dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

EgilZ
Ziņojumi: 159
Pievienojies: 01 Mai 2011, 14:47
Braucu ar: 4ipotu traktoru
Reputācija: 1
 
Ir problēma ar vienu 1993.g. 320 vanoss

Lieta tāda ka mašinai nav jaudas visā apgriezienu diapazonā, pluss vēl šauj ieplūdes kolektorā un liels degvielas patēriņš.
Bet šad tad (reti) tomēr kkas atveras un mašina iet normāli, bet tas ir reti.

Ir pabūts diagnostikās (vairākās) un tur neko neuzrādija.

Tad pats ar testeri pārbaudīju gan indukcijas spoles, gan devējus (kloķenes, sadalenes utt) viss normās.

ko vēl varētu pačekot???
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Liekas, ka kāds devējs gļuko, nevis ir beigts, iespējams tāpēc nerāda diagnostikās. Nezinu, kā ir ar SIEMENS vadību šiem motoriem, cik daudz var nolasīt diagnostikā, bet zinu, ka BOSCH 413 (2.5 vanos), gļukojošu devēju neatrast, tikai beigtu.
Cik nopietnās diagnostikās biji vispār?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Kas jums ir diagnostika? Kļūdu nolasīšana? davno gavno...
normāls diagnostiķi skatās motora live data un redz, kas nav normā.
paņem uzpūt brake cleaneri uz kloķenes devēja, var būt gadījies tā, ka pie viņa saķep dzels skaidiņas un tad viņš rāda sviestu, tikmēr vadība dod neatbilstošus aizdedzes signālus
Mafam spriegumu pamēriji? Paskaties, ko rāda droseles stāvokļa devējs?
unnnn kad vispār sveces mainītas?
EgilZ
Ziņojumi: 159
Pievienojies: 01 Mai 2011, 14:47
Braucu ar: 4ipotu traktoru
Reputācija: 1
 
Nu tur neko nevar izdarīt kādas diagnostikas pieejamas uz tādām vien jābrauc, nedzīvoju jau rīgas apkārtnē, kur var izvēleties pie kā braukt.

Kloķenes devējs, mafs, droseles stāvokļa devējs normās, kā jau teicu visus šitos sensorus, dačikus pārbaudīju viss OK.

Visiem devējiem iztīrīju kontaktus, ja nu zaļais iemeties, kā arī pārbaudīju vai uz kādu no devējiem pravotkas vadi, nav pušu.

Sveces ieliktas jaunas, bet šodien pamainīšu uz citām, arī indukcijas spoles ar pīpītēm ielikšu citas, strādājošas protams.

AAA temperatūras devējs, kas motora blokā ieskrūvēts nedarbojās, tgd ielikts jauns, un simptomi biki pamainījās: pielaižu mašīnu viss OK, jauda ir, pagāzēju nešaudās ieplūdē, bet tiklīdz pabrauc uz priekšu kādu metru viss atkal neiet, noslāpēju pielaižu par jaunu atkal iet.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Tu visa pārbaudes taisīji motoram rūcot un pagāzējot vēl, lai redzētu izmaiņas?
Kas ar lambdu?
Ja šauj ieplūdē un jaudas nav, tad attiecīgi aizdedze ir nepareizi, vai arī degmaisījums ir nenormāli trekns, abi parametri vadas no motora slodzes pret apgriezieniem kā arī +x un *x adaptācijām.
Nē nu var jau būt ka dažām pīpītem ir kranti un tās dzirksteli sit garām, bet tas neizskaidrotu, kāpēc pēc temp. sensora nomaiņas palika labāk.
Nu vēl varētu būt, ka vanoss stāv vaļā, caur INPA ir paprovēts atvērt vanosu tukšgaitā strādājošam m52 motoram, nu nekas labs tur nesanāk.
EgilZ
Ziņojumi: 159
Pievienojies: 01 Mai 2011, 14:47
Braucu ar: 4ipotu traktoru
Reputācija: 1
 
zondi šodien pārbaudīju, apsilde strādā, bet motoram rūcot tie volti ir robežās no 0,35- 4,7, bet pēc autodata vajadzētu būt 0,5-4,7, ko tas varētu nozīmet :rolleyes: bet nu zondi atvienojot un izbraucot nekas nemainas.

Ieliku citas indukcijas spoles ar pīpītēm, no ideāli strādājoša motora, izmaiņas nekādas.

