Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 89
- chevron_right
Nešaubos!
pirms pus gada aptuveni mekleju dizelistu , tiesi laj sukni noreguletu , apzvaniti 2 no rigas 2 no jelgavas 1 no bauskas , 4 atbildeja "tas taču tds ko tu gribi brauc kamer vinjš iet , tad mekle citu" un viens tik baroja ar "uzzvani nakamnedeļ" es saprastu ja tur butu bajgajs pisiens to visu izdarit , bet 4 skruves un kompi laj redzetu kas tur notiek , 10 min darbs , es neprasiju man tur aizdedzi vaj ko citu regulet taka uzdauziju uz ausi un braucu kamer iet ja izdomašu kadreiz tajsit kapitalo , tad jau meklešu meistaruseeingman rakstīja:ir cilvēki, kas specializējas uz dīzeļdzinēju remontu, pats personīgi vienu tādu zinu, viņam poh tds vai sdi
un tāpēc, ka kāds izdomā neslēgt tdsu pie kompja, ir jāregulē uz ausi, lai pēc tam jājās un neiet tas auto, lai heiteri varētu vēl ieņirgt?
Pats vienu brīdi dabūju braukāt ar 4 sīpolriņķu mašīnu ar 2.5tdi, cik zināju, agrāk tas auto gāja tīri labi, kad nonāca manā ipašumā - bija visai kūtrs. Aizbraucu pie tā paša dīzelista, lai paskatās, kas tur ir, šis arī pateica, kas tur ir - sūknim galva uz čuju regulēta, saregulēja kā vajag un parādīja man kā izskatās tādam sūknim kiškas un kāpēc nevajag uz čuju regulēt.
protams, pēc normālas saregulēšanas sīpolriņķis lidoja
sāksim ar to, ka dīzelim nav aizdedzes momenta
ir iesmidzes moments jeb saukts par "leņķi"
Sūkņa "galva" ar saviem kambariem regulē degvielas daudzumu
Sprausla ar vadu monitorē "leņķi" jeb iesmidzes momentu un tad to info ko redz nodod sūkņa elektriskajai daļai un arī iepriekš nostādītā taiminga, un tā regulē jau iesmidzes momentu.
Ja nav pareizā momenta, tad to galvu vari dauzīt kaut vai pa garāžas stūriem, ar to tikai iegūsī treknāku vai nabadzīgāku maisījumu, bet ja tev pats iesmidzes moments ir nepareizs un nesakrīt ar vajadzīgo taktu virzulim, tad degviela vai nu sadegs ātrāk, vai izlidos caur izplūdes vārstu un sadegs kolektorā vai turbīnā, vai nesadegs laikā un paliks uz virzuļa un kausēs to.
Tāpēc beidziet te fantazēt, papētiet kaut vai bmw TIS, pat tur viss ir apraksīts +- darbības principi, un tad sapratīsiet aptuveni kas un kā.
Kāpēc servisi atsakās?
Pirmkārt un galvenokārt maz kurš mehāniķis vai pat tautā sauktais dīzelists to prot, vai tam ir vismaz daļēja sajēga par notiekošo, jo viņš māk izcili metināt sliekšņus pasātiem un mainīt sviras, kā arī pieskrūvēt un noskrūvēt kādu agregātu. Vai noņemt sprauslas un nodot uz, piemēram DīzeļcentruR kur pasaka vienmēr ka viss slikti un jārestaure visu u.t.t un ar gudru seju to info nodot klientam.
Otrkārt.
Tāpēc ka ir svarīgi, lai sūknis būtu darba kārtībā, lai sprauslas tur slodzi, lai sprausla ar vadu normāli strādā. Un tikai tad var saregulēt visu kā vajag, bet 90% tur viss ir pakaļā, un tad beigās var nojāties pus dienu ar regulēšanu bet tāpat nenonākt pie laba rezultāta - attiecīgi naudiņu arī nevar pieprasī tādu kādu vajadzētu, jo arguments, ka auto stāvoklis nav atbilstošs, lai iegūt rezultātu - TDSa saimniekam izskan kā klaji meli un tas atsakās maksāt.
ir iesmidzes moments jeb saukts par "leņķi"
Sūkņa "galva" ar saviem kambariem regulē degvielas daudzumu
Sprausla ar vadu monitorē "leņķi" jeb iesmidzes momentu un tad to info ko redz nodod sūkņa elektriskajai daļai un arī iepriekš nostādītā taiminga, un tā regulē jau iesmidzes momentu.
Ja nav pareizā momenta, tad to galvu vari dauzīt kaut vai pa garāžas stūriem, ar to tikai iegūsī treknāku vai nabadzīgāku maisījumu, bet ja tev pats iesmidzes moments ir nepareizs un nesakrīt ar vajadzīgo taktu virzulim, tad degviela vai nu sadegs ātrāk, vai izlidos caur izplūdes vārstu un sadegs kolektorā vai turbīnā, vai nesadegs laikā un paliks uz virzuļa un kausēs to.
Tāpēc beidziet te fantazēt, papētiet kaut vai bmw TIS, pat tur viss ir apraksīts +- darbības principi, un tad sapratīsiet aptuveni kas un kā.
Kāpēc servisi atsakās?
Pirmkārt un galvenokārt maz kurš mehāniķis vai pat tautā sauktais dīzelists to prot, vai tam ir vismaz daļēja sajēga par notiekošo, jo viņš māk izcili metināt sliekšņus pasātiem un mainīt sviras, kā arī pieskrūvēt un noskrūvēt kādu agregātu. Vai noņemt sprauslas un nodot uz, piemēram DīzeļcentruR kur pasaka vienmēr ka viss slikti un jārestaure visu u.t.t un ar gudru seju to info nodot klientam.
