turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 24
- chevron_right
Es gan gribētu redzēt kas te uz stenda parādīsies. Cik zinu, tas galīg nav dārgi un tiešām būtu interesanti redzēt konkrēru iznākumu
Reku šitais izstās pēc stock turbo - https://www.youtube.com/watch?v=-4Xkx4vfYbs
vot tās ir šausmas
un bez tam tur nekas nenotiek, gofra raujas kopā = turbīna neko nepūš.
Man gofra jau uzsprāga, žēl, jauna gofra bija, vajadzēja laicīgi cieto līkumu pirms droseles uzlikt...
Tātad īsumā, eļļas atplūde obligāti jāliek stāva, vai ar sūkni, ja būs lēzena paštece būs liela iespēja, ka hujārīs eļļu pa turbo,
standarta gofru atstāt nedrīkst, īpaši ja nav bov'a,
vadība man neadaptējas da galam, bet nu man ir 1 no 2 zondēm, mafs eļļā un turbīnas spiediens nav pareizi kontrolēts (wastegate ir vienkārši uz atsperes, nevis ar aktuatoru)
to do list:
uztaisīt stāvu eļļas atplūdi karterī
uzlikt wastegate aktuatoru
ielikt 2. zondi
nomainīt mafu
skatīties, ko vadība tad teiks
interkūlers
ja vēljoprojām pisās tad vadība, kurai ir zaļās zondes un flash tipa čips, lai var kartes pazīmēt
pagaidām stabils cēliens ir tikai pie 5k rpm - redline, pie 2.5 -3 sāk labi raut benķī, bet uzreiz "aizrijas"
no 5 k rpm ceļ apmēram kā 2.5l motors
un bez tam tur nekas nenotiek, gofra raujas kopā = turbīna neko nepūš.
Man gofra jau uzsprāga, žēl, jauna gofra bija, vajadzēja laicīgi cieto līkumu pirms droseles uzlikt...
Tātad īsumā, eļļas atplūde obligāti jāliek stāva, vai ar sūkni, ja būs lēzena paštece būs liela iespēja, ka hujārīs eļļu pa turbo,
standarta gofru atstāt nedrīkst, īpaši ja nav bov'a,
vadība man neadaptējas da galam, bet nu man ir 1 no 2 zondēm, mafs eļļā un turbīnas spiediens nav pareizi kontrolēts (wastegate ir vienkārši uz atsperes, nevis ar aktuatoru)
to do list:
uztaisīt stāvu eļļas atplūdi karterī
uzlikt wastegate aktuatoru
ielikt 2. zondi
nomainīt mafu
skatīties, ko vadība tad teiks
interkūlers
ja vēljoprojām pisās tad vadība, kurai ir zaļās zondes un flash tipa čips, lai var kartes pazīmēt
pagaidām stabils cēliens ir tikai pie 5k rpm - redline, pie 2.5 -3 sāk labi raut benķī, bet uzreiz "aizrijas"
no 5 k rpm ceļ apmēram kā 2.5l motors
Kādēļ mafs jāmaina ?
Cieto elkoni no silikōna ?
Cieto elkoni no silikōna ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Interesanti.
Nevar Mafu uzlikt pirms turbīnas?
Nevar Mafu uzlikt pirms turbīnas?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kpc viņš nepareizi rādīs?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kāpēc lai rādītu nepareizi? No rūpnīcas nākušajiem turbo motoriem mafs tak stāv pirms turbīnas...
Vienīgi ja ir blow-off vārstd, tad jamam izvadu jāpievieno ieplūdē pirms turbo, nevis vnk atmosfērā
Pie tam diez vai mafam patiks temperatūra, kas ir gaisam aiz turbīnas...
Vienīgi ja ir blow-off vārstd, tad jamam izvadu jāpievieno ieplūdē pirms turbo, nevis vnk atmosfērā
Pie tam diez vai mafam patiks temperatūra, kas ir gaisam aiz turbīnas...
Noteikti ka gudrāki cilvēki varēs labāk paskaidrot ,bet
Mafs priekšā turbīnai = Turbīna sūc vairāk vai mazāk visu laiku,bet ne viss ko iesūc turbina (gaiss) ieiet motorā....
