ČIPOŠANA

Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

24 Nov 2014, 09:52

Cik izmaksātu nočipot 325tds?
maareens69
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 15 Okt 2014, 23:33

24 Nov 2014, 11:33

Aptuveni 100-110 Eiro
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

24 Nov 2014, 11:48

maareens69 rakstīja:Aptuveni 100-110 Eiro
tas ir tad ja chipi nav jalode ara ;)
maareens69
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 15 Okt 2014, 23:33

24 Nov 2014, 12:18

Dj_Zii rakstīja:
maareens69 rakstīja:Aptuveni 100-110 Eiro
tas ir tad ja chipi nav jalode ara ;)
Nu jā, aizmirsu to pieminēt, bet neesmu dzirdējis ka kādam lodētu ārā :bmw:
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

12 Dec 2014, 22:56

Guntars rakstīja:Mani interesē tiesām kas varētu pārprogrammēt vadību manam 323 95g.
Ir pārbūvēts motors:kloķene,klaņi,virzuļi no m54b30,un sadalenes no s52b32! ā un paaugstināta kompresijas pakāpe.
Vai ir kāds kas varētu šo dzelzi likt pie ticības?
Ok, saprotu to ka Nav tāda kas tiek galā ar MS41.0 vadību......
Tad nu skatamies talāk,piemēram VEMS!Ir kas uzstāda un noregulē un kāds Prise tam pasākumam?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

13 Dec 2014, 11:33

powera lietotājs Driver ar manu palīdzību tiek pie ms41.0
tikai otrs jautājums, tev tas auto štoļi neiet?
ms41.0 ir ļoti adaptīva vadība un viņai pašai vajadzēja jau nu adaptēties tam visam diezgan tuvu, varbūt ne ideāli jo izmaiņas no oriģināla ir diezgan palielas.
Kādas sprauslas tu esi uzlicis?
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

13 Dec 2014, 22:08

seeingman rakstīja:powera lietotājs Driver ar manu palīdzību tiek pie ms41.0
tikai otrs jautājums, tev tas auto štoļi neiet?
ms41.0 ir ļoti adaptīva vadība un viņai pašai vajadzēja jau nu adaptēties tam visam diezgan tuvu, varbūt ne ideāli jo izmaiņas no oriģināla ir diezgan palielas.
Kādas sprauslas tu esi uzlicis?
Motors drbojas pareizi ja tā,prātīgi brauc!ko līdz min grīdā,no apakšas līdz 4k RPM uzgriež zibenīgi,bet tad motors sabremzē pac sevi(līdz vienas sekundes robežās )un tad atkal griež labi,bet tomēr var just bremzēšanos nu ļoti minimālu bet tomēr var just.
Sprauslas ir no M52B28.No sākuma braucu ar orginālajām,apakšās vispār gulēja!
Man arī ir CAI no K&N,un tur var dzirdēt ka motoram galīgi kkas nepatīk,nu tāds kā aizsmacis salīdzinot kad bij stock motors.
Rakos pa Netu,uzgāju Kassel performance.com ,un šie itkā cipo ms41.Šiem izskaidroju kas man par motoru un vai viņi var saprogranēt vadību priekš tāda dzelža.Atbilde:Jā mums ir baigi labs tjūns prikš tādām madifikācijām!
Sie man atsūta M52B28 Ms41.1 vadību,bet apgalvoja ka saprogrammēts viss kā ms41.0.
Saprogrammēta šī te vadība uz S52B32 sadalenēm,M50 ieplūdnieku , pacelta tukšgaita uz 850RPM un rev limiters līdz 7200RPM.Jā ar šo te iet labi,i skaņa no ieplūdes ir kā agrāk!Bet mierīgi nepabrauksi.Piemēram uz 60kmh ar 4.robu šis raustas,noņem gāzi uzdod gāzi kā šim gribas, riktīgi kaitina....Un ir riktīgi par liesu degmaisījums spriežot pēc svecēm....
vsjo piekusu rakstīt
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

