Loča E36 323 (street drift)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Varbūt kādam ir piedāvājumā sarkanbaltās aizmugurējās lampas?
Nevaru izdomāt,vai tādas pašas likt vai sarkanbaltās. Itkā gribās kaut ko pamainīt,bet ir labs piedāvājums ar tonētajām..
Nevaru izdomāt,vai tādas pašas likt vai sarkanbaltās. Itkā gribās kaut ko pamainīt,bet ir labs piedāvājums ar tonētajām..
Sveiki!
Gribēju tikai pateikt to,ka vienīgais upgreids,kopš pagājušās vasaras sākuma ir uzvārīta dzinēja galva.
Ļoti ceru,ka blīve izspiesta,nevis plaisa galvā,jo es otro reizi negribēšu portēt galvu.
Aizmugure ir +/- vietā,ar nelielu špakteļa kaudzi,kā arī ne pārāk taisna,bet trasei derēs. Par cik ir arī otrs ikdienas auto,tad šim auto estētiskums un askētiskums paliek otrā plānā.
Bija jau doma auto tirgot,jo sakarā ar to,ka uzradās jauni hobiji un intereses,zuda motivācija un škita,ka laiks gāšanai neatradīsies. Tomēr,sapratu,ka kompensāciju par ieguldīto darbu,naudu neviens man neizmaksās,tāpēc pārdomāju.
Viena bildīte,kur redzams taustāms pierādijums,ka par E36 neesmu aizmirsis : Atnāca pasūtītais stūres pastiprinātāja sūknis. Iepriekšējo biju restaurējis,bet pēc laika sāka tecēt. Nezinu,cik Rīgā restaurācija maksā,bet Jelgavā samaksāju 50 euro. Šoreiz es labāk piemetu pārdesmit euro un nopērku jaunu.
Būs vēl šitāds filtrs Gaidu arī Vemsu. Plānā ir arī likt 3x resnāku droseli. Pirmais Vemsa plus manās acīs jau ir tas,ka gmm mērītāju vairs nevajadzēs,līdz ar to līdz filtram nebūs sašaurinājums neviens.
Ir apnicis pļukāties un gribās normāli padriftēt,tāpēc pie visiem neskaitāmiem upgreidiem nāks klāt 3b motorsport leņķis. Pie sevīm jau pasūtīju E30 šarnīrus plauktiem.
Tā kā šodien esmu rakstīgs(runīgs),varbūt būs kāds pretīmnākošs un ieteiks kādas atsperes likt aizmugurē? IR -40 rozā hR,bet ir pa augstu un mīkstu. Raksturlielumus esošajām atsperām uz doto brīdi nezinu.
Gribēju tikai pateikt to,ka vienīgais upgreids,kopš pagājušās vasaras sākuma ir uzvārīta dzinēja galva.
Ļoti ceru,ka blīve izspiesta,nevis plaisa galvā,jo es otro reizi negribēšu portēt galvu.
Aizmugure ir +/- vietā,ar nelielu špakteļa kaudzi,kā arī ne pārāk taisna,bet trasei derēs. Par cik ir arī otrs ikdienas auto,tad šim auto estētiskums un askētiskums paliek otrā plānā.
Bija jau doma auto tirgot,jo sakarā ar to,ka uzradās jauni hobiji un intereses,zuda motivācija un škita,ka laiks gāšanai neatradīsies. Tomēr,sapratu,ka kompensāciju par ieguldīto darbu,naudu neviens man neizmaksās,tāpēc pārdomāju.
Viena bildīte,kur redzams taustāms pierādijums,ka par E36 neesmu aizmirsis : Atnāca pasūtītais stūres pastiprinātāja sūknis. Iepriekšējo biju restaurējis,bet pēc laika sāka tecēt. Nezinu,cik Rīgā restaurācija maksā,bet Jelgavā samaksāju 50 euro. Šoreiz es labāk piemetu pārdesmit euro un nopērku jaunu.
Būs vēl šitāds filtrs Gaidu arī Vemsu. Plānā ir arī likt 3x resnāku droseli. Pirmais Vemsa plus manās acīs jau ir tas,ka gmm mērītāju vairs nevajadzēs,līdz ar to līdz filtram nebūs sašaurinājums neviens.
Ir apnicis pļukāties un gribās normāli padriftēt,tāpēc pie visiem neskaitāmiem upgreidiem nāks klāt 3b motorsport leņķis. Pie sevīm jau pasūtīju E30 šarnīrus plauktiem.
Tā kā šodien esmu rakstīgs(runīgs),varbūt būs kāds pretīmnākošs un ieteiks kādas atsperes likt aizmugurē? IR -40 rozā hR,bet ir pa augstu un mīkstu. Raksturlielumus esošajām atsperām uz doto brīdi nezinu.
Filtra bilde ir zagta,filtrs pie čoma mētājas garažā,bet man šķiet,ka šitāds bija
p.s vemsam nauda nebija žēl,jo zinu,ka tas jebkam noderēs. :) Ir cilvēks,kas par velti saregulēs,līdz ar to daļu cenas es atsitu jau uz vienu regulāciju,ko es būtu maksājis stock vadību regulējot.
p.s vemsam nauda nebija žēl,jo zinu,ka tas jebkam noderēs. :) Ir cilvēks,kas par velti saregulēs,līdz ar to daļu cenas es atsitu jau uz vienu regulāciju,ko es būtu maksājis stock vadību regulējot.
Atcerējos,ka vēl esmu nopircis 3,64 reduktora attiecību. Es pieļauju domu,ka drifta treniņos un sačos neviens ar 3,23,izņemot mani, vairs nemocās.
