Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- chevron_right
Vai ir iespējam uzzināt cik lielus swirl flapu korķus man vajag,nenoņemot kolektoru? Auto e46 330d 150kw 2005gada.
Sveiki tads jautajums 7er e38 2.5tds ir jabut tak lielakam turbo jeb ar sarkono uzlimi vinjas nav jaudiigakas ka zhurkas tds kam ir zilas, un vai jega ir likt sarkano ?
Tas ieguvums ir kā pačurāt jūrā.
sveiki, man ir 1.8tds un lieta tāda ka piestartējot pa izpūtēju iznāk diezgan daudz baltu dūmu, tad kad uzgāzē tad ir melni, bet pēc uzgāzēšanas atlaižot gāzes pedāli uz īsu brīdi ar izsit baltu dūmu, varbūt kāds zin kas varētu būt par vainu? video viss ir redzams
Sveiki, kas vajadzīgs lai swapotu no 1.8tds uz 2.5tds ?
Labvakar.
Iesakiet labu Dīzeļu kantori Rīgā - kur var pārbaudīt sprauslas un sūkni ( šobrīd runa iet par KIA).
Savādāk servisā saka ka 2 no 4 sprauslām ir beigtas un 3. drīz beigsies, kaut gan dzinējs darbojās normāli un CSDD dūmainība bija normas robežās.
Iesakiet labu Dīzeļu kantori Rīgā - kur var pārbaudīt sprauslas un sūkni ( šobrīd runa iet par KIA).
Savādāk servisā saka ka 2 no 4 sprauslām ir beigtas un 3. drīz beigsies, kaut gan dzinējs darbojās normāli un CSDD dūmainība bija normas robežās.
Sveiki izgaju gandriz visam forumam cauri ,bet kas par vainu varetu but neatradu,
Lieta tada kad ir 1.8tds m41d17 un nevar sasniegt redline rpm, max uznem 4-4,5k rpm. citreiz ilglaicigi pa trasi gazejot aiziet lidz 5k rpm, sajuta taka aizrijas un peksni sak stradat 2-3 podi paiet 3 sec un atkal iet visi podi.
Lieta tada kad ir 1.8tds m41d17 un nevar sasniegt redline rpm, max uznem 4-4,5k rpm. citreiz ilglaicigi pa trasi gazejot aiziet lidz 5k rpm, sajuta taka aizrijas un peksni sak stradat 2-3 podi paiet 3 sec un atkal iet visi podi.
Iemesli var būt dažādi, un neviens nepateiks 100% neredzot auto, kas tā var būt par vainu. Diemžēl ir jātaisa diagnostika pie zinošiem cilvēkiem, jo šiem motoriem pieslēdzoties pie kompja neko daudz neieraudzīsi, jo šie motori savā ziņā ir "dumji". Jāskatās kas ir ar sprauslām, vadošo sprauslu, augstspiediena sūkni, kompresija utt. Kas ar interkūleri? Bet diez vai tas ziemā kko ietekmēs. Ja nemaldos, tad gaisa masas mērītāja viņiem arī nav. Varbūt kaut kur gaisu piesūc. Diezgan netipiska problēma. Kā jau teicu, tāda minēšana vien sanāk.
Pats arī braucu ar Tds.
Pats arī braucu ar Tds.
Sāksim ar to, ka tam motoram redline ir 4800rpm.Pampula rakstīja: ↑20 Jan 2019, 02:15 Sveiki izgaju gandriz visam forumam cauri ,bet kas par vainu varetu but neatradu,
Lieta tada kad ir 1.8tds m41d17 un nevar sasniegt redline rpm, max uznem 4-4,5k rpm. citreiz ilglaicigi pa trasi gazejot aiziet lidz 5k rpm, sajuta taka aizrijas un peksni sak stradat 2-3 podi paiet 3 sec un atkal iet visi podi.
Otrs jautājums vai nav kkāds “škjūnings taisīts”
Pēc apraksta ļoti atgādina ka turbīnai wesgeits nestrādā kā nākas, bet tik pat labi sūkņa iesmidzes moments nav pareizs dēļ sadiluša sūkņa.
Un ja loti ieapejams ka kads vinu ir meginajis cip tjunet, kata, egr jau sen likvidetu un aizdomas ka ir vel kkas regulets nu uz zemiem rprm iet labi prieksh 90hp liekas loti labi tikai tas ka nav gala, un ja uz vietas stavot ir 1100rpm un domaju adn tieshi skatities to westgate.
