Karrlo v8 spēkstacija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
IC aprēķināts vai vienkārši izvēlēts?
Nevizinos . Braucu tikai tad ,kad nav kaa tikt maajaas vai jaatiek uz trasi :)rews rakstīja:Tev CP neko nesaka, ka ar šādu auto pa ielu vizinies ?
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Daudz info tika smelta no aarzemju projektiem ,ka ari pazinjaam kaiminjvalstiis ar liidzigiem setupiem ,nekaada rakjeshzinaatne tur ar to IC iisti nav ,pilns internets pieejams ar formulaam kaa izrekinat vajadzigos litrus un lielumus ,turbiina gan tika ilgi ,jo ilgi mekleeta un beigaas atrasta taa iistaa un vieniigaa ,ilgi mekleetaa Skaanijafunkyasshit rakstīja:IC aprēķināts vai vienkārši izvēlēts?
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Nē, nu, vienīgais bonuss pareizi aprēķinātam IC = iegūst krietni atdzesētāku ieplūstošo gaisu, nezaudējot turbo spiedienu. Ja vienkārši uzlikts IC un tupa trubas, tad var būt, ka pūt iekšā 0.5bar kolektorā, bet reāli turbīna strādā ar 0.8-9bar, piemēra. Atsaucība arī, protams.
Formulas jau ir daudz un visam, bet tas viss ir tā so/so. Aprēķināt var tikai kaut ko no kā virzīties un eksperimentēt tālāk uz stenda.
Formulas jau ir daudz un visam, bet tas viss ir tā so/so. Aprēķināt var tikai kaut ko no kā virzīties un eksperimentēt tālāk uz stenda.
Protams ,vēl jau liels mīnuss manā gadijumā ir tas ,ka īsti nekur gan parocīgi gan izsvarojuma ziņā un sportiskā ziņā pareizi (ja nu sanāk uzšķilt purnu) nav kur novietot to turbu kā tādu ,mūsu variants ir pilnīgi savdabīgs,nu skatīsimies kas iznāks ,tapēc IC trubu garums tāpat mainīsies vēl reizes 10 ,kamēr atradīsim labāko variantu :)funkyasshit rakstīja:Nē, nu, vienīgais bonuss pareizi aprēķinātam IC = iegūst krietni atdzesētāku ieplūstošo gaisu, nezaudējot turbo spiedienu. Ja vienkārši uzlikts IC un tupa trubas, tad var būt, ka pūt iekšā 0.5bar kolektorā, bet reāli turbīna strādā ar 0.8-9bar, piemēra. Atsaucība arī, protams.
Formulas jau ir daudz un visam, bet tas viss ir tā so/so. Aprēķināt var tikai kaut ko no kā virzīties un eksperimentēt tālāk uz stenda.
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Single turbo ar tādu novietojumu? Do show kolektorus, būs interesanti! Un skanēs arī ļoti savdabīgi!
Kādēļ ne priekšā, centrā dzinējam? OK, vietas nav daudz, bet vismaz otras galvas izplūdes kolektors nav jātin ap motoru...
Kādēļ ne priekšā, centrā dzinējam? OK, vietas nav daudz, bet vismaz otras galvas izplūdes kolektors nav jātin ap motoru...
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Karrlo tak uzrakstija, ka ar domu ja sanāk kāda šaize, tad turbo tālāk no priekšas.Kikaps rakstīja:Single turbo ar tādu novietojumu? Do show kolektorus, būs interesanti! Un skanēs arī ļoti savdabīgi!
Kādēļ ne priekšā, centrā dzinējam? OK, vietas nav daudz, bet vismaz otras galvas izplūdes kolektors nav jātin ap motoru...
Priekšā diemžēl vietas vispār nav kā arī negribas karināt liekus padsmit kg pāri priekšējai asij ,ja drīkstētu modificēt ugunssienu un dzinēju bīdīt uz aizmuguri ,kā to varēja darīt kādreiz ,tad noteikti ,ka būtu pa vidu uz ass .Kikaps rakstīja:Single turbo ar tādu novietojumu? Do show kolektorus, būs interesanti! Un skanēs arī ļoti savdabīgi!
Kādēļ ne priekšā, centrā dzinējam? OK, vietas nav daudz, bet vismaz otras galvas izplūdes kolektors nav jātin ap motoru...
principā ,vietas tur pietiek un cik mērijām ,tad izskatās ,ka kārbu noņemt arī nebūs baiiiigā problēma :)
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Šis laikam ir viens no retajiem gadījumiem, kad twin turbo būtu bijis vieglāks atrisinājums :) Protams, viss x2, utt, bet fināla konstrukcija būtu vienkāršāka
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
par twinturbo nepiekrītu nevienmēr tā būs vieglāk, pietam e36 platums to stipri neatļauj
Kārli iemet lūdzu bildi kā Jūs kolektorus vedīsiet, jo ir plānā arī projekt iekš e46 v8 turbo, lūk arī šaustos starp divām mazām vai vienu lielu tur kur bezmotoriem akumulātora kaste
Kārli iemet lūdzu bildi kā Jūs kolektorus vedīsiet, jo ir plānā arī projekt iekš e46 v8 turbo, lūk arī šaustos starp divām mazām vai vienu lielu tur kur bezmotoriem akumulātora kaste
Vienmēr V8 single turbo spēkstacijas esmu iedomājies šādi:
(turbo var stāvēt arī taisni, augstāk zemāk, bet doma šāda)
Tādēļ ļoti interesanti būs pasekot tam, kā šeit viss tiks īstenots :)
Slēpts saturs: Parādīt
Tādēļ ļoti interesanti būs pasekot tam, kā šeit viss tiks īstenots :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
interesants izvietojums turbīnai
Kāpēc tieši tur turbīna? Ir kāds iemesls?
Noteikti lai kada veida nesaskadetu. Jo turbina prieksa un cik tad tur vajag.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Kur citur varētu uzmaukt aptuveni ~15 kilogramīgu svaru neņemot vērā vēl trubu svaru u.t.t e36 virsbūvei ? :)
vienu brīdi bija doma to visu pat bagažniekā sabāzt ,bet beigās tomēr negribējās TIK lielu jājienu .
Šis novietojums prasija daudz nervu un pacietības bet + ir daudz vairāk kā mīnusu ,ā nēē mīnuss ir tikai viens ,baigi karsts iekšā :)
vienu brīdi bija doma to visu pat bagažniekā sabāzt ,bet beigās tomēr negribējās TIK lielu jājienu .
Šis novietojums prasija daudz nervu un pacietības bet + ir daudz vairāk kā mīnusu ,ā nēē mīnuss ir tikai viens ,baigi karsts iekšā :)
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Emzī rakstīja:Kāpēc tieši tur turbīna? Ir kāds iemesls?
Tas tā lai neaizmirst ka tev ir turbo, noliec priekšā vējstiklam
Bet izskatās spēcīgi Prikolam uzliec vēl 316i badge aizmugurē
- ikey07
Tomēr pa vidu! gaidām video darbībā!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Uz cik bāriem pūtiens un kas ar pashu motoru dariits?
BMW_The Ultimate Repair Bill
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right