Noteikti,ka pārdošu diskus- Brock B2,8,5 J, iznesums diezgan liels,17''. Topikā uz auto var redzēt..
Perfekti nav,bet aplupuši,metinātas plaisas nav.
Perfekti nav,bet aplupuši,metinātas plaisas nav.
Kas jauns? Vēl ar to 2.3 krāmējeis?
2,5 iztirgots detaļās. Uz iecelšanu gaida kaut kāds interesants kish mish. :)
Tad jau atkal vares maniit Dobeles ielaas Spridzinot!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Vēl no m52 paaudzes kiš miš? Vai tomēr neteiksi un sagādāsi mums pārsteigumu?
Doma iet tavās pēdās un takā finanses šajā gadā nesavelk m52b28 bet m52b25 sanak.
Doma iet tavās pēdās un takā finanses šajā gadā nesavelk m52b28 bet m52b25 sanak.
Nebūs M52. Varu pateikt,ka kaut kas ar VEMS un E85. Vismaz jāpiešķiļ un tad tik parādīšu un pastāstīšu. :)
Gaidu ar nepacietibuLocis rakstīja:Nebūs M52. Varu pateikt,ka kaut kas ar VEMS un E85. Vismaz jāpiešķiļ un tad tik parādīšu un pastāstīšu. :)
Aizmirsu atskaitīties.
Tā tad ieswapoju tur M54B30. Vienkārši gribējās samērā jaudīgu atmosfērisko uz 6 cil.
Dažas bildes no procesa. Piemēram te M54B30 virzuļi relaksējas skābītes džakūzī.
Nevarēju neportēt galvu,par cik vecajam motoram to biju jau darījis. Tomēr pirmā reize ir tāda īpašāka,tāpēc ar šo galvu tik mega nepacentos,bet ir ok Par cik liku M50 ieplūdi,bija obligāti jāfrēzē ieplūdes kanāli lielāki.
Krāmējam kopā galvu Pa starpu jāizņem vecais motors. To notirgoju daļās,galva viena aizgāja pa 150 euro ,bez pārbaudes.
LLP- laukiem lauku palīginstrumenti
Nu jau apģērbju M54B30 Nesana bilde,pēc ziemas stāvēšanas noputējis Agrāk bija baigi skaļš izpūtējs,tagad iepūtējs ,šķiet,skaļāk skan Biju samērīties uz stenda,ar vienu neejošu sprauslu,respektīvi uz 5 cil. bija kaut kādi 260 zs. Tagad jāsaliek atpakaļ sprauslas,daži sūmi jāsalabo. QSX ,regulējot teica,ka standarta m3 varētu piepīpēt. :)
Viena problēma tāda,k ikdienas auto X3 biturbo dīzelis 286zs,varētu stipri mīt uz papēžiem,tāpēc kaut kas jādomā šim ar jaudas palielināšanu.
Tā tad ieswapoju tur M54B30. Vienkārši gribējās samērā jaudīgu atmosfērisko uz 6 cil.
Dažas bildes no procesa. Piemēram te M54B30 virzuļi relaksējas skābītes džakūzī.
Nevarēju neportēt galvu,par cik vecajam motoram to biju jau darījis. Tomēr pirmā reize ir tāda īpašāka,tāpēc ar šo galvu tik mega nepacentos,bet ir ok Par cik liku M50 ieplūdi,bija obligāti jāfrēzē ieplūdes kanāli lielāki.
Krāmējam kopā galvu Pa starpu jāizņem vecais motors. To notirgoju daļās,galva viena aizgāja pa 150 euro ,bez pārbaudes.
LLP- laukiem lauku palīginstrumenti
Nu jau apģērbju M54B30 Nesana bilde,pēc ziemas stāvēšanas noputējis Agrāk bija baigi skaļš izpūtējs,tagad iepūtējs ,šķiet,skaļāk skan Biju samērīties uz stenda,ar vienu neejošu sprauslu,respektīvi uz 5 cil. bija kaut kādi 260 zs. Tagad jāsaliek atpakaļ sprauslas,daži sūmi jāsalabo. QSX ,regulējot teica,ka standarta m3 varētu piepīpēt. :)
Viena problēma tāda,k ikdienas auto X3 biturbo dīzelis 286zs,varētu stipri mīt uz papēžiem,tāpēc kaut kas jādomā šim ar jaudas palielināšanu.
Gribētos redzēt auto darbība,kad sataisīsi uzfilmē obligāti kko
P.s paldies par diskiem
P.s paldies par diskiem
Interesanti cik beigās šeit izspiedīs no motora. Tā jauda bija uz sajūga vai uz riepām?
260zs ?! tāda jauda sasniegta pagarinot sprauslu smidzināšanas momentu + M50 ieplūde ?!
+ vems, cik saprotu.kristaps90 rakstīja:260zs ?! tāda jauda sasniegta pagarinot sprauslu smidzināšanas momentu + M50 ieplūde ?!
Tad jau padaudz zirgus tikai ar VEMSu laikam var sagriezt.
Es personīgi M54 kolektorā neko sliktu neredzu, daudz griezes pie zemiem RPM, pateicoties DISA.
Es personīgi M54 kolektorā neko sliktu neredzu, daudz griezes pie zemiem RPM, pateicoties DISA.
cik intereses pēc - strādājošus DISA vārstus esi redzējis? cik es esmu krāmējies ar m54, 95% disa ir miruši.funkyasshit rakstīja:Tad jau padaudz zirgus tikai ar VEMSu laikam var sagriezt.
Es personīgi M54 kolektorā neko sliktu neredzu, daudz griezes pie zemiem RPM, pateicoties DISA.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right