Sanak ir par daudz degvielas vai tieshi par maz pasam galam
Ja auto "Tev" ir dārgs, tad vari viņu remontēt. Spriežot pēc Tevis sacītā, ideāli būtu savest motoru kārtībā pēc rūpnīcas iestatījumiem - lai brīvgaitā strādātu kā pienākas, lai nepurinās, normāls degvielas patēriņš utt. Un pēc tam jau risināt problēmu, kāpēc tā vai šitā. Dotajā brīdī sanāk grābstīties pa gaisu. Ja ir aizdomas, ka čipots, tad jārauj ārā smadzenes un jādod kādam "čipotājam", lai skatās, kas tur pielodēts un ar kādiem iestatījumiem. Jāskatās vai ir regulēts sūknis. Ja par daudz, tad auto ies labi ar melnu kvēpu aizmugurē, bet brīvgaitā purināsies, ja par maz, tad grūti būs pielaist.
Otrs variants - ņemot vērā, ka šis konkrētais mazmotors neko nemaksā(+/- 100eur), vienkārši paņemt viņu un nomainīt ar visu apkari, jo neskatoties uz to, ka motors ir lēts, remontos tāpat nāksies labi maksāt. Kaut vai tā pati sprausla jau vien maksā atjaunota 70 eur, vadošā 220eur.
Otrs variants - ņemot vērā, ka šis konkrētais mazmotors neko nemaksā(+/- 100eur), vienkārši paņemt viņu un nomainīt ar visu apkari, jo neskatoties uz to, ka motors ir lēts, remontos tāpat nāksies labi maksāt. Kaut vai tā pati sprausla jau vien maksā atjaunota 70 eur, vadošā 220eur.
Vēl izklausās ka tev tahometra bultiņa rāda nepareizi.Pampula rakstīja: ↑20 Jan 2019, 13:23 Un ja loti ieapejams ka kads vinu ir meginajis cip tjunet, kata, egr jau sen likvidetu un aizdomas ka ir vel kkas regulets nu uz zemiem rprm iet labi prieksh 90hp liekas loti labi tikai tas ka nav gala, un ja uz vietas stavot ir 1100rpm un domaju adn tieshi skatities to westgate.
28444645 dīzeļu spečuks vārda Artūrs, var būt varēs palīdzēt, bet par paldies nestrādā.
Šodien pabiju garaza, noravu visu priekšu un secinaju to ka pie turbines kur ir tas vakumniks ir noglusita trubina, nu savienoju visu atpakal un svjo iet lidz 6k rpm visd strada smuki un jauda ir vel lielaka jau ar 4gangi var maukt saniski, suknis droshi vien ir regulets nu melnu dumu praktiski vispar nesit loti maz, paterins ar loti advektas no riga da jekabpilij 10e tagad vajdzetu pat mazak but jo beidzot ir jauda un liekas ka.dzinejs ari mierigak strada, un ja vienigais kad pastav kadas 2-3h ar pirmo negrib lekt vairakas reizes atri japagroza aizdedzes atslega un kvelsveces japasilda un aiziet doma ir uzlikt to pretvarstu, jo vins augsts pasa sakuma ierucas uz.1sec un noslapst un pa tuksho griezh, bet nu ta esmu apmierinats vel vajg sataisit lai.ar pirmo var augstu pielaist, man tas auto.uz pusgadu tad vnk gonkam, kamer vel skate noder ikdienai , ko var gribet pa 400e
Sveiki, 2.5tds lēkā apgriezieni un slāpst nost. Video -
Vadošā sprausla nomainīta, sūknis bija atdots taisīties(vai sataisīja cits jautājums). Diagnostika klusē.
Kam jāpievērš uzmanība?
Slēpts saturs: Parādīt
Kam jāpievērš uzmanība?
Uzliekot sūkni pēc remonta - tika noregulēts iesmidzes moments?
tu pats sūkni liki virsū vai devi visu auto viņiem?
ko saka diagnostika?
ko saka diagnostika?
Viss tika uzticēts servisam, pats nelienu ja nezinu. Diagnostika pirms kko sāku darīt rādīja kļūdu augstspiediena sūkni un el. sprauslu, tapēc arī ķēros labot.
Uz nedēļas beigām jau sarunāju noregulēt iesmidzi, vismaz pārbaudīt vai tajā vaina.
Arī teica ka varētu būt sūkņa galva pie vainas, jeb elektroniskā daļa, cik tas ir iespējami?
Pilnīgi iespējams, diagnostikai jāparāda kāds ir iesmidzes moments, vai arī kļūdu ko elektroniskā daļa parādīs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- chevron_right