Time36Machine
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 20
- chevron_right
Viss čil, plani nakotnei biš citadaki
- ikey07
Emm s50 kolektors un s54 ir nesavienojamas lietas, s54 un s50 ir atšķirīga konstrukcija kolektoriem.
Par topošo dzīneju runajot, tam vel taisas galva, bet visas parejas kritiskas komponentes ir gatavas.
Esošam dzinējam saka grābet ielikņi, un sakumā ta vietā gribēju vnk ielikt parlasitu 2.8 ar sataisitu galvu utt, bet sanaca būvet s52b32 repliku.
Būs m50 bloks izvirpots uz 86mm ar parklatiem ar keramiku s52 virzuļiem , MSR 135mm klaņiem un m54/s52 kloķeni, sataisitu m52 galvu, ar jaunu s52 iepludes sadaleni un m50 iepludes sadaleni izpludei, ari parklatu ar keramiku s50 zirnekli un no esoša dzīneja paņemtu m50 iepludnieku, m50 izvirpotu droseli, roza sprauslam un 240mm 8kg spararatu.
Ar dzinēja buvešanu saskaros un daru pirmoreizi.
Bija doma sabuvet ko interesantu uz M52b20 bloka un galvas, lai pēc VIN viss arī ir čotka , bet to varbut citreiz
Esošam dzinējam saka grābet ielikņi, un sakumā ta vietā gribēju vnk ielikt parlasitu 2.8 ar sataisitu galvu utt, bet sanaca būvet s52b32 repliku.
Būs m50 bloks izvirpots uz 86mm ar parklatiem ar keramiku s52 virzuļiem , MSR 135mm klaņiem un m54/s52 kloķeni, sataisitu m52 galvu, ar jaunu s52 iepludes sadaleni un m50 iepludes sadaleni izpludei, ari parklatu ar keramiku s50 zirnekli un no esoša dzīneja paņemtu m50 iepludnieku, m50 izvirpotu droseli, roza sprauslam un 240mm 8kg spararatu.
Ar dzinēja buvešanu saskaros un daru pirmoreizi.
Bija doma sabuvet ko interesantu uz M52b20 bloka un galvas, lai pēc VIN viss arī ir čotka , bet to varbut citreiz
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis denn - 01 Jūn 2019, 11:59, kopā labots 3 reizes.
Ko keramikas pārklājums dod?
Kkas līdzīgs nano tehnoloģijai , tikai ilgnoturīgs.
- ikey07
Ja nav noslēpums,pa cik spidometru ieķēri?
Keramika uz virzuliem, īsumā, palielina virzuļa izturibu pret parkaršanu.
Ja nav noslēpums, cik ilgi medīji un cik izgrieztās s52 virzuļi?
Savulaik vairāk kā mēnesis tika pavadīts Ebay, bet tā arī nekas neuzpeldēja.
Savulaik vairāk kā mēnesis tika pavadīts Ebay, bet tā arī nekas neuzpeldēja.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man laikam paveicies, jo ebaya bija pat vairāki piedavajumi.
Nakamreiz es gan buvetu dzineju ar jauniem virzuliem, ja nekļudos, tad toyotas gt86 arī ir 86mm, der bmw klanim un neko daudz nemaksa.
Speedo uzlikts.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bļe degvielu nepareizi rāda
Galva gatavā, tagad var likt kopā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu jau salikts?
Laika māz, bet cilvēki jauta, tāpēc jaraksta apdeits
Jauna dzinēja kopa likšana bija ieilgusies, lielakoties īlgo piegades laiku un sīko nesaderību dēļ.
Bija īsts quests dabut jaunus ne-oem-par-kosmosa-cenam virzuļu gredzenus.
OEM s52 gredzeni maksa pari 600eur, bet izrakoties cauri internetam sanaca piemeklēt aftermarket alternatīvas.
Joks bija tāds ka konkreti s52 dzinējam gredzenus neviens netaisa, savukārt trīks ir, ka jaņem S50US 86mm gredzenus ar otro remonta izmēru - 86.4mm, tos vār dabut sakot no 100eur.
Beigu beigās pasutīju Mahle, bija jagaida 3 dienas, visas gropites sakrīta un virzulim neko taisīt nevajadzeja
Saderīgu gredzenu numuri ir sekojoši, varbūt kadam nodēr nakotnē:
Jauna dzinēja kopa likšana bija ieilgusies, lielakoties īlgo piegades laiku un sīko nesaderību dēļ.
Bija īsts quests dabut jaunus ne-oem-par-kosmosa-cenam virzuļu gredzenus.
OEM s52 gredzeni maksa pari 600eur, bet izrakoties cauri internetam sanaca piemeklēt aftermarket alternatīvas.
Joks bija tāds ka konkreti s52 dzinējam gredzenus neviens netaisa, savukārt trīks ir, ka jaņem S50US 86mm gredzenus ar otro remonta izmēru - 86.4mm, tos vār dabut sakot no 100eur.
Beigu beigās pasutīju Mahle, bija jagaida 3 dienas, visas gropites sakrīta un virzulim neko taisīt nevajadzeja
Saderīgu gredzenu numuri ir sekojoši, varbūt kadam nodēr nakotnē:
- * Mahle 08112n2 (intercars);
* Hasting 2c5239016 (vai Eiropā Wg1009876);
* Nippon Piston Rings NPR11251405783 (Latvijā izplata Baltic Auto Parts/Fixus);
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Uz augusta vidum dzīnejs bija salikts un iekš auto. Līkam caur apakšu.
Pie reizes uztaisijam smuku priekšejo pusrami - pastiprinajam un nokrasojam pulverkrāsā.
No sakotnejiem planiem izlemu izsvitrot s50 kolektora uzstadišanu ar visas izpludes partaisišanu, jo kolektors pats par sevi neiet virsu uz šī bloka, tam vajag taisīt flanci. To darīsim vēlāk.
Šobrīd dzīnejs ir jau piedzīts, viss okay. Jauda jutama.
Tuvakaja laikā planots apciemot stendu, kur saregulet un nomerīt jaudu.
Bet tikmer izdomaju uzlikt 3.73 bloķi, jo vecais 3.07 bija par garu priekš jauna dzīneja, kuram jauda ir izteiktaka pie augstiem apgriezieniem. Rezultāts ļoti patika, bail braukt
Pie reizes uztaisijam smuku priekšejo pusrami - pastiprinajam un nokrasojam pulverkrāsā.
No sakotnejiem planiem izlemu izsvitrot s50 kolektora uzstadišanu ar visas izpludes partaisišanu, jo kolektors pats par sevi neiet virsu uz šī bloka, tam vajag taisīt flanci. To darīsim vēlāk.
Šobrīd dzīnejs ir jau piedzīts, viss okay. Jauda jutama.
Tuvakaja laikā planots apciemot stendu, kur saregulet un nomerīt jaudu.
Bet tikmer izdomaju uzlikt 3.73 bloķi, jo vecais 3.07 bija par garu priekš jauna dzīneja, kuram jauda ir izteiktaka pie augstiem apgriezieniem. Rezultāts ļoti patika, bail braukt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis denn - 07 Sep 2019, 19:34, kopā labots 1 reizi.
Sogad bus stends?
Tomer ar kondisku pat
Tomer ar kondisku pat
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 20
- chevron_right