Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- …
- 89
- chevron_right
Vīri pastāstiet kāa 318 tds'am dabūt maksimāli lielāko degvielas padevi?
Kādā sūkņa korpusā varētu ielikt citas iekšas?
Kādā sūkņa korpusā varētu ielikt citas iekšas?
Vai tiēšām 2.5TDS ar plastmasas kolektoru nenāk 'air inlet temperature sensor'? Interkūlera trubā nav un kolektorā arī nav, un uz kompi rāda ka motorā visu laiku ieplūst -40C auksts gaiss.
Gaisa masas mērītājāPakuls rakstīja:Vai tiēšām 2.5TDS ar plastmasas kolektoru nenāk 'air inlet temperature sensor'? Interkūlera trubā nav un kolektorā arī nav, un uz kompi rāda ka motorā visu laiku ieplūst -40C auksts gaiss.
Bt vispār tam dzinējam poh..... viņam neko no datiem nevajag . viņš griežas avarijas rež tikai tā.
Rons rakstīja:Gaisa masas mērītājāPakuls rakstīja:Vai tiēšām 2.5TDS ar plastmasas kolektoru nenāk 'air inlet temperature sensor'? Interkūlera trubā nav un kolektorā arī nav, un uz kompi rāda ka motorā visu laiku ieplūst -40C auksts gaiss.
Bt vispār tam dzinējam poh..... viņam neko no datiem nevajag . viņš griežas avarijas rež tikai tā.
Cik ļoti tu esi pārliecināts ka gaisa masas mērītāja? Cik zinu tad jaunajiem nāk gaisa masas mērītājā. Bet vai tad avārijas režīmā degviela ar vairāk netiek patērēta?
Varētu tā būt, ka 318tds uzsilstot vienkārši noģībst un vairs normāli nelec degvielas dēļ? kad degviela bija virs baltās strīpas (tās kura pēc lampiņas uzreiz) itkā viss gāja un bija kārtībā?
Variet apskaidrot atšķirību starp 2.5 tds turbīnām.
Viena ir Garret, bet otra BMW(TD04-13T-4)
Kāda ir atšķirība un kura vairāk var sapūst?
Viena ir Garret, bet otra BMW(TD04-13T-4)
Kāda ir atšķirība un kura vairāk var sapūst?
neaizmirstiet par sukni baka , ja tas beigts un baka mazak pa 15l tad problemas garantetas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vai m21d24 izplūdes kolektors der m51d25? Būtībā doma, lai turbīna stāv gaisa kastes vietā.
quattro ist für sissies
Jautājums:
Kāds degvielas patēriņš ir 2.5 Tds dzinējam?
Mans 1.8 Tds jāmaina vai jālabo. Izmaksas apmēram vienādas, tāpēc tagad domāju, mainīt vai labot šo pašu. Patēriņš arī spēlē lielu lomu, jo 1.8 Tds ņēmu tieši dēļ ekonomijas.
Kāds degvielas patēriņš ir 2.5 Tds dzinējam?
Mans 1.8 Tds jāmaina vai jālabo. Izmaksas apmēram vienādas, tāpēc tagad domāju, mainīt vai labot šo pašu. Patēriņš arī spēlē lielu lomu, jo 1.8 Tds ņēmu tieši dēļ ekonomijas.
mans 2.5tds rij 8.7l/100km ( braukšana 50/50 pilseta/trase) , manuprat biku pa daudz , bet nu nesudzos
Spectūļi nav vajadzīgi, degvielas trubu var atskrūvēt ar parastu 17mm atslēgu, tikai jānoņem abratkas trubiņas, bet lai pašu smidzinātāju izskrūvētu vajag uzmeistarot instrumentu, neatceros cik tur mm bija bet vajag nopirkt attiecīgā izmēra muciņu, pārzāģēt uz pusēm un iemetināt trubu pa vidu, lai sanāk traki gara muciņa un viss būs bumbās.
Vai 318 tds augstspiediena sūknim ir iespejams parlikt visas iekšas no wv?
sūknis uz aci un pēc izmēriem tāds pats.
sūknis uz aci un pēc izmēriem tāds pats.
Tdsam gaisa masas mērītāju atvienojot,sāk iet labāk,un ēd tik pat,ja ne mazāk :) pārbaudītsPakuls rakstīja:Vai tiēšām 2.5TDS ar plastmasas kolektoru nenāk 'air inlet temperature sensor'? Interkūlera trubā nav un kolektorā arī nav, un uz kompi rāda ka motorā visu laiku ieplūst -40C auksts gaiss.
neMarrtinss rakstīja:Vai 318 tds augstspiediena sūknim ir iespejams parlikt visas iekšas no wv?
sūknis uz aci un pēc izmēriem tāds pats.
Nepiekriitu ,manam tdsam nojuka gaisa masas meriitaajs motors kaa mironis bij!!!krods rakstīja:Tdsam gaisa masas mērītāju atvienojot,sāk iet labāk,un ēd tik pat,ja ne mazāk :) pārbaudītsPakuls rakstīja:Vai tiēšām 2.5TDS ar plastmasas kolektoru nenāk 'air inlet temperature sensor'? Interkūlera trubā nav un kolektorā arī nav, un uz kompi rāda ka motorā visu laiku ieplūst -40C auksts gaiss.
tukša diršana :)papucis rakstīja:Nepiekriitu ,manam tdsam nojuka gaisa masas meriitaajs motors kaa mironis bij!!!krods rakstīja:Tdsam gaisa masas mērītāju atvienojot,sāk iet labāk,un ēd tik pat,ja ne mazāk :) pārbaudītsPakuls rakstīja:Vai tiēšām 2.5TDS ar plastmasas kolektoru nenāk 'air inlet temperature sensor'? Interkūlera trubā nav un kolektorā arī nav, un uz kompi rāda ka motorā visu laiku ieplūst -40C auksts gaiss.
Ja nobrūk gaisa masas mērītājs, tad tiešām labāk vispār to atvienot, vismaz kkāda jauda atpakaļ parādas, vienīgi vairāk dūmo. Bet vai atvienojot labu mērītāju ies labāk, to gan nezinu.
Tas tā, no pieredzes.
Tas tā, no pieredzes.
Kas vareetu buut pa vainu ka deg TDSam sprauslas lampinna , bij cita sprausla taapat dega ???
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- …
- 89
- chevron_right