E36-Bogdans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right


Studentiem vēl daudz jāmācās un jāpieaug, lai zinātu ko runā.naljanke rakstīja: Tak ja nav naudas, tad nah metināt? Un taisīt laukus ar fleksi atsperēs, esmu students un zinu ko runāju
Un tā nav atruna nav naudas, gribēsi kko, nopelnisi un uzliksi nevis aizbildināsies ar to , ka stock bloķis ir huiņa, koilas ari ir huiņa , un to ka golf lūpa ir skaistuma kalngals, jo kjip mpaka un style 5 ir visiem

Nevisi pērk e36, lai to izlaizītu, moš džekam ir tā nauda, bet nesaskata jēgu daudz guldīt tajā auto. Tāpēc respektējiet arī citus un uzbraucienus paturat pie sevis. Peace 

Jā, bet šeit tomēr ir šī modeļa entuziastu forums, un saķengājot e36 gluži baigo cieņu un respektu nevar iegūt.tataars rakstīja:Nevisi pērk e36, lai to izlaizītu, moš džekam ir tā nauda, bet nesaskata jēgu daudz guldīt tajā auto. Tāpēc respektējiet arī citus un uzbraucienus paturat pie sevis. Peace

klucifers rakstīja:Jā, bet šeit tomēr ir šī modeļa entuziastu forums, un saķengājot e36 gluži baigo cieņu un respektu nevar iegūt.tataars rakstīja:Nevisi pērk e36, lai to izlaizītu, moš džekam ir tā nauda, bet nesaskata jēgu daudz guldīt tajā auto. Tāpēc respektējiet arī citus un uzbraucienus paturat pie sevis. Peace


Pilnīgākā huiņa! Šajā forumā labi ja 5% no visiem lietotājiem ir īsti e36 entuziasti...vitjazz rakstīja:klucifers rakstīja:Jā, bet šeit tomēr ir šī modeļa entuziastu forums, un saķengājot e36 gluži baigo cieņu un respektu nevar iegūt.tataars rakstīja:Nevisi pērk e36, lai to izlaizītu, moš džekam ir tā nauda, bet nesaskata jēgu daudz guldīt tajā auto. Tāpēc respektējiet arī citus un uzbraucienus paturat pie sevis. PeaceLabi pateikts!


Šinī topikā tēma mazliet aizgāja uz citu pusi! 


Ne visiem auto ir tikai dupša pārvadāšanas līdzeklis....
Un visu var kokā iedzīt,bet vai tas ir tā vērts!
Te vrb ne visi ir e36 entuziasti,bet tas nav arī vajadzīgs,jo kopt auto nav jābūt entuziastam,ir jāmīl arī sevi un mašīnu pēc kuras daudz var pateikt par īpašnieku!
Un visu var kokā iedzīt,bet vai tas ir tā vērts!
Te vrb ne visi ir e36 entuziasti,bet tas nav arī vajadzīgs,jo kopt auto nav jābūt entuziastam,ir jāmīl arī sevi un mašīnu pēc kuras daudz var pateikt par īpašnieku!


Nevar iegūt, lai ko darītu. Cieņu un respect te var iegūt tikai sēdinot, liekot m-pack/style5, koilas. Par to jau sen viss ir skaidrs, darot jeb ko citu, būsklucifers rakstīja:Jā, bet šeit tomēr ir šī modeļa entuziastu forums, un saķengājot e36 gluži baigo cieņu un respektu nevar iegūt.tataars rakstīja:Nevisi pērk e36, lai to izlaizītu, moš džekam ir tā nauda, bet nesaskata jēgu daudz guldīt tajā auto. Tāpēc respektējiet arī citus un uzbraucienus paturat pie sevis. Peace


Ir vai nav entuziasti, kāda starpība? Fleksētas atsperes būs lauki, gateris un bomž edišn jebkura sevis cienoša cilvēka uzskatos!ZzevsS rakstīja:Pilnīgākā huiņa! Šajā forumā labi ja 5% no visiem lietotājiem ir īsti e36 entuziasti...klucifers rakstīja:Jā, bet šeit tomēr ir šī modeļa entuziastu forums, un saķengājot e36 gluži baigo cieņu un respektu nevar iegūt.tataars rakstīja:Nevisi pērk e36, lai to izlaizītu, moš džekam ir tā nauda, bet nesaskata jēgu daudz guldīt tajā auto. Tāpēc respektējiet arī citus un uzbraucienus paturat pie sevis. Peace

Varbūt kā paraugu ņem sevi studentu gados, bet par mani lūdzu nespried, nekad neko nediršu par lietām kuras nezinu.Alpine rakstīja:Studentiem vēl daudz jāmācās un jāpieaug, lai zinātu ko runā.naljanke rakstīja: Tak ja nav naudas, tad nah metināt? Un taisīt laukus ar fleksi atsperēs, esmu students un zinu ko runāju
Un tā nav atruna nav naudas, gribēsi kko, nopelnisi un uzliksi nevis aizbildināsies ar to , ka stock bloķis ir huiņa, koilas ari ir huiņa , un to ka golf lūpa ir skaistuma kalngals, jo kjip mpaka un style 5 ir visiem
Sry par offtopicu
Boogdan, krč sačakarē to auto līdz galam un miers un tad pārdod kādam par kapeikām


jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt

Vārdi vietāEJANSONS rakstīja:jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt


