Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- …
- 120
- chevron_right
Viens variants - pats gaismu slēdzis, otrs variants - masa gaismām (blakus lukturiem, pie virsbūves pieskrūvēta).
Tā nevarētu būt ka nedegs dēļ tā, ka lampiņas nebūs pelnutraukā. Pats ilgi čakarējos, lai atrastu vainu kāpēc nedeg apgaismojums ne spidometram, ne panelim, beigās vaina bija spuldzīte, kas atradās pulnutraukā, to izravēju ārā un viss aizgāja.Agris13 rakstīja:Par tiem spidometriem runajot.
Kur meklet vainu ja spidometra apgaismojums nedeg(ari gaismas sledza apgaismojums nedeg) bet visas parejas lampas deg. Drosinataji parbauditi, lampinjas arii.. pat ieliku citu spidometru un arii sleedzus.. dimmers arii uz max + mainiits.
Vareetu but ja kada lampinja pie pelnutrauka nav iekshaa tad visa keede takaa nedeg?
kādas sveces jāliek 95gada m52b28?
Arī domāju ka tur vaina... bet drīzāk tapēc ka viņu tur man nav vispār tagad.. un arī pēc tā kad viņas pazuda arī apgaismojums pazudaoscar rakstīja:Tā nevarētu būt ka nedegs dēļ tā, ka lampiņas nebūs pelnutraukā. Pats ilgi čakarējos, lai atrastu vainu kāpēc nedeg apgaismojums ne spidometram, ne panelim, beigās vaina bija spuldzīte, kas atradās pulnutraukā, to izravēju ārā un viss aizgāja.Agris13 rakstīja:Par tiem spidometriem runajot.
Kur meklet vainu ja spidometra apgaismojums nedeg(ari gaismas sledza apgaismojums nedeg) bet visas parejas lampas deg. Drosinataji parbauditi, lampinjas arii.. pat ieliku citu spidometru un arii sleedzus.. dimmers arii uz max + mainiits.
Vareetu but ja kada lampinja pie pelnutrauka nav iekshaa tad visa keede takaa nedeg?
ch. rakstīja:subjekts:
BMW 328i 1997.g.
situācija:
taisījos likt signalizāciju, bish atjaucu bardačoku n shit, lai tiktu klāt centrālās relejam, bet sapratu, ka tur nebūs tik vienkārši un atliku uzstādīšanu uz vēlāku laiku. Pēkšņi parādījās gļuks - izslēdzot mašīnu un izraujot atslēgu, turpina degt spidometra paneļa apgaismojums, maģis neslēdzas ārā un deg numura apgaismojuma lampas. Tobish mašīna uzvedās tā, it kā atslēga būtu pagriezta pirmajā pozīcijā. BET var redzēt, ka spriegums ir mazāks kā būtu, ja tā būtu, jo gan spido gan numurzīmes gaismas deg blāvāk. Slēdzot durvis ciet, brīdī kad nostrādā centrālā, uz sekundēm trim izslēdzas maģis. Respektīvi brīdī, kad iedarbojas centrālā, spriegums nokrīt zem robežas, kas vajadzīga lai maģis darbotos.
Iebāžot atslēgu atpakaļ un pagriežot uz pirmo pozīciju, viss turpina darboties, bet gaismas deg ar vajadzīgo intensitāti un maģis neslēdzas ārā kustinot centrālo atslēgu.
paša izdarīts, iespejams kļūdains, secinājums:
izslēdzot aizdedzi un izņemot atslēgu ACC kopnē (ja to tā var nosaukt) kļūdaini tiek padots spriegums
jautājums:
kas varētu būt pie vainas? Aizdedzes kontaktgrupa? Vai arī kkāds relejs? Vai arī kko esmu izkustinājis lienot pie centrālās atslēgas releja?
iespējamā problēma:
tagad tumsā nesanāca paraut maģi ārā, jo pamanījos viņu ļoti viltīgi nostiprināt. mozh maģim pie kontaktiem constant +12V skarās pie ACC +12v?
help.
