Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- …
- 470
- chevron_right
pirmkārt jau tas, ko teica par 3er un 5er. Otrkārt - visi foršie e60 bloki un degšanas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
BMW nav kā Audi, kur no viena modeļa uz otru var pārmest visu bez lieka jeatorija un viss ir plug & play, līdz kadam 2006.gadam.
Audi ari ta nav
ar kompatu pa brugji
Audi toč nav nekāds plug un play konstruktors, jo mūždien kaut kas neder vei vispār jātaisa pašam, visam ir sazin cik kodi un no viena uz otru nesūda nevar pārlikt ar info arī ir gana sūdīgi, kamēr BMW ir puslīdz pohui, sabāzt braucamu var vienu no 10 mierīgi.
Precīzi
Pagaidam ta nav gadījies. Ir meklētas dažādas detaļas, ekstras un sīkumi un pēc detaļu koda daudzas detaļas pārklājas starp modeļiem(A4,A6,A8), tāpēc nesūdzos. Gan jau BMW ir tas pats
Ar a8 toč neparklajas nekas
Ne velti ir teiciens,ka ar audi brauka tikai bagati cilveki
Tā marka lūzt vienkarši pat stavot un viss ir dargs
Ne velti ir teiciens,ka ar audi brauka tikai bagati cilveki
Tā marka lūzt vienkarši pat stavot un viss ir dargs
ar kompatu pa brugji
Cipruss kamdēļ tev patīk audi? Kas tur tāds ir kas nav konkurentiem?
Kad skatijos ikdienas auto,nebija konkretas markas,vairakus skatijos,bet audi ir liels pluss-quattro sistema
Ne bmw nedz citas markas tam klat nestav un ziemā tas ir must have
Bet ja man tagd butu jaizvelas,es nepirktu vairs a8 ,katra zina ne tik vecu
Viss ir loti dargs un analogu ir loti maz,savienojumi vadu visi pust nost,ta ir vaja vieta vagam,pneimo piekare ir super liels suds,ari vaja lieta
Bet komforta zina salonā man skatijuma nekas nestav klat audi
ar kompatu pa brugji
Nepiekrītu. Meklēju sev kruīza kontroli, un der no A6 C4, A8 D2 un A4 B5. Tā kā, kautkas tomēr pārklājas. Tas pats ar OBD spidometriem, A4 B5 der no A6 C5 un otrādi.
Par spidometriem - tu no sākuma nopērc, ieliec un tad runā. Es savam c5 savulaik meklēju...tur variantu ir dahuja i boļše un ne kurš katrs derēs. Motoriem, gadiem un vēl hz kam jāsapas lai var piekodēt.
Lexus? Merši?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Lexus jā, mersedess varbūt S klase un atsevišķa e klase.
Viss der ja rokas neaug no pakaļas. C5 ir trīs varianti, katrs ar savu immo. Jāzin, ka jāpērk VDO spidometrs, MM ir sūds. Pārējais viss atkarīgs no tevis paša. No C5 2004.gada ar Immo3 der arī A4 pre-FL, jautājums ir cik daudz laika vēlies ziedot lai dabūtu visas tās ekstras kas nāk C5 spido.ZzevsS rakstīja: ↑09 Nov 2019, 21:46Par spidometriem - tu no sākuma nopērc, ieliec un tad runā. Es savam c5 savulaik meklēju...tur variantu ir dahuja i boļše un ne kurš katrs derēs. Motoriem, gadiem un vēl hz kam jāsapas lai var piekodēt.
Te jau ir atkal runa par cilveku stulbumu.Mana skatijumā tikai galvā sists cilveks nodirš auto markas pat nezinot neko par tam
Tas ir tas pats,ka cilveki nodirs mazdas,bet taninpasa laikā ieraugot rx7 mīž karstu par to
Man vienmer ir gribejies pameginat porsche un kkad velak varbut bus panamera
Tas ir tas pats,ka cilveki nodirs mazdas,bet taninpasa laikā ieraugot rx7 mīž karstu par to
Man vienmer ir gribejies pameginat porsche un kkad velak varbut bus panamera
ar kompatu pa brugji
Neviens jau nenodirš? Manuprāt pamatota kritika.
Audi ir pretēji kā Porsche 911, vienam motors karājās pirms priekšējās ass, otram aiz aizmugurējās.
Normāli braucot protams cilvēks parastais nejutīs nekādas atšķirības, tāpēc audi turpina un turpinās pirkt.
Ja gribētu pilnpiedziņu tad subaru vai labāk evo, kaut vai tas pats bmw xdrive ir pārāks par quattro.
Audi ir pretēji kā Porsche 911, vienam motors karājās pirms priekšējās ass, otram aiz aizmugurējās.
Normāli braucot protams cilvēks parastais nejutīs nekādas atšķirības, tāpēc audi turpina un turpinās pirkt.
Ja gribētu pilnpiedziņu tad subaru vai labāk evo, kaut vai tas pats bmw xdrive ir pārāks par quattro.
Aiz priekšējās ass, kaut kur sānā, un kompensējot to, aķi ieliek pretējā pusē! #joAudīkars rakstīja: ↑10 Nov 2019, 18:03 Neviens jau nenodirš? Manuprāt pamatota kritika.
Audi ir pretēji kā Porsche 911, vienam motors karājās pirms priekšējās ass, otram aiz aizmugurējās.
Normāli braucot protams cilvēks parastais nejutīs nekādas atšķirības, tāpēc audi turpina un turpinās pirkt.
Ja gribētu pilnpiedziņu tad subaru vai labāk evo, kaut vai tas pats bmw xdrive ir pārāks par quattro.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- …
- 470
- chevron_right