dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 350
- chevron_right
paarsvaraa pliist pie kaarbas. ja slaphs pie pedaalja tad vainiigs tas as pie piedaaaljadvp rakstīja:un kursh no tiem abiem cilindrisiem varetu but vainigs , kad pedalis ir ka lupata iegrimst tik viegli ieksha , un biezhi ar paliek un ar laiku atlec , un sajugam tik sakjere pie pasha pedalja gajiena gala , parejais gajiens lupata , agresivi braucot vispar pedali nedabusi atpakal paliek izspiestsdvp rakstīja:kursh ir sajuga darba cilindrits, tas kas pie sajuga , vai tas kas pie sajuga pedalja ?
vedīšu mašīnu uz eļļas maiņu. man veikalā filtru prasīt e36 kupejai tādai un tādai vai jāvelk ārā pašreizējais ?
man tagad 10w40 eļļa pussintētiskā. liet tādu pašu vai ir kādi ieteikumi ?
man tagad 10w40 eļļa pussintētiskā. liet tādu pašu vai ir kādi ieteikumi ?
apskaties zem pārsega, ja metāla vāciņš filtram, tad saki, ka to filtru līdz 95ā gada modeļiem, ja plastmasas, tad virs 95ā gada.. Ja bezvanoss, tad 10w40 pussintētika, ja vanoss, tad tādu pašu sintētiku
sodien sagribejas dzirdet shausmu stastus , un lai kads mani sabiedee
m52 dzinejs , kad auksts viss chotna skan ka vajag viss ideali , pie darba temperaturas beda , skan pec dizelja , aizdomas kad skana nak no apakashas , betp rotams nevar isti saprast
iespejamie sausmas varianti kadi varetu but , kas tur slikts ir ?
m52 dzinejs , kad auksts viss chotna skan ka vajag viss ideali , pie darba temperaturas beda , skan pec dizelja , aizdomas kad skana nak no apakashas , betp rotams nevar isti saprast
iespejamie sausmas varianti kadi varetu but , kas tur slikts ir ?
bouncin' with 68' chevy
var pateikt tikai to ka kāadam taa skaņa jātrāda- kas saprot kaut ko no beigtiem dzinējiem..
man jābūt metāla, tak 92. gada brauceklis. eļļu cik litrīgu pirkt ? katru dienu jau negāžu iekšā litriemHoodieBro rakstīja:apskaties zem pārsega, ja metāla vāciņš filtram, tad saki, ka to filtru līdz 95ā gada modeļiem, ja plastmasas, tad virs 95ā gada.. Ja bezvanoss, tad 10w40 pussintētika, ja vanoss, tad tādu pašu sintētiku
6,5L iet iekšā dzinējā. Pērc visus 7-8L, ja ik pa laikam jāpielej.
yup 6.5l + eļļa, kas saies filtrā - pērc 7us
nu ja skan no apakšās tad šaļi,vai kāds kloķenes gūltnis mistiskā kārtā grab/gurkst kad sakarst,sajūga problēmas utt.dvp rakstīja:sodien sagribejas dzirdet shausmu stastus , un lai kads mani sabiedee
m52 dzinejs , kad auksts viss chotna skan ka vajag viss ideali , pie darba temperaturas beda , skan pec dizelja , aizdomas kad skana nak no apakashas , betp rotams nevar isti saprast
iespejamie sausmas varianti kadi varetu but , kas tur slikts ir ?
filtrs un 10 litru eļļas kanna bagūzī
kā jau te minēju kaut kur man atkal ģenerators klepo.
veikalā jaunu ogli mēģinot pirkt aprāvos pie vaicājuma pēc vecās ogles vai ģeneratora koda. kods nodzisis (iespējams oriģinālais vēl), virsū rakstīs made in Germany + bembja simbols.
kā es to kodu varētu izrakt ? nepatīk man elektromobīļi.
kā jau te minēju kaut kur man atkal ģenerators klepo.
veikalā jaunu ogli mēģinot pirkt aprāvos pie vaicājuma pēc vecās ogles vai ģeneratora koda. kods nodzisis (iespējams oriģinālais vēl), virsū rakstīs made in Germany + bembja simbols.
kā es to kodu varētu izrakt ? nepatīk man elektromobīļi.
