Audio sistēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 87
- chevron_right
Bija tādi pati problēma. Man risinājums bija tāds ka izvilku lineāros vadus salonam pa vidu un virs auto tepiķa. Ķipa tas lineārais vads uzķer kautkādus magnētiskos impulsus no +kabeļa kas iet uz subi vai pastiprinātāju. (Ja tev vispār ir lineārais.) Ja nav tad mošk ģenerātora oglītes iet uz beigām un tās dzirksteļo pastiprināti.lisovskis4 rakstīja:Sveiki vadu guru, problēma tāda, ka pieslēdzot telefonu ar aux vadu pie maģa. kad mašīna ir piedarbināta sāk čīkstēt tumbas, bet kad pieslēdzu pie ladētāja telefonu, tad tas čīkstiens paliek mazāks, bet kad izslēdzu motoru, tad čīkstiens pazūd. Ir teikuši, ka no ģenerātora nāk nepareiza maiņstrāva, arī ir teikuši ka filtram hana, bet tā kā ar elektrību esmu uz jūs vēršos pie jums.
Gan jau, ka tas kondensators ir elektrolitisks, līdz ar ko jau pa gadiem 7-8 tie var labi "izkalst" un ievērojami zaudēt savu kapacitāti, līdz ar ko nepildīt savu funkciju.. Ja ir lampu raustīšanās, derētu pačekot spēka vadu kontaktus kā arī "-" ņemt caur kuzovu ar nav laba lieta...rus90 rakstīja:šitie auto kondensatori var kka ar laiku sabojaties?
čomam raustas lampas kad baigi skali muziku iegriež pat pie iedarbinatas mašinas.
atceros kad pašam bija celica un tada problema, tad pieliku kondensatoru un lampas vairs neraustijas.
Vadi ir apmeram 1cm biezi. Pastiprinatajs 1600w (visdrizak ķiniešu 1600w )
Sabuferi ir 2 pionieri pa 600w
kondensators pievienots + no akumulatora un - no massas
no kondensatora lidz pastiprinatajam apmeram 30cm garš vads.
d[-_-]b
Tieši tā! Jaskatās principā, lai jebkuri ne spēka audio sistēmas vadi būtu tālāk no vadiem, pa kuriem plūst kādas lielākas strāvas, bet ja krustojas, tad pēc iespējas 90 grād. leņķī.. Kā arī, protams, jāskatās lai ir "dzīvs" ģenerators un dod smuku līdzstrāvu ārā..Arz rakstīja:Bija tādi pati problēma. Man risinājums bija tāds ka izvilku lineāros vadus salonam pa vidu un virs auto tepiķa. Ķipa tas lineārais vads uzķer kautkādus magnētiskos impulsus no +kabeļa kas iet uz subi vai pastiprinātāju. (Ja tev vispār ir lineārais.) Ja nav tad mošk ģenerātora oglītes iet uz beigām un tās dzirksteļo pastiprināti.lisovskis4 rakstīja:Sveiki vadu guru, problēma tāda, ka pieslēdzot telefonu ar aux vadu pie maģa. kad mašīna ir piedarbināta sāk čīkstēt tumbas, bet kad pieslēdzu pie ladētāja telefonu, tad tas čīkstiens paliek mazāks, bet kad izslēdzu motoru, tad čīkstiens pazūd. Ir teikuši, ka no ģenerātora nāk nepareiza maiņstrāva, arī ir teikuši ka filtram hana, bet tā kā ar elektrību esmu uz jūs vēršos pie jums.
d[-_-]b
Tam kondensatoram ir max 2-3 gadi. Kads viņš tieši ir nezinu. Modelis ir Hifonics HFi/HFC CAP 2000D.Dj Plosky rakstīja:Gan jau, ka tas kondensators ir elektrolitisks, līdz ar ko jau pa gadiem 7-8 tie var labi "izkalst" un ievērojami zaudēt savu kapacitāti, līdz ar ko nepildīt savu funkciju.. Ja ir lampu raustīšanās, derētu pačekot spēka vadu kontaktus kā arī "-" ņemt caur kuzovu ar nav laba lieta...rus90 rakstīja:šitie auto kondensatori var kka ar laiku sabojaties?
čomam raustas lampas kad baigi skali muziku iegriež pat pie iedarbinatas mašinas.
atceros kad pašam bija celica un tada problema, tad pieliku kondensatoru un lampas vairs neraustijas.
Vadi ir apmeram 1cm biezi. Pastiprinatajs 1600w (visdrizak ķiniešu 1600w )
Sabuferi ir 2 pionieri pa 600w
kondensators pievienots + no akumulatora un - no massas
no kondensatora lidz pastiprinatajam apmeram 30cm garš vads.
Tad sanak ka labak "-" vilkt no akkumulatora?
Maģis ir pievienots caur standarta tievo vadu bet deļ ta jau ari tas nevar but....
Tu jau nezini, cik viņš plauktā stāvējis :)
Nu, ja runājam par gaismu raustīšanos, tad, protams, var ņemt to masu arī no kuzova, bet tad jadara tā, lai tad vads pie kuzova tiek pieskrūvēts tīrā no krāsas/rūsas vietā un kārtīgi piespiests + to visu iesmērējot ar kādu pretrūsas smāķi (kaut vai tas pats solidols derēs lētā variantā)!
