dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
jānoņem vinš ofic nost, savādāk aizmugures mazās skruves aprausi skruvējot vaļā!
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
dvp rakstīja:jautajums , kada veida tu tiki tur klat lab vienai itka varetu tikt , bet ar kadiem instrumentiem ? un kad jauci starteri jaucas vinsh no tagala kur vinsh nav piestiprinats , vnk domaju vrbt var izjaukt nenoskruvejot starteri :P jo man bedres ar nav
to fiziski nav iespējams izdarīt neizjaucot visu starteri reizinātājos.
bez bedres/pacēlāja nemaz nemēģini sev bojāt nervus, vai nu meklē garāžu vai aizdzen uz servisu, nekādu kosmosu tas neizmaksās, ar latiem 40-50 ar darbu, daļām tiksi cauri (iesaku pie reizes nomainīt ogles, nepieciešamības gadījumā nolīdzināt kolektoru, lai pēc pus gada atkal nav jājauc)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
dvp
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 23 Jan 2012, 17:52
Braucu ar: 328 Touring
skaidrs , paldies par informaciju :super: tomer neriskeshu skruver caur iepludes pusi , nav vietu reali man roka nelien ieksha , n bail kad skruves apraushu , bus vien ar sakostiem zobiem tas iepludes kolektors jaliek atpakal :D
bouncin' with 68' chevy
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
tiesi taa, un ja vel panjem aclegai nofleksee atverto galu un to piemetina 90graadu lenkjii tad vispar smiedamies pie skruvem tiek klaat
...
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
vaitins rakstīja:lieta tada
nesen pamaniju vai pareizak sadzirdeju kad gaisu suc garam kkur zem iepludes kolktora neaceros ta bij vai ne
ir jabut ta ? :D
benzina paterins ar pieaudzis
nee, taa noteikti nau jabuut. peti siikak, kur suuc un novers to, vieglak bus nonemt kolektoru nost un nomainit kolektora blives, paskatities kas notiek ar vietu kur ieplust brivgaitas regulators, papetit benddz vakuma varsta slaucinju
...
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Es izvēlos visu darīt čerež ž, bet izdaru pats un līdz ar to pats zinu ko esmu izdarījis + naudu ieekonomējis + zināšanas ieguvis. Protams, katram savs, bet nu. :hahaha:
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 
he9600 rakstīja:
Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.
+1
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
he9600 rakstīja:
Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.
vaitad ja visa ieplūde ar štruntiem liidz starterim jau nonjemta, tad saki ka labāk likt visu atapkal , un sākt ņemt no apakšas?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
HoodieBro rakstīja:
he9600 rakstīja:
Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.
+1
tur vajag ļoti garu pagarinātaju muciņai un noteikti,ka divus cilvēkus :lol: es laidu gar kārbu augšā muciņu iekšā otrā pusē ieķīlēju atslēgu un skrūvēju mierīgi. :super: vienīgai 15min tas man neprasija kamer sapratu tehnoloģiju bija kādas 2h pagājušas :gigigi:
V1Beta
Ziņojumi: 2075
Pievienojies: 28 Jūl 2012, 13:36
Braucu ar: E36 Coupe
Reputācija: 1
 
man ģeneratoram apakšējā skrūve ieēdusies, iesprūdusi. vienkārši sakot - nevar dabūt vaļā. salauzu jau vienu profesionālo atslēgu mēginot atgriezt vaļā. ko darīt lai dabūtu vaļā?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
ar trubu viss sanāks :super:
V1Beta
Ziņojumi: 2075
Pievienojies: 28 Jūl 2012, 13:36
Braucu ar: E36 Coupe
Reputācija: 1
 
ja tu domā muciņu, tad to arī es salauzu :lol:
tagad iešu iepūšt WD40. redzēs ko tas darīs.
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
Alumīnijā tas skrūves labi mēdz iekosties, jāmēģina kustināt lēnām uz priekšu atpakaļ, ja prosta ar trubu vilksi vaļā skrūves visticamāk novērpsies,nu ja profesionālā muciņa salūza tad laikam kāds tev būs iesmērējis brāķi :giggle: cik nav ar trubām vilktas ne tikkai tādas skrūves vaļā, iesaku moz vari paklapēt par skrūvi ar āmurīti vai pasildīt ar degli, protams klāt ir tikt jautri, bet tas palīdzēs, tikkai neaizraujies ar sildīšanu :D
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Sedana sēdinātās atsperes der kupejai? Abi 4cyl.
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
V1Beta rakstīja:man ģeneratoram apakšējā skrūve ieēdusies, iesprūdusi. vienkārši sakot - nevar dabūt vaļā. salauzu jau vienu profesionālo atslēgu mēginot atgriezt vaļā. ko darīt lai dabūtu vaļā?
neko profesionālu tā nevar salauzt, es ar latgalītē pirktām "Honiton" ķipa "proffessional" muciņām nevienu vien skrūvi pat hadenē esmu novērpis...

papriekšu nopērc normālas muciņas un dari kā saka ar4ibalc, man vēl arī dažas ieēdušās skrūves ir līdzējis vaļā dabūt uzliekot atslēgu un ar gumijas āmuru sitot vaļā uzmanīgi.
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 
Man viens lūgums, paralēli arī jautājums.
Ir problēmas ar apgriezieniem pielaižot, ir mainītas sveces, gaisa filtrs.
Tagad acs krīt uz brīvgaitas regulatoru.
Taču pirms pirkt, gribētu aizņemties, jo ja nu tas nav vainīgs, būs lieki izsviesta nauda.
Tā kā, iespējamība, ka kāds varētu aizdot lai izmēģinātu, kaut vai uz vietas, ir maza, varbūt, kāds var piedāvāt ejošu, protams, par pēc iespējams mazākām summām, 91 gada 318i M40.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
Uldis rakstīja:m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
atvieno ruucosham gaisa masas mērītāju, un pasaki vai kautkas mainījās.
otrs variants- aizbraukt pie normāla diagnostiķa, kas sataisīt to lai var pieslēgties pie kompja.

bet tā augstaak kautkur jau minēts kas var būt pie vainas!