Otrkārt.
Tāpēc ka ir svarīgi, lai sūknis būtu darba kārtībā, lai sprauslas tur slodzi, lai sprausla ar vadu normāli strādā. Un tikai tad var saregulēt visu kā vajag, bet 90% tur viss ir pakaļā, un tad beigās var nojāties pus dienu ar regulēšanu bet tāpat nenonākt pie laba rezultāta - attiecīgi naudiņu arī nevar pieprasī tādu kādu vajadzētu, jo arguments, ka auto stāvoklis nav atbilstošs, lai iegūt rezultātu - TDSa saimniekam izskan kā klaji meli un tas atsakās maksāt.
sveiki man jautajums sekojos vai kads nezin kadu labu specialistu vai servisu kur varetu noregulet sukni 325tds jo nonemu plunzeri un liekot atpakal tas saregulejas nepareizi nezinu ko isti iesakt un kam aizvest
agrak bija kkur uz krustpils/granītu ielas divi brāļi servisojās, viens no tiem dīzeļu guru, bet man nav ziņu vai ti evēl darbojas, vai pat kontaktu, zinu tikai labas atsauksmes
.
Pēdējais labojis Krabiz - 15 Jūn 2017, 17:07, kopā labots 1 reizi.
neliec enģeļus
dizelistu zinataji- ka izskruvet kvelsveces tas neielauzot?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
A kpc ielauz? Neskrūvējās ārā? Es savam kad mainīju tad diezgan easy bija.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
paklausoties dzives situacijas, vinam patik ielust.
vnk domaju ka ir kads kas zin kadu panemienu kas ieprieks ar vinam darams, lai nebutu surprise.
vnk domaju ka ir kads kas zin kadu panemienu kas ieprieks ar vinam darams, lai nebutu surprise.
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Iepriekš uzpūt uz sveces wd-40 un SILTAM dzinējam skrūvē laukā. Pat neatceros, vai kādam bmw esmu sveci ielauzisega rakstīja:paklausoties dzives situacijas, vinam patik ielust.
vnk domaju ka ir kads kas zin kadu panemienu kas ieprieks ar vinam darams, lai nebutu surprise.
Cita lieta ir merši opeļi tur gan kādas 20 ir manā kontā...
Īsāk sakot -līdz ar comon rail parādīšanos sākās sexis...
nu auto ir 530d commonrail!
tur ir kada cita fīča?
tur ir kada cita fīča?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
da galvenais to nedarīt ar trīcošām rokām.
Paņem mazo triseni ar garu 13mm muciņu un pirms tam sapūt kkādu vdehu un uzsildi motoru, viss izdosies!
Ja tās kāds pievilka - tad lol nau veerc - uzliec mīksto un brauc ar beigtām svecēm
cr tam motoram 18:1 j air labas sprauslas motors šķilsies arī ar nojātām svecēm
Paņem mazo triseni ar garu 13mm muciņu un pirms tam sapūt kkādu vdehu un uzsildi motoru, viss izdosies!
Ja tās kāds pievilka - tad lol nau veerc - uzliec mīksto un brauc ar beigtām svecēm
cr tam motoram 18:1 j air labas sprauslas motors šķilsies arī ar nojātām svecēm
nu lidz - 15 skilas bet pec - 15 grutak lec ilgak hapagriez. bet pielec tapat. vnk gribas lai ir pa skaisto un bav jazage lielajos minusos.-AF- rakstīja:da galvenais to nedarīt ar trīcošām rokām.
Paņem mazo triseni ar garu 13mm muciņu un pirms tam sapūt kkādu vdehu un uzsildi motoru, viss izdosies!
Ja tās kāds pievilka - tad lol nau veerc - uzliec mīksto un brauc ar beigtām svecēm
cr tam motoram 18:1 j air labas sprauslas motors šķilsies arī ar nojātām svecēm
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Vai ir kads bolt on risinajums m51 turbinas upgreidam? Vai jaliek obligati m21 kolektors, uz originala kolektora diez vai vares ko atrast? Kadu turbinu varetu uzlikt, ar standarta sukni un plundzeri?
a priekš kam tev kāda ūber puper turbīna uz stock degvielas sistēmas?
Vai arī tu uzskati ka auto ir kā putekļu sūcējs, jo vairāk turbīna sūc, jo labāk auto iet? uz gaisa
Vai arī tu uzskati ka auto ir kā putekļu sūcējs, jo vairāk turbīna sūc, jo labāk auto iet? uz gaisa
man ir tadas aizdomas kad degvielas vinjam netrukst jo ir uzlikts evry mod un dumo normaali. Planos likt 12mm plundzeri
Izskatas ka velies nokaut atrak sukni!!!
Izskatas ka velies nokaut atrak sukni!!! ar every mod atri vien sajasi dzineju.exx89 rakstīja:man ir tadas aizdomas kad degvielas vinjam netrukst jo ir uzlikts evry mod un dumo normaali. Planos likt 12mm plundzeri
nokaut ir viens, bet tagad zinams ka pagaidam, vinjsh var padot daudz vairak neka turbina iepus
Stock turba ar saputis tev, tik gaisa meritaju vajag nomainit, jo met nost spiedienu un vairak par 1.2 nevar sapust del ta ..
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 89
- chevron_right