itka ir sajuga problema , bet maz ticams kad izdvesh tadas skanasKobreti rakstīja:nu ja skan no apakšās tad šaļi,vai kāds kloķenes gūltnis mistiskā kārtā grab/gurkst kad sakarst,sajūga problēmas utt.dvp rakstīja:sodien sagribejas dzirdet shausmu stastus , un lai kads mani sabiedee
m52 dzinejs , kad auksts viss chotna skan ka vajag viss ideali , pie darba temperaturas beda , skan pec dizelja , aizdomas kad skana nak no apakashas , betp rotams nevar isti saprast
iespejamie sausmas varianti kadi varetu but , kas tur slikts ir ?
nemot vera kad dzinejs ir mixerits 2.8 tad jau nekas labs tur nevar but ,bus vien padzits pie pirkshanas nekas neklabeja un izbraucot ar
bouncin' with 68' chevy
Vai ISam dzesesana notiek gan ar elektrisko ventilatoru, gan ir ari masinas ar termomufti? Ja ja, tad vai radiatori ari atskiras, vai radiatori ir vienadi?
Vienādi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
oscar rakstīja:Vai ISam dzesesana notiek gan ar elektrisko ventilatoru, gan ir ari masinas ar termomufti? Ja ja, tad vai radiatori ari atskiras, vai radiatori ir vienadi?
jaa tiesam ta ir, ne tikai isam bet visiem modeljiem.
radiators tev ir vajadzigs tads kads jau ir, bet sakombinet var tikuntaa ari ar otra tipa, vinji tik divi veidi ir. mazais un lielais
...
ok. Paldies!
mož kāds zina kur dabūt 1994 320i ar siemens ms40.1 vadību motora elektronikas shēmas???? Un maybe kādam zināma infa kā ar testeri veikt mērijumus zondei un citiem sensoriem.
visur esu izmeklējies informāciju par šo siemens vadības sistēmu, bet nekā jēdzīga nau
visur esu izmeklējies informāciju par šo siemens vadības sistēmu, bet nekā jēdzīga nau
BMW-Big Money Waste
autodata, tolerance, bosch esitronic, vivid workshop
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kā izpaužas ''klepošana''? Raustās gaismas?V1Beta rakstīja:veikalā jaunu ogli mēģinot pirkt aprāvos pie vaicājuma pēc vecās ogles vai ģeneratora koda. kods nodzisis (iespējams oriģinālais vēl), virsū rakstīs made in Germany + bembja simbols.
kā es to kodu varētu izrakt ? nepatīk man elektromobīļi.
Nu, Lielai daļai jau tas kods būs nodzisis, būs vien jāvelk ogles ārā, vai arī jāpērk tur, kur zin kādas ogles iet tavā ģeneratorā.
ģenerators vakar tika no servisa nodots elektriķim un uztaisīts kā jauns.
ogle bija gandrīz beigusies, tinums bija apdedzis un skrimšļi (kā nu kurš sauc laikam) bija apdauzījušies kaut kādā veidā.
50 lati un ģenerators kā jauns.
ogle bija gandrīz beigusies, tinums bija apdedzis un skrimšļi (kā nu kurš sauc laikam) bija apdauzījušies kaut kādā veidā.
50 lati un ģenerators kā jauns.
Lieta tāda, ka manam ISam, kad ir auksts, apgriezienu ''krišana'' liekas dīvaina.
Kad brauc un izspiež sajūgu apgriezieni nokrīt zem 1k un tad uzlec atpakaļ pie 1k... Tukšgaitā siltam motoram apgriezieni ir nedaudz virs 1k (arī tas neliekas normāli).
http://www.youtube.com/watch?v=jEWpMQgwo1I&t=1m15s (skatīt no 1:15!)
Diezgan stulbs jautājums no manas puses, bet tiešām uztraucos, ka kautkas ar motoru ir ne tā... Var jau būt, ka tā man ir tikai paranoja un aukstam motoram tas ir normāli, bet manam iepriekšējam auto (316i) tā nebija.
Kad brauc un izspiež sajūgu apgriezieni nokrīt zem 1k un tad uzlec atpakaļ pie 1k... Tukšgaitā siltam motoram apgriezieni ir nedaudz virs 1k (arī tas neliekas normāli).
http://www.youtube.com/watch?v=jEWpMQgwo1I&t=1m15s (skatīt no 1:15!)
Diezgan stulbs jautājums no manas puses, bet tiešām uztraucos, ka kautkas ar motoru ir ne tā... Var jau būt, ka tā man ir tikai paranoja un aukstam motoram tas ir normāli, bet manam iepriekšējam auto (316i) tā nebija.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 350
- chevron_right