Problema atrisinājās pati no sevis saliekot atpakaļ izārdītās bagažnieka un durvju abšifkas. Nevienu štekeri nekur virsū nespraudu, toch nav ne jausmas kā tas notika. Gan jau kkādus vadus pakustināju un viss palika ok. Aizdomas krīt uz aizmugurējo kreiso lukturi. Jāiečeko kas un kā.
Nu vai arī mašīnai gluzi vienkārši nepatīk būt izjauktai
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
tagad interesē jauna figņa - antena ķer radio tikai Rīgas robežās. Izbraucot talāk traucējumi pārak lieli, lai kko saprastu.
var tā būt, ka ir izbeidzies antenas pastiprinātājs? teorētiski, ja būtu pārtraukusies ķēde kkur (tipa vads pušu, kāds štekeris vaļā, bojāti elementi aizmugurējā logā) vajadzētu būt tā, ka nekas neskan arī Rīgā, ne?
var tā būt, ka ir izbeidzies antenas pastiprinātājs? teorētiski, ja būtu pārtraukusies ķēde kkur (tipa vads pušu, kāds štekeris vaļā, bojāti elementi aizmugurējā logā) vajadzētu būt tā, ka nekas neskan arī Rīgā, ne?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Lieta tāda pārliku motoru un visu pravotku, bet nevaru pielaist jo signalizācija un imobolaizers vairs nestrādā dēļ kuras neuzsūknē degvielu(neieslēdzās sūknis).Tātad varbūt kāds zin kas jādara vai var pieripot un atvienot vispār viņu vai arī ieteikt kādu elektriķi.
viss ok aizgāja
viss ok aizgāja
Sveiki kolegas!!
Lieta sekojoša- motors m52b25, darbojos ap kartera ventilāciju , pēc mans darbošanās sāka panelī degt ASC lampiņa! Aizvedu uz diagnostiku - Fault in the power supply of all solenoids valves or operation of front left inlet valve faulty.
tad nu jautājums no kura gala ķerties klāt!?
Paldies!
Lieta sekojoša- motors m52b25, darbojos ap kartera ventilāciju , pēc mans darbošanās sāka panelī degt ASC lampiņa! Aizvedu uz diagnostiku - Fault in the power supply of all solenoids valves or operation of front left inlet valve faulty.
tad nu jautājums no kura gala ķerties klāt!?
Paldies!
kas par vainu varētu būt. vienu dienu pazuda taure. pie pašas taures vadiem viss ok, pie stūres vadiem arī viss kārtībā.
Sveicināti meklēju palidzibu auto e36 325tds , 1994 ir potenciometrs , problema sekojosa paradijas ne no kā iedarbinot auto viss ir ok bet pec sekundem 3 uzceļas apgriezieni uz 3,5k rpm , un turas un tani bridi iedegas dzeltena lampa paneli ķip ar farsunku ? :? wtf
Drive until you die with your e36
Garumzimes uz linuxa nemaku atrast
Problrma sekojosa 3dienas pec kartas nevareju pielaist autinu mazliet pietruka
pameru ar testeri aki neuzlade pietiekami
nomainu oglites generatoram
reali palika sliktak kaut ari ieliku saladetu aki
no rita jau raustas lampinas piepipeju vis ok
braucot nemirst nost tatad generators shance
neaizsledze autinu speciali pa nakti domaju kkas tur mosh norij
bet ne no rita atkal saus
nonemu klemi no rita uzliku pielaidu tatad akis ari tur
atbraucu pie coma pie ieslegta autina kkur 13.88 pa maz
bet kad noslapeju aki uzreiz krit strava ta diezgan atri cipari skrien leja
klimpis tik pasvieda ideju merit aki un raut pa vienam drosinatajam ara pasha citi varianti nav palikusi ka to atras
Problrma sekojosa 3dienas pec kartas nevareju pielaist autinu mazliet pietruka
pameru ar testeri aki neuzlade pietiekami
nomainu oglites generatoram
reali palika sliktak kaut ari ieliku saladetu aki
no rita jau raustas lampinas piepipeju vis ok
braucot nemirst nost tatad generators shance