13 Dec 2014, 23:58

seeingman rakstīja:powera lietotājs Driver ar manu palīdzību tiek pie ms41.0
tikai otrs jautājums, tev tas auto štoļi neiet?
ms41.0 ir ļoti adaptīva vadība un viņai pašai vajadzēja jau nu adaptēties tam visam diezgan tuvu, varbūt ne ideāli jo izmaiņas no oriģināla ir diezgan palielas.
Kādas sprauslas tu esi uzlicis?
Ņemot vēra mais ieprikš rakstīto,Tu un Draiver varēs darīt kko lietas labā?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Dec 2014, 10:56

galvā nomainītas tikai sadalenes?
ar standarta vārstiem un atsperēm viņu nevar griezt virs 7k rpm, sākas vārstu "peldēšana" respektīvi atsperes nespēj noturēt vārstu ciet,tas atsitas pret sēžu un palec vaļā nedaudz, noķerot virzuli un nedaduz pielocoties, citreiz pat nekādas dižās izmaiņas blīvējuma nav ar tādiem nedaduz pielocītiem vārstiem, bet ar laiku sēža izdauzas un viss ir slikti.

es principā varētu mēģināt darīt ko vadības labā, tikai man vajag parunāt ar driver, varbūt viņš nafig negrib uzņemties neko.
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

14 Dec 2014, 12:12

seeingman rakstīja:galvā nomainītas tikai sadalenes?
ar standarta vārstiem un atsperēm viņu nevar griezt virs 7k rpm, sākas vārstu "peldēšana" respektīvi atsperes nespēj noturēt vārstu ciet,tas atsitas pret sēžu un palec vaļā nedaudz, noķerot virzuli un nedaduz pielocoties, citreiz pat nekādas dižās izmaiņas blīvējuma nav ar tādiem nedaduz pielocītiem vārstiem, bet ar laiku sēža izdauzas un viss ir slikti.

es principā varētu mēģināt darīt ko vadības labā, tikai man vajag parunāt ar driver, varbūt viņš nafig negrib uzņemties neko.
Neesmu vel griezis virs 7k rpm,visu laiku galvā tas liesais degvielas maisījums!
Ceru ka Draiver piekritīs,interesanti butu paskatīties ko tie amerikāņi sadarijuši tai blokā.
Profila bilde
trakaiszinatnieks
Ziņojumi: 231
Pievienojies: 11 Okt 2014, 16:53
Braucu ar: ziemas ļerkatu

14 Dec 2014, 12:45

Guntars rakstīja:
seeingman rakstīja:powera lietotājs Driver ar manu palīdzību tiek pie ms41.0
tikai otrs jautājums, tev tas auto štoļi neiet?
ms41.0 ir ļoti adaptīva vadība un viņai pašai vajadzēja jau nu adaptēties tam visam diezgan tuvu, varbūt ne ideāli jo izmaiņas no oriģināla ir diezgan palielas.
Kādas sprauslas tu esi uzlicis?
Motors drbojas pareizi ja tā,prātīgi brauc!ko līdz min grīdā,no apakšas līdz 4k RPM uzgriež zibenīgi,bet tad motors sabremzē pac sevi(līdz vienas sekundes robežās )un tad atkal griež labi,bet tomēr var just bremzēšanos nu ļoti minimālu bet tomēr var just.
Sprauslas ir no M52B28.No sākuma braucu ar orginālajām,apakšās vispār gulēja!
Man arī ir CAI no K&N,un tur var dzirdēt ka motoram galīgi kkas nepatīk,nu tāds kā aizsmacis salīdzinot kad bij stock motors.
Rakos pa Netu,uzgāju Kassel performance.com ,un šie itkā cipo ms41.Šiem izskaidroju kas man par motoru un vai viņi var saprogranēt vadību priekš tāda dzelža.Atbilde:Jā mums ir baigi labs tjūns prikš tādām madifikācijām!
Sie man atsūta M52B28 Ms41.1 vadību,bet apgalvoja ka saprogrammēts viss kā ms41.0.
Saprogrammēta šī te vadība uz S52B32 sadalenēm,M50 ieplūdnieku , pacelta tukšgaita uz 850RPM un rev limiters līdz 7200RPM.Jā ar šo te iet labi,i skaņa no ieplūdes ir kā agrāk!Bet mierīgi nepabrauksi.Piemēram uz 60kmh ar 4.robu šis raustas,noņem gāzi uzdod gāzi kā šim gribas, riktīgi kaitina....Un ir riktīgi par liesu degmaisījums spriežot pēc svecēm....
vsjo piekusu rakstīt
man arī ir šis te kasselperformance kompis uz mana 2.8 un strādā viss ok.
Profila bilde
trakaiszinatnieks
Ziņojumi: 231
Pievienojies: 11 Okt 2014, 16:53
Braucu ar: ziemas ļerkatu