Mafs priekšā turbīnai = Turbīna sūc vairāk vai mazāk visu laiku,bet ne viss ko iesūc turbina (gaiss) ieiet motorā....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kur tad tas gaiss paliek? Protams, pie nosacījuma, ka BOW nav palaists atmosfērā un ieplūde ir hermētiska
Tas, ka uz lielākiem apgriezieniem ceļ ir loģiski, tam visdrīzāk ar turbīnu sakara nav, maldīgs žopometra mērīkjumsseeingman rakstīja: pagaidām stabils cēliens ir tikai pie 5k rpm - redline, pie 2.5 -3 sāk labi raut benķī, bet uzreiz "aizrijas"
no 5 k rpm ceļ apmēram kā 2.5l motors
Ar šitādu mazo turbīnu, un vēl jo vairāk, ka nav nekāda regulējuma, uz lielākiem rpm netiek vairāk degvielas netiek attiecīgi piekoriģēta aizdedze pozitīvais ieguvums nevar būt. Setaps ar mazo turbīnu ir labs, lai iegūtu, jaudu tieši uz to apgriezienu diapazonu, kuru izmanto ikdienas pilsētas vajadzībām 2-4 nu maks 5k/rpm ja nu vienīgi nebraukā kā atsaldētais griežot nonstopā virs 5k
Pie kādiem apgriezieniem tev ir maksimālais turbīnas pozitīvais spiediens un precīzi cik tas ir?
Jebkurā gadījumā visi šie žopometra mērījumi nav korekti un ir nepārliecinoši, cilvēki liek šādus: un stāsta kā spiež beņķi vai liek degvielas aktivatorus ar kuriem ietaupa entos litrus degvielas
Tas, ka ņemies ar tehniku ir protams labāk kā ja sistu vēnā, bet jēga šādām izvirtībām būtu tad ja Tu spētu to visu pamatot ar konkrētiem datiem, ar jaudas mērījumu pilnīgam stokam, ar šādu setapu un pēctam ar kvalitatīvu uzbūvētu turbo, lai ir konkrēti pierādījumi!
nu camoon, tas ir "yolo projekts", jūs te pārāk nopietni pieejat šim projektam
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Micuk, vot es nesaprotu nahujam tev ir jādirš? nevis vot jāizsaka viedoklis, pieņēmumi, kādi tehniski padomi, risinājumi bet konkrēti jādirš? Un visu laiku kad tu dirs tu centies izdirsties gudrāks un pārāks par visiem citiem, tev ķipa krāns garāks aug, kad tu cilvēku, kas īpaši neko nesaprot, acīs iztaisies par baigo ūber specu, nodiršot citus? "Vau micuks, jā viņš baigi rubī visu", Bet atceries cilvēki, kas tāpat ar to visu ir saistīti vairāk kā svētdienās paskrūvēt, saprot, ka tu prosta esi klauns.
Tā un vari nemaz nesākt te to savu diršanu par žopametru, placebo efektu ka ar virpuļa taisītāju ieplūdē iet labāk utt. vēl par kolektora caurdirsību un to ka motors ies sliktāk nekā stoks.
Kolektors nav top zustand veikums un nav tur tā kā visam jābūt, bet viņš strādā un tālāk jau man ir pofig, ja nestrādās da galam kā vajag - pārtaisīšu.
Viss tiks saregulēts līdz būs čotka un tad jau arī būs jaudas stends ar izdruku un arī pret kādu 2.8 varu uzskrieties, ja tev nabadziņam liksies ka stends dirš.
Negribēju es lamāties, bet tu māki nokaitināt...
Tātad pārējiem normālajiem cilvēkiem -
Jā mafam nepatīk eļļa, karstās filmiņas elements apdeg ar eļļu un nedarbojas pareizi. - tas parasti notiek arī ar spoooorta filtriem, jo viņi ar eļļu jāziež, tā eļļa no tā filtra arī ieplūdē sūcas, īpaši ja viņu tur par daudz sapūš.
mafs ir pareizāk pirms turbīnas, viss gaiss, ko turbīna iesūc nenonāk motorā, ja vien blovs pūš atmosfērā ārā, ja ir recirkulācija uz turbīnas iesūkšanas galu, ķēdē pēc mafa, tad mafs rāda pareizi.
Es mafu atstāju spiediena galā tāpēc, ka man nav vietas īsti viņu likt pirms turbo, visu man sajāj tas, ka es gribu atstāt kondišku, kas man pagaidām arī ir izdevies.
Tā un vari nemaz nesākt te to savu diršanu par žopametru, placebo efektu ka ar virpuļa taisītāju ieplūdē iet labāk utt. vēl par kolektora caurdirsību un to ka motors ies sliktāk nekā stoks.
Kolektors nav top zustand veikums un nav tur tā kā visam jābūt, bet viņš strādā un tālāk jau man ir pofig, ja nestrādās da galam kā vajag - pārtaisīšu.
