Pirkt/pārdod apspriešanas tēma
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- …
- 66
- chevron_right
Gluži tas nav prāta darba izmest 500eur par plika nemotora kompota pusdzīvu virsbūvi. Ieguldīsies tur vēl x3. Labāk startā bez lieka nervu čakara kko citu paskatīties, bet ja plāno kā otru drapaku ziemai, tad lol nau verc. Pēdējos gados ziema ir 3 dienas. Neatceros pat kad būtu uz ezera uzbraucis normāli.
kādās cenās šobrīd ir pieejami v8 swapi?
V8 swaps?
Kurš?
M60b30?
M60b40?
M62b35?
M62b44?
M62tub35?
M62tub44?
M62b46?
M62b48?
S62b50?
N62b36?
N62b40?
N62b44?
N62b48?
S65b40?
N63...?
Kurš?
M60b30?
M60b40?
M62b35?
M62b44?
M62tub35?
M62tub44?
M62b46?
M62b48?
S62b50?
N62b36?
N62b40?
N62b44?
N62b48?
S65b40?
N63...?
a kur pazaudēji S63b44, P60b40?
JAUNAS AUTO un MOTO REZERVESDAĻAS IKDIENAI un SPORTAM, AKUMULATORI, AMORTIZATORI, SĒDINĀTAS ATSPERES, JAUNAS RIEPAS, TEHNISKIE ŠĶIDRUMI, BREMZES un vēl cits -viss vienuviet - PM.
Maizes bodite
sakot no 4.0
Pa 80e klat jaiet vel m52b28 klokene
Nu katalogs tieši uzrāda, ka der visiem 3er IZŃEMOT m3 jo et ir łoti mazs
http://www.bmwstylewheels.com/bmw/89
Tā kā Gimts fantazē
http://www.bmwstylewheels.com/bmw/89
Tā kā Gimts fantazē
Kronšteins pēc csdd prasībām? Gribi teikt ir projekts ?kerza rakstīja: ↑16 Dec 2017, 17:06 Pardodu iesaktu saab 2.3 turbo swapu prieks e36
B234 no saab 9000 turbo 95’ 147kw
Rwd karba r25/r28 plug&play getrag kardans der
Motora kronsteini pec csdd prasibam prieks e36 virsbuves
Iepludes kolektoram parmetinata drosele prieks rwd laylout
Uzmetinats karteris prieks e36, nav ellas uzsucejs uztaisits
Izpludes kolektora flancis, lai oem kolektoru izmantotu ka top mount
Jauna kinas t28 turbina, bet pa so papildus 150eur, ja nem kopa
Bija paredzets vinu likt e36 un registret parbuvi. Lv tadi jau ir vairaki.
Par so visu prasu 300eur. Par pasu turbo ir pluss vel 150eur, bet es vinu atseviski nedosu pirms motors nebus pardots.
Riga
Ok te diži irst neko nevar jo nu 450 ir smieklīgi maza summa, bet still , kaut kā man māc šaubas, ka ieliekot šo motoru, tiks cauri vien ar csdd 2as pakapes pārbūvi, kā tik uz testiem neaizsūta, jo tāds motors nebija paredzēts un vispār nav no bmw
Bet viela pārdomām, teiksim tiem kuri slapinās uz 1jz un 2jz iekš bmw un TA logā.
Bet pārdevējam zińkāres dabas jautājums, kāpēc saab motors un tieši šis?
Un kam vēl ir bmw ar saab motoru? Tiri interesanti.
es nesmu experts saab,bet esmu no skandinaviem dzirdejis,ka sie 2.3 turbo saab dzineji ir nereali izturigi un ar lielu potencialu un nemaksa neko
ar kompatu pa brugji
Es zinu ka vińi tūnējas, mani EE kolēgi mīž karstu par šo motoru, bet tāpat , lai no vińa paspiest 350+ tur no saab iekšām jāatvadās, galu galā zaudē jēgu šamo swapot iekš bmw, kad tā vietā m50 uz stocka spiežās 500+ un viss čotka, naudu izmaksās pielauju saturbanizēt m50ir daudz lētāk un rez. detału sklāsts ir lielāks.
