330 Balcers
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 23
- chevron_right

Atkal sen nekas nav rakstīts.
Pa šo laiku izdarīts:
* uzlikts atpakaļ LSD bloķis 2,64 attiecību. Pēdējā laikā nedaudz sāk izslīdēt šaibas.
* patrāpījos CSN, kā cietušais, nedaudz noskrāpētas durvis un spārns, kā arī disku maliņas - ātrumu neietkemē, tādēļ neko neesmu vēl sataisījis.
* bagāžnieka vāks sarūsējis apakšpusē, iepirkts perfekts, tik jānokrāso
* uzlikta ZF kārba
* uzlikta ZF kulise
* samainīts kardāns, iepriekšējais bija savērpts, tādēļ visu laiku plēsa muftas
* uzlikta jauna lemforder kardāna mufta
* uzlikts jauns kardāna karājošais gultnis
* izlauzu priekšējo balku, uzliku citu, ļoti labu no angļa, gluži kā jauna
* salauzti divas reizes pasažiera puses dzinēja kronšteini
* uzlikta lielā drosele (BBTB)
* uzlikti Psih-arno koilas
* sapirktas riepas 215/40/18 un 234/40/18
* nopirkta m54b30 sadalene un tiek meklēta m50 bez vanosa sadalene, lai to uzstādītu
* aizdegās gāzes pravodka, vārstu vāks, un vadu izolācija. viss samainīts, viss strādā
* nomainīts vārstu vāks un vārstu vāka blīve
* iepirkti vēl 8 gab r15 lietie, lai ir uz kā likt spolejamās riepas
* aprauta stūres kardāniņa mufta, labi ka uz vietas stāvot, ne braucot
* nodedzināts ļoti daudz gāzes, mazliet mazāk riepas, vēl mazāk benzīns un pavisam maz eļļas un vadi
* iegādāta reduktora attiecība lielajam korpusam 3.45, nav bijis laika uzstādīt
* uzlikti jauni pirskti un jauni stūres stieņi priekšā,
* jauni brembo diski priekšā un kluči
* jauns gultnis priekšā
* jauns radiators
* atjaunots starteris,
* uzlikts jauns ūdenssūknis
* iepirktas jaunas ziemas riepas 196/65/15
* atkal saplēsts miglinieks (pasažiera puses)
Principā man patreiz ir viss ko vēlos, izņemot:
* kruīza kontrole - sazvanīts Dogma un vienojāmies, ka tiksim paši galā (kruīza komplekts mājās plauktā nīkst jau ilgu laiku)
* vajag pāršūt elkoņbalstu un stūri + uzlikt stūres lentu, kuru saplēsu, kad izbeidzās stūres kardāniņa mufta
Pēc šiem darbiem īsti vairs vēlmju nav, tikai kaut kādi sīkumi (sapņi)
* Vader elektor regulējams, apsildāms, pilnais ādas salons
* hidro rocene
* M3 vai arī esošajam Kompresors ar Vems vadību
Paldies par uzmanību un lai Jums atkal garšīgs alus !!! :)
Pa šo laiku izdarīts:
* uzlikts atpakaļ LSD bloķis 2,64 attiecību. Pēdējā laikā nedaudz sāk izslīdēt šaibas.
* patrāpījos CSN, kā cietušais, nedaudz noskrāpētas durvis un spārns, kā arī disku maliņas - ātrumu neietkemē, tādēļ neko neesmu vēl sataisījis.
* bagāžnieka vāks sarūsējis apakšpusē, iepirkts perfekts, tik jānokrāso
* uzlikta ZF kārba
* uzlikta ZF kulise
* samainīts kardāns, iepriekšējais bija savērpts, tādēļ visu laiku plēsa muftas
* uzlikta jauna lemforder kardāna mufta
* uzlikts jauns kardāna karājošais gultnis
* izlauzu priekšējo balku, uzliku citu, ļoti labu no angļa, gluži kā jauna
* salauzti divas reizes pasažiera puses dzinēja kronšteini
* uzlikta lielā drosele (BBTB)
* uzlikti Psih-arno koilas
* sapirktas riepas 215/40/18 un 234/40/18
* nopirkta m54b30 sadalene un tiek meklēta m50 bez vanosa sadalene, lai to uzstādītu
* aizdegās gāzes pravodka, vārstu vāks, un vadu izolācija. viss samainīts, viss strādā
* nomainīts vārstu vāks un vārstu vāka blīve
* iepirkti vēl 8 gab r15 lietie, lai ir uz kā likt spolejamās riepas
* aprauta stūres kardāniņa mufta, labi ka uz vietas stāvot, ne braucot
* nodedzināts ļoti daudz gāzes, mazliet mazāk riepas, vēl mazāk benzīns un pavisam maz eļļas un vadi

