dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 350
- chevron_right
izklausaas ka bez slēdzīša testēja jo defaultā viņu laikam stumj uz āru.
Ļoti laba pamācība +100
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Problēma atrisināta, izjaucu pašu vanosu, kārtīgi izskustināju (sākumā ar roku, tad ar gaisa spiedienu), tgd viss OK, laikam jau jaunie blīvslēgi bremzēja pasākumu, jebkurā gadījumā kkas pašā vanosā ķērās. Tagad saliku visu atpakaļ un viss strādā perfekti Tgd priecajos par labāku griezīti
Nu un testēju, jau no sākuma, precīzi pēc šitās video pamacības, ja kas.
Nu un testēju, jau no sākuma, precīzi pēc šitās video pamacības, ja kas.
Problēma ar tds - no rīta nevar pielaist, aiziet tikai ar kādu 6to vai 7to reizi, kad darbina. pēc tam kad izbrauc noslāpē un darbini atkal tad aiziet uzreiz. nevar iedabin;at tikai tad kad ir pastāvējis ilgāku laiku kādas stundas 2. kas varētu būt pa vainu?
P.s. pie degvielas filtra šļauciņā redzams gaisa burbulis ik pa laikam, tas to pielaišanu nevar kaut kādā veidā ietekmēt?
P.s. pie degvielas filtra šļauciņā redzams gaisa burbulis ik pa laikam, tas to pielaišanu nevar kaut kādā veidā ietekmēt?
tieši tas arī būs pie vainas, meklē kur tiek piesūkts gaiss / tek degviela.
Degvielas filtrs gadījumā nav kaut kāds SCT vai kas no tās kategorijas?
Degvielas filtrs gadījumā nav kaut kāds SCT vai kas no tās kategorijas?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
riit pastīšos kas pa filtru.
kur varētu tikt tas gaiss iekša??
kur varētu tikt tas gaiss iekša??
Arī caur tām pašām šļauciņām.
Nav hermētiska sistēma.
Nav hermētiska sistēma.
degvielas filtrs ir Febi. kā var atrast to vietu kur gaiss iekļūst sistēmā?
beeda liela
masina ed elju un tosolu , parasti naca pie slodzes zili duumi , vienu dienu pakurinaju 10sec baigais kvantums ar baltiem dumiem naca n neapstajas, n tad iedomajos paskatities tosola limeni protams nokrities , var but iespeja ka pie ziliem un baltiem dumiem ta vrtu but galvas blive , un salona ar sit eljas smaku noteikti no motora telpas.
Un ja ja , cik gruti to pasham ir izdarit , ja visus strumus dabutu , un izmaksas un kas obligati bonusa jamaina , esmu cilveks kas pats censhas visu darit tpc ari velos to pats darit , protams ja pazimes vrtu atbilst galvas blivei
masina ed elju un tosolu , parasti naca pie slodzes zili duumi , vienu dienu pakurinaju 10sec baigais kvantums ar baltiem dumiem naca n neapstajas, n tad iedomajos paskatities tosola limeni protams nokrities , var but iespeja ka pie ziliem un baltiem dumiem ta vrtu but galvas blive , un salona ar sit eljas smaku noteikti no motora telpas.
Un ja ja , cik gruti to pasham ir izdarit , ja visus strumus dabutu , un izmaksas un kas obligati bonusa jamaina , esmu cilveks kas pats censhas visu darit tpc ari velos to pats darit , protams ja pazimes vrtu atbilst galvas blivei
bouncin' with 68' chevy
Kas par motoru?
Nu galvas blīve tur ir "čau" noteikti, bet tikpat labi varētu būt arī pati galva "izviebusies" un jāpārbauda, ko ar to iesākt. Vai ir ok, vai jāslīpē vai metama ārā.
Diezgan nopietna padarīšana, ja ir doma tam ķerties klāt pirmo reizi.
Nu galvas blīve tur ir "čau" noteikti, bet tikpat labi varētu būt arī pati galva "izviebusies" un jāpārbauda, ko ar to iesākt. Vai ir ok, vai jāslīpē vai metama ārā.
Diezgan nopietna padarīšana, ja ir doma tam ķerties klāt pirmo reizi.
2.8 6 cilindru
pa to galvas saviebsanos uztraucos , es pat nebrinitos kas ar to maisnu ir bijis darits delj ta dzineeja
diezgan nopietna padarisana kadaa zinnaa ?
pa to galvas saviebsanos uztraucos , es pat nebrinitos kas ar to maisnu ir bijis darits delj ta dzineeja
diezgan nopietna padarisana kadaa zinnaa ?
bouncin' with 68' chevy
Par galvas "sašķiebšanos" mazāk būtu uztraucies, vairāk par plaisām uztrauktos.
