Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- …
- 470
- chevron_right
#komfortabla piekare
#normāla skaņas izolācija
#ļoti ērta sēdpozīcija priekšā
#ērti/lēti remontējams, visi viņus māk taisīt, atkosti līdz pēdējai skrūvītei, pilns nets ar DIY.
Gribētu šādu e36 kā daily
M52 dzinēju
3.15lsd /ZF
Ar oem gumijas buksēm /nelielu sēdinājumu /b8 amortiņiem
St42 r16 - 205/55/16
Kondišku/benķu apsildi
#normāla skaņas izolācija
#ļoti ērta sēdpozīcija priekšā
#ērti/lēti remontējams, visi viņus māk taisīt, atkosti līdz pēdējai skrūvītei, pilns nets ar DIY.
Gribētu šādu e36 kā daily
M52 dzinēju
3.15lsd /ZF
Ar oem gumijas buksēm /nelielu sēdinājumu /b8 amortiņiem
St42 r16 - 205/55/16
Kondišku/benķu apsildi
ja tu mācētu lasīt, tad redzētu, ka runa iet par studentiem, nevis tiem, kam jau 30 un brauc ar dīzeli, ir sieva, suns un projekta auto virs nav vispār.cipruss18 rakstīja: ↑12 Okt 2020, 07:19Cisi normalie izaug no tiem e36 ka ikdienas auto un ja kadam palisk tad kā pfojdkts,hobijsTomSkarsts rakstīja: ↑11 Okt 2020, 23:41Pirms 5 gadiem studenti gribēja jaudu, metinātu reduktoru. Tagad galvenais ir gads pasē un dīzelis
6 cilindriem nav līdz 10L pilsētā. Ja nu vienīgi 2.0 M52 ar kuru brauc tā it kā viņam būtu 60hp.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
tas jau vidējais. Te vīri apgalvo, ka pilsētā zem 10LExtor rakstīja: ↑12 Okt 2020, 12:44 https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
eiropā zem 10 litri
Being second is being the first of the losers. /Senna/
1. reāls vai kompis tā saka?
2. cik % pilsēta? Te jau iet runa par 100% pilsētas patēriņu zem 10L
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Braukšanas stils / pilsēta ar vai bez propkām ?
Daudz mainīgie, katram tas patēriņš būs savādāks, man kad pasaku cik rij neviens netic ka tik maz, bet man sanāk 99% ārpus pilsētas, bez sastrēgumiem.
Daudz mainīgie, katram tas patēriņš būs savādāks, man kad pasaku cik rij neviens netic ka tik maz, bet man sanāk 99% ārpus pilsētas, bez sastrēgumiem.
Nezinu kur jūs raujat to mistiskos 10lTomSkarsts rakstīja: ↑12 Okt 2020, 17:511. reāls vai kompis tā saka?
2. cik % pilsēta? Te jau iet runa par 100% pilsētas patēriņu zem 10L
Man ar 2.8 bija ap 16
ar kompatu pa brugji
m52b20 + 3.45 difs + r17 MS riepas.
Nu pa korķiem sēņoju protams.
ar 18l nobraucu 170-190km jau 6 mēnešus.
Nu pa korķiem sēņoju protams.
ar 18l nobraucu 170-190km jau 6 mēnešus.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Man ap 9-10 gan 2.8, gan m3, kompotam ar m44 bija 7-8l
Katram savādāki apstākļi, patēriņu diskusija vienmēr aiziet raznosā.
Katram savādāki apstākļi, patēriņu diskusija vienmēr aiziet raznosā.
Kapec m3 pardevi?
Es m3 laikam sev kapā ņemtu līdzi
ar kompatu pa brugji
Es viņu nopirku treknajos gados, pārdevu kad uznāca krīze.
Toreiz m3 vērtība bija zemākajā punktā.
Toreiz m3 vērtība bija zemākajā punktā.
