dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- …
- 350
- chevron_right
Dūmu nav nekādu. Par tām svecēm es teicu, ka attiecīgajā cilindrā (kurā gļuki) svece paliek melna, bet pārējos cilindros viss kārtībā (sveces tīras).
Vēl bija arī tā, ka, ieliekot citu sprauslu, uz īsu brīdi auto gāja tā kā vajag, bet pēc tam atkal tas pats cilindrs neiet pie zemajiem. Tā vien liekas, ka pārlej, bet nevar saprast, kas to izraisa.
Kontaktus visus pārbaudīju, zaļā nekur nav.
Vēl bija arī tā, ka, ieliekot citu sprauslu, uz īsu brīdi auto gāja tā kā vajag, bet pēc tam atkal tas pats cilindrs neiet pie zemajiem. Tā vien liekas, ka pārlej, bet nevar saprast, kas to izraisa.
Kontaktus visus pārbaudīju, zaļā nekur nav.
varu saderēt, ka tajā cilindrā kompresija būs čau.ixo rakstīja:Kas varētu būt pie vainas? m50b25, viens cilindrs pie maziem apgriezieniem nedarbojas, bet pie lieliem (4+) viss ok, bet nevaru visu laiku noturēt virs 4k . Sveces tika ieliktas jaunas, spole un inžektors tika mainīti (lietoti gan, bet izmēģināti vairāki, lai izslēgtu iespēju, ka mainītie ir beigti), bet simptomi paliek tie paši. Sākumā vienā brīdī pēc degvielas reikas kustināšanas, aizgāja, bet pēc kādas 0,5h atkal tie paši simptomi. Izskrūvējot jau jauno sveci attiecīgajā cilindrā, tā jau ir palikusi nedaudz melna. Ko ieteiksiet darīt?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ja tā, tad kādi varianti?
nomēri kloķenes devēju. viewtopic.php?f=21&t=441Sta4 rakstīja:sveiki,
it kā skatījos cauri lapām neatradu savu defektu.
Tpc gribu pakoncultēties ar zinošākiem cilvēkiem.
dzinējs 1,8is 92.gada
pārlikts motors, pirms tam bija tāds pats. Sākumā viss bija ok.
Ir tāda vaina: braucot mierīgi, lēni uzsākot un braucot ar maziem apgriezieniem viss itkā iet, bet gan mazliet uzber virsū, pēc kāda laika sāk tā kā bremzēties un rīstīties, dažreiz sajūta tāda it kā pats spiestu lēnām bremzes. Spiežot akselatora pedāli vēl vairāk, viss atkal aiziet. Bet iet kamēr spiež virsū. Defets atkātojas ļoti bieži, parasti pēc mazliet lielākas slodzes. braucot pa pilsētu dažreiz liekas ka būtu pārlējies un šauda.
nomainīju sveču vadus, sveces, degvielas filtru.
uzliku citus (lietotus) zondi. zonde pārbaudīta ir ejoša.
gaisa masas mērītāju, vienu spoli.
jau apnīk visu mainīt
pats šonedēļ taisos mainīt vēl sprauslas ar reiku, pats vēl domāju vai tik tas nevarētu būt degvielas sūknis?
paldies jau iepriekšs.
sākumā nomēri kompresiju, ja ir čau, tad jau pārbaudam kur tiek pūsts - karterī, ieplūdē vai izplūdē. Remonta ziņā visveiksmīgākais būs izdedzis kāds vārsts.ixo rakstīja:ja tā, tad kādi varianti?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tad viss ir slikti.ixo rakstīja:ja tā, tad kādi varianti?
pīpites samēriji vietam paminiji? spoles arī pamaini vietam ja nezini,kā samērit!
Un jā,pārabudi kopresiju var jau būt ka tiešām ir pipec.
Luuk sii truba naak no turbines kolektora! Man vina visa ir elaina un melna no iekspuses un arpuses! Nedomaju, ka tam taa vajadzeetu buut! Tik daudz ellu motors apeest arii nevar! Lai vai kaadi tie gredzeni nebutu! Un man zilu dumu vispar nau! Smird taka ikarus
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kaut kas briest!
tas ir normāli tik vecam auto un 99 % gadījumos ir tieši tā .no stress.
Nu tad taa, sodien paliidu apaksa un jaa, turbine ir pagalam, viss intercoolers galiigi melns ar ellu!
Vai kaads zin kur varbut var iegadaties restauretas turbines? vai ir kada aftermarket turbine labaka varbut ko likt vieta?
Paldies
Vai kaads zin kur varbut var iegadaties restauretas turbines? vai ir kada aftermarket turbine labaka varbut ko likt vieta?
Paldies
Kaut kas briest!
Nevaru saprast kas ar auto!
2.5 motors.
Kad ir auksts motors, pielaižu, braucu un ja brauc vienmērīgi var just kad kaut kas bremze, nemaku pat izskaidrot to juut vnk, bet kad spiez pedali taa normali viss kārtībā, un tas ir tikai kad ir auksts motors. pec 1min apmēram, pazud un viss kartiba, auto stav saule vai ara ir diezgan silts ara nekas tads nav.
2.5 motors.
