Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- …
- 470
- chevron_right
Kas ne?ja Tu esi cirvis,tad tā nav apkartējo problēmaFalafelu Ainaars rakstīja: ↑17 Sep 2019, 12:21Nē
ar kompatu pa brugji
Atjautības uzdevums.
Cipruss ievieto katlu un tā katla vāciņu, katru savā(bet vienādā) mikrenē.
a)katla ārējā mala rotē ar citu ātrumu ka vāciņa ārējā mala, jo katls ir ar lielāku J kā vāciņš.
b)abi rotē vienādi
c)cipruss ir ananāss, jo ielika metāla katlu mikrenē un
nesaprot ka R17 J10 rotē ar tādu pašu ātrumu kā R17 J6(ja riepas ir proporcionālas)
100% C variants
Xdrive ir sūds pēdējais. Xdrive novada visu jaudu uz aizmugurējo asi, un tiklīdz jūt kā pamatīgi sāk izslīdēt aizm.ass, tā priekšējā ieslēdzās. Un tad jau ir smagi par vēlu lai kautko glābtu piemēram braucot kalnā.
par un ar Ciprusu nav vērts runāt, neko tu tur neieskaidrosi, tas jau ir redzams, ka pamatskolā sāka oponēt latviešu valodas skolotājai un arī gramatiku noliedza pilnībā. vienīgais, kas palicis, ir mētāties ar uzbraucieniem, jo nekādas bāzes nav vispār. un tā pataloģiskā melošana, to vajag kaut kur pārrunāt viņam pašam ar kādu psihoterapeitu. tu arī rādi piemēru savam bērnam, atceries to, vecozēn.
Pēdējais labojis thecadet - 17 Sep 2019, 18:31, kopā labots 1 reizi.
Čau visiem. Man interesants jautājums.... Vai kāds šeit ir meiģinājis E36'tajā ieswapot Saab 2.3t (b234) motoru? Interesē cik tas ir sarežģīti... Respektīvi cik sarežģīti ir tik ar vadiem galā, kādu kārbu lika vai flanci taisija, varbūt kronšteinu rasējumi ir, utt.
Kāds prikols?LapijmeisterLV rakstīja: ↑17 Sep 2019, 16:22 Čau visiem. Man interesants jautājums.... Vai kāds šeit ir meiģinājis E36'tajā ieswapot Saab 2.3t (b234) motoru? Interesē cik tas ir sarežģīti... Respektīvi cik sarežģīti ir tik ar vadiem galā, kādu kārbu lika vai flanci taisija, varbūt kronšteinu rasējumi ir, utt.
nu saab turbomotori salīdzinoši diezgan veiktspējīgi. aero versijas stockā nāca 230-260 hp + samērā labi tikt augšā pa cipariem - izplūde, kāds maptun čips. daudzi uz tādiem 350hp turboprojektiem ņem saab sprauslas utt. tūlīt jau parādīsies teksti, ka saabs gavno un mani teksti arī, bet ir pabraukts un konkrētās mašīnas cēliens, piemēram, 70-110~120 ir bomba
Prikols tāds, ka gribas kautko tādu ko katru dienu neredzēsi! Un plānā ir Saab 2.3t 168kw dzinējs.robbie rakstīja: ↑17 Sep 2019, 16:28Kāds prikols?LapijmeisterLV rakstīja: ↑17 Sep 2019, 16:22 Čau visiem. Man interesants jautājums.... Vai kāds šeit ir meiģinājis E36'tajā ieswapot Saab 2.3t (b234) motoru? Interesē cik tas ir sarežģīti... Respektīvi cik sarežģīti ir tik ar vadiem galā, kādu kārbu lika vai flanci taisija, varbūt kronšteinu rasējumi ir, utt.
Sistēma ir daudz advencētāka kā YouTube tev parādīs.. uzliec 35” dubļinieces civikam un tas kkā maģiski uzietu labāk kalnā kā piemēram wranglers. Bieži vien saka ka sistēma x ir lielāks gavno par sistēmu y , jo paskatījās YouTube video, kurā vienam ir high performance vasarenes, otram nopietnākas riepas. Kā arī sistēmas veiktspēju nosaka tieši ārējie apstākļi - riepas, blīve starp stūri un beņķi, auto svars utt
Jebalthecadet rakstīja: ↑17 Sep 2019, 15:52 par un ar Ciprusu nav vērts runāt, neko tu tur neieskaidrosi, tas jau ir redzams, ka pamatskolā sāka oponēt latviešu valodas skolotājai un arī gramatiku noliedza pilnībā. vienīgais, kas palicis, ir mētāties ar uzbraucieniem, jo nekādas bāzes nav vispār. un tā pataloģiskā melošana, to vajag kaut kur pārrunāt viņam pašam ar kādu psihoterapeitu. tu arī rādi savam bērnam, atceries to, vecozēn.
ar kompatu pa brugji
Falafelu Ainaars rakstīja: ↑17 Sep 2019, 13:22Atjautības uzdevums.