+325EJANSONS rakstīja:jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt

Ouu jēē, zelta vārdiPjērs rakstīja:+325EJANSONS rakstīja:jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt



Jā, es nekad neesmu braucis ar fleksētām atsperēm un netaisos to darīt. Priekš kam riskēt pašam un apraudēt citus? Esmu redzējis kā nošķiļas cilvēki ar fleksētajām atsperēm vai citiem nabagu risinājumiem un pavelk sev līdzi citus. Neesmu bomzis un varu atļauties nopirkt sēdinātas atsperes, ja gribas auto nolaist zemāk. Bet atsperu fleksētāji mēģina uzlekt augstāk par savu dirsu - it kā zemu auto gribas, bet naudiņas nav, līdz ar to atsperes tiek vienkārši nofleksētas īsākas, aizbildinoties, ka tā viņi tikai pārbauda, vai viņiem vajag koilas vai nē. Tavi vārdi, ka ar tādām brauci pusotru gadu tieši par to arī liecina, jo šaubos, ka tik ilgs laiks ir nepieciešams.EJANSONS rakstīja:jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt
Runājot par svarku - ikdienas auto tas nahuj nav vajadzīgs.
Un gāzt vajag trasē. Tur arī varat gan reduktorus metināt, gan atsperes fleksēt, gan visus pārējos eksperimentus veikt.
sorry par forum piekakāšanu, bet kāpēc nevar sašaibot reduktoru uz 45%, armando taču ir uztaisījis lielisku DIY.

EJANSONS rakstīja:...

Daudz gan piķis jāgrūž, koilas jau var dabūt pa 150e jaunas, ja tas ir par dārgu, tad varbūt jāpērk etalons

Bogdan, sorry par offtopic
SAVAGES CREW

atkal spried pec savam interneta izlasitajam gudribam. ka var noskilties del fleksetajam??? riskesanaInferno rakstīja:Jā, es nekad neesmu braucis ar fleksētām atsperēm un netaisos to darīt. Priekš kam riskēt pašam un apraudēt citus? Esmu redzējis kā nošķiļas cilvēki ar fleksētajām atsperēm vai citiem nabagu risinājumiem un pavelk sev līdzi citus. Neesmu bomzis un varu atļauties nopirkt sēdinātas atsperes, ja gribas auto nolaist zemāk. Bet atsperu fleksētāji mēģina uzlekt augstāk par savu dirsu - it kā zemu auto gribas, bet naudiņas nav, līdz ar to atsperes tiek vienkārši nofleksētas īsākas, aizbildinoties, ka tā viņi tikai pārbauda, vai viņiem vajag koilas vai nē. Tavi vārdi, ka ar tādām brauci pusotru gadu tieši par to arī liecina, jo šaubos, ka tik ilgs laiks ir nepieciešams.EJANSONS rakstīja:jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt
Runājot par svarku - ikdienas auto tas nahuj nav vajadzīgs.
Un gāzt vajag trasē. Tur arī varat gan reduktorus metināt, gan atsperes fleksēt, gan visus pārējos eksperimentus veikt.


un trase ari tiek gazts, bet sita sludinasana ka iela nav kramesanai ir apriebusies, reali ja esmu diezgan 100% parliecinats par savam spejam un ja ir tukss likums prieksa bez auto un gajejiem celaa vai malaa, kada tev starpiba ka es ielieku skersam?? tev tikai labak, varesi kartejo video uznemt un delfi reportierii ielikt
un tu plevskovskij tas 150e koilas vari pakala sev iestumt, jo vinas ir mesls. tjipa domajat ka uzliekat savas ta koilinas un esat parakie vechi ar super piekari kas neko neapdraud?? drizak lielaka iespeja ka ta kinas koila kada bedre parluzis neka kautkas notiks ar oem ami un nogrieztu atsperi.

Jāsaka godīgi, ka izbraucot ar auto, kuram ir zāģētas atsperes un braucot ar savu sēdināto nekādu milzīgo atšķirību neizjutu, varbūt vaina tajā, ka neesmu vīrietis
Visdrīzākais cilvēks vienkārši sasitis mašīnu un atsperes bijušas zāģētas līdz ar to radās secinājumi, ka atsperes pie vainas. Tikpat labi avārijas izraisītājs varētu būt arī rūsa uz spārna vai ar skrūvēm piestiprināta vnr.
Metinātais reduktors gan varētu būt kādas avārijas izraisīšanas iemesls, bet trasei kāpēc gan ne. Cik dzirdēts daudzi saka, ka lsd galīgi neder traseo un nedomāju, ka nauda viņiem būtu baigā problēma.
Cik cilvēku tik viedokļu

Visdrīzākais cilvēks vienkārši sasitis mašīnu un atsperes bijušas zāģētas līdz ar to radās secinājumi, ka atsperes pie vainas. Tikpat labi avārijas izraisītājs varētu būt arī rūsa uz spārna vai ar skrūvēm piestiprināta vnr.
Metinātais reduktors gan varētu būt kādas avārijas izraisīšanas iemesls, bet trasei kāpēc gan ne. Cik dzirdēts daudzi saka, ka lsd galīgi neder traseo un nedomāju, ka nauda viņiem būtu baigā problēma.
Cik cilvēku tik viedokļu

It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right