* iegādāta reduktora attiecība lielajam korpusam 3.45, nav bijis laika uzstādīt
* uzlikti jauni pirskti un jauni stūres stieņi priekšā,
* jauni brembo diski priekšā un kluči
* jauns gultnis priekšā
* jauns radiators
* atjaunots starteris,
* uzlikts jauns ūdenssūknis
* iepirktas jaunas ziemas riepas 196/65/15
* atkal saplēsts miglinieks (pasažiera puses)
Principā man patreiz ir viss ko vēlos, izņemot:
* kruīza kontrole - sazvanīts Dogma un vienojāmies, ka tiksim paši galā (kruīza komplekts mājās plauktā nīkst jau ilgu laiku)
* vajag pāršūt elkoņbalstu un stūri + uzlikt stūres lentu, kuru saplēsu, kad izbeidzās stūres kardāniņa mufta
Pēc šiem darbiem īsti vairs vēlmju nav, tikai kaut kādi sīkumi (sapņi)

* Vader elektor regulējams, apsildāms, pilnais ādas salons
* hidro rocene
* M3 vai arī esošajam Kompresors ar Vems vadību
Paldies par uzmanību un lai Jums atkal garšīgs alus !!! :)


njā.... drusku ir sadarīts
diezgan pamatīgi moki autiņu laikam un plosies uz nebēdu
mošk vērts street klasē pabraukt?


mošk vērts street klasē pabraukt?


Te viss notiek pareizajā virzienā 


kas ta par lielo droseli?

Droseles iekšējais diametrs izborēts lielāks, no stock 64mm uz ~68.5mm... Tā pati kas man
ir kāds jūtams ieguvums no tās lielākās droseles? reāli domājot vai nesanāk ta ka tas vis ir jūtams kad tā drosele ir tikai līdz galam vaļā?
Topika autoram derētu nopirkt fotoaparātu
savādāk tāds saus tas topiks 
Topika autoram derētu nopirkt fotoaparātu



mlje, tev to vajadzeja zinat, ko dod taa drosele
ok pateiksu prieksaa, ipasniekam garaku kraanu un dzinejam nedaudz vairak gaisa

ok pateiksu prieksaa, ipasniekam garaku kraanu un dzinejam nedaudz vairak gaisa
...
es jau neprasiju ko dod
Jautājums bija to vai īpāsnieki ir sajutuši pagarinājumu





Dogma bija aizņēmies manu droseli uz pāris nedēļām ietestēt, teica ka esot jūtama atšķirība. Moš viņš pats var pakomentēt sīkāk...
Es gan pateikt nevarēšu, neesmu braucis ar savu dzinēju + stock droseli
Es gan pateikt nevarēšu, neesmu braucis ar savu dzinēju + stock droseli


Lieli darbi sadarīti 


+15 % gaisa vairāk var paņemtArmando rakstīja:mlje, tev to vajadzeja zinat, ko dod taa drosele![]()
ok pateiksu prieksaa, ipasniekam garaku kraanu un dzinejam nedaudz vairak gaisa
jūtami labāk iet !!!

Man vairāk patīk pašam lasīt un analizēt to ko citi ir izdarījuši ar saviem autiņiem.yanks rakstīja: Topika autoram derētu nopirkt fotoaparātusavādāk tāds saus tas topiks
Laikam esmu par slinku, lai liktu forumā bildes un katru reizi, kad kko salaužu par to ierakstīt komentāru te

Vakar salauzu kapota atveramo ručku


Man katra diena kā street klasēRidlihs rakstīja:njā.... drusku ir sadarītsdiezgan pamatīgi moki autiņu laikam un plosies uz nebēdu
![]()
mošk vērts street klasē pabraukt?



Tādā gadījumā , apbrīnojami izturīga mašīna 


OK. ja izvirpo droseli, kas tad ar droseļvārstu notiek? Sanāk ka viņs nenoslēdz?

To jau arī var lielāku uztaisīt. 

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Protams, ak tas ar tiek izgatavots lielāks, kā arī asīte tiek nofrēsēta un skrūves izlaistas no vienas puses. Tas viss kopā ļauj dzinējam paņemt par 15 % vairāk gaisa.poweredbygirts rakstīja:OK. ja izvirpo droseli, kas tad ar droseļvārstu notiek? Sanāk ka viņs nenoslēdz?

nu skaidrs.. interesanti.. kur taisiji droseli?

Būtu man stock ieplūde, pameiģinātu droseli no 540i lidz 98. gada izlaiduma uzstutēt, droseles pozīcijas sensors 1:1 , diametrs 75mm, cena - kapeikas, probelemas vajag starpflanci, iespējams javile kolektors, un lielaka diametra trubas pēc droseļa, varbūt kāds sadūšojās noeksperimentēt, kādu dienu intreses pēc gribētu tādu sabūvēt.. 

e36

Balcers rakstīja:+15 % gaisa vairāk var paņemtArmando rakstīja:mlje, tev to vajadzeja zinat, ko dod taa drosele![]()
ok pateiksu prieksaa, ipasniekam garaku kraanu un dzinejam nedaudz vairak gaisa
jūtami labāk iet !!!
Pie tāda setupa tad jau vajag vēl piemērotu cold air intake..

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 23
- chevron_right