E36 Mans 318i pēc nelielas pārbūves.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 10
- chevron_right
Paldies, ka nesiti, viss skaidrs. :)seeingman rakstīja:tilpuma mērvienība nav svara mērvienība
Labs projekts, jaagaida darbu updeiti.
Veiksmi mērķu sasniegšanā!
Veiksmi mērķu sasniegšanā!
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Tak nopērc wossner virzuļus priekš turbo aplikācijas ar samazinācu compression height un aizmirsti.Gatich rakstīja:Redz cik jauka diskusija sanāca, kāds te uzraucās par pacietību un veiksmes vēlējumus vēlēja. Par cik pats visu daru savā darbnīcā laiks un pacietība ir pieteikoši. Kā iepriekš rakstīju mērķis ir 8,1:1 neesmu vēl pamērijis kas tagad sanāk, katrā ziņā ir jādabū zem 8,5:1 Ja ar izgrebšanu nepietiks nu nāksies novirpot virzuļus.
Var atrast internetā speciālu tilpuma kalkulātoru, tā viņš ir 1ml ir 1cm3
Novirpojot, nofrēzējot augša ta tam nabagam paliek plānāka un neizturīgāka, ka beigās nesanāk DDM racing.
un kādu spiedienu pūtīsi?
Tomēr jau radās intrese par tiem ieteiktajiem virzuļiem, neatradu neko piemērotu nu ja rēķina kau tkur 700-800 ēriki varētu maksāt jauni virzuļi, tas nav mans mērķis, saniegt maksimālu rezultātu ar minimāliem līdzekļiem Veco virzuļu novirpošana varētu izmaksāt kautkut 30-40 ēriki plus jauni gredzeni , plus atajunot honu blokam varbūt vēl šāles. Nu neatmaksājās pirk ajunus virzuļus,ja viss iet pa minimumu. Par spiedieniem minēju 1.3bar REINS BLĪVE vairāk neļaus,un jāskatās cik ļaus EGT ikdienas braukšana varētu būt 1.0 bar .
Es gan atstātu kompresija pakāpi pie 9:1 un šķiltu dirsās 8) Ja liesi normālu degvielu un saregulēsi labi, un būs normālas sprauslas, tad problēmu nebūs pie taviem 1-1.3bar. Saab dzinējiem, ja pareizi atminos, bija 9.1:1 un tur jau vīri pūš daudz vairāk iekšā.
regulējami rokeri? un m43 dzinējam?sigais rakstīja:nav slikts projekts, neievēroju kāda turbīna stāv ? Draugam bija uz tāda paša motora turbo ar 2.5 dīzeļa turbo, 300+ zs, virzuļi pārtaisīti, regulējamie rokeri, antilags utt, brauca uz spirta, katrā ziņā ar 2.2 spiedienu 135i atpaklika diezgan skarbi !. Ir iespēja dabūt daļas no tā motora jo tagad top 2.5 m50 turbo !
wut
Jā es arī gribētu tādus dzīvē redzēt.
ar 1.3 bar no 2.8 nāk ārā 600+ ēzeļi un parasto blīvi pūš ārā ka nu tikai turies.Gatich rakstīja:Tomēr jau radās intrese par tiem ieteiktajiem virzuļiem, neatradu neko piemērotu nu ja rēķina kau tkur 700-800 ēriki varētu maksāt jauni virzuļi, tas nav mans mērķis, saniegt maksimālu rezultātu ar minimāliem līdzekļiem Veco virzuļu novirpošana varētu izmaksāt kautkut 30-40 ēriki plus jauni gredzeni , plus atajunot honu blokam varbūt vēl šāles. Nu neatmaksājās pirk ajunus virzuļus,ja viss iet pa minimumu. Par spiedieniem minēju 1.3bar REINS BLĪVE vairāk neļaus,un jāskatās cik ļaus EGT ikdienas braukšana varētu būt 1.0 bar .
te visi ņemas ar kaut kādiem grieztajiem metāla sūdiem wtf, nesaprotu, slabo cometic blīvi nopirkt?
nevajag jau kā g elksnim pyramid blīvi pa 250 naudām likt ( nezinātājiem - http://s161.photobucket.com/user/milkt/ ... 7.jpg.html)
neatmaksājas normālus virzuļus ielikt... a kad virzuļi pašķīdīs, tad būs vērts? Es saprotu ka gribās mazu budžetu, bet tad ir jāpūš ne vairāk par 1 bar uz zemu CR un tāpat tas nebūs droši.
ttd - N grupas augstā gala rallija evo ir CR 9.2 tie motori pēc 1000km ar pedāli gridā izskatās sliktāk kā dažam labam pēc 150 000
īsti neatceros tagad vai uz tā motora bija, bet vienam turbo motoram viņš taisīja točna, ja atcerēšos un ieraudzīšu to galvu, sabildēšu !ttd rakstīja:regulējami rokeri? un m43 dzinējam?sigais rakstīja:nav slikts projekts, neievēroju kāda turbīna stāv ? Draugam bija uz tāda paša motora turbo ar 2.5 dīzeļa turbo, 300+ zs, virzuļi pārtaisīti, regulējamie rokeri, antilags utt, brauca uz spirta, katrā ziņā ar 2.2 spiedienu 135i atpaklika diezgan skarbi !. Ir iespēja dabūt daļas no tā motora jo tagad top 2.5 m50 turbo !
wut
Par virzuļiem patiešām nesatraucos ja sabruks, tātad tam tā būt. Neaizmirstam m43 motoriņš,nav vērts tur iegrūst jaunas iekšas, uzskatīsim šo projektu kā tranplīnu pirms kā lielāka un grandiozāka.Apmācos, mācos un gūstu pieredzi.
Tā, tas varētu izskatīties
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Patreizējais rezultāts aptuveni 7-7.5 ml Te izskanēja raizes par tosola kanāliem, būtībā šaurākā vieta ir pie pašas blīves pašā augšā. Neesmu skanējis ar ultraskaņu, caurmērā biezums cik var saskatīt visapkārt ir aptuvevni 8 mm, un vairāk. Ja ievērojāt to daļu kuru VĀCIEŠI ir aizlējuši, kuru es sāku izfrēzēt, tur nekas nemainās, kurš saprot !!! lai paaugtinātu KP pielej vairāk lieka alumīnija. Tas ko esmu izgrebis kautko līdzīgu, esmu redzējis vecajos BMW līdzīgas degkameras ar pazeminātu KP,tākā nekāds kossmos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pirmo kameru četras dienas grebu un raustījos otro kmeru divas stundas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Palēnām,
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man patīk! Gribu redzēt iznākumu!
nu psc tev pacietība, es gan tavā vietā būtu uzlicis uz frēzes, ā nu tavā gadījuma aiznesis pie frēzētāja un nedomāju, ka vairāk par 10-15 eur būtu par lielās gaļas noņemšanu, pēc tam tikai pielīdzināt ar rokas "gnomiku"
bet nu jā forma laba, vēl tikai izlīdzināt un uzpulēt
bet nu jā forma laba, vēl tikai izlīdzināt un uzpulēt
frezetajs sacakaretu ( ta rupi sakot) tur var tikai ar rokas freziti darities. ir skaisti ta turet
Jā, laikam ir jābūt pacietībai, Man vienkārši patīk strādāt ar metālu un BMW , tāda klusa cerība ar autiņu, motoru pārbūvi savu nākotni saistīt daudz nopietnāk Tā būtu tāda kā notivācija, kurā ietilpst arī pacietība.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 10
- chevron_right