Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- …
- 470
- chevron_right
ar kompatu pa brugji
Kur iespejams samainit batereju e90 atslegai (nav comfort atslega, nav vacina) un uztaisit papildus atslegu? Rīga.
MK3 gadījumā sanāk same, tikai ar CD un jāņem kkāda eiropas karte <700mbGatisB. rakstīja: ↑06 Mai 2019, 14:11Jā, lejupielādēs failu vai failus, tad atarhivē un ieraksta diskā (es izmantoju ImgBurn un tur ir iespēja "Write image file to disc"), protams, izmantojot mazāko ātrumu rakstīšanai un voila!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Deangelo vai kautkā tā bija niks iekš e46.lv
Loud N' Proud
Ir šeit kāds kas varbūt grib sakrāsot durvis vienas un bagažnieka vāku touringam? Pm
Protams par adekvātām cenām.
Protams par adekvātām cenām.
Beidzot kāds labs e36, cena arī ļoti ok, tikai žēl ka dēļ mūsu birokrātijas par TA var aizmirst.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hldeo.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hldeo.html
ar rāmi jau nespīd. Bet vislabākais ir tas, ka 330 bremzes aizm = nav rocenes. Un LV pa to 3, kamēr US brīvi braukā ar tādiem auto.kars rakstīja: ↑08 Mai 2019, 14:56 Beidzot kāds labs e36, cena arī ļoti ok, tikai žēl ka dēļ mūsu birokrātijas par TA var aizmirst.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hldeo.html
Kā tu ble apdraudi kādu uz ielas bez rocenes? Es to sudu nekad neizmantoju
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Es nepētiju nemaz, var jau uzlikt ja vajag šosejā viņa nav vajadzīga.
BMW rocenes arī ikdienā nav vajadzīgas, ne tikai šosejā.
Bet kā var būt tāds noteikums, ka jābūt tas ir psc Būtu labāk sākuši skatīties, ka citi ar sašvīkātiem un metošiem bremžu diskiem mauc, ar 99. gada ziemenēm
Bet kā var būt tāds noteikums, ka jābūt tas ir psc Būtu labāk sākuši skatīties, ka citi ar sašvīkātiem un metošiem bremžu diskiem mauc, ar 99. gada ziemenēm
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Un pārsitot bremžu cauruli bremzesi ar kājām?TomSkarsts rakstīja: ↑08 Mai 2019, 15:30 BMW rocenes arī ikdienā nav vajadzīgas, ne tikai šosejā.
Bet kā var būt tāds noteikums, ka jābūt tas ir psc Būtu labāk sākuši skatīties, ka citi ar sašvīkātiem un metošiem bremžu diskiem mauc, ar 99. gada ziemenēm
elementāri downshiftojot.Rus rakstīja: ↑08 Mai 2019, 16:23Un pārsitot bremžu cauruli bremzesi ar kājām?TomSkarsts rakstīja: ↑08 Mai 2019, 15:30 BMW rocenes arī ikdienā nav vajadzīgas, ne tikai šosejā.
Bet kā var būt tāds noteikums, ka jābūt tas ir psc Būtu labāk sākuši skatīties, ka citi ar sašvīkātiem un metošiem bremžu diskiem mauc, ar 99. gada ziemenēm
Ir braukts caur Rīgu mājās ar auto neizmantojot bremzes, jo sāka ķīlēt.
Ja rodas komentārs, ka nedroši - tad bremzēt ar roceni, it sevišķi BMW izpildījumā (nee, neesmu kapeikpisējs, ir jaunas troses, loki, atsperes un aizsargi ja kādu tas skar) ir tikpat stulbi.
Uzsvars jebkurā gadījumā uz to, ka ārzemēs tā nav problēma, bet pie mums pēkšņi ir. Tajā pašā laikā ignorējot darba bremžu stāvokli un riepu stāvokli. Kluči piespiežas un atlaižas - ZBIS, protektors ir - ZBIS
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kas varetu but par vainu,ka 3.0d neiesledzas turbo ?
ar kompatu pa brugji
Atstājot auto stāvā nogāzē, vai braucot un kaut kas notiek ar darba bremzēm, arī roceni neizmantosi? Glupības pilnīgas...TomSkarsts rakstīja: ↑08 Mai 2019, 15:30 BMW rocenes arī ikdienā nav vajadzīgas, ne tikai šosejā.
Bet kā var būt tāds noteikums, ka jābūt tas ir psc Būtu labāk sākuši skatīties, ka citi ar sašvīkātiem un metošiem bremžu diskiem mauc, ar 99. gada ziemenēm
Par ārzemēm runājot pieminēt US? Vairākos štatos vispār nav tehniskās apskates.TomSkarsts rakstīja: ↑08 Mai 2019, 16:29elementāri downshiftojot.Rus rakstīja: ↑08 Mai 2019, 16:23Un pārsitot bremžu cauruli bremzesi ar kājām?TomSkarsts rakstīja: ↑08 Mai 2019, 15:30 BMW rocenes arī ikdienā nav vajadzīgas, ne tikai šosejā.
