AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- chevron_right
Nu pagaidām kalpo, mērot un bakstot rokās neko sliktu ne es, ne citi nevarēja pateikt. Iepūtīšu vairāk tad redzēs, cerams ka nekas nemainīsies.
kada jauda un kads putiens planots jaunajai sezonai?
Pagaidām domāju 1.5 iepūst, cik jauda sanāks tik sanāks
Labu laiku nekas netika rakstīts, sīkumos neiedziļināšos, viss pa vecam, braucam, laužam, labojam un braucam tālāk.
Pavasarī izlēmu nez kāpēc nomainīt ūdenssūkni
Izrādījās brāķis un ātri izšķīda- visdrīzāk ass bija līka un no metiena izlauza korpusu. Tika nomainīts pusrāmis pret citu ar pārmetinātām šuvēm, lai neplaisā. Reduktora apkope un pārbaude.
Eļļu kārbā arī jāsamaina reizi sezonā, jo no slodzēm visas eļļas labi izstrādājas. Uzliku jaunu aftermarketa iekšējo granātu - sūds, ātri izšķīda. kardānam mironeni arī samainīju pret citu lietotu oem bez luftēm. testdrivā norāvās viens izplūdes vārsts, tieši nedēļu pirms e46 vasaras sezonas atklāšanas.
Ievācot info nonācu pie slēdziena, ka neoem vārsti ir sūds, ka oem bmw ir augstākās kvalitātes tērauds, pat salīdzinot ar brendīgajiem. Vecā galva bija drusku sapista, tapēc bija jāņem cita no krājumiem, ar nosacīti labākām vadīklām, bet tāpat viņu likt nevar, jo ir jāizportē kanāli.
Iespējams pa ziemu salikšu vēl vienu galvu, ar portētiem kanāliem, jaunām vadīklām u.t.t
Bet tobrīd bija jāpaspēj uz atklāšanu. četras garas dienas un var mizot tālāk. Biju uz TA, gandrīz izgāju ja vien sistēmā nestāvētu “JackPots” uz mana auto ar piezīmēm
Cītīgi noslēptā degvielas sistēma acīm redzot csdd darbinieku vidū ir zināma - vai noziņota Nu risku apzinājos. pēc stundas jau izgāju ar atkārtoto.
Vienīgi apbēdina fakts csdd nevēlēšanās konstruktīvi risināt šādus soļus, nav oem un itkā bīstami 3. Tai pat laikā gāzes iekārtu var uzstādīt paša spēkiem garāžā vai uz ielas un pēcāk ir iespēja csdd iegūt sertifikāciju.
Šobrīd atgriezos no pagara tripa no Stancest pasākuma Tallinā, pāris bildes no tripa. šmigu bija jāņem rezervē.
Izrādījās brāķis un ātri izšķīda- visdrīzāk ass bija līka un no metiena izlauza korpusu. Tika nomainīts pusrāmis pret citu ar pārmetinātām šuvēm, lai neplaisā. Reduktora apkope un pārbaude.
Eļļu kārbā arī jāsamaina reizi sezonā, jo no slodzēm visas eļļas labi izstrādājas. Uzliku jaunu aftermarketa iekšējo granātu - sūds, ātri izšķīda. kardānam mironeni arī samainīju pret citu lietotu oem bez luftēm. testdrivā norāvās viens izplūdes vārsts, tieši nedēļu pirms e46 vasaras sezonas atklāšanas.
Ievācot info nonācu pie slēdziena, ka neoem vārsti ir sūds, ka oem bmw ir augstākās kvalitātes tērauds, pat salīdzinot ar brendīgajiem. Vecā galva bija drusku sapista, tapēc bija jāņem cita no krājumiem, ar nosacīti labākām vadīklām, bet tāpat viņu likt nevar, jo ir jāizportē kanāli.
Iespējams pa ziemu salikšu vēl vienu galvu, ar portētiem kanāliem, jaunām vadīklām u.t.t
Bet tobrīd bija jāpaspēj uz atklāšanu. četras garas dienas un var mizot tālāk. Biju uz TA, gandrīz izgāju ja vien sistēmā nestāvētu “JackPots” uz mana auto ar piezīmēm
Cītīgi noslēptā degvielas sistēma acīm redzot csdd darbinieku vidū ir zināma - vai noziņota Nu risku apzinājos. pēc stundas jau izgāju ar atkārtoto.
