Dzheja cabrio stāsts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Gaidu info ar to kur un kā dabūsi Kasko savam! jo es arī gribu savam tādu opciju iegūt
Instagram - Sandis_e36
Visa trobele pa velti. Gadiijusies lazhinja ar droshinaataajiem. Suuknja relejs netiishaam pielodeejies pie atpakaljgaitas 10A droshinaataaja
Iznaakums skaidrs
Viss nokaartots tagad un chiibaa, shodien meegjinaashu atklaat sezonu velreiz
Iznaakums skaidrs
Viss nokaartots tagad un chiibaa, shodien meegjinaashu atklaat sezonu velreiz
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Varbuut kaadam ir ideja kaa piestiprinaat durvju M moldingu?
Kraasotaajs ir atstaajis sliedee kur naak moldingi par daudz shpakteli un klipsis neieiet pietiekami dzilji.
Lauku variants ar liimeeshanu pavisam noteikti atkriit, varbuut kaads ir izdomaajis kaadu origjinaalu veidu?
Kraasotaajs ir atstaajis sliedee kur naak moldingi par daudz shpakteli un klipsis neieiet pietiekami dzilji.
Lauku variants ar liimeeshanu pavisam noteikti atkriit, varbuut kaads ir izdomaajis kaadu origjinaalu veidu?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Bez klipšiem un logu līmes,citi varianti nav dzirdēti un redzēti
Man ir parkrasots autinjsh un nupat no kastiites iznjemti pilniigi jauni OEM moldingi. Par liimi vispaar dzirdeet negribuduuj rakstīja:Bez klipšiem un logu līmes,citi varianti nav dzirdēti un redzēti
Laikam buus jaaved kkur pie kaada kraasotaaja, lai iztiira man to shpakteli.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Dzhejs rakstīja:Man ir parkrasots autinjsh un nupat no kastiites iznjemti pilniigi jauni OEM moldingi. Par liimi vispaar dzirdeet negribuduuj rakstīja:Bez klipšiem un logu līmes,citi varianti nav dzirdēti un redzēti
Laikam buus jaaved kkur pie kaada kraasotaaja, lai iztiira man to shpakteli.
Man pirms gada tieshi taapat bija,kad savejo pec parkrasoshanas liku kopaa,un arii tie moldingi negribeeja tureeties,un taa arii visu vasaru nobraucu ar taadiem,kuri gribeja ik pa laikam lekt valjaa! shogad domaju atkal nopirkt jaunus klipshus un meginaat pielikt,bet ja tad vinji netureesies,buus tomer laikam jaasauc paliigaa taa logu liime,laigan galigi negribas to dariit!
Instagram - Sandis_e36
Samorezi vai reģipša skrūves ir way to go
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
c1c1s rakstīja:Samorezi vai reģipša skrūves ir way to go
Ir,ir pilnīgi jauniem OEM moldingiem
Bet vai tad nevar tos caurumus izurbt?
Ja tu nevari, tad es tev varu izurbt, 69 eiro par katru caurumu
Ja tu nevari, tad es tev varu izurbt, 69 eiro par katru caurumu
Jauni vai nejauni,bet ja neturās,tad neturās
vien div' nagl' iekš to dur' un liet' i darit
vien div' nagl' iekš to dur' un liet' i darit
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
Neieshu chakareet praatu. Braukshu bez. Nebuus pilns komplekts, nebuus interesanti narikiem zagt.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Izgāju cauri visam topikam un varu vien piekrist visiem, kas paslavēja tavu kabri
Cik saprotu, vēl neesi ticis līdz ASC. lai varētu griezt pilnu pulksteni?
Vnk es ar te savam nomainīju dvēselīti no m50b20tu uz m52tub28 bet no e39.tā. Un ir palicis tikt galā ar ASC.
Un vel šaubos par dzinēja temperatūru, kuru esmu savienojis, takā rāda, bet ir tā, ka šobrīd dzinējs pilnībā neuzsilst.
Cik saprotu, vēl neesi ticis līdz ASC. lai varētu griezt pilnu pulksteni?
Vnk es ar te savam nomainīju dvēselīti no m50b20tu uz m52tub28 bet no e39.tā. Un ir palicis tikt galā ar ASC.
Un vel šaubos par dzinēja temperatūru, kuru esmu savienojis, takā rāda, bet ir tā, ka šobrīd dzinējs pilnībā neuzsilst.
Ar ASC problēmas nav bijušas. No paša sākuma viss tika sadarīts pareizi un griežas kā vajag.RVS rakstīja:Izgāju cauri visam topikam un varu vien piekrist visiem, kas paslavēja tavu kabri
Cik saprotu, vēl neesi ticis līdz ASC. lai varētu griezt pilnu pulksteni?
