Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 120
- chevron_right
kam mēģināja pieslēgties? Ja m52, tad mazie bosch (kts200-500) aparāti nedraudzējas ar ms41. Citus blokus mēģināja nolasīt, piem, abs un airbag? ja tos lasa, tad vaina aparātā, ja ne, tad bojāta k-līnija vads vai kāds bloks "sēdina" (man pašam svētdienas auto var nolasīt tikai atvienojot klimas bloku, tantes pieturā runā, ka bmw visbiežāk tie ir abs bloki, bet pašam nav bijusi saskarsme).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tiešām, atslēdza abs un kompis aizgāja.
Tātad ik pa laikam ar elektroniku sanāk visādi brīnumi, sākumā centrālā negāja līdz nomainīju drošinātāju, kādu laiku gāja un tagad atkal no response.
Kopš Subvufera ielikšanas mistiski beidza darboties temperatūras un degvielas dačiki, nevaru saprast kur varētu būt problēma, ja arī viņiem ir atsevišķi drošinātāji, tad tie nav pie vainas jo ir viss pārbaudīts un visi pilda savu funkciju
Vakar braucot pa lietaino laiku sāka ar mazām pauzēm kaut kas pīkstēt mašīnā, noslāpēju lai paskatītos motortelpā vai kaut kas nav greizi nogājis, bet itkā problēmas nekādas nemanīju, kāpjot mašīnā atpakaļ konstatēju to kad panelī nedeg neviena lampiņa un pagriežot aizdedzi nekas nenotiek, pārbaudīju klemmes un visu pārējo cerība kad pie vainas ir tikai tas, bet protams tā nebija, pēc minūtēm 10 nopīkstēja signalizācija un bija parādījusies kaut kāda dzīvība, ar iestumšanu sanāca palaist un pēc tam atkal viss gāja kā vajadzētu, tāpēc nespēju saprast kas varētu 'būt pie vainas..
Visu laiku tā elektronika niķojās un būtu labi uzzināt kas aptuveni varētu būt pie vainas, varbūt pats kompis gļuko jo cik vecais īpašnieks stāstija tad tur kompī ir pārprogrammētas pāris lietas kā arī siģene ir atslēgta...
Vēlviena sīka neatrisināta problēma ir tāda kad pēc aķa pārlikšanas pastūzis kautko gļuko, kā liek iekšā pastūzim drošinātāju tā tik viss nošpraksteļo un uzreiz izsit drošinātāju...
Uz doto momentu būtu labi zināt kas varētu būt pie vainas tiem dačikiem, jo nezinot temperatūru un degvielas daudzumu bākā nav diezko patīkami braukt.
Paldies jau iepriekš
Kopš Subvufera ielikšanas mistiski beidza darboties temperatūras un degvielas dačiki, nevaru saprast kur varētu būt problēma, ja arī viņiem ir atsevišķi drošinātāji, tad tie nav pie vainas jo ir viss pārbaudīts un visi pilda savu funkciju
Vakar braucot pa lietaino laiku sāka ar mazām pauzēm kaut kas pīkstēt mašīnā, noslāpēju lai paskatītos motortelpā vai kaut kas nav greizi nogājis, bet itkā problēmas nekādas nemanīju, kāpjot mašīnā atpakaļ konstatēju to kad panelī nedeg neviena lampiņa un pagriežot aizdedzi nekas nenotiek, pārbaudīju klemmes un visu pārējo cerība kad pie vainas ir tikai tas, bet protams tā nebija, pēc minūtēm 10 nopīkstēja signalizācija un bija parādījusies kaut kāda dzīvība, ar iestumšanu sanāca palaist un pēc tam atkal viss gāja kā vajadzētu, tāpēc nespēju saprast kas varētu 'būt pie vainas..
Visu laiku tā elektronika niķojās un būtu labi uzzināt kas aptuveni varētu būt pie vainas, varbūt pats kompis gļuko jo cik vecais īpašnieks stāstija tad tur kompī ir pārprogrammētas pāris lietas kā arī siģene ir atslēgta...
Vēlviena sīka neatrisināta problēma ir tāda kad pēc aķa pārlikšanas pastūzis kautko gļuko, kā liek iekšā pastūzim drošinātāju tā tik viss nošpraksteļo un uzreiz izsit drošinātāju...
Uz doto momentu būtu labi zināt kas varētu būt pie vainas tiem dačikiem, jo nezinot temperatūru un degvielas daudzumu bākā nav diezko patīkami braukt.
Paldies jau iepriekš
Powered by Minhauzens!
Tas auto gadienā nav tumši zils ? Akumulators netika otrādāk piesperts netīšām ? No savas necilās pieredzītes varu nojaust, ka ar auto ir bijis kāds rupjš incidents, savādāk nav iespējamas tik daudz elektronikas ķibeles uz viena dzelža.
Es tomēr ieteiktu auto atrādīt kādam lietpratējam. (ne no laukiem).
Es tomēr ieteiktu auto atrādīt kādam lietpratējam. (ne no laukiem).