Kad ir auksts motors, pielaižu, braucu un ja brauc vienmērīgi var just kad kaut kas bremze, nemaku pat izskaidrot to juut vnk, bet kad spiez pedali taa normali viss kārtībā, un tas ir tikai kad ir auksts motors. pec 1min apmēram, pazud un viss kartiba, auto stav saule vai ara ir diezgan silts ara nekas tads nav.
Ev fanāt, ķer granāt.
Bez/ar vanosu motors?
gruuti taa noteikt peec apraksta.Chew` rakstīja:Nevaru saprast kas ar auto!
2.5 motors.
Kad ir auksts motors, pielaižu, braucu un ja brauc vienmērīgi var just kad kaut kas bremze, nemaku pat izskaidrot to juut vnk, bet kad spiez pedali taa normali viss kārtībā, un tas ir tikai kad ir auksts motors. pec 1min apmēram, pazud un viss kartiba, auto stav saule vai ara ir diezgan silts ara nekas tads nav.
tik zinu to ka zonde peec 1 min iedarbojas, liidz tam moz probleemas ar degmaisiijumu, tikai kas to izrausa nez..
Ko mainītu ja es aiz gara laika savam m50b20 uzliktu degvielas sprauslas no m52b28?
Patīk paekspermentēt, tad štukoju varbūt labāk celtu
Patīk paekspermentēt, tad štukoju varbūt labāk celtu
Ieplūdi tad arī būtu nepieciešams modificēt. Ne jau lielā degvielas daudzumā slēpjas tā jauda. Faktiski pats galvenais ir pareizs gaiss, pareizā daudzumā.
doma arī piebaktīt to pašu M52b28 gaisa masas mērītāju, tik kkas ar gofru jāsadomā..
Drīzāk tad uzliec M50B25 ieplūdnieku, protams, ja vēl nav.
Ja nemaldos, tad niecigi razenakas ir 2.8 sprauslas, tas tev neko nedos, tapat ka 2.8 masas meritajs. Uzliec m50b25 iepludes kolektoru, tad skaties talak :) Ja uzliksi iepludnieku, tad varbut var skatities uz 2.8 masas meritaju, protams, ja vispar ir saderigi..
Kad uzliek ieplūdnieku, tad iespējams var iemest tās nedaudz raženākās sprauslas + kādu konisko vai paneļisko Green Filter vai K&N utt. Izplūdi no 2.5. M20 spararatu ar komplektu. Un tad uz čipošanu. Vajadzētu sanākt labi.
p.s. Protams vēl varētu uzlikt lielāku droseli. Un izportērt ieplūdi/izplūdi. Un uzmest M3 sadalenes.
p.s. Protams vēl varētu uzlikt lielāku droseli. Un izportērt ieplūdi/izplūdi. Un uzmest M3 sadalenes.
bezjēgā muhļīšanās. visamz manas domas.. taam sprauslām jābūt ar pietiekamu rezervi! un vinjas mierīgi spēj pielāgoties.
es darītu tā. saliktu ieplūdē ko gribu lai vairāk gaisa dabuj, un tad brauktu uz diagnostiku un skatītos vai ir pareiz degmaisījums, ja jūt ka nespēj piegāzt tik daudz bendzīna(smagi gan šaubos) tad meklējam citas sprauslas.
joo ja ieliksi 2.8 sprauslas un viņas nespēs piegriezt ciet tik cik vajag, tad gan lies ciet...
es darītu tā. saliktu ieplūdē ko gribu lai vairāk gaisa dabuj, un tad brauktu uz diagnostiku un skatītos vai ir pareiz degmaisījums, ja jūt ka nespēj piegāzt tik daudz bendzīna(smagi gan šaubos) tad meklējam citas sprauslas.
joo ja ieliksi 2.8 sprauslas un viņas nespēs piegriezt ciet tik cik vajag, tad gan lies ciet...
jā, bija nobiris kloķvārpstas devējs.
tgd viss čikiniekā.
paldies
tgd viss čikiniekā.
paldies
Kobreti rakstīja:nomēri kloķenes devēju. viewtopic.php?f=21&t=441Sta4 rakstīja:sveiki,
it kā skatījos cauri lapām neatradu savu defektu.
Tpc gribu pakoncultēties ar zinošākiem cilvēkiem.
dzinējs 1,8is 92.gada
pārlikts motors, pirms tam bija tāds pats. Sākumā viss bija ok.
Ir tāda vaina: braucot mierīgi, lēni uzsākot un braucot ar maziem apgriezieniem viss itkā iet, bet gan mazliet uzber virsū, pēc kāda laika sāk tā kā bremzēties un rīstīties, dažreiz sajūta tāda it kā pats spiestu lēnām bremzes. Spiežot akselatora pedāli vēl vairāk, viss atkal aiziet. Bet iet kamēr spiež virsū. Defets atkātojas ļoti bieži, parasti pēc mazliet lielākas slodzes. braucot pa pilsētu dažreiz liekas ka būtu pārlējies un šauda.
nomainīju sveču vadus, sveces, degvielas filtru.
uzliku citus (lietotus) zondi. zonde pārbaudīta ir ejoša.
gaisa masas mērītāju, vienu spoli.
jau apnīk visu mainīt
pats šonedēļ taisos mainīt vēl sprauslas ar reiku, pats vēl domāju vai tik tas nevarētu būt degvielas sūknis?
paldies jau iepriekšs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- …
- 350
- chevron_right