Vnk es ar te savam nomainīju dvēselīti no m50b20tu uz m52tub28 bet no e39.tā. Un ir palicis tikt galā ar ASC.
Un vel šaubos par dzinēja temperatūru, kuru esmu savienojis, takā rāda, bet ir tā, ka šobrīd dzinējs pilnībā neuzsilst.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Sen nekas nav ierakstīts. Atkal biju (vēl dažas dienas būšu) LV. Laiks, protams, draņķīgs, braukt sanāca maz, šo to padarīju.
Bija komandējums Milānā. No lidojuma :)
Tātad, kas un kapēc. Uzrakstīšu tehniskās lietas sīki, jo kādam citam var noderēt liekot šādu pašu motoru.
Kā bija - ieliku M52TUB28 motoru no E46 iekš E36 cabrio "99 virsbūves.
Motors kā jau motors, ar visu apkarināmo no E46, un arī E46 kronšteiniem. +ZF kārba ar ZF kulisi no E46.
Viss der un ir jauki, BET...
Motora spilveni arī no E46 tika atstāti, jo likās gana labi esam. Kardāna pirmā daļa no TSD E36 manuāļa (jo vajag lielo krustu, lai varētu pie ZF kārbas pieskrūvēt).
Saliku, viss derēja. Taču bija lietas kas likās aizdomīgi. No reikas karteris bija nepilnu 1cm. Kardāns šlicēs iegāja ~1,5cm, kas likās stipri par maz. Arī kulise likās ka ir "līdz galam". Kā arī protams, stāsts ar mufti, kurai vietas tur bija pavisam čābīgi.
Daudz laika pētīt un funktierēt nebija, bija jālido prom. Izgāzu papriecājos utt.
Tātad, kā izrādijās patiesībā. Nē nu fakts, ka viss derēja un sagāja - ok, bet ne bez problēmām.
Atlidoju mājās, pabraucu un sāku ar pirmajām problēmām. Vispirms likās ka motors kkur guļ virsū, jo bija vibrācija un tas bija saprotams. Otrs, šķietami pietiekami lielā vieta muftei tomēr nebija pietiekami liela. Līkumā krāmējot virsū muftes spārniņi skārās klāt radiatoram. Defektus neradīja, jo skarās ne tajā dalļā kur pašas "šūniņas".
Palīdu apakšā, sapratu ka šitā tā balle nenotiks. Karteris reāli gulēja virsū uz x-brace. Spilveni izskatījās pajukuši , lai gan liekot virsū novērtēju tos kā gana labus esam.
Noņēmu x-brace, motors nostājās vietā, loģiski ka pazuda simptomi, kad motors skaras pie kuzava, taču vēl šis tas nepatika. Kkāda vibrācija, nu nezinu kā paskaidrot, bet likās ka nav tas
Apdomājos un sapratu ka jāķeras tai lietai klāt kārtīgi un nav ko čakarēties.
Iegādājos kronšteinus no M52 E36, iegādājos ZF kulisi no E36, iegādājos jaunu gumijas mufti kardānam, karājošo gultni, motora spilvenus no E36 un hvz ko vēl. Vairs neatceros.
Vienā vakarā saņēmos un ķēros klāt.
Sakrāmēju visu virsū.
Ko es ieguvu?
E36 kronšteini, lai gan stipri tuvu, bet tomēr nedaudz augstāki. Spilveni E36 ir nedaudz augstāki, kulise no E36 ZF, nedaudz īsāka.
Tātad, motors novietojās apmēram 2cm augstāk un ~2-3 (varbūt pārspīlēju) uz aizmuguri. Labumi - karteris ir tālāk no reikas, kardānis ir dziļāk šlicēs (tagad mani tas apmierina), muftes lāpstiņas fiziski vairs nevar aizskart radiatoru un tā kā visas detaļas tur apakšā jaunas, tad nav arī vairs nekādas vibrācijas, kas man krīt uz nerviem.
Mīnusi kas man neliekas tik forši.
x-brace varēja pieskrūvēt tomēr tikai paliekot šeibas. Un ar visu to attālums no kartera joprojām ir tikai ~6mm. Izpūtējs sanāk kādu gabalu uz āru aizmugurē no difuzora, jo tika sametināts balstoties uz iepriekšējo motora novietojumu.
