Vanos
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
ja nau specialais toolis, tad smuki ar plakano skruvgriezi, vares pagriezt zobratu, un griez kamer vanos ir araa. vinam jau sazobe nemaz neljaus iznakt araa. buus jagriez kamer iznak araaBMW-Valcha rakstīja:Vajag INFO
Prsīju DogMa, bet gribu vēl no kāda dzirdēt. Kad vanosu like virus, tad zobratu jāgriež pret pulksteni līdz galam, kamēr izlien ārā vanosa virzulītis? Vai kamēr SĀK list ārā???
...
vakar pus nakti pētīju šitos video un TIS un nekur nekas nav rakstīts :(
ak dies, ak dies
ar pirkstiem iegrozi, lai vanosa zobratiņš ielien šitā iekšā, kā bildē, pagaidām neko citu negrozi
ar pirkstiem iegrozi, lai vanosa zobratiņš ielien šitā iekšā, kā bildē, pagaidām neko citu negrozi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW-Big Money Waste
tālāk ar spectūlu vai tk tur citu, griez izplūdes sadalenes zobratu kamēr vanosa zobrats ielien šitā iekšā (ar zilo apvilkts)
vēl vieglāk nemāku paskaidrot, ja nedašlo tak tev nav lemts pašam pareizi salikt vanosu
vēl vieglāk nemāku paskaidrot, ja nedašlo tak tev nav lemts pašam pareizi salikt vanosu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW-Big Money Waste
nemeklee probleemas, kur tas nauBMW-Valcha rakstīja:vakar pus nakti pētīju šitos video un TIS un nekur nekas nav rakstīts :(
saliec vienkarsi kaa visur pamacits, griez kamer pievelkas klat vanosa maajinja un buus labi, pirms tam iespiezhot cilindriti uz ieksu tik kad griez zobratu, skaties lai vanosa zobinji uzreiz velkas lidz, lai nau taa ka tu jau griez, bet sazobe vel nau sakjerusies
...
jāgriež tik tālu, lai vienk vanosa korpuss piesēst pie plaknes, paša virzuļa pozīcijai nav nozīmes.
pārējo izdarīs eļļas spiediens un vanosa solenoīds piešķiļot auto.
pārējo izdarīs eļļas spiediens un vanosa solenoīds piešķiļot auto.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jā, jā tagad sapratu. Jāvelk iekšā tik tālu, lai korpus piegulst pie galvas un lai virzulītis paliek iekšā
veel varu piebilst, ja nu ko neizdariiji.
1. mazaa kjeeede liidz galab pa labi kameer negirezas.
2. pieliek vanosu, uzkjer zobinjus.
3. un tad kjeedi girez pa kreisi kameer vanos korpus piegulj galvai.
4. pieskruuvee vanosa skruves.
5. svariigi ir iznjemt spriegotaaja blokeetaaju, lai mazaa kjeede atkal nospriegojas atpakal. ( vismaz es jutu starpiibu ja sho neizdariiju).
6. tad tikai vilkt klaat skruves izpluudes sadalenei.
1. mazaa kjeeede liidz galab pa labi kameer negirezas.
2. pieliek vanosu, uzkjer zobinjus.
3. un tad kjeedi girez pa kreisi kameer vanos korpus piegulj galvai.
4. pieskruuvee vanosa skruves.
5. svariigi ir iznjemt spriegotaaja blokeetaaju, lai mazaa kjeede atkal nospriegojas atpakal. ( vismaz es jutu starpiibu ja sho neizdariiju).
6. tad tikai vilkt klaat skruves izpluudes sadalenei.
es gribeetu zinaat kaa tu uz mm precizitaati vari pievlikt izpluudes sadalenes skruves + vanosu traapiit uz pareizaa galeejaa gaajiena?Slim rakstīja: ir vēl viens baigi viegls veids kā vanosu dabūt iekšā, ātri, bez spec tūliem (visiem sadaleņu bloķētājiem, zobratu grožamajiem utt.) un ar 100% precizitāti, pats to izmantoju un visiem vāģiem vanoss strādā uz nebēdu, youtube tādu diemžēl neatrādīs.
ticu ka saliekot peec tavas metodes straadaa un neko nejuut, bet vai tas ir preciizi?
vienmēr pārbaudu kā vanos strādā, pirms uzlikts vārstu vāks. Bentley manuālī rastīts ka vanosa gājienam jābūt apmēram 8,5mm, man vienmēr ir robežās no 8,4 līdz 8,6 tātad pieļaujāmajās normās
BMW-Big Money Waste
Visu saliku kās jūs te visi teicāt :) Tad jau redzēs kā būs.
sveiki, man tads jautajums vai 2.0 bez vanosa motoram ir iespejams uzstadit vanosu kadas tiesi modifikacijas javeic
Varēt jau var, bet būs jāmaina sadalene, iespējams kompensatoru bloks + kompensatori, eļļas filtra korpuss, jāpiefrēzē galvai vieta, lai sadaleni varētu uzstutēt, jāliek pats vanos + vanosa solenoīds + eļļošanas truba, kā arī jāmaina visa pravodka ar visiem devējiem un ECU. Lētāk ir nopirkt motoru ar vanosu.
nu ja skaidrs
Nav ko ziileet. Uztaisi motoram diagnostiku.
Sent from lumia 920
Sent from lumia 920
Pirmais jautājums vai m52 vanos der uz m50?
Un problēmas izklāsts, ļoti ceru uz kādu padomu.
Pa lielam pastāstīšu sīkāk problēmu, varbūt kāds spēs palīdzēt.