Atradu interesantu projektu
https://www.saabplanet.com/aero-m3-turbo-drifter-500hp/
https://www.saabplanet.com/aero-m3-turbo-drifter-500hp/
Tieši pretēji, lai no šī motora izspiestu sulu, pietiek ar mazām modifikācijām, cik esmu sapratis.. Ar pāris zinošiem cilvēkiem apspriests šis jautājums.. Minēja, ka paspēlējoties ar to pašu vadību, varot uzspiest ap 500(varu nepareizi nosaukts kaitļus jo tas bija sen). Negribu samelot, bet tādu info esmu ieguvis, no cilvēkiem, kuri šo ir pastudējuši.-AF- rakstīja: ↑18 Dec 2017, 12:49 Es zinu ka vińi tūnējas, mani EE kolēgi mīž karstu par šo motoru, bet tāpat , lai no vińa paspiest 350+ tur no saab iekšām jāatvadās, galu galā zaudē jēgu šamo swapot iekš bmw, kad tā vietā m50 uz stocka spiežās 500+ un viss čotka, naudu izmaksās pielauju saturbanizēt m50ir daudz lētāk un rez. detału sklāsts ir lielāks.
Tantes vārdo, ka šī motora kloķenes pats peak ir 950zs, apmēram, pie kuriem kloķene salūzt.
500hp haha kā tad, to stock sprauslu knapi pietiek uz bmw 300hp atmo
Un tā mazā stock turbo 500 , ja nu vienīgi mērija rumbulā uz lidlauka
Beizdzam dzīvot utopijā, gt25 labi ja 300 varēs nobarot.
http://turbochargerspecs.blogspot.com/2 ... 70-hp.html lūdzu, ražotājs vispār norāda 270 efektīvos hp
Un tā mazā stock turbo 500 , ja nu vienīgi mērija rumbulā uz lidlauka
Beizdzam dzīvot utopijā, gt25 labi ja 300 varēs nobarot.
http://turbochargerspecs.blogspot.com/2 ... 70-hp.html lūdzu, ražotājs vispār norāda 270 efektīvos hp
Lūdzu, stock turbīnas retrofits - tipa labāka, kura garantēti sapūtīs 250hp un tālāk razžotājs neko nesola.
http://www.psiconcepts.com/store/index. ... tail&p=149
http://www.psiconcepts.com/store/index. ... tail&p=149
-AF- rakstīja: ↑18 Dec 2017, 13:08 500hp haha kā tad, to stock sprauslu knapi pietiek uz bmw 300hp atmo
Un tā mazā stock turbo 500 , ja nu vienīgi mērija rumbulā uz lidlauka
Beizdzam dzīvot utopijā, gt25 labi ja 300 varēs nobarot.
http://turbochargerspecs.blogspot.com/2 ... 70-hp.html lūdzu, ražotājs vispār norāda 270 efektīvos hp
Es tikai saku, atminos ka runājām par šo motoru, ļoti atvainojos, ja izteicu nepareizus ciparus
Tādā ziņā jau pietiktu ar tiem pašiem max zirgiem no stock, ja viss ir bumbās
Nu par tam sprauslam hvz
Saab turbo ir divi vai tris tipa
Mazjaudigakais bija ap 180hp un jaudigakais kuram indukciju spolu vaks sarkans,tam bija ap 240 vai 250hp
Domaju ka tas jaudigaisl dzinejs lidz 350-400 hp paklautos bez lieliem budzetiem
Saab turbo ir divi vai tris tipa
Mazjaudigakais bija ap 180hp un jaudigakais kuram indukciju spolu vaks sarkans,tam bija ap 240 vai 250hp
Domaju ka tas jaudigaisl dzinejs lidz 350-400 hp paklautos bez lieliem budzetiem
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- …
- 66
- chevron_right