A vot sveces ieliku citas, parādījās jauda :clap: bet tgd ir tā ka kārtīgi atvelkot 1. un otrajā robā un izspiežot sajūgu apgriezieni nokrītas un tā kā slapst nost, arī jauda uzreiz pazūd ieminu pedāli grīda, bet nekā burbuļo kādas sekundes un tad atkal atveras un aiziet spolēdams :doh:

Tāāk a kā parbaudīt vai vanoss ir vaļā vai ciet???

Ir tā ka pēc temp. sensora un sveču maiņas palika krietni labāk :clap: jāturpina meklēt, jo sāk palikt interesanti :D

kā pārbaudīt to aizdedzi vai ir pareizi? un vai tā aizdedze var tā vienkārši izregulēties??? jo pirms kāda laika tā mašīna gāja, bet tad kādu mēnesi pastāvēja nekustināta un tad viss šitais sākās :stupid:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Es tev tak uzrakstīju, ka ir 2D aizdedzes karte uz x ass ir rpm, Y ass motora slodze, un katrā krustpunktā ir norādīts aizdedzes leņķis BTDC. neko tu tur pats nenoregulēsi.
līdz cik apgriezieniem tev tas motors burbuļo un neiet?
Vanosam ir solenoīds, kas ir elektromagnētiskais vārsts, kas atveras un palaiž eļļas siedienu uz vanosu, eļļas trubu redzēsi, kā pārbaudīt - idzomā.
Profila bilde
Tobacco
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 31 Aug 2012, 22:31
ahh... Varbūt kadam ir Detaļa.... Tatad ka parasti barukajos ar savu bembi....Apstajos....GRibeju noslāpet masiinu..
iznemu a tslegu un bembis stradaa ka stradajis..Ar atslegu varis nevaru noslāpet ... ......Problēma ir Zamokaa... Ne pagriest var neko... Servisaa ari ipāsi neko nedara.... Saka ka jamaina vis zamoks ar to visu metala gabalu pie ka vins ira..

Kaut kā neticas ka tas ir vienīgais variants..Varbūt kadam ir rezerves detaļa kuru varētu par sapratīgu cenu nopirkt ? 2dien vai 3dien braucu uz rīgu no preiliem varētu panemt kaut kur kas ir apmeram pa celam :D
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
seeingman rakstīja:Kas jums ir diagnostika? Kļūdu nolasīšana? davno gavno...
normāls diagnostiķi skatās motora live data un redz, kas nav normā.
paņem uzpūt brake cleaneri uz kloķenes devēja, var būt gadījies tā, ka pie viņa saķep dzels skaidiņas un tad viņš rāda sviestu, tikmēr vadība dod neatbilstošus aizdedzes signālus
Mafam spriegumu pamēriji? Paskaties, ko rāda droseles stāvokļa devējs?
unnnn kad vispār sveces mainītas?
uz boshinieka, vispār kautcik reaali ir dzīvie dati? cik vienmēr sanācis, neviens manas problēmas lāgā nevar atrisināt, tāpēc uzskatu ka diagnostika uz bošinieka pa lielam ir izmesta nauda.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
Nixon rakstīja:Lieta tāda, ka manam ISam, kad ir auksts, apgriezienu ''krišana'' liekas dīvaina. :lol:

Kad brauc un izspiež sajūgu apgriezieni nokrīt zem 1k un tad uzlec atpakaļ pie 1k... Tukšgaitā siltam motoram apgriezieni ir nedaudz virs 1k (arī tas neliekas normāli).
http://www.youtube.com/watch?v=jEWpMQgwo1I&t=1m15s (skatīt no 1:15!)

Diezgan stulbs jautājums no manas puses, bet tiešām uztraucos, ka kautkas ar motoru ir ne tā... :rolleyes: Var jau būt, ka tā man ir tikai paranoja un aukstam motoram tas ir normāli, bet manam iepriekšējam auto (316i) tā nebija. :lol: :lol: :lol:
lieku uz tukšgaitas regulatoru. nespēj noturēt vajadzīgo diapazonu. bet principā kautkas vēl tur ir, jo tik lieliem apgriezieniem nevajadzēj stāvēt.
Profila bilde
>bandiT<
Ziņojumi: 287
Pievienojies: 22 Jūl 2012, 17:01
Braucu ar: Braucamo
Reputācija: 1
 
Cau!