Auksts motors darbojas ļoti labi, gan apgriezienos gantukšgaitā.
Temperatūrai saniedzot aptuveni pusi no darba temperatūras un uz augšu kad eļļa (10w40) paliek škidrāka iedodot konstantus apgriezienus 1.5k un uz augšu sāk stipri grabēt vanoss rajonā. (tukšgaitā viss ok, darbojas kā nākas)
Braucot, dotot slodzē nekas negrab, bet atmetoties nožvadz/nograb trrrrr....
Šodien noņēmu vanosu, radiālā brīvkustība ir, un diezgan liela, kā rakstīts beisansytems mājaslapā, tā tam jābūt/drīkst būt, aksiālā brīvkustība nu tik minimāla ka knapi sajust var, galīgi neticās ka dēļ tā varētu rasties tāda graboņa (varbūt kļudos?)
Aizdomas krita uz ķēdēm/spriegotājiem, kaut gan ķēdes ar spriegotāju atsperēm ir nospriegotas, paspaidot augšējo sadaleņu ķēdes spriegotāju ar pirkstu uz leju gar viņu rodas šļakstoša skaņa ka eļļa spiežās caur viņu ārā, tiesa gan cik skatījos citiem motoriem notiek pilnīgi tas pats un pieņemu tas ir normāli, arī kloķenes spriegotājs uzvedās tāpat. Ka arī lai radītu tādu troksni šķiet ķēdei būtu jāsitās pret vārstu vāku bez maz vai?! Vai gadās ka šādi grab pret spriegotājiem?
Vanoss noņemts, varbūt ir iespējams rīt rīgā pie kāda piebraukt uzmest aci, vai tiešām problema ir viņā? Kādi vēl var būt ieteikumi? Sūknis izdilis, nepietiekošs spiediens karstai eļļai? Bet ja viss būtu tik slikti degtu eļļas spiediena lampiņa?! Idejas?
Jautājumu daudz, bet ļoti ceru uz padomu kādā virzienā skatīties, kā pārbaudīt? Iepriekš paldies!
Un problēmas izklāsts, ļoti ceru uz kādu padomu.
Pa lielam pastāstīšu sīkāk problēmu, varbūt kāds spēs palīdzēt.
Auksts motors darbojas ļoti labi, gan apgriezienos gantukšgaitā.
Temperatūrai saniedzot aptuveni pusi no darba temperatūras un uz augšu kad eļļa (10w40) paliek škidrāka iedodot konstantus apgriezienus 1.5k un uz augšu sāk stipri grabēt vanoss rajonā. (tukšgaitā viss ok, darbojas kā nākas)
Braucot, dotot slodzē nekas negrab, bet atmetoties nožvadz/nograb trrrrr....
Šodien noņēmu vanosu, radiālā brīvkustība ir, un diezgan liela, kā rakstīts beisansytems mājaslapā, tā tam jābūt/drīkst būt, aksiālā brīvkustība nu tik minimāla ka knapi sajust var, galīgi neticās ka dēļ tā varētu rasties tāda graboņa (varbūt kļudos?)
Aizdomas krita uz ķēdēm/spriegotājiem, kaut gan ķēdes ar spriegotāju atsperēm ir nospriegotas, paspaidot augšējo sadaleņu ķēdes spriegotāju ar pirkstu uz leju gar viņu rodas šļakstoša skaņa ka eļļa spiežās caur viņu ārā, tiesa gan cik skatījos citiem motoriem notiek pilnīgi tas pats un pieņemu tas ir normāli, arī kloķenes spriegotājs uzvedās tāpat. Ka arī lai radītu tādu troksni šķiet ķēdei būtu jāsitās pret vārstu vāku bez maz vai?! Vai gadās ka šādi grab pret spriegotājiem?
Vanoss noņemts, varbūt ir iespējams rīt rīgā pie kāda piebraukt uzmest aci, vai tiešām problema ir viņā? Kādi vēl var būt ieteikumi? Sūknis izdilis, nepietiekošs spiediens karstai eļļai? Bet ja viss būtu tik slikti degtu eļļas spiediena lampiņa?! Idejas?
Jautājumu daudz, bet ļoti ceru uz padomu kādā virzienā skatīties, kā pārbaudīt? Iepriekš paldies!
uz pirmo jautajumu atbilde ir jaa.
uz galvano jautajumu, jaa vanos var grabet, taa kartigi. uzmet aci joutubee tur dazi labi video kur tiesi var labi dzirdet beigtu vanosu.
vel var grabet spriegotaj plaksne sadalenei.
un priegotajiem tada skanja jo elja ta bieza un ja tu spied gaisu (piespiezot spriegotaju) tad nekadu savadaku skanju nemaz nevaretu gaidit
kjedes izstiepsanos parbauda cik loti kjede lokas uz saniem, nevis kaa savadak. un vel ir vetrs pastities cik loti iz izdilushas kjedei vietas kur zobratu sazobe iet ieksaa
uz galvano jautajumu, jaa vanos var grabet, taa kartigi. uzmet aci joutubee tur dazi labi video kur tiesi var labi dzirdet beigtu vanosu.
vel var grabet spriegotaj plaksne sadalenei.
un priegotajiem tada skanja jo elja ta bieza un ja tu spied gaisu (piespiezot spriegotaju) tad nekadu savadaku skanju nemaz nevaretu gaidit
kjedes izstiepsanos parbauda cik loti kjede lokas uz saniem, nevis kaa savadak. un vel ir vetrs pastities cik loti iz izdilushas kjedei vietas kur zobratu sazobe iet ieksaa
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right