Vienīgi apbēdina fakts csdd nevēlēšanās konstruktīvi risināt šādus soļus, nav oem un itkā bīstami 3. Tai pat laikā gāzes iekārtu var uzstādīt paša spēkiem garāžā vai uz ielas un pēcāk ir iespēja csdd iegūt sertifikāciju.
Šobrīd atgriezos no pagara tripa no Stancest pasākuma Tallinā, pāris bildes no tripa. šmigu bija jāņem rezervē.
Pēdējais labojis -AF- - 09 Jūn 2019, 13:10, kopā labots 1 reizi.
Tu esi dulls
Vismaz nav garlaicīgi
Entuziasma netruukst!
Iespaidigi
Mega aparāts! Super!
Pagāšnedēļ čoms iekš m3 e36 ar tādu pašu var teikt motoru un 1.2bar nosmēla 590hp, nevarēju palikt malā, tiklīdz atgriezos no Raceizma (stance pasākums Polijā) uzzreiz ķēros pie 1.5bar iepūtiena.
[video]https://youtu.be/CI7BK96RcYM[/video]
Rezultātā 633hp un 844nm, nav slikti, bet ir kur piestrādāt, šis tas jāpārtaisa, tad jāpietūnē augšas un tad atkal uz stendu kaut kad aizbraukšu.
[video]https://youtu.be/CI7BK96RcYM[/video]
Rezultātā 633hp un 844nm, nav slikti, bet ir kur piestrādāt, šis tas jāpārtaisa, tad jāpietūnē augšas un tad atkal uz stendu kaut kad aizbraukšu.
Ieliec kadu bildi ko raceizma
Vel
Kads no lv bija ar savu auto?
Vel
Kads no lv bija ar savu auto?
Bija Jura Stance ar savu e92 un karbona widebody
Sergejs ar m5 e39 touringu
Un Rīga customs ar e28
Bildes FB ir
Sergejs ar m5 e39 touringu
Un Rīga customs ar e28
Bildes FB ir
Pēc pagara brauciena uz Chill n grill pēdējo pasākumu pienāca apkopes laiks.
4k ir nobraukti, no kuriem drusku pāri 1500km nobraukti mierīgā režīmā- tālie gabali.
Līdz šim braucu ar motul xpower 10w60 un pagāšgad un aizpagāšgad pilnībā apmierināja eļļa , bet iepriekšējā nobrauktā eļļa bija patumša, kas raisīja izbrīnu, kā izrādās ne man vienīgajam pēdējā laikā Motul sāka nepatikt kā kalpo. Pāris sportisti jau klausot J.Anitēna ieteikumam pārgāja uz Lucas oil produkciju dēļ sastāva un testiem. Nu arī mani pārliecināja nākamo ieliet Lucas eļļu.
Nu un šodien nolejot 4k nobrauktu motul sapratu ka reāli ir kaut kas galīgi dirsā ar to eļļu, jo melna kā no dīzeļa būtu.
Braukšanas stils nav mainījies, maisījums tāds kādam tam jābūt, degviela tā pati, bet eļļa izstrādājusies manāmi. Aiz pudeles spīdināju Led prožektoru, eļļa melna kā piķis, nu vismaz uz tausti likās daudz maz ok, un smaržoja kā lietotai eļļai pienākas, savādāk ietu uz veikalu pakaļ bamslim un sāktu jaukt motoru ārā - magnēts karterī arī bija bez baigās struškas. Interesanti zila krāsa, pavērosim kad krāsa izmainīsies.
Kā arī nomainīju hidro sūkņi pret jaunu labu ZF analogu no Polijas, nomainīju jo nu lai ir. Dzīvosim redzēsim kā būs ar jauno eļļu, bet pagaidām citu cilvēku pieredze ir ļoti laba. Ja kādam interesē kur var tādu iegādāties - +371 28 384 349 Jānis.
Ja kādam interesē arī jauns M50 hidro sūknis -140€ varu izsūtīt, PM vai zvaniet
4k ir nobraukti, no kuriem drusku pāri 1500km nobraukti mierīgā režīmā- tālie gabali.