Bet kā var būt tāds noteikums, ka jābūt tas ir psc Būtu labāk sākuši skatīties, ka citi ar sašvīkātiem un metošiem bremžu diskiem mauc, ar 99. gada ziemenēm
Ir braukts caur Rīgu mājās ar auto neizmantojot bremzes, jo sāka ķīlēt.
Ja rodas komentārs, ka nedroši - tad bremzēt ar roceni, it sevišķi BMW izpildījumā (nee, neesmu kapeikpisējs, ir jaunas troses, loki, atsperes un aizsargi ja kādu tas skar) ir tikpat stulbi.
Uzsvars jebkurā gadījumā uz to, ka ārzemēs tā nav problēma, bet pie mums pēkšņi ir. Tajā pašā laikā ignorējot darba bremžu stāvokli un riepu stāvokli. Kluči piespiežas un atlaižas - ZBIS, protektors ir - ZBIS
Varu piekrist, kā BMW rocene nav labākais variants, bet tas ir avārijas bremze. Tāpēc personīgi es esmu par to,lai viņa būtu un viņu pārbauda.
Sveikii
Kādās cenās nāk e36 regulējamās sviras un kurš izpildījums ir labākais?
Vai nav īpašas atšķirības dārgais vai lētais gals?
Kādās cenās nāk e36 regulējamās sviras un kurš izpildījums ir labākais?
Vai nav īpašas atšķirības dārgais vai lētais gals?
60-80€
Lai skati izietu, jāņem ar buksēm galos, nevis uniballu. Kuras gribi, tas paliek Tavā ziņā.
Lai skati izietu, jāņem ar buksēm galos, nevis uniballu. Kuras gribi, tas paliek Tavā ziņā.
Rus rakstīja: ↑08 Mai 2019, 19:16Par ārzemēm runājot pieminēt US? Vairākos štatos vispār nav tehniskās apskates.TomSkarsts rakstīja: ↑08 Mai 2019, 16:29elementāri downshiftojot.
Ir braukts caur Rīgu mājās ar auto neizmantojot bremzes, jo sāka ķīlēt.
Ja rodas komentārs, ka nedroši - tad bremzēt ar roceni, it sevišķi BMW izpildījumā (nee, neesmu kapeikpisējs, ir jaunas troses, loki, atsperes un aizsargi ja kādu tas skar) ir tikpat stulbi.
Uzsvars jebkurā gadījumā uz to, ka ārzemēs tā nav problēma, bet pie mums pēkšņi ir. Tajā pašā laikā ignorējot darba bremžu stāvokli un riepu stāvokli. Kluči piespiežas un atlaižas - ZBIS, protektors ir - ZBIS
Varu piekrist, kā BMW rocene nav labākais variants, bet tas ir avārijas bremze. Tāpēc personīgi es esmu par to,lai viņa būtu un viņu pārbauda.
Kādā mērā var piekrist, kādā nē, nav te US.
Tas, ka rocenei jābūt ir fakts, lieto tu viņu vai nē, tās jau ir tavas problēmas, es lietoju atsevišķās situācijās kaut vai automātam, lai kalnā stāvot nebūtu jākarina parkingā mašīna, citreiz, lai atstātu rūcošu kkur utt.
Tīri slēdzoties uz zemāku robu pilnībā apstāties tāpat būs jeblis, rocene arī noder.
Tā kā ikdienā roceni laiku pa laikam izkustinu skatēs nav jāraud kā visādiem kapeikiniem, ka nekas tur nekad nestrādā un skatē tik salauzot vēl viņu miskasti, jo izjūk mehānisms. tāpēc te problēmu neredzu.
Rievas bremžu diskos bieži vien rodas jau pa mēnesi un nekas pie tam nemet, šajā problēmu ielas auto es neredzu vsp nekādu, tāpēc pat nesaprotu kamdēļ tas pieminēts.
Par savērptiem diskiem cita lieta, bet tos spaidu kārtā tomēr cilvēki maina, vsm nezinu tādus dauņus, kas ar tādiem reāli turpinātu braukt visu laiku.
Par riepām arī hvz dalīti, ja pa rokai nav cita komplekta un akūti vajag, pohui man tas gads uzmet un brauc, vasarā toč nekādas starpības.
Tad tā daļa kurai var piekrist, ka formalitātes un totāls sūds no CSDD puses ir, ka nevar iziet skati ar nekādām "sakarīgām" pārbūvēm, lielākām bremzēm/motoriem/karkasu utt. Varēja mierīgi atļaut ieviešot kaut kādus kritērijus, lai atlasītu no musara sabūvētus puvekļus, kas turas uz drātīm, bet jēdzīgus projektus, kur tāpat viss auto salasīts no jauna un kā bieži vien ir no OEM daļām varēja arī laist, lai cilvēkiem vsm ir kādas iztēles iespējas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- …
- 470
- chevron_right