Viss tiks saregulēts līdz būs čotka un tad jau arī būs jaudas stends ar izdruku un arī pret kādu 2.8 varu uzskrieties, ja tev nabadziņam liksies ka stends dirš.
Negribēju es lamāties, bet tu māki nokaitināt...
Tātad pārējiem normālajiem cilvēkiem -
Jā mafam nepatīk eļļa, karstās filmiņas elements apdeg ar eļļu un nedarbojas pareizi. - tas parasti notiek arī ar spoooorta filtriem, jo viņi ar eļļu jāziež, tā eļļa no tā filtra arī ieplūdē sūcas, īpaši ja viņu tur par daudz sapūš.
mafs ir pareizāk pirms turbīnas, viss gaiss, ko turbīna iesūc nenonāk motorā, ja vien blovs pūš atmosfērā ārā, ja ir recirkulācija uz turbīnas iesūkšanas galu, ķēdē pēc mafa, tad mafs rāda pareizi.
Es mafu atstāju spiediena galā tāpēc, ka man nav vietas īsti viņu likt pirms turbo, visu man sajāj tas, ka es gribu atstāt kondišku, kas man pagaidām arī ir izdevies.
nakuj kondišku.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kurš nu būtu teicisseeingman rakstīja:Micuk, vot es nesaprotu nahujam tev ir jādirš? nevis vot jāizsaka viedoklis, pieņēmumi, kādi tehniski padomi, risinājumi bet konkrēti jādirš? Un visu laiku kad tu dirs tu centies izdirsties gudrāks un pārāks par visiem citiem, tev ķipa krāns garāks aug, kad tu cilvēku, kas īpaši neko nesaprot, acīs iztaisies par baigo ūber specu, nodiršot citus? "Vau micuks, jā viņš baigi rubī visu", Bet atceries cilvēki, kas tāpat ar to visu ir saistīti vairāk kā svētdienās paskrūvēt, saprot, ka tu prosta esi klauns.
Tā un vari nemaz nesākt te to savu diršanu par žopametru, placebo efektu ka ar virpuļa taisītāju ieplūdē iet labāk utt. vēl par kolektora caurdirsību un to ka motors ies sliktāk nekā stoks.
Kolektors nav top zustand veikums un nav tur tā kā visam jābūt, bet viņš strādā un tālāk jau man ir pofig, ja nestrādās da galam kā vajag - pārtaisīšu.
Viss tiks saregulēts līdz būs čotka un tad jau arī būs jaudas stends ar izdruku un arī pret kādu 2.8 varu uzskrieties, ja tev nabadziņam liksies ka stends dirš.
Negribēju es lamāties, bet tu māki nokaitināt...
Tātad pārējiem normālajiem cilvēkiem -
Jā mafam nepatīk eļļa, karstās filmiņas elements apdeg ar eļļu un nedarbojas pareizi. - tas parasti notiek arī ar spoooorta filtriem, jo viņi ar eļļu jāziež, tā eļļa no tā filtra arī ieplūdē sūcas, īpaši ja viņu tur par daudz sapūš.
mafs ir pareizāk pirms turbīnas, viss gaiss, ko turbīna iesūc nenonāk motorā, ja vien blovs pūš atmosfērā ārā, ja ir recirkulācija uz turbīnas iesūkšanas galu, ķēdē pēc mafa, tad mafs rāda pareizi.
Es mafu atstāju spiediena galā tāpēc, ka man nav vietas īsti viņu likt pirms turbo, visu man sajāj tas, ka es gribu atstāt kondišku, kas man pagaidām arī ir izdevies.
Es konkrēti par tēmu izteicos, bet Tu kā parasti tikai nodirs uzmal to pašu neko sakarīgu nepasakot ir atšķirība vai diskusija ir par tēmu vai personīgi uzdirsieni
Ja Tu reiz sevi pozicionē kā zinošu mehāniķi tad arī attiecīgi strādā un izgatavo attiecīgas kvalitātes detaļas nevis uztaisa ko tik drausmīgu un aizbildinās ar eksperimentiem un kādiem pusaudžu terminiem kā ylo tad kurš ir klauns
Tev vēl reiz atkārtoju, lai būtu korekti dati mērījumi ir jāveic pirms un pēc un ideālākajā variantā arī stokam! pagaidām tas viss izskatās
Tehniski padomi, uzbūvē normālu izplūdnieku nevajag daudz laika, lai to izdarītu labāk :)
Un runa nav par to vai strādā, bet kā strādā
Tā arī neatbildēji uz jautājumu!
Pie kādiem apgriezieniem tev ir maksimālais turbīnas pozitīvais spiediens un precīzi cik tas ir?