Nevajag uzreiz visu novelt uz galvas blīvi, galvu u.t.t. Vajag sīkāk papētīt. Praktiski jebkurš E36tais dūmo, t.i., balti dūmi nāk, tas atkarīgs no izplūdes, dzesēšanas radiators vesels? Trubas veselas? Ēd eļļu, jādomā, vai tie nav saļņiki, kā arī jāskatās, vai kaut kur citur netek ārā, kā piemēram uz izplūdes kolektora, ja jau smird salonā pēc eļļas.
Eļļā "kefīrs" nav? Tosolā eļļa nav? Dzesēšanas trubas nešauj nost? Spiediens trubās nav pārāk liels?
Nevajag uzreiz visu novelt uz galvas blīvi, galvu u.t.t. Vajag sīkāk papētīt. Praktiski jebkurš E36tais dūmo, t.i., balti dūmi nāk, tas atkarīgs no izplūdes, dzesēšanas radiators vesels? Trubas veselas? Ēd eļļu, jādomā, vai tie nav saļņiki, kā arī jāskatās, vai kaut kur citur netek ārā, kā piemēram uz izplūdes kolektora, ja jau smird salonā pēc eļļas.
Eļļā "kefīrs" nav? Tosolā eļļa nav? Dzesēšanas trubas nešauj nost? Spiediens trubās nav pārāk liels?
ceresim kad galvai ok :P
nu man ir bijushi nu jau 4 e36, neviens ta nav dumojis , vienigi audi agrak no kondensata, izputejs man ir nesen metinats itka tpc uzreiz no dumiem parbaudiju tosolu tiesham ir noest, bet tosols ir skjidrs sava krasa bez piejaukumime pec skata.
radiators , nezinu vajadzetu paskatities to papetishu sis brivdienas, trubas veselas nesulo spiedien ok, nekarst.
Kuri salniki ? a kur uz ipludes kolektora var tecet elja , respektivi no kurienes, jo salona baigi sit , un pa izputeju ar zilgani nak , konkreti kad agresivak pabraucot.
Ellu nezinu ar aplukoshu , tosols zalsh bez piejaukumiem un burbuljiem. Trubas nelec , spiediens itka ok , dzinejs ar itka dinamiski strada , iznemot blakus skanas ko vinsh izdvesh.
nu man ir bijushi nu jau 4 e36, neviens ta nav dumojis , vienigi audi agrak no kondensata, izputejs man ir nesen metinats itka tpc uzreiz no dumiem parbaudiju tosolu tiesham ir noest, bet tosols ir skjidrs sava krasa bez piejaukumime pec skata.
radiators , nezinu vajadzetu paskatities to papetishu sis brivdienas, trubas veselas nesulo spiedien ok, nekarst.
Kuri salniki ? a kur uz ipludes kolektora var tecet elja , respektivi no kurienes, jo salona baigi sit , un pa izputeju ar zilgani nak , konkreti kad agresivak pabraucot.
Ellu nezinu ar aplukoshu , tosols zalsh bez piejaukumiem un burbuljiem. Trubas nelec , spiediens itka ok , dzinejs ar itka dinamiski strada , iznemot blakus skanas ko vinsh izdvesh.
bouncin' with 68' chevy
Uz kolektoriem var tecēt no vārstu vāka blīves, normāla parādība.
Vārstu blīvslēgi, tie arī tomēr nolietojas.
Es ieteiktu kārtīgi visu iztestēt, tad tikai ķerties klāt motora jaukšanai.
Vārstu blīvslēgi, tie arī tomēr nolietojas.
Es ieteiktu kārtīgi visu iztestēt, tad tikai ķerties klāt motora jaukšanai.
maaris pareizi saka, nestreb karstu. pabraukaa pastudee kartigak, pirms saac tadu lietu darit kaa galvu aiztikt
...
Vēl pa lielam kompresiju varētu pārbaudīt.
okay , tad tuvakaja laika peptishu visu sikak , un tad doshu sikaku apskatu , liels paldies par palidzibu
bouncin' with 68' chevy
nezināju kur rakstīt tāpēc ierakstiju te!! no kāda motora der stūres pastiprinātāja sūknis priekš M52B28?? piemēram no M52B23 neder jo ir pilnīgi atšķirīgs? no kautkāda M50B25, B20 der??
Jāder no M52 motoriem ar plastmasas šķīvjiem. No M50 toč nederēs, jo citādāks "skriemelis", kā arī izmēri citādāki.
Ja gribas eksperimentēt, tad var no M50 uzlikt, bet vajag sūkņa kronšteinu pa 0,9cm noslīpēt. Protams, vajag arī metāla skriemeli. Skriemelis - "sķīvis", pa kuru siksna slīd
Ja gribas eksperimentēt, tad var no M50 uzlikt, bet vajag sūkņa kronšteinu pa 0,9cm noslīpēt. Protams, vajag arī metāla skriemeli. Skriemelis - "sķīvis", pa kuru siksna slīd
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 350
- chevron_right