Tā kā uz doto brīdi vēl pārvietojos ar mazo reduktoru (kamēr meklēju sev tīkamu bloķi), tad tam jau ir lufte un ir skaidrs ka ilgi vairs nedzīvos
Vairāk nekas tāds būtisks padarīts nav. Bildes ar tīru un smuku auto pagaidām nebūs, jo nav bijis tik silts un smuks laiks lai gribētos mazgāt.
Pāris bildes, lai interesantāk.
E36 kronšteini, nostrūkloti mājas apstākļos :) E36, vs E46. E46 viņi ir makanāki, liekas ka izturīgāki, bet diemžēl, nācās mainīt. E36 VS E46. E36 augstāki par kripatu. Protams, starp instrumentiem arī Dzintrars Kaut kāda bilde no procesa. Vēlviena
Kas šobrīd nodarbina manu prātu:
Darbinot, ir reizes kad ar pirmo nepielec. Jāpagriež atslēga atpakaļ un tad aiziet. EWS gļuko?
Iedarbinot pirmajā brīdī var just ka nestrādā uzreiz visi cilindri. Noburbuļo un tad rūc ok.
Braucot, kamēr nav uzsilis līdz darba temperatūrai, viss ok. Kad uzsilst, ir reizes, kad atkal laikam viens cilindrs pārstāj darboties. Apstājamies, izslēdzam, iedarbinam pa jaunu un braucam tālāk. Ir reizes kad vnk pie maziem apgriezieniem nīkuļo, kad vairāk, tad viss ok, bet sajūta ka neiet kā vajadzētu.
šobrīd domāju ka kāds no devējiem gļuko. Mazāku varbūtību lieku uz kādu spoli, vēl mazāku uz kādu sveci. Spečuku domas?
Patreiz iespējas pie kompja pieslēgt un izbraukt nav, tādēļ iztieku ar gudru spriedelēšanu. Būšu atpakaļ no nākošā komandējuma, tad rīkošos.
Bija komandējums Milānā. No lidojuma :)
Tātad, kas un kapēc. Uzrakstīšu tehniskās lietas sīki, jo kādam citam var noderēt liekot šādu pašu motoru.
Kā bija - ieliku M52TUB28 motoru no E46 iekš E36 cabrio "99 virsbūves.
Motors kā jau motors, ar visu apkarināmo no E46, un arī E46 kronšteiniem. +ZF kārba ar ZF kulisi no E46.
Viss der un ir jauki, BET...
Motora spilveni arī no E46 tika atstāti, jo likās gana labi esam. Kardāna pirmā daļa no TSD E36 manuāļa (jo vajag lielo krustu, lai varētu pie ZF kārbas pieskrūvēt).
Saliku, viss derēja. Taču bija lietas kas likās aizdomīgi. No reikas karteris bija nepilnu 1cm. Kardāns šlicēs iegāja ~1,5cm, kas likās stipri par maz. Arī kulise likās ka ir "līdz galam". Kā arī protams, stāsts ar mufti, kurai vietas tur bija pavisam čābīgi.
Daudz laika pētīt un funktierēt nebija, bija jālido prom. Izgāzu papriecājos utt.
Tātad, kā izrādijās patiesībā. Nē nu fakts, ka viss derēja un sagāja - ok, bet ne bez problēmām.
Atlidoju mājās, pabraucu un sāku ar pirmajām problēmām. Vispirms likās ka motors kkur guļ virsū, jo bija vibrācija un tas bija saprotams. Otrs, šķietami pietiekami lielā vieta muftei tomēr nebija pietiekami liela. Līkumā krāmējot virsū muftes spārniņi skārās klāt radiatoram. Defektus neradīja, jo skarās ne tajā dalļā kur pašas "šūniņas".
Palīdu apakšā, sapratu ka šitā tā balle nenotiks. Karteris reāli gulēja virsū uz x-brace. Spilveni izskatījās pajukuši , lai gan liekot virsū novērtēju tos kā gana labus esam.
Noņēmu x-brace, motors nostājās vietā, loģiski ka pazuda simptomi, kad motors skaras pie kuzava, taču vēl šis tas nepatika. Kkāda vibrācija, nu nezinu kā paskaidrot, bet likās ka nav tas
Apdomājos un sapratu ka jāķeras tai lietai klāt kārtīgi un nav ko čakarēties.
Iegādājos kronšteinus no M52 E36, iegādājos ZF kulisi no E36, iegādājos jaunu gumijas mufti kardānam, karājošo gultni, motora spilvenus no E36 un hvz ko vēl. Vairs neatceros.
Vienā vakarā saņēmos un ķēros klāt.
Sakrāmēju visu virsū.
Ko es ieguvu?