Nu jau 1000km atpakal ieliku citu motoru par cik vecam bij gredzeni kaput! Viss itka normali, bet motors taads gausaks! No sakuma pasmirdeja tad viss bija normali. Tagad sacis ir biskit taka pec ellas smirdet pa bridim kad ber virsu! Vai man atkal gredzeni kaput vai tas normali, ka pasmird?? Velviens jautajums! Kad silts tad gruuti lec, jazaage un tad ar mazu dumu makoni pielec kas tas taads? Runa iet par 2.5tdsu!

Paldies
Kaut kas briest!
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Paņem to TDSu un izdari tā pat, kā tika aizdarīts ar manu auto (skat. "braucu ar") :hahaha:
Pēc eļļas smird, ja eļļa iztek no motora un nonāk uz kaut kā karsta, piemēram, izplūdes kolektora, tātad 90% beigta kāda blīve.
Silts grūti lec dēļ augstpiediena sūkņa - drīz, iespējams, tam būs kapi.
Profila bilde
>bandiT<
Ziņojumi: 287
Pievienojies: 22 Jūl 2012, 17:01
Braucu ar: Braucamo
Reputācija: 1
 
Nu jaa taa man arii teica viiri, labi, ka ir vel vecais no iepriekseja motora! Nevaretu buut, ka smird tapec, ka tas suuknis ir kaput? Vins ir slaps apkart biski!

Paldies
Kaut kas briest!
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Vajadzētu paskatīties arī starteri, kādā stāvoklī, jo ir redzēts, ka dēļ startera siltu grūti iegriezt ;) Tas tikai variants, kuru PĀRBAUDĪT, nevis uzreiz mainīt ;)
Profila bilde
>bandiT<
Ziņojumi: 287
Pievienojies: 22 Jūl 2012, 17:01
Braucu ar: Braucamo
Reputācija: 1
 
dogMa rakstīja:Vajadzētu paskatīties arī starteri, kādā stāvoklī, jo ir redzēts, ka dēļ startera siltu grūti iegriezt ;) Tas tikai variants, kuru PĀRBAUDĪT, nevis uzreiz mainīt ;)
Starteris tas nau! Meginasu oktobra sakuma parlikt suukni! Stav vecais no iepriekseja motora! Tas itka bija ideals!! Moska tapec arii sis motors nau tik jaudiigs? Man nepatiik, ka vins sacis smirdet biskit! Un kad pielaiz izsplauj biski dumus!
Kaut kas briest!
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
Pa visam viegli pārbaudīt tad kad silts nelec uzgāz uz sūkņa ūdeni, ja tā bus sūkņa vaina tad pēc atdzesēšanas ar ūdeni visticamāk pieleks. Starterim siltam problēma izpaužas savādāk viņš silts vienkārši ļoti lēnu griež, tā problēma parasti ir VW un audi vecā tipa starteriem ar tinumiem nevis magnētiem.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
tancis
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 04 Aug 2012, 21:51
Braucu ar: tds kūtiņu
problēma tāda: kkur no motora tek eļļa, vai ir iespēja ka eļļa nāk no šīs vietas kas apvilkta? http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... y60zio.jpg
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
noteikti ka nee
...
EgilZ
Ziņojumi: 159
Pievienojies: 01 Mai 2011, 14:47
Braucu ar: 4ipotu traktoru
Reputācija: 1
 
Tāāk kkā nejauši uzpeldēja problēma manam zaļajam bmw.

Izdomāju ka jāsamaina vanosam tie blīvgredzeni. Noņemu vanosu, uzlieku jaunos blīvgredzenus, un salieku kopā, viss sanāca smuki kā pēc Vitalx325 manuāļa DIY sadaļā :clap:

Tad nolēmu notestēt vanosa darbību ar gaisa kompresoru. BET šaize vanos biki izbīdas uz āru, bet ieplūdes sadaleni nekustina (tik biki nospriego ķēdi) un iekšā arī neielien, paliek pusceļā iesprūdis :doh:

Noņēmu nost to vanosu ar roku var pabīdīt gan uz iekšu gan āru.

Saskatījos Youtubē video par vanosa uzlikšanu, salasījos dažādus manuāļus un mēģināju vēlreiz likt virsu, bet atkal tas pats, kas sākumā :dusma:

Kas varētu būt par problēmu, mož jāmeklē šrotā cits vanos???
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
varbut ar nepietiekamu gaisa spiedienu darbojies. nedomaju ka tev vajag citu vanosu, visticamakais ka tomer bik nepareisi esi uzlicis vanosu, bet ja tomes pareizi, tad pasaki kaa tu darriji, piesledzi vanosu pie gaisa spiediena un tad ar sledzi sledzi ieksaa/araa plundzeri?
...