E36-cipruss18 turpinaas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- …
- 131
- chevron_right
Par to krunku nezinu,nesmu petijis
Salonu vienmer var izņemt ara un man nav vinu atsevišķi kur glabat un smiltis mani neuztrauc
Salonu vienmer var izņemt ara un man nav vinu atsevišķi kur glabat un smiltis mani neuztrauc
ar kompatu pa brugji
taisīsi ķīmisko salonam, kurš pat nav paspējis tavas dirsas zepi sajust!
Beautiful Mechanical Wonder
Uz kurieni tu to auto atkal ved? Ja atkal kkad izdomāsi pārdot tad padod ziņu, savādāk man sāk likties ka tu viņu ilgi tā marinēsi šurpu turpu.
Salons kautgan nav manā gaumē arkas pēc bildēm sametinātas dirsā tā kā droši vari vest uz tolmetu
Experts
ar kompatu pa brugji
Arkas tiešām ir nekvalitatīvi metināts, remonta bleķis pabāzts zem vecās arkas nevis smuki gals ar galu, jā galu ar galu ir grūti sametināt pirmkārt precīzi izgriezt otrkārt sametināt tā lai krunkas neuzmet, bet tur ir vajadzīga meistarība.
Jani,es tieši šol jautāju ne vienam vien krasotajam.visi ka viens teica,ka pareizi ir pabazt zem arkas.
Es nesmu experts un ari biju domajos ka stiķēs kopā,bet pa lielam man vienalga
Protams,ka vareja labak,bet smuki sašpakteles un bus labi
Es nesmu experts un ari biju domajos ka stiķēs kopā,bet pa lielam man vienalga
Protams,ka vareja labak,bet smuki sašpakteles un bus labi
ar kompatu pa brugji
Kvalitatīvs darbs ir tad kad nav vajadzīgs spainis ar špakteļmasu, krāsotājiem ir vēl labāk jo vairāk darba stundas vairāk naudas!
Liekot šādi pamīšiem veidojas starp bleķiem kabatas, metinot iekšā nodeg krāsa/gruntskrāsa ja tāda tur vispār ir, un pamazām sāk rūsēt, atkarībā no smāķu biezuma un apkārtējās vides apstākļiem, puveklis nāks ārā! Kad sametina galu pret galu nav šādu vietu kur rūsēt.
Neklausi tādus krāsotājus un neved savus auto krāsot ja tādas glupības saka.....
Es esmu zinošs tāpēc arī paskaidroju! Kādreiz ar to nodarbojos peļņas nolūkos, bet pēdējos desmit gadus savām vajadzībām.
Lielāks laukums jo grūtāk iemetināt, lai nesamestos, bet ir savas viltības, lai deformācija būtu pēc iespējas mazāka, tas prasa laiku un zināšanas. Nav runa par to kuram taisnība, tie ir kvalitatīva darba pamatpincipi, ir kas metina senvidžus pat rūsu neizgriežot un ir kas stāsta, ka tā ir pareizi.... Netrūkst tādu, kuri gadu desmitus strādā caur dirsu. Ja tev krāsotāji, saka, ka darbs ir labs tad tie ir diletanti
Nu arā es viņas vairs negriezīšu,ja atkal vienigi nebus uzlikas kkad
ar kompatu pa brugji
+300, vladlenam kad arkas metināja skārdnieks, viņš piedzina 1 pret 1 , un čaļa darbi pa Latviju braukā gadiem, vienīgi šuvi viņš vēl aizzieķēja ar kkadu aviācijas līmi, kura ir tik stingra , ka pat metinat nevajag, piemēram viņam jumta daļu viņš salīmēja ar to 3M līmi, jumtu nepavilka un izskatās vnk kā viens vesels.JānisK-[JK] rakstīja: ↑29 Mar 2020, 21:37 Arkas tiešām ir nekvalitatīvi metināts, remonta bleķis pabāzts zem vecās arkas nevis smuki gals ar galu, jā galu ar galu ir grūti sametināt pirmkārt precīzi izgriezt otrkārt sametināt tā lai krunkas neuzmet, bet tur ir vajadzīga meistarība.
Plāksni pabāž zem plāksnes tāpēc ka tas ir 30x vienkāršāk.
Kāpēc salonu neizravēt,kamēr kaut ko tādu dari?
pats visu dari?
Un kas krāsos?
Pie kā vedīsi jumtam logu šūt iekšā?
Man uz ravejsledzeju.nesmu vel uzsutijis to,lidz tam vel janonāk
Diski ari bus citi,jo šie pa platu un arkas negribas vairs bojat
Ja sanaks,bus style5 r17,bet nu tas ari paslaik mazsvarigi
Diski ari bus citi,jo šie pa platu un arkas negribas vairs bojat
Ja sanaks,bus style5 r17,bet nu tas ari paslaik mazsvarigi
ar kompatu pa brugji
Tu tos diskus maini kā vecene kurpes!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- …
- 131
- chevron_right