Līdz šim braucu ar motul xpower 10w60 un pagāšgad un aizpagāšgad pilnībā apmierināja eļļa , bet iepriekšējā nobrauktā eļļa bija patumša, kas raisīja izbrīnu, kā izrādās ne man vienīgajam pēdējā laikā Motul sāka nepatikt kā kalpo. Pāris sportisti jau klausot J.Anitēna ieteikumam pārgāja uz Lucas oil produkciju dēļ sastāva un testiem. Nu arī mani pārliecināja nākamo ieliet Lucas eļļu.
Nu un šodien nolejot 4k nobrauktu motul sapratu ka reāli ir kaut kas galīgi dirsā ar to eļļu, jo melna kā no dīzeļa būtu.
Braukšanas stils nav mainījies, maisījums tāds kādam tam jābūt, degviela tā pati, bet eļļa izstrādājusies manāmi. Aiz pudeles spīdināju Led prožektoru, eļļa melna kā piķis, nu vismaz uz tausti likās daudz maz ok, un smaržoja kā lietotai eļļai pienākas, savādāk ietu uz veikalu pakaļ bamslim un sāktu jaukt motoru ārā - magnēts karterī arī bija bez baigās struškas. Interesanti zila krāsa, pavērosim kad krāsa izmainīsies.
Kā arī nomainīju hidro sūkņi pret jaunu labu ZF analogu no Polijas, nomainīju jo nu lai ir. Dzīvosim redzēsim kā būs ar jauno eļļu, bet pagaidām citu cilvēku pieredze ir ļoti laba. Ja kādam interesē kur var tādu iegādāties - +371 28 384 349 Jānis.
Ja kādam interesē arī jauns M50 hidro sūknis -140€ varu izsūtīt, PM vai zvaniet
vēl M5 īpašnieks ļoti vēlējais uzskrieties pusnaktī, tādu vēlmi neatraidīju.
[video]https://youtu.be/y1Kma4iZAMQ[/video]
[video]https://youtu.be/GPq-eFLtYDs[/video]
Auto šobrīd esam daudz maz ļoti labi noregulējuši, boosts pie augšām turās ap 1.5 , maisījums perfekts, abi ķīniešu sūkņi strādā nevainojami, degvielas ar atliektiem galiem, oem regulātors spēj noturēt perfekti spiedienu pat ar diviem sūkņiem, principā sistēma strādā neiespringstot. Atliek nākammēness izbrīvēt laiku un doties uz stendu, jāpaskatās kā ies, jāpaspēlējas ar aizdedzi - moš tur ko vēl var iegūt, auto pēc pēdējās regulācijas iet jūtami labāk, bet jau pieradu un sāku sapņot par 700hp
[video]https://youtu.be/y1Kma4iZAMQ[/video]
[video]https://youtu.be/GPq-eFLtYDs[/video]
Auto šobrīd esam daudz maz ļoti labi noregulējuši, boosts pie augšām turās ap 1.5 , maisījums perfekts, abi ķīniešu sūkņi strādā nevainojami, degvielas ar atliektiem galiem, oem regulātors spēj noturēt perfekti spiedienu pat ar diviem sūkņiem, principā sistēma strādā neiespringstot. Atliek nākammēness izbrīvēt laiku un doties uz stendu, jāpaskatās kā ies, jāpaspēlējas ar aizdedzi - moš tur ko vēl var iegūt, auto pēc pēdējās regulācijas iet jūtami labāk, bet jau pieradu un sāku sapņot par 700hp
-AF- rakstīja: ↑10 Jūl 2019, 18:52 Pagāšnedēļ čoms iekš m3 e36 ar tādu pašu var teikt motoru un 1.2bar nosmēla 590hp, nevarēju palikt malā, tiklīdz atgriezos no Raceizma (stance pasākums Polijā) uzzreiz ķēros pie 1.5bar iepūtiena.
[video]https://youtu.be/CI7BK96RcYM[/video]
Rezultātā 633hp un 844nm, nav slikti, bet ir kur piestrādāt, šis tas jāpārtaisa, tad jāpietūnē augšas un tad atkal uz stendu kaut kad aizbraukšu.
Jā jā , tu vainīgs pie tā!
Pievienojos par sliktu pieredzi ar Motul! Man pašam tieši ar Motul Racing produktiem - RaceChrono 15w50.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Hz, admini salabojiet plz linku.
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- chevron_right