Vai arī tas ir ylo un tev nemaz nav boost gauge?
Pie kādiem apgriezieniem tev ir maksimālais turbīnas pozitīvais spiediens un precīzi cik tas ir?
Vai arī tas ir ylo un tev nemaz nav boost gauge?
JānisK-[JK] rakstīja:Tā arī neatbildēji uz jautājumu!
Pie kādiem apgriezieniem tev ir maksimālais turbīnas pozitīvais spiediens un precīzi cik tas ir?
Vai arī tas ir ylo un tev nemaz nav boost gauge?
Tu šeit būsi pierādijis,ka par turbo daudz saproti, bet nu cik skatos, cilvēkamērķis ir vairāk pierādīt sev, ka ir spējīgs uzlikt turbo un ka motors pēc pirmās spoles paliek dzīvs, gan jau ar laiku viņš sapratīs, ja grib turbo pūti, tad vajag ko vairāk kā eļļas trubu un nepareizi metinātu kolektoru...
Šinī topikā lēnām vācās ļoti daudz info, VĒRTĪGA info, žēl, ka seeingman un JK lekšanās savā starpā visu mazliet čakarē. :/ Neesat vienīgie, kam šāds info interesē, līdz ar to gribētos redzēt vairāk, kas un kā tur notiek, nevis "Tu garš un Tu īss". Bet yes, gaidu, kad šis kļūs nopietnāks! Savādāk visi ar saviem turbo projektiem diezgan skopi
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Man nav mērķis nodirst, cilvēks atrāda savu veikumu un attiecīgi saņem komentārus, citam tas liekas kas interesants, cits nesaprot kāpēc jākāpj uz grābekļa.
Tomu pazīstu, ir kopīgi draugi, sīkumos neiedziļināšos, bet cilvēks kopumā sarežģīts necenšos pateikt ko sliktu vai kā aizvainot. Ja cilvēks nepaliktu tik tramīgs kad kāds nokomentē kas nepatīk tad varbūt nebūtu tik naidīga situācija
Diskusija kā minēju norit no manas puses par tēmu, es nenāku šeit apspriest Toma statusu, apspriest Toma vēdera izeju un krāna izmērus, diskutēju par tēmu!
Sanāk tā, ka pēc pēdējiem Toma vārdiem Toms pats eksperimentē, bet es kurš turbo uz atmosfēriskā uzbūvēja funkcionējošu turbo dzinēju vēl 2000gadu sākumā, esmu klauns un tikai drišu
Tātad es esmu klauns, pārējie īpaši neko nesaprot, bet Toms ir speciālists visās jomās tai skaitā turbo dzinēju būvē :)
Pirms sāku turbo tēmu ievācu visu teorētisko un praktisko informāciju, piemēram par izplūdes kolektora nozīmi par to kā gāzes uzvedas tajā darba laika varu pastāstīt arī vairāk to ko internetā neatrast :) bet vai es to darīšu saņemot šād attieksmi tas ir cits jautājums, ja kādam kas interesē var privāti jautāt.
Informācija ir vērtīga ja tā ir pamatota ar faktiem, mērījumiem
Tomu pazīstu, ir kopīgi draugi, sīkumos neiedziļināšos, bet cilvēks kopumā sarežģīts necenšos pateikt ko sliktu vai kā aizvainot. Ja cilvēks nepaliktu tik tramīgs kad kāds nokomentē kas nepatīk tad varbūt nebūtu tik naidīga situācija
Diskusija kā minēju norit no manas puses par tēmu, es nenāku šeit apspriest Toma statusu, apspriest Toma vēdera izeju un krāna izmērus, diskutēju par tēmu!
Sanāk tā, ka pēc pēdējiem Toma vārdiem Toms pats eksperimentē, bet es kurš turbo uz atmosfēriskā uzbūvēja funkcionējošu turbo dzinēju vēl 2000gadu sākumā, esmu klauns un tikai drišu
Tātad es esmu klauns, pārējie īpaši neko nesaprot, bet Toms ir speciālists visās jomās tai skaitā turbo dzinēju būvē :)
Pirms sāku turbo tēmu ievācu visu teorētisko un praktisko informāciju, piemēram par izplūdes kolektora nozīmi par to kā gāzes uzvedas tajā darba laika varu pastāstīt arī vairāk to ko internetā neatrast :) bet vai es to darīšu saņemot šād attieksmi tas ir cits jautājums, ja kādam kas interesē var privāti jautāt.
Informācija ir vērtīga ja tā ir pamatota ar faktiem, mērījumiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 24
- chevron_right