Cipruss ievieto katlu un tā katla vāciņu, katru savā(bet vienādā) mikrenē.
a)katla ārējā mala rotē ar citu ātrumu ka vāciņa ārējā mala, jo katls ir ar lielāku J kā vāciņš.
b)abi rotē vienādi
c)cipruss ir ananāss, jo ielika metāla katlu mikrenē un
nesaprot ka R17 J10 rotē ar tādu pašu ātrumu kā R17 J6(ja riepas ir proporcionālas)
Klau,ja Tu esi dalbajobs,tak nepazemo sevi
Aizbrauc uz kadu advansetaku servisu un dzeki tev paskaidros pilnpiedzinas butibu,pilnpiedzinas karbas sistemu utt
Es saprotu,ka jums jo plataks disks jo ahujenak,bet atverat acis-ne velti ne subaru ,ne evo,ne audi neliek nevienada platuma diskus un atšķirīgus riepas izmerus
Bet gaiļu bars ar vitjazu um fufeli priekšgalā labāk zin
Man tada aizdoma ka abi suņi no vienas dirsas izliduši
ar kompatu pa brugji
Šajā diskusijā neiesaistijos.cipruss18 rakstīja: ↑17 Sep 2019, 18:33Falafelu Ainaars rakstīja: ↑17 Sep 2019, 13:22Atjautības uzdevums.
Cipruss ievieto katlu un tā katla vāciņu, katru savā(bet vienādā) mikrenē.
a)katla ārējā mala rotē ar citu ātrumu ka vāciņa ārējā mala, jo katls ir ar lielāku J kā vāciņš.
b)abi rotē vienādi
c)cipruss ir ananāss, jo ielika metāla katlu mikrenē un
nesaprot ka R17 J10 rotē ar tādu pašu ātrumu kā R17 J6(ja riepas ir proporcionālas)
Klau,ja Tu esi dalbajobs,tak nepazemo sevi
Aizbrauc uz kadu advansetaku servisu un dzeki tev paskaidros pilnpiedzinas butibu,pilnpiedzinas karbas sistemu utt
Es saprotu,ka jums jo plataks disks jo ahujenak,bet atverat acis-ne velti ne subaru ,ne evo,ne audi neliek nevienada platuma diskus un atšķirīgus riepas izmerus
Bet gaiļu bars ar vitjazu um fufeli priekšgalā labāk zin
Man tada aizdoma ka abi suņi no vienas dirsas izliduši
Bet tu taču esi pieaudzis cilvēks nevis purčika urļiks, kurš pabeidzis tikai 7 klases! Ne tā?
Kad tev sanāk diskutēt ar savu sievu/draudzeni un jūsu viedokļi nesakrīt, arī viņu sauc par dolbajobu un vēl visādos vārdos?