14 Dec 2014, 12:47

Guntars rakstīja:
seeingman rakstīja:galvā nomainītas tikai sadalenes?
ar standarta vārstiem un atsperēm viņu nevar griezt virs 7k rpm, sākas vārstu "peldēšana" respektīvi atsperes nespēj noturēt vārstu ciet,tas atsitas pret sēžu un palec vaļā nedaudz, noķerot virzuli un nedaduz pielocoties, citreiz pat nekādas dižās izmaiņas blīvējuma nav ar tādiem nedaduz pielocītiem vārstiem, bet ar laiku sēža izdauzas un viss ir slikti.

es principā varētu mēģināt darīt ko vadības labā, tikai man vajag parunāt ar driver, varbūt viņš nafig negrib uzņemties neko.
Neesmu vel griezis virs 7k rpm,visu laiku galvā tas liesais degvielas maisījums!
Ceru ka Draiver piekritīs,interesanti butu paskatīties ko tie amerikāņi sadarijuši tai blokā.
btw biju kādu 1.5 mēnesi pie draivera, un necik tālu iekšā viņš netika.
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

14 Dec 2014, 17:02

trakaiszinatnieks rakstīja:
Guntars rakstīja:
seeingman rakstīja:powera lietotājs Driver ar manu palīdzību tiek pie ms41.0
tikai otrs jautājums, tev tas auto štoļi neiet?
ms41.0 ir ļoti adaptīva vadība un viņai pašai vajadzēja jau nu adaptēties tam visam diezgan tuvu, varbūt ne ideāli jo izmaiņas no oriģināla ir diezgan palielas.
Kādas sprauslas tu esi uzlicis?
Motors drbojas pareizi ja tā,prātīgi brauc!ko līdz min grīdā,no apakšas līdz 4k RPM uzgriež zibenīgi,bet tad motors sabremzē pac sevi(līdz vienas sekundes robežās )un tad atkal griež labi,bet tomēr var just bremzēšanos nu ļoti minimālu bet tomēr var just.
Sprauslas ir no M52B28.No sākuma braucu ar orginālajām,apakšās vispār gulēja!
Man arī ir CAI no K&N,un tur var dzirdēt ka motoram galīgi kkas nepatīk,nu tāds kā aizsmacis salīdzinot kad bij stock motors.
Rakos pa Netu,uzgāju Kassel performance.com ,un šie itkā cipo ms41.Šiem izskaidroju kas man par motoru un vai viņi var saprogranēt vadību priekš tāda dzelža.Atbilde:Jā mums ir baigi labs tjūns prikš tādām madifikācijām!
Sie man atsūta M52B28 Ms41.1 vadību,bet apgalvoja ka saprogrammēts viss kā ms41.0.
Saprogrammēta šī te vadība uz S52B32 sadalenēm,M50 ieplūdnieku , pacelta tukšgaita uz 850RPM un rev limiters līdz 7200RPM.Jā ar šo te iet labi,i skaņa no ieplūdes ir kā agrāk!Bet mierīgi nepabrauksi.Piemēram uz 60kmh ar 4.robu šis raustas,noņem gāzi uzdod gāzi kā šim gribas, riktīgi kaitina....Un ir riktīgi par liesu degmaisījums spriežot pēc svecēm....
vsjo piekusu rakstīt
man arī ir šis te kasselperformance kompis uz mana 2.8 un strādā viss ok.
Tu viņiem savu kompi sūtiji,vai arī šie tev gatavu atsūtija?Kas tavam motoram ir darīts,un ko tu no viņiem prasīji?
Tukšgaita nepeld,mierīgi vari pabraukt?
Profila bilde
trakaiszinatnieks
Ziņojumi: 231
Pievienojies: 11 Okt 2014, 16:53
Braucu ar: ziemas ļerkatu