neaizsledze autinu speciali pa nakti domaju kkas tur mosh norij
bet ne no rita atkal saus
nonemu klemi no rita uzliku pielaidu tatad akis ari tur
atbraucu pie coma pie ieslegta autina kkur 13.88 pa maz
bet kad noslapeju aki uzreiz krit strava ta diezgan atri cipari skrien leja
klimpis tik pasvieda ideju merit aki un raut pa vienam drosinatajam ara pasha citi varianti nav palikusi ka to atras
Problem solved spararata lasitajsCastroll rakstīja:Sveicināti meklēju palidzibu auto e36 325tds , 1994 ir potenciometrs , problema sekojosa paradijas ne no kā iedarbinot auto viss ir ok bet pec sekundem 3 uzceļas apgriezieni uz 3,5k rpm , un turas un tani bridi iedegas dzeltena lampa paneli ķip ar farsunku ? :? wtf
Drive until you die with your e36
stulbs esmu pats vainigs plastmasu bagaznieka nebiju uzlicis atpakal un bagaznieka dega lampa jo neatspiedas ta pogaAnderss rakstīja:Garumzimes uz linuxa nemaku atrast
Problrma sekojosa 3dienas pec kartas nevareju pielaist autinu mazliet pietruka
pameru ar testeri aki neuzlade pietiekami
nomainu oglites generatoram
reali palika sliktak kaut ari ieliku saladetu aki
no rita jau raustas lampinas piepipeju vis ok
braucot nemirst nost tatad generators shance
neaizsledze autinu speciali pa nakti domaju kkas tur mosh norij
bet ne no rita atkal saus
nonemu klemi no rita uzliku pielaidu tatad akis ari tur
atbraucu pie coma pie ieslegta autina kkur 13.88 pa maz
bet kad noslapeju aki uzreiz krit strava ta diezgan atri cipari skrien leja
klimpis tik pasvieda ideju merit aki un raut pa vienam drosinatajam ara pasha citi varianti nav palikusi ka to atras
yo e36 biedri!
šodien sastapos ar gaismu problēmu, pamainīju vienu aizmugurējo lukturi, gribēju pārbaudīt jauno lukturi, vai visas gaismas deg, un izrādījās, ka no jaunā luktura nedeg gabarīts, otram lukturim, kas iepriekšs darbojās korekti, nedeg viens stops, kas varētu būt pie vinas? ļoti dīvaini, ka abiem lukturiem nedeg pa vienai gaismas, kur varētu meklēt vaininieku?
šodien sastapos ar gaismu problēmu, pamainīju vienu aizmugurējo lukturi, gribēju pārbaudīt jauno lukturi, vai visas gaismas deg, un izrādījās, ka no jaunā luktura nedeg gabarīts, otram lukturim, kas iepriekšs darbojās korekti, nedeg viens stops, kas varētu būt pie vinas? ļoti dīvaini, ka abiem lukturiem nedeg pa vienai gaismas, kur varētu meklēt vaininieku?
mozh spuldzīšu patronas esi tizli ielicis mozh jaunajām lampām celiņi sapuvuši. Mozh kāds štekeris nelīdzgalam uzlikts..
varianti visādi. ej uz mašīnu un skaties vai visu korekti esi izdarījis
varianti visādi. ej uz mašīnu un skaties vai visu korekti esi izdarījis
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
mēģināju jau, patronas pamainīju, lampiņas citas saliku, štekeri iztīrīju, tāpatās 0 reakcijas.
Sveiki, ir tāda lieta,ka visu laiku sit ārā vienu drošinātāju nr23,kas atbild par spidometru. tantes runā ka kāds vads iespējams pušu un tāpēc taisa īso.
Varbūt ir kādas tādas vietas kur parasti kāds vads pāriet pušu vai arī tur kaut kas cits varētu būt?
p.s cerams nenāksies pus mašīnu izārdīt lai vainu atrastu
Varbūt ir kādas tādas vietas kur parasti kāds vads pāriet pušu vai arī tur kaut kas cits varētu būt?
p.s cerams nenāksies pus mašīnu izārdīt lai vainu atrastu
Problēma atrisināta!
intresanti palasit, cilveki uzdod jautajumu un tulit jau ari pashi atbild
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- …
- 120
- chevron_right