Te nav diskusija,bet faktu konstatēšana
Un šis temats no manas puses ir izsmelts
Te pat nav jega strideties ar cilvekiem,kas talak par bleķa diskiem nav redzejuši
Un šis temats no manas puses ir izsmelts
Te pat nav jega strideties ar cilvekiem,kas talak par bleķa diskiem nav redzejuši
ar kompatu pa brugji
Sistēma nav advancēta.Paskaties video ,kur salīdzina Quattro, Xdrive un 4motion. Saprotu ka esi BMW fans, bet fakts kā tāds paliek - Xdrive nav lietojams kam nopietnākam par izbraukšanu no lauku ceļa ziemā.janjis313 rakstīja: ↑17 Sep 2019, 17:11Sistēma ir daudz advencētāka kā YouTube tev parādīs.. uzliec 35” dubļinieces civikam un tas kkā maģiski uzietu labāk kalnā kā piemēram wranglers. Bieži vien saka ka sistēma x ir lielāks gavno par sistēmu y , jo paskatījās YouTube video, kurā vienam ir high performance vasarenes, otram nopietnākas riepas. Kā arī sistēmas veiktspēju nosaka tieši ārējie apstākļi - riepas, blīve starp stūri un beņķi, auto svars utt
e36 nav redzēts, taču e30 vismaz viens Latvijā tāds ir bijis uzbūvēts. Tur bija custom no rokas taisīts karteris un kārba no omegas, ja nemaldos. Tas arī viss, ko atceros, sīkāk gan neko baigi nezinuLapijmeisterLV rakstīja: ↑17 Sep 2019, 16:22 Čau visiem. Man interesants jautājums.... Vai kāds šeit ir meiģinājis E36'tajā ieswapot Saab 2.3t (b234) motoru? Interesē cik tas ir sarežģīti... Respektīvi cik sarežģīti ir tik ar vadiem galā, kādu kārbu lika vai flanci taisija, varbūt kronšteinu rasējumi ir, utt.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Ir dzirdēts tāds swapa projekts iekš e46 kompakta, bet nezinu vai tika nobeigts līdz galam.LapijmeisterLV rakstīja: ↑17 Sep 2019, 16:22 Čau visiem. Man interesants jautājums.... Vai kāds šeit ir meiģinājis E36'tajā ieswapot Saab 2.3t (b234) motoru? Interesē cik tas ir sarežģīti... Respektīvi cik sarežģīti ir tik ar vadiem galā, kādu kārbu lika vai flanci taisija, varbūt kronšteinu rasējumi ir, utt.
Es par pilnpiedziņām tiešām neko nezinu, bet pieņemsim ka mums ir audžiks kvatrix un mēs aizmugurē uzliekam platākus diskus, lai varētu uzstiept platāku riepu(pieņemam ka riepas augstums ir identisks). Ja tagad uz aizmugurējās ass ir labāka saķere, kā tieši tas lauž pilnpiedziņas sistēmu?cipruss18 rakstīja: ↑17 Sep 2019, 18:33Falafelu Ainaars rakstīja: ↑17 Sep 2019, 13:22Atjautības uzdevums.
Cipruss ievieto katlu un tā katla vāciņu, katru savā(bet vienādā) mikrenē.
a)katla ārējā mala rotē ar citu ātrumu ka vāciņa ārējā mala, jo katls ir ar lielāku J kā vāciņš.
b)abi rotē vienādi
c)cipruss ir ananāss, jo ielika metāla katlu mikrenē un
nesaprot ka R17 J10 rotē ar tādu pašu ātrumu kā R17 J6(ja riepas ir proporcionālas)
Klau,ja Tu esi dalbajobs,tak nepazemo sevi
Aizbrauc uz kadu advansetaku servisu un dzeki tev paskaidros pilnpiedzinas butibu,pilnpiedzinas karbas sistemu utt
Es saprotu,ka jums jo plataks disks jo ahujenak,bet atverat acis-ne velti ne subaru ,ne evo,ne audi neliek nevienada platuma diskus un atšķirīgus riepas izmerus
Bet gaiļu bars ar vitjazu um fufeli priekšgalā labāk zin
Man tada aizdoma ka abi suņi no vienas dirsas izliduši
Argumentē savu viedokli lūdzu!fckns rakstīja: ↑17 Sep 2019, 19:01Sistēma nav advancēta.Paskaties video ,kur salīdzina Quattro, Xdrive un 4motion. Saprotu ka esi BMW fans, bet fakts kā tāds paliek - Xdrive nav lietojams kam nopietnākam par izbraukšanu no lauku ceļa ziemā.janjis313 rakstīja: ↑17 Sep 2019, 17:11Sistēma ir daudz advencētāka kā YouTube tev parādīs.. uzliec 35” dubļinieces civikam un tas kkā maģiski uzietu labāk kalnā kā piemēram wranglers. Bieži vien saka ka sistēma x ir lielāks gavno par sistēmu y , jo paskatījās YouTube video, kurā vienam ir high performance vasarenes, otram nopietnākas riepas. Kā arī sistēmas veiktspēju nosaka tieši ārējie apstākļi - riepas, blīve starp stūri un beņķi, auto svars utt
[YOUTUBE]https://youtu.be/U-FoUTPja4Y[/YOUTUBE] un līdzīgu testu ir daudz un visos Q izgāžas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- …
- 470
- chevron_right