TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 35
- chevron_right
labi izlasiju sito visu un sapratu ka turbo man nav vajadzigs jo buss čakars
ko jus zinat pat kompresoru? varbut kadam ir uzstadits ? man nez kapec liekas pievilcigaks variants par turbo
ko jus zinat pat kompresoru? varbut kadam ir uzstadits ? man nez kapec liekas pievilcigaks variants par turbo
nav jau starpiba turbina vai kompresors bus vadiba jaregule tapat
nu jau nu kā nav starpibas ? tas ka kompis japaršuj tas ir skaidrs bet visa pareja gan ir starpiba man vismas ta liekas kaut vai ka kompresors ceļ no nules
kompresori ir abi, viens ir turbo kompresors otrs mehāniskais. atšķiras piedziņas veids: turbo ar izplūdes gāzēm, mehāniskais ar siksnu.
ar turbo var iegūt vairāk jaudas, jo tas izmanto izplūdes gāzes, kas nebremzē motoru, savukārt mehāniskais izmanto motora rotācijas enerģiju no kloķvārpstas.
arī turbo aplikāciju var uztaisīt, lai efektīvais spiediens parādās pie zemiem apgriezieniem viss atkarīgs no paša gliemeža izvēles un savām vajadzībām, un saprašanas par savām vajadzībām.
ar turbo var iegūt vairāk jaudas, jo tas izmanto izplūdes gāzes, kas nebremzē motoru, savukārt mehāniskais izmanto motora rotācijas enerģiju no kloķvārpstas.
arī turbo aplikāciju var uztaisīt, lai efektīvais spiediens parādās pie zemiem apgriezieniem viss atkarīgs no paša gliemeža izvēles un savām vajadzībām, un saprašanas par savām vajadzībām.
kada jega ka vinsh cel no nules ka vinsh nespej piepust prieksh lieliem apgriezieniem!Dj_Zii rakstīja:nu jau nu kā nav starpibas ? tas ka kompis japaršuj tas ir skaidrs bet visa pareja gan ir starpiba man vismas ta liekas kaut vai ka kompresors ceļ no nules
a tu man izstāsti, kas darās visu šito gliemežu licēju galiņās, kas saliek afigenna lielas turbīnas, kas darbojas tikai īsā apgriezienu diapazonā, kas atrodas netāluno redlaina, uz ikdienas mašīnas.
ikdienā braucot kādus apgriezienus normāli izmanto?
ikdienā braucot kādus apgriezienus normāli izmanto?
tu man sac likties ,ka esi viens jocigs tipiņšvistinsh rakstīja:kada jega ka vinsh cel no nules ka vinsh nespej piepust prieksh lieliem apgriezieniem!Dj_Zii rakstīja:nu jau nu kā nav starpibas ? tas ka kompis japaršuj tas ir skaidrs bet visa pareja gan ir starpiba man vismas ta liekas kaut vai ka kompresors ceļ no nules
tad atbildi ludzu uz jautajumu! kads ir max spiediens ko push turbokompresors! nerunasim pa tiem kas maksa paris pakas bet par tiem kas nak stok dzinejiem no rupnicas!
"man ir turbo bembis, tāpēc es viss gudrākais, ko jūs pārējie saprotat" - tāds tu man sāc likties tipiņšvistinsh rakstīja:tad atbildi ludzu uz jautajumu! kads ir max spiediens ko push turbokompresors! nerunasim pa tiem kas maksa paris pakas bet par tiem kas nak stok dzinejiem no rupnicas!
BMW-Big Money Waste
+1 un no malas sak likties ka kads cits to bmw vinam sataisijis bet pats kaut kur ,kaut ko pa bridim salasijies un bijis iedzilinajies procesa atskiriba no seeingman kas konkreti var atbildet uz jautajumiem un visu izstastit kas ir kasSlim rakstīja:"man ir turbo bembis, tāpēc es viss gudrākais, ko jūs pārējie saprotat" - tāds tu man sāc likties tipiņšvistinsh rakstīja:tad atbildi ludzu uz jautajumu! kads ir max spiediens ko push turbokompresors! nerunasim pa tiem kas maksa paris pakas bet par tiem kas nak stok dzinejiem no rupnicas!
Viens ir pats salicis, otrs zin teorētiski un niansētāk. Lai jau apmainās ar pieredzi, nav jēga jaukties iekšā, ja nepārzini tēmu
psc !
savu dzelzi esu saskruvejis no a lidz b pats! neesu baigais urbis taja visa bet sho to zinu un acim redzot ar to pietiek lai kautko uzbuvetu! velu veiksmi gudribu apmaina tikai neredzu ta jegu ja nav praktiska lietojuma!
savu dzelzi esu saskruvejis no a lidz b pats! neesu baigais urbis taja visa bet sho to zinu un acim redzot ar to pietiek lai kautko uzbuvetu! velu veiksmi gudribu apmaina tikai neredzu ta jegu ja nav praktiska lietojuma!
cik tad ir tadu cilveku, kas uzlikushi lielas turbinas IKDIENAS mashinai Latvijaa?seeingman rakstīja:a tu man izstāsti, kas darās visu šito gliemežu licēju galiņās, kas saliek afigenna lielas turbīnas, kas darbojas tikai īsā apgriezienu diapazonā, kas atrodas netāluno redlaina, uz ikdienas mašīnas.
ikdienā braucot kādus apgriezienus normāli izmanto?
btw gt 42... liels mamuts ...
+M3 dogMadogMa rakstīja:Viens ir pats salicis, otrs zin teorētiski un niansētāk. Lai jau apmainās ar pieredzi, nav jēga jaukties iekšā, ja nepārzini tēmu
ok atvainojos tas mans viedoklis vienkarši radas pec postiem
protams ka tagad es neliksu turbo jo ta ir drausmigakie izdevumi uz doto bridi
bet uz pavasari gan varetu tapec ari gribu ievakt info lai var saprast kads variants man butu piemerotaks un ko es gribu no auto
protams ka tagad es neliksu turbo jo ta ir drausmigakie izdevumi uz doto bridi
bet uz pavasari gan varetu tapec ari gribu ievakt info lai var saprast kads variants man butu piemerotaks un ko es gribu no auto
--
turbo projektu var uzbliest 1000ls brivi!Dj_Zii rakstīja:ok atvainojos tas mans viedoklis vienkarši radas pec postiem
protams ka tagad es neliksu turbo jo ta ir drausmigakie izdevumi uz doto bridi
bet uz pavasari gan varetu tapec ari gribu ievakt info lai var saprast kads variants man butu piemerotaks un ko es gribu no auto
turbo kompresoru noteikti sanaks dargak jo pats kompresors maksa krietni dargak
es jau ar neuzcepu viena diena
savilku ka zurka visu garaza un kad vis bija uzkravu virsu
cik sen regulēji kompi? vai tad vēlaizvien maksā 300ls čipu uzcept turbo?
reguleju pirms gada! jap maksa vel aizvien 300! choms huliganku uzbuveja un tagad regule pie turbochipa
tev m50b25 vadiba Un iekšasa standarta(nav 3.0l klokene utt)?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 35
- chevron_right