dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 350
- chevron_right
jānoņem vinš ofic nost, savādāk aizmugures mazās skruves aprausi skruvējot vaļā!
to fiziski nav iespējams izdarīt neizjaucot visu starteri reizinātājos.dvp rakstīja:jautajums , kada veida tu tiki tur klat lab vienai itka varetu tikt , bet ar kadiem instrumentiem ? un kad jauci starteri jaucas vinsh no tagala kur vinsh nav piestiprinats , vnk domaju vrbt var izjaukt nenoskruvejot starteri :P jo man bedres ar nav
bez bedres/pacēlāja nemaz nemēģini sev bojāt nervus, vai nu meklē garāžu vai aizdzen uz servisu, nekādu kosmosu tas neizmaksās, ar latiem 40-50 ar darbu, daļām tiksi cauri (iesaku pie reizes nomainīt ogles, nepieciešamības gadījumā nolīdzināt kolektoru, lai pēc pus gada atkal nav jājauc)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
skaidrs , paldies par informaciju tomer neriskeshu skruver caur iepludes pusi , nav vietu reali man roka nelien ieksha , n bail kad skruves apraushu , bus vien ar sakostiem zobiem tas iepludes kolektors jaliek atpakal
bouncin' with 68' chevy
nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
tiesi taa, un ja vel panjem aclegai nofleksee atverto galu un to piemetina 90graadu lenkjii tad vispar smiedamies pie skruvem tiek klaat
...
nee, taa noteikti nau jabuut. peti siikak, kur suuc un novers to, vieglak bus nonemt kolektoru nost un nomainit kolektora blives, paskatities kas notiek ar vietu kur ieplust brivgaitas regulators, papetit benddz vakuma varsta slaucinjuvaitins rakstīja:lieta tada
nesen pamaniju vai pareizak sadzirdeju kad gaisu suc garam kkur zem iepludes kolktora neaceros ta bij vai ne
ir jabut ta ?
benzina paterins ar pieaudzis
...
tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Es izvēlos visu darīt čerež ž, bet izdaru pats un līdz ar to pats zinu ko esmu izdarījis + naudu ieekonomējis + zināšanas ieguvis. Protams, katram savs, bet nu.
+1he9600 rakstīja:tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
vaitad ja visa ieplūde ar štruntiem liidz starterim jau nonjemta, tad saki ka labāk likt visu atapkal , un sākt ņemt no apakšas?he9600 rakstīja:tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
tur vajag ļoti garu pagarinātaju muciņai un noteikti,ka divus cilvēkus es laidu gar kārbu augšā muciņu iekšā otrā pusē ieķīlēju atslēgu un skrūvēju mierīgi. vienīgai 15min tas man neprasija kamer sapratu tehnoloģiju bija kādas 2h pagājušasHoodieBro rakstīja:+1he9600 rakstīja:tas tak ir čerez ž, kāpēc darīt lieku darbu pāris stundu garumā, ja ar pareiziem štrumiem un tehnoloģiju to var izdarīt 10-15min.Agris rakstīja:nju nez, ja jau iepluudi noceeli nost, tad jau vajadzeej vareet mieriigi visu atskruvēet, es gan neateros ar ko skruvēju bet nekas sarežģīts tur nebija.
man ģeneratoram apakšējā skrūve ieēdusies, iesprūdusi. vienkārši sakot - nevar dabūt vaļā. salauzu jau vienu profesionālo atslēgu mēginot atgriezt vaļā. ko darīt lai dabūtu vaļā?
ar trubu viss sanāks
ja tu domā muciņu, tad to arī es salauzu
tagad iešu iepūšt WD40. redzēs ko tas darīs.
tagad iešu iepūšt WD40. redzēs ko tas darīs.
Alumīnijā tas skrūves labi mēdz iekosties, jāmēģina kustināt lēnām uz priekšu atpakaļ, ja prosta ar trubu vilksi vaļā skrūves visticamāk novērpsies,nu ja profesionālā muciņa salūza tad laikam kāds tev būs iesmērējis brāķi cik nav ar trubām vilktas ne tikkai tādas skrūves vaļā, iesaku moz vari paklapēt par skrūvi ar āmurīti vai pasildīt ar degli, protams klāt ir tikt jautri, bet tas palīdzēs, tikkai neaizraujies ar sildīšanu
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
neko profesionālu tā nevar salauzt, es ar latgalītē pirktām "Honiton" ķipa "proffessional" muciņām nevienu vien skrūvi pat hadenē esmu novērpis...V1Beta rakstīja:man ģeneratoram apakšējā skrūve ieēdusies, iesprūdusi. vienkārši sakot - nevar dabūt vaļā. salauzu jau vienu profesionālo atslēgu mēginot atgriezt vaļā. ko darīt lai dabūtu vaļā?
papriekšu nopērc normālas muciņas un dari kā saka ar4ibalc, man vēl arī dažas ieēdušās skrūves ir līdzējis vaļā dabūt uzliekot atslēgu un ar gumijas āmuru sitot vaļā uzmanīgi.
m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Man viens lūgums, paralēli arī jautājums.
Ir problēmas ar apgriezieniem pielaižot, ir mainītas sveces, gaisa filtrs.
Tagad acs krīt uz brīvgaitas regulatoru.
Taču pirms pirkt, gribētu aizņemties, jo ja nu tas nav vainīgs, būs lieki izsviesta nauda.
Tā kā, iespējamība, ka kāds varētu aizdot lai izmēģinātu, kaut vai uz vietas, ir maza, varbūt, kāds var piedāvāt ejošu, protams, par pēc iespējams mazākām summām, 91 gada 318i M40.
Ir problēmas ar apgriezieniem pielaižot, ir mainītas sveces, gaisa filtrs.
Tagad acs krīt uz brīvgaitas regulatoru.
Taču pirms pirkt, gribētu aizņemties, jo ja nu tas nav vainīgs, būs lieki izsviesta nauda.
Tā kā, iespējamība, ka kāds varētu aizdot lai izmēģinātu, kaut vai uz vietas, ir maza, varbūt, kāds var piedāvāt ejošu, protams, par pēc iespējams mazākām summām, 91 gada 318i M40.
atvieno ruucosham gaisa masas mērītāju, un pasaki vai kautkas mainījās.Uldis rakstīja:m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
otrs variants- aizbraukt pie normāla diagnostiķa, kas sataisīt to lai var pieslēgties pie kompja.
bet tā augstaak kautkur jau minēts kas var būt pie vainas!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 350
- chevron_right