E36 kronšteini, lai gan stipri tuvu, bet tomēr nedaudz augstāki. Spilveni E36 ir nedaudz augstāki, kulise no E36 ZF, nedaudz īsāka.
Tātad, motors novietojās apmēram 2cm augstāk un ~2-3 (varbūt pārspīlēju) uz aizmuguri. Labumi - karteris ir tālāk no reikas, kardānis ir dziļāk šlicēs (tagad mani tas apmierina), muftes lāpstiņas fiziski vairs nevar aizskart radiatoru un tā kā visas detaļas tur apakšā jaunas, tad nav arī vairs nekādas vibrācijas, kas man krīt uz nerviem.
Mīnusi kas man neliekas tik forši.
x-brace varēja pieskrūvēt tomēr tikai paliekot šeibas. Un ar visu to attālums no kartera joprojām ir tikai ~6mm. Izpūtējs sanāk kādu gabalu uz āru aizmugurē no difuzora, jo tika sametināts balstoties uz iepriekšējo motora novietojumu.
Tā kā uz doto brīdi vēl pārvietojos ar mazo reduktoru (kamēr meklēju sev tīkamu bloķi), tad tam jau ir lufte un ir skaidrs ka ilgi vairs nedzīvos
Vairāk nekas tāds būtisks padarīts nav. Bildes ar tīru un smuku auto pagaidām nebūs, jo nav bijis tik silts un smuks laiks lai gribētos mazgāt.
Pāris bildes, lai interesantāk.
E36 kronšteini, nostrūkloti mājas apstākļos :) E36, vs E46. E46 viņi ir makanāki, liekas ka izturīgāki, bet diemžēl, nācās mainīt. E36 VS E46. E36 augstāki par kripatu. Protams, starp instrumentiem arī Dzintrars Kaut kāda bilde no procesa. Vēlviena
Kas šobrīd nodarbina manu prātu:
Darbinot, ir reizes kad ar pirmo nepielec. Jāpagriež atslēga atpakaļ un tad aiziet. EWS gļuko?
Iedarbinot pirmajā brīdī var just ka nestrādā uzreiz visi cilindri. Noburbuļo un tad rūc ok.
Braucot, kamēr nav uzsilis līdz darba temperatūrai, viss ok. Kad uzsilst, ir reizes, kad atkal laikam viens cilindrs pārstāj darboties. Apstājamies, izslēdzam, iedarbinam pa jaunu un braucam tālāk. Ir reizes kad vnk pie maziem apgriezieniem nīkuļo, kad vairāk, tad viss ok, bet sajūta ka neiet kā vajadzētu.
šobrīd domāju ka kāds no devējiem gļuko. Mazāku varbūtību lieku uz kādu spoli, vēl mazāku uz kādu sveci. Spečuku domas?
Patreiz iespējas pie kompja pieslēgt un izbraukt nav, tādēļ iztieku ar gudru spriedelēšanu. Būšu atpakaļ no nākošā komandējuma, tad rīkošos.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Patīkama lasāmviela!
Par to motora rīstīšanos, varbūt gaisa mērītājs čakarē prātu?
Par to motora rīstīšanos, varbūt gaisa mērītājs čakarē prātu?
man bija kkas līdzīgs ar m20.
pamainiju masas mēritāju un viss aizgāja.
pamainiju masas mēritāju un viss aizgāja.
Es ar līdzīgiem simptomiem čakarējos! Man pie vainas bija liekā gaisa piesūkšana, nedaudz gar ieplūdi, nedaudz gar vārstu vāka skrūvēm, nedaudz vēl šur tur kā rezultātā tas motors praktiski negāja, samainīju blīves, visādus gumijas gredzentiņus trubiņām, vakuma trubiņas saliku jaunas, un beigās misfire'i pazuda, motoram jauda arī atgriezās.
Shis izklausaas peec mana varianta. Nochekoshu kad vareshu. Mainot kronshteinu kreisajaa pusee es tur daudz miiciju taas trubas. Vareetu buut ka esmu kko izkustinaajis.Gunchinators rakstīja:Es ar līdzīgiem simptomiem čakarējos! Man pie vainas bija liekā gaisa piesūkšana, nedaudz gar ieplūdi, nedaudz gar vārstu vāka skrūvēm, nedaudz vēl šur tur kā rezultātā tas motors praktiski negāja, samainīju blīves, visādus gumijas gredzentiņus trubiņām, vakuma trubiņas saliku jaunas, un beigās misfire'i pazuda, motoram jauda arī atgriezās.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Tev ekanometrs iet?
Pēdējais labojis Jānis.P - 08 Apr 2015, 16:18, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right