Tagad jakož pirkstos
Es bieži skatos uz m3 no štatiem,bet tie 3.2 nav tie paši kas s52 eu
Es bieži skatos uz m3 no štatiem,bet tie 3.2 nav tie paši kas s52 eu
ar kompatu pa brugji
Es pat teiktu ka mans tagadējais 2.8 ir kopumā labāks.
Līdz īsti labam e36 tur gan vēl ir tālu, baigi daudz finanses prasa, bet pamazām paliek tikai labāks.
Ar īsti labu e36 nav nekad sanācis braukt.
Līdz īsti labam e36 tur gan vēl ir tālu, baigi daudz finanses prasa, bet pamazām paliek tikai labāks.
Ar īsti labu e36 nav nekad sanācis braukt.
Tiem cenas arī aizgājušas baigi augšā, jo štatos puikas safanojušies un švakos/lētos variantus bieži izjauc, lai motorus mestu E30/E34.
Aiz 328i, US M3 uzskatu par labāko price/performance.
Jēdzīgi uzturams un uzticams rūpnīcas “M52” ar 240hp, pilna paka, laba komplektācija, lsd, lielākas bremzes.
2017/18 varēja dzīvu sedanu vai kupeju atvest uz LV līdz 4-5k, kabrio pat lētāk, bet tagad par 5 baigi nekas labs nespīd...
neliec enģeļus
Jautājums- e36 ar ieswapotu M52b28tub no e46.
Iespējams dabūt strādājošu kondicionieri un kruīzu? Un kas tam nepieciešams
Iespējams dabūt strādājošu kondicionieri un kruīzu? Un kas tam nepieciešams
PiekrītuKrabiz rakstīja: ↑13 Okt 2020, 12:24Tiem cenas arī aizgājušas baigi augšā, jo štatos puikas safanojušies un švakos/lētos variantus bieži izjauc, lai motorus mestu E30/E34.
Aiz 328i, US M3 uzskatu par labāko price/performance.
Jēdzīgi uzturams un uzticams rūpnīcas “M52” ar 240hp, pilna paka, laba komplektācija, lsd, lielākas bremzes.
2017/18 varēja dzīvu sedanu vai kupeju atvest uz LV līdz 4-5k, kabrio pat lētāk, bet tagad par 5 baigi nekas labs nespīd...
ar kompatu pa brugji
ar kondicionieri nav nekadu problemu, jo tas darbojas no pechkas, nevis no dzineja. dzinejam palielam tikai padodas signals, kad kondicionieris iesledzas lai paceltu apgriezienus, bet bez ta viss stradas, tik cik apgriezieni varetu but mazliet zem normas tuksgaita
ar kruizu jau pavisam cits stasts un tik vienkarsi tur nav.
Kādam nav ieteikumi saistībā ar aķīšiem?
Galvenais faktors - maksimāli viegls, bet lai ir spējīgs ziemas aukstumā piešķilt B28 E36
Ārzemju forumos on budget (jā, 250 par superduper lightweight aķi dot negribas) piemin Odyssey PC680, bet māc aizdomas, ka tas ziemā var nepielekt, kad gribi izgāzt 1x nedēļā.
Ideāli, ja kaut kas ko mūsu platuma grādos var IC/APE utt kantoros izcelt un nav jāpārmaksā online shopos.
Galvenais faktors - maksimāli viegls, bet lai ir spējīgs ziemas aukstumā piešķilt B28 E36
Ārzemju forumos on budget (jā, 250 par superduper lightweight aķi dot negribas) piemin Odyssey PC680, bet māc aizdomas, ka tas ziemā var nepielekt, kad gribi izgāzt 1x nedēļā.
Ideāli, ja kaut kas ko mūsu platuma grādos var IC/APE utt kantoros izcelt un nav jāpārmaksā online shopos.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nezinu kur Tu mekle lroblemu
Standarta aķis ar standarta svaru (jauns) tev kalpos un leks pat pie minus 30
Standarta aķis ar standarta svaru (jauns) tev kalpos un leks pat pie minus 30
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- …
- 470
- chevron_right