Kirshu sarkans sedans. Itkaa ar citu akji gaaja viss labi, kamer nepielika tas kas tagad seezh ieksha. Attieciigi arii sakaas problemas ar elektroniku. Riit parlikshu akjus un paskatiisies kas notiek. Shodien vel vairaak problemas sakaas ar apgriezieniem. Slaapst nost un raustaas un daraas peec ilgas braukshanas. Noslapee, palaid un nekadu problemu.
Shonedelj aizdziishu liidz elektrikjiem lai rokas pa to noladeeto vadu kaudzi. Idijoti vinju ieprieksh ir nopirkushi. Izolacijas lentas lietoshanai laikam sertifikaatus ieguvushi.
Vel no OBC meiginaats 12v njemt...
Shonedelj aizdziishu liidz elektrikjiem lai rokas pa to noladeeto vadu kaudzi. Idijoti vinju ieprieksh ir nopirkushi. Izolacijas lentas lietoshanai laikam sertifikaatus ieguvushi.
Vel no OBC meiginaats 12v njemt...
Powered by Minhauzens!
Tā ir vecu td/s standarta kaite. Dārgi remontējama un kaitinoša. Sadilusi sūkņa elektriskā daļa.
Tad saki ka suuknja elektro dalja vainiiga pie visas raustishanaas, apgriezienu shaudishanos un slaapshanas?
Powered by Minhauzens!
Jap.zexo rakstīja:Tad saki ka suuknja elektro dalja vainiiga pie visas raustishanaas, apgriezienu shaudishanos un slaapshanas?
Neesmu un neizlikshos par baigo specialistu tadelj jautaashu. Cik izmaksas to salabot un kur un kaa?
Powered by Minhauzens!
Sveiki! Man te viena problēma sākās, palika grūtāk pielaist, baigi jāgriež, un pat tad ir nevienmērīgi apgriezieni. Atvienojot brīvgaitas regulatoru, nekas nemainās, tātad, viņš neiet, bet pašam mērītājam viss ok, jo kā izskatās, viņam nepienāk spriegums, vaina ir elektronikā. Kādam nav bijusi šāda problēma?
Motors, M40b18, benzīns, no brīvgaitas regulētāja iet divi vadu pāri, viens aiziet uz kaut kādu releju, otrs uz kaut kādu kastīti, kurai klāt var tikt tikai noņemot gaisa ieplūdi. Kas šī par kastīti zem ieplūdes, uz kuru iet vadi no apgriezienu mērītāja?
Savādāk, apgriezieni dzīvo savu dzīvi, kad pielaižu, grib slāpt nost, raustās.
Principa pēc, ir mēģināts cits apgriezienu mērītājs, bet bez rezultātiem.
Motors, M40b18, benzīns, no brīvgaitas regulētāja iet divi vadu pāri, viens aiziet uz kaut kādu releju, otrs uz kaut kādu kastīti, kurai klāt var tikt tikai noņemot gaisa ieplūdi. Kas šī par kastīti zem ieplūdes, uz kuru iet vadi no apgriezienu mērītāja?
Savādāk, apgriezieni dzīvo savu dzīvi, kad pielaižu, grib slāpt nost, raustās.
Principa pēc, ir mēģināts cits apgriezienu mērītājs, bet bez rezultātiem.
Problēma ar piedarbināšanu 2,5L Vanos.
Griežot atslēgu iedegas paneļa apgaismojums, bet no startera ne miņas.
Jāievelk kādas 15min. un tikai pie kādiem 30km/h ieliekot pirmajā robā negribīgi pielec.
Nostāvot auto 2-3 dienas pie mājas griežot starteri iet pa tukšo un atkal uzvelkot negribīgi pielec.
Starteris, benzīna sūknis, vadi???
Griežot atslēgu iedegas paneļa apgaismojums, bet no startera ne miņas.
Jāievelk kādas 15min. un tikai pie kādiem 30km/h ieliekot pirmajā robā negribīgi pielec.
Nostāvot auto 2-3 dienas pie mājas griežot starteri iet pa tukšo un atkal uzvelkot negribīgi pielec.
Starteris, benzīna sūknis, vadi???
sveiki, biedri!
ceru ka speesiet paliidzeet man, taa tad lieta sekojosha-bmw 320i m52b20, auto uzsilstot nobraucot kadus 20km vnk noslapst, suuknis strada, dzirksteles nav. piedarbinaat nevar kadu pus h, pec pus h lec ka nekas nebutu bijis.. atkarigs ari no laika apstakliem, ja auksts ilgak var pabraukt, ja karsts tad vsp 10km un miera! iznjemu kompi ara, braucot uzkarst tik ljoti, ka roka nevar notureet. likas ka varetu buut klokjenes devejs, bet tad suknis ar nedarbotos.. iespejams kaads ir saskaaries ar liidziigu probleemu!? luuudzu paliidziet :)
ceru ka speesiet paliidzeet man, taa tad lieta sekojosha-bmw 320i m52b20, auto uzsilstot nobraucot kadus 20km vnk noslapst, suuknis strada, dzirksteles nav. piedarbinaat nevar kadu pus h, pec pus h lec ka nekas nebutu bijis.. atkarigs ari no laika apstakliem, ja auksts ilgak var pabraukt, ja karsts tad vsp 10km un miera! iznjemu kompi ara, braucot uzkarst tik ljoti, ka roka nevar notureet. likas ka varetu buut klokjenes devejs, bet tad suknis ar nedarbotos.. iespejams kaads ir saskaaries ar liidziigu probleemu!? luuudzu paliidziet :)
upmrkashell rakstīja:sveiki, biedri!
