju par to, saprastu mainītu 4cil uz 6cil, bet cmoon m52 uz m52.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tev mainās reģistrācijas dati, ap 20e iztērēsi novēršot šo nepilnību
Kas nozīmē, ka vajag projektu plug n play motoram nemainot engine mountus?!
3.0 gadījumā arī bremžu testi?
Ja jā, tad CSDD reāli nožēlojami.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jā, jāraksta projekts,CSDD mājaslapā ir paraugs projektam.TomSkarsts rakstīja: ↑13 Dec 2018, 11:55Kas nozīmē, ka vajag projektu plug n play motoram nemainot engine mountus?!
3.0 gadījumā arī bremžu testi?
Ja jā, tad CSDD reāli nožēlojami.
Pēc aktuālās informācijas M54 3.0 ir bremžu tests.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- …
- 470
- chevron_right