Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 17
- chevron_right
Var, bet tie kuri zin nesaka kā.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Iekš LV to neviens nevar izdarīt, ja arī var, tad maksās 4xdārgāk kā paslēpt kkur asc un pievilkt vadus.
puikas tas tak ir bizits tagad 250 euro un nav 5k gals
Pirkšu ///M, jāsaliek tik 20 swapi
Sancix rakstīja:Iekš LV to neviens nevar izdarīt, ja arī var, tad maksās 4xdārgāk kā paslēpt kkur asc un pievilkt vadus.
tipa tu visus bmw meistarus apjautāji ? varbūt kļūdos, bet man neliekas, ka tur ir tik traki. ja pareizi saprotu, runa ir par ātruma impulsu uz ecu..
Iekš forumiem top magnātus apjautāju, visi kā viens atteicās no šā darba, bija viens cilvēks kurš šo apsolīja izdarīt no R3VLimited foruma, cena bija 500 Dolāri + pasts ecu sūtīšanai uz Arizonu, parunājot ar LV vīriem, neviens ms42/43 vadībai nevar "izmest" ārā softiski kļūdas par
EWS system
Rear oxygen sensors
Catalytic converter monitoring
Secondary air pump system, pump relay and monitoring
Fuel tank pressure monitoring and module
DSC ASC EGS CAN bus communications
Vehicle speed sensor
Radiator temperature sensor, and fan module
Clutch switch, brake switch, cruise control MFL steering wheel
Steering angle sensor
Neviens no mūsu bāleliņiem nevar.
Ron, piedod, bet reizēm Tu izklausies "pārāk" gudrs. Visu cieņu tavām zināšanām. (mēs nerunājam par speed sensor emulatoriem un līdzīgiem "štruntiem).
Ja Tu vai Tavs draugs/paziņa to var izdarīt, laipni lūdzu, maksāšu par katru savu swapu (m54b30/m52tub28) 250 Eur, bet Tu attiecīgi garantēsi ka man ecu nebūs augstāk minēto kļūdu.
EWS system
Rear oxygen sensors
Catalytic converter monitoring
Secondary air pump system, pump relay and monitoring
Fuel tank pressure monitoring and module
DSC ASC EGS CAN bus communications
Vehicle speed sensor
Radiator temperature sensor, and fan module
Clutch switch, brake switch, cruise control MFL steering wheel
Steering angle sensor
Neviens no mūsu bāleliņiem nevar.
Ron, piedod, bet reizēm Tu izklausies "pārāk" gudrs. Visu cieņu tavām zināšanām. (mēs nerunājam par speed sensor emulatoriem un līdzīgiem "štruntiem).
Ja Tu vai Tavs draugs/paziņa to var izdarīt, laipni lūdzu, maksāšu par katru savu swapu (m54b30/m52tub28) 250 Eur, bet Tu attiecīgi garantēsi ka man ecu nebūs augstāk minēto kļūdu.
tu dzīvo kkādā paralēlā pasaulē... puse no tevis pieminētā netraucē nekam.
es par tavu nezināšanu/stulbumu neko nepieminēju negribu tālāku diskusiju ar tevi, pārāk agresīvs esi internetā.
es par tavu nezināšanu/stulbumu neko nepieminēju negribu tālāku diskusiju ar tevi, pārāk agresīvs esi internetā.
Nāves klusums te pēc swapa
Varbūt 6dien redzēsi
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu ko, šodien ierūcās. Paldies, Sancix`am, Kalnux`am, māriņam un pārējiem kuri te neapgrozās.
Cerams ka paspēšu līdz 6dienai salikt.
Cerams ka paspēšu līdz 6dienai salikt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Gandrīz jau bija, pēdējos mirkļos viss bija salikts un pat varēja uzgriezt vairāk par 5k, bez asc bloka, nezinu kapēc. Neko daudz netestējot braucām uz skati un sākās problēmas. Karst augšā un visu laiku parādās spiediens dzesēšanas sistēmā.
Nezinu, termostats? Vai galvas blīve, plaisa galvā? Balti dūmi nav, eļļa neputojas. Beigts sūknis?
Nezinu, termostats? Vai galvas blīve, plaisa galvā? Balti dūmi nav, eļļa neputojas. Beigts sūknis?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Iespējamos variantus jau esi uzskaitījis.
Nav nekāds info par dzinēju kas bija pirms tam ?
Braucot gaitā pēc brīža vairs negriezīsies virs 5k.
Dzesēšanas sitēmu saliki OK ?
Nav nekāds info par dzinēju kas bija pirms tam ?
Braucot gaitā pēc brīža vairs negriezīsies virs 5k.
Dzesēšanas sitēmu saliki OK ?
Manā gadījumā sāku ar ūdenssūkni, tad ar termostatu, mainīju radiatorus, bet bija sliktākais variants - izpūsta galvas blīve!Jānis.P rakstīja:Gandrīz jau bija, pēdējos mirkļos viss bija salikts un pat varēja uzgriezt vairāk par 5k, bez asc bloka, nezinu kapēc. Neko daudz netestējot braucām uz skati un sākās problēmas. Karst augšā un visu laiku parādās spiediens dzesēšanas sistēmā.
Nezinu, termostats? Vai galvas blīve, plaisa galvā? Balti dūmi nav, eļļa neputojas. Beigts sūknis?
Sāc ar elementārāko, nomaini ūdenssūkni, termostatu.. Mēģini atgaisot! Ja nesanāk, tad jau ir čābīgi.
Man pazīmes bija, ka uz vietas nekarsa, spieda laukā dzesēšanas sķidrumu, gar korķi.
Pamēģini, kad ir silts motors, vai kaut cik uzsilis, attaisi radiatora vāciņu ja ož pēc atgāzēm, tad gatavojies sliktākajam!!
Nedomā uzreiz par trakākajiem variantiem. Vieglākais varētu būt nomainīt termostatu, ja tas nesalabo problēmu, tad skatīties sūkni.
Kad atgaiso, uzbrauc ar purnu kalnā, jo ja to darīsi uz līdzenas vietas, tad radiators nespēj atgaisot, jo pārdaudz šķidruma iekšā. Es tā izariju un problēma atrisināta.Jānis.P rakstīja:Gandrīz jau bija, pēdējos mirkļos viss bija salikts un pat varēja uzgriezt vairāk par 5k, bez asc bloka, nezinu kapēc. Neko daudz netestējot braucām uz skati un sākās problēmas. Karst augšā un visu laiku parādās spiediens dzesēšanas sistēmā.
Nezinu, termostats? Vai galvas blīve, plaisa galvā? Balti dūmi nav, eļļa neputojas. Beigts sūknis?
ok, termostatu iemetīs ūdēnī, verdošā, bet ko tālāk? ja viss ar termostatu būs ok? Es labak, no sākuma, paprovētu attaisīt radiatora korķi, pie silta dzinēja, vai tvaiks neož pēc atgāzēm un pēc tam tikai darītu kko!yanks rakstīja:atkal visiem uzreiz visu nomainīt nevs notestēt kas pie vainas un to mainīt. izskatās ka termostatu verdošā ūdenī atkal es viens pats esmu licis
+1yanks rakstīja:es jau nesaku ka tas ir no sākuma jādara. Vnk nevajag visas detaļas pēc kārtas mainīt
lai sāk ar tvaiku un pēc tam kko tālāk
Motors nr. 2, starts nr. 1.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
prieeks
tālāk video no kūpošām riepām
tālāk video no kūpošām riepām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 17
- chevron_right