ceru ka speesiet paliidzeet man, taa tad lieta sekojosha-bmw 320i m52b20, auto uzsilstot nobraucot kadus 20km vnk noslapst, suuknis strada, dzirksteles nav. piedarbinaat nevar kadu pus h, pec pus h lec ka nekas nebutu bijis.. atkarigs ari no laika apstakliem, ja auksts ilgak var pabraukt, ja karsts tad vsp 10km un miera! iznjemu kompi ara, braucot uzkarst tik ljoti, ka roka nevar notureet. likas ka varetu buut klokjenes devejs, bet tad suknis ar nedarbotos.. iespejams kaads ir saskaaries ar liidziigu probleemu!? luuudzu paliidziet :)
Man bija līdzīga problēma - arī braucot slāpa nost, nevar piešķilt utt., noņemu un notīrīju kloķenes devēju un tagad kādu brīdi tāda gļuka nav bijismrkashell rakstīja:sveiki, biedri!
ceru ka speesiet paliidzeet man, taa tad lieta sekojosha-bmw 320i m52b20, auto uzsilstot nobraucot kadus 20km vnk noslapst, suuknis strada, dzirksteles nav. piedarbinaat nevar kadu pus h, pec pus h lec ka nekas nebutu bijis.. atkarigs ari no laika apstakliem, ja auksts ilgak var pabraukt, ja karsts tad vsp 10km un miera! iznjemu kompi ara, braucot uzkarst tik ljoti, ka roka nevar notureet. likas ka varetu buut klokjenes devejs, bet tad suknis ar nedarbotos.. iespejams kaads ir saskaaries ar liidziigu probleemu!? luuudzu paliidziet :)
Kapec man klusi charkst viena tumbinja? reaali, auto ir noslapets, radio izslegts bet taada nevienmeriga klusa charkstonja, baigi jau netrauce, bet gribetos zinat un noverst defektu. Protams, jaskatas vadi
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Kon4a rakstīja:Man bija līdzīga problēma - arī braucot slāpa nost, nevar piešķilt utt., noņemu un notīrīju kloķenes devēju un tagad kādu brīdi tāda gļuka nav bijismrkashell rakstīja:sveiki, biedri!
ceru ka speesiet paliidzeet man, taa tad lieta sekojosha-bmw 320i m52b20, auto uzsilstot nobraucot kadus 20km vnk noslapst, suuknis strada, dzirksteles nav. piedarbinaat nevar kadu pus h, pec pus h lec ka nekas nebutu bijis.. atkarigs ari no laika apstakliem, ja auksts ilgak var pabraukt, ja karsts tad vsp 10km un miera! iznjemu kompi ara, braucot uzkarst tik ljoti, ka roka nevar notureet. likas ka varetu buut klokjenes devejs, bet tad suknis ar nedarbotos.. iespejams kaads ir saskaaries ar liidziigu probleemu!? luuudzu paliidziet :)
shito man arii viens taa kaa ieteica, tad jau laikam buus jaapskataas, varbuut arii ir tieshi taa vaina! ps siten ir tas kolkjenes devejs?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
upmrkashell rakstīja:Kon4a rakstīja:Man bija līdzīga problēma - arī braucot slāpa nost, nevar piešķilt utt., noņemu un notīrīju kloķenes devēju un tagad kādu brīdi tāda gļuka nav bijismrkashell rakstīja:sveiki, biedri!
ceru ka speesiet paliidzeet man, taa tad lieta sekojosha-bmw 320i m52b20, auto uzsilstot nobraucot kadus 20km vnk noslapst, suuknis strada, dzirksteles nav. piedarbinaat nevar kadu pus h, pec pus h lec ka nekas nebutu bijis.. atkarigs ari no laika apstakliem, ja auksts ilgak var pabraukt, ja karsts tad vsp 10km un miera! iznjemu kompi ara, braucot uzkarst tik ljoti, ka roka nevar notureet. likas ka varetu buut klokjenes devejs, bet tad suknis ar nedarbotos.. iespejams kaads ir saskaaries ar liidziigu probleemu!? luuudzu paliidziet :)
shito man arii viens taa kaa ieteica, tad jau laikam buus jaapskataas, varbuut arii ir tieshi taa vaina! ps siten ir tas kolkjenes devejs?
nop tas ko esi apvilcis ir preks vanosa. klokjenes devejs ir tiesi zem termostata majinjas. lasa klokjvarpstas lielo zobratu
...
Jautājums vai derēs spoles no m50b20 vanos ar siemens vadību uz m50 b20 bez vanosa ar bosh vadību.???
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 120
- chevron_right