14 Dec 2014, 17:53

Guntars rakstīja: powera lietotājs Driver ar manu palīdzību tiek pie ms41.0
tikai otrs jautājums, tev tas auto štoļi neiet?
ms41.0 ir ļoti adaptīva vadība un viņai pašai vajadzēja jau nu adaptēties tam visam diezgan tuvu, varbūt ne ideāli jo izmaiņas no oriģināla ir diezgan palielas.
Kādas sprauslas tu esi uzlicis?
Motors drbojas pareizi ja tā,prātīgi brauc!ko līdz min grīdā,no apakšas līdz 4k RPM uzgriež zibenīgi,bet tad motors sabremzē pac sevi(līdz vienas sekundes robežās )un tad atkal griež labi,bet tomēr var just bremzēšanos nu ļoti minimālu bet tomēr var just.
Sprauslas ir no M52B28.No sākuma braucu ar orginālajām,apakšās vispār gulēja!
Man arī ir CAI no K&N,un tur var dzirdēt ka motoram galīgi kkas nepatīk,nu tāds kā aizsmacis salīdzinot kad bij stock motors.
Rakos pa Netu,uzgāju Kassel performance.com ,un šie itkā cipo ms41.Šiem izskaidroju kas man par motoru un vai viņi var saprogranēt vadību priekš tāda dzelža.Atbilde:Jā mums ir baigi labs tjūns prikš tādām madifikācijām!
Sie man atsūta M52B28 Ms41.1 vadību,bet apgalvoja ka saprogrammēts viss kā ms41.0.
Saprogrammēta šī te vadība uz S52B32 sadalenēm,M50 ieplūdnieku , pacelta tukšgaita uz 850RPM un rev limiters līdz 7200RPM.Jā ar šo te iet labi,i skaņa no ieplūdes ir kā agrāk!Bet mierīgi nepabrauksi.Piemēram uz 60kmh ar 4.robu šis raustas,noņem gāzi uzdod gāzi kā šim gribas, riktīgi kaitina....Un ir riktīgi par liesu degmaisījums spriežot pēc svecēm....
vsjo piekusu rakstīt[/quote]

viņu kompis. motors man ir no dogma. pagaidām tāds kā nopirku. bet šis tas vēl plānots. reāli kompis viņu standarts lai dabūtu tos 240zs. ar braukšanu viss ok https://www.kasselperformance.com/produ ... -1-tuning/
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga

09 Feb 2015, 10:03

Sveiki forumnieši! :sarunats: Vēlos uzzināt vai ir vērts čipot 2.0 m50b20 non vanos? vnk b25 swapam nav cash'a :sad:
tā palasīju citos forumos, citi saka var čipot ies labāk nekā 2.5 :lol: :lol: :lol: :lol: bet dvuļa paliek dvuļa. :gigigi: tā kā iesakiet kā labāk.

un video ar čipoto dvuļu https://www.youtube.com/watch?v=yMmYfW8stLY
:lol:
Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 

09 Feb 2015, 10:12

manuprat kkur bija tema par čipošanu :rolleyes:

par benzinnieka čipošanu daudz nezinu , bet zinu kad pieaugums ir mazaks neka čipojot dizeli .
jebkura gadijuma čipots 2.0 neies labak par 2.5 , vienigajs ja tas 2.5 bus nojats lidz ručkaj , kapec sadomaji čipot ? jaudas palika par maz :hahaha:
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 

09 Feb 2015, 10:15

domaju labak neka 2.5 tev nejies bet atšķiribu moš jutisi.
Es nočipoju savu m42b18 un iet tgt nedaudz labak un pateriņš nau mainijies.
Vienigais nezinu ka bus ar apskati jo tas čips taka izdzeš lambda zondi :hahaha:
un kur taisies čipot vai sutisi jau gatavu čipu? :hahaha:
Attēls
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga

09 Feb 2015, 10:44

Nē vēl neko neesmu sācis darīt,vnk interesējos ir vērts vai nē! :giggle:
bet ja atslēgt lambdu ātrāk jau nebrauks? vai ne? :hahaha:
jaudas pietiek,vnk intereses dēļ jautāju! ;)
:lol:
Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 

09 Feb 2015, 11:08

visi tie power box'i ir suds , labakais paršut vadibas bloku , bet ieteiktu uztajsit kapitalo , piebraukt un tad čipot , tada gadijuma jutisies pieaugums labak un visticamak samazinasies pateriņš , bet letak sanaks ieswapot 2.5 :hahaha:
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 

09 Feb 2015, 11:15

ahūnais padoms, nav naudas 2.5, bet jāpārlasa 2.0 :lol: :doh:

par to naudu uzliec labāk īsāku reduktoru, nomaini sveces, pīpītes, filtrus un eļļu :rolleyes: