Armando braucamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- …
- 103
- chevron_right
Nu, tu jau mani saprati, vai ne?
sapratu gan
sodien atkal sis tas salabots, tik bez kadriem. rit vel dazas stundas japadarbojas.
tad jau bus kada jaunaka bilde. sofera puse pilnibaa jau pabeigta
tuvojos jau galamerkjim..
sodien atkal sis tas salabots, tik bez kadriem. rit vel dazas stundas japadarbojas.
tad jau bus kada jaunaka bilde. sofera puse pilnibaa jau pabeigta
tuvojos jau galamerkjim..
...
Atbildīgs process. Pēc tam galvenais to visu pareizi apstrādāt
kaa agris teiktu- jiip
seit viss tiek darits leeni un kartigi, nenaak nost tas vecis pikjis tik viegli
viss tiek noslipets, ar fleksi un drashu disku un kur vajadzigs parmetinats. pie apstradashanas tiks ipashi kartigi piestradats
taateikt sis tiek darits ilglaicigam projektam jo otro reizi es sito pec diviem gadiem netaisos darit
seit viss tiek darits leeni un kartigi, nenaak nost tas vecis pikjis tik viegli
viss tiek noslipets, ar fleksi un drashu disku un kur vajadzigs parmetinats. pie apstradashanas tiks ipashi kartigi piestradats
taateikt sis tiek darits ilglaicigam projektam jo otro reizi es sito pec diviem gadiem netaisos darit
...
part 4
maita arka. reali dabuju noperties ar ieksejo arku, bet nu vismaz tagat viss ir kartigi sataisits
ir sametinats viss un uztaisita arka loti stipra, un viegli valcejama ja tas bus nepiecieshams, ieksejaa ar arejo ir apaksaa pa liniju sametinata, iztiekot bes tas noladetas kantes kas visadus suudus tik kraaj.
abas kabatinjas pabeigtas, nostiprinats apkart taam. taas ar nenak tik viegli araa, drosibenes kronsteins pie vinjam turas no iekspuses.
aizmetinati ari visadi korkju caurumi ciet, un kur vajadzigs ap tiem uzlikts jauns matreals, kaa ari izveidoti divi jauni baakas kronsteini
vel tik atliek sikuminji prieksaa un slieksnis aizmugures pedejaa daljaa. bet to kad auto bus uz ritenjieem.
viss nogruntets ar skabo grunti, jaljauj pazhut nedaudz.
ari kads kadrs
maita arka. reali dabuju noperties ar ieksejo arku, bet nu vismaz tagat viss ir kartigi sataisits
ir sametinats viss un uztaisita arka loti stipra, un viegli valcejama ja tas bus nepiecieshams, ieksejaa ar arejo ir apaksaa pa liniju sametinata, iztiekot bes tas noladetas kantes kas visadus suudus tik kraaj.
abas kabatinjas pabeigtas, nostiprinats apkart taam. taas ar nenak tik viegli araa, drosibenes kronsteins pie vinjam turas no iekspuses.
aizmetinati ari visadi korkju caurumi ciet, un kur vajadzigs ap tiem uzlikts jauns matreals, kaa ari izveidoti divi jauni baakas kronsteini
vel tik atliek sikuminji prieksaa un slieksnis aizmugures pedejaa daljaa. bet to kad auto bus uz ritenjieem.
viss nogruntets ar skabo grunti, jaljauj pazhut nedaudz.
ari kads kadrs
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
o patīk šitādi darbi, tikai tiešām tā žurka tik jau papuvusi, ka šitā jaametina, no ārpuses jau konča izskatījās visās bildēs
BMW-Big Money Waste
paldies, vel jau daudz kas jadara, bet tas pretigakais ir izdaritsNixon rakstīja:Spēcīgi padarbojies esi, tas ir redzams.
pirms kadiem 2g kad mainiju tepikji bija nelielas pazimes ka drizumaa sis tas bus jadara, bet nu nebiju gaidijis ka bus tik daudz. vispar jau ja taa godigi es varbut izdariju vairak nekaa vajadzeja, vareja to visu vienkarsaak izdarit, bet nu manaa dabaa ir sarezgit sev dziivi neatkarigi no taa ko es daruSlim rakstīja:o patīk šitādi darbi, tikai tiešām tā žurka tik jau papuvusi, ka šitā jaametina, no ārpuses jau konča izskatījās visās bildēs
vairakas lietas ko es izgriezu araa un aizvietoju ar jaunu matrealu, vareja ari atstat tikasi apstradajot, bet man patiik ka viss ir perfekti nevis tikai ok taisu preks sevim to auto, nevis tikai lai butu smuki tagat, bet ari pec gadiem diviem/ trijiem/pieciem.
...
part 5
viss apstradats ar seam sealer (hvz kaa pie jums to sauc)
vietaas kuraas vecais pikjis gribeja naakt nost vai tas saubigs izstijas, tika viss notirits un tad jau jaunais pikjis uzpuusts virsuu.
lai butu intresantak, ari kads kadrs.
Ps. pasam prieks ka nekrit aciis metinajumi un suves. jaunas kabatinjas ari izstas labi, un arka izstaas ideala, un galvanais ka vieta ratam ir vairak kaa oem arkaa un ar labam iespejam smuki izvalceet, un ka bakai jauni stiprinajumi. stuuritii nau apstradats, jo rit vel slieksnis palielabo mazliet tajaa vietaa, un lai nesanak taa ka aizsvilina visu jauno pikji.
turpinajums sekos...
viss apstradats ar seam sealer (hvz kaa pie jums to sauc)
vietaas kuraas vecais pikjis gribeja naakt nost vai tas saubigs izstijas, tika viss notirits un tad jau jaunais pikjis uzpuusts virsuu.
lai butu intresantak, ari kads kadrs.
Ps. pasam prieks ka nekrit aciis metinajumi un suves. jaunas kabatinjas ari izstas labi, un arka izstaas ideala, un galvanais ka vieta ratam ir vairak kaa oem arkaa un ar labam iespejam smuki izvalceet, un ka bakai jauni stiprinajumi. stuuritii nau apstradats, jo rit vel slieksnis palielabo mazliet tajaa vietaa, un lai nesanak taa ka aizsvilina visu jauno pikji.
turpinajums sekos...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
labi esi pastrādājis interesanti paskatīties un palasīt
man jau nu rokas neceltos tik traki kautko slīpēt un metināt jo uzskatu ka vieglāk ir atrast labu bundžu itīpaši tavā galā pa labu ciparu , bet nu tiešām malacis
man jau nu rokas neceltos tik traki kautko slīpēt un metināt jo uzskatu ka vieglāk ir atrast labu bundžu itīpaši tavā galā pa labu ciparu , bet nu tiešām malacis
prieks skatīties šādu topiku, viss tiek darīts kārtīgi
paldies visiem kas novertee
par bundzu runajot, nu jaa vareja saakt mekleet un gan jau ari atrastu, bet reali tiesam labu, kur nekas nebutu japielabo hvz vai vispar butu iespejams atrast. un vel ari tas, ka tad man bija japienjem lemums uzreiz, nevis kaa es saaku domat par to pec jau pavaditam 2-3 dienam zem auto.
seit irijaa ir loti lieli lietus daudzumi un udens list saljaaks nekaa citur, jo viss pa taisno no okeana. anglijaa klimats ir daudz daudz labaks, tapec jums tur aizdzitas mashinas no uk ir labas, bet te vinjas nau tik labas.
par bundzu runajot, nu jaa vareja saakt mekleet un gan jau ari atrastu, bet reali tiesam labu, kur nekas nebutu japielabo hvz vai vispar butu iespejams atrast. un vel ari tas, ka tad man bija japienjem lemums uzreiz, nevis kaa es saaku domat par to pec jau pavaditam 2-3 dienam zem auto.
seit irijaa ir loti lieli lietus daudzumi un udens list saljaaks nekaa citur, jo viss pa taisno no okeana. anglijaa klimats ir daudz daudz labaks, tapec jums tur aizdzitas mashinas no uk ir labas, bet te vinjas nau tik labas.
...
nu taa, solitais turpinajums..
part 6
sodienu uzlikaas virsuu aizmugurejaa piekare. bija mazliet uztraukums ka jaunas kabatinjas nebus pareizajas vietas un nederes aizmugurejie plaukti, vai ari ja deres tad bus galigi pakalaa saversums. bet nee, viss taa itkaa tas butu oem
pectam piekjeros klat feila labosanai, un nu man ir jauns bremzu trubinju posms virs baakas. pie reizes ari uztaisits papildus savienojums jo orginalais dzels bremzu posms kas iet zem auto, pasaa galaa pie sadalitaja nebija smuks, un tad to ari uz vietas sachiniju.
tas ari pabeigts slieksnis, kuru vareja ari nelabot, bet nu es salaboju, un prieksaa ieksejais sparns kuram ar nekas traks nebija.
protams viss apstradats pectam. auto nolaists lejaa viss salons sastukjets salonaa, iznjemot pasazier kreslu un tepikji.
rit tiks atvilkts majaas.
paldies archizlv kurs bija atskrejis uz vienu dienu palidzet pie ardishanas procesa, kaa arii vislielakais paldies manai sievinjai, kura man atljaava, bez liekas puksteshanas, pavadit visas brivdienas zem auto, un morali morali atbalstija
ari kads kadrs lai nau tikai tuksa runashana, sodien gan biju ipasi slinks ar focesanu tapec tik ieskatam.
part 6
sodienu uzlikaas virsuu aizmugurejaa piekare. bija mazliet uztraukums ka jaunas kabatinjas nebus pareizajas vietas un nederes aizmugurejie plaukti, vai ari ja deres tad bus galigi pakalaa saversums. bet nee, viss taa itkaa tas butu oem
pectam piekjeros klat feila labosanai, un nu man ir jauns bremzu trubinju posms virs baakas. pie reizes ari uztaisits papildus savienojums jo orginalais dzels bremzu posms kas iet zem auto, pasaa galaa pie sadalitaja nebija smuks, un tad to ari uz vietas sachiniju.
tas ari pabeigts slieksnis, kuru vareja ari nelabot, bet nu es salaboju, un prieksaa ieksejais sparns kuram ar nekas traks nebija.
protams viss apstradats pectam. auto nolaists lejaa viss salons sastukjets salonaa, iznjemot pasazier kreslu un tepikji.
rit tiks atvilkts majaas.
paldies archizlv kurs bija atskrejis uz vienu dienu palidzet pie ardishanas procesa, kaa arii vislielakais paldies manai sievinjai, kura man atljaava, bez liekas puksteshanas, pavadit visas brivdienas zem auto, un morali morali atbalstija
ari kads kadrs lai nau tikai tuksa runashana, sodien gan biju ipasi slinks ar focesanu tapec tik ieskatam.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Pilnīgi prieks skatīties,kā šis auto top. Malacis, un lai veicas tupmākajos darbos un lai nenolaižas rokas.
Aduks rakstīja:Vienīgais e36 mīnus atrodas uz aķa pretī plusam
Armando tu esi monstrs jau kādu laiciņu sekoju tavam topikam lai veicas darbos
Prieks par pašatdevi:) būs super!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Once you get block, you never go back...
Nu ko lai saka, laikam shi ir tava otra sieva
pastāsti, kapēc plauktus pieskrūvēj ar tām mīkstajām cinkotajām ķīniešu skrūvēm?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- …
- 103
- chevron_right