Ja runājam par tiem pašiem zjuu trokšņiem skaļruņos, tad šeit tiešām pastiprinātājam pareizi ņemt gan "+" gan "-" no akumulatora, pie tam arī maģi barot pa taisno ar atsevisķu vadu (ar "+"un "-" dzīslu) no akumulatora, lai veidojas korekts "zvaigznes" slēgums (visi patērētāji barošanai tiek pieslēgti VIENĀ punktā) bez liekām zemes cilpām, kas parasti arī savāc tos liekos trokšņus!
Nu, ja runājam par gaismu raustīšanos, tad, protams, var ņemt to masu arī no kuzova, bet tad jadara tā, lai tad vads pie kuzova tiek pieskrūvēts tīrā no krāsas/rūsas vietā un kārtīgi piespiests + to visu iesmērējot ar kādu pretrūsas smāķi (kaut vai tas pats solidols derēs lētā variantā)!
Ja runājam par tiem pašiem zjuu trokšņiem skaļruņos, tad šeit tiešām pastiprinātājam pareizi ņemt gan "+" gan "-" no akumulatora, pie tam arī maģi barot pa taisno ar atsevisķu vadu (ar "+"un "-" dzīslu) no akumulatora, lai veidojas korekts "zvaigznes" slēgums (visi patērētāji barošanai tiek pieslēgti VIENĀ punktā) bez liekām zemes cilpām, kas parasti arī savāc tos liekos trokšņus!
d[-_-]b
Arī fakts :) nu tad būs japarbauda visi savienojumi, vadi un t.t. paldies par info
Kas ir lineārie vadi?Dj Plosky rakstīja:Tieši tā! Jaskatās principā, lai jebkuri ne spēka audio sistēmas vadi būtu tālāk no vadiem, pa kuriem plūst kādas lielākas strāvas, bet ja krustojas, tad pēc iespējas 90 grād. leņķī.. Kā arī, protams, jāskatās lai ir "dzīvs" ģenerators un dod smuku līdzstrāvu ārā..Arz rakstīja:Bija tādi pati problēma. Man risinājums bija tāds ka izvilku lineāros vadus salonam pa vidu un virs auto tepiķa. Ķipa tas lineārais vads uzķer kautkādus magnētiskos impulsus no +kabeļa kas iet uz subi vai pastiprinātāju. (Ja tev vispār ir lineārais.) Ja nav tad mošk ģenerātora oglītes iet uz beigām un tās dzirksteļo pastiprināti.lisovskis4 rakstīja:Sveiki vadu guru, problēma tāda, ka pieslēdzot telefonu ar aux vadu pie maģa. kad mašīna ir piedarbināta sāk čīkstēt tumbas, bet kad pieslēdzu pie ladētāja telefonu, tad tas čīkstiens paliek mazāks, bet kad izslēdzu motoru, tad čīkstiens pazūd. Ir teikuši, ka no ģenerātora nāk nepareiza maiņstrāva, arī ir teikuši ka filtram hana, bet tā kā ar elektrību esmu uz jūs vēršos pie jums.
Hai, man neliela problēma ar radio sanāca uz pohu..... Karoc vadīju kodus iekšā un nepareizi... Beigās man tagad vislaik radās Code Wait..... Kā var tikt valjaa no šī uzraksta un ievadīt īsto kodu, jo to es tagad uzzināju...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sapnus buvee, nevis noperk...
gaidi 30 min un bus viss okipikis rakstīja:Hai, man neliela problēma ar radio sanāca uz pohu..... Karoc vadīju kodus iekšā un nepareizi... Beigās man tagad vislaik radās Code Wait..... Kā var tikt valjaa no šī uzraksta un ievadīt īsto kodu, jo to es tagad uzzināju...
Ir pagajusi diena, ja pat ne vairākkaspars26 rakstīja:gaidi 30 min un bus viss okipikis rakstīja:Hai, man neliela problēma ar radio sanāca uz pohu..... Karoc vadīju kodus iekšā un nepareizi... Beigās man tagad vislaik radās Code Wait..... Kā var tikt valjaa no šī uzraksta un ievadīt īsto kodu, jo to es tagad uzzināju...
Sapnus buvee, nevis noperk...
Atstāj aizdedzi ieslēgtu un atstāj uz kkādu h, lai stāv. Resetosies un varēsi atkal vadīt kodu. Bet nespaidi maģi un neatvieno klemmes, jo tad tas gaidīšanas laiks sākas no gala!
Edit: "After entering the code wrong 3 times it goes into the CODE WAIT mode and locks you out from entering. You have to leave the car on for 90minutes, it doesn't matter if it's parked or driving, just as long as the radio has power. when it gets to CODE ----- enter it again. If the code is right, it will work on the first try"
Edit: "After entering the code wrong 3 times it goes into the CODE WAIT mode and locks you out from entering. You have to leave the car on for 90minutes, it doesn't matter if it's parked or driving, just as long as the radio has power. when it gets to CODE ----- enter it again. If the code is right, it will work on the first try"
Beautiful Mechanical Wonder
Esmu ticis pie interesanta,jauna Amp'a...vai kās zinošs cilvēks var man pastāsīt cik labs vai slikts ir un cik lielu subu es varētu ar viņu darbināt ideālā variantā?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ramyrez rakstīja:Esmu ticis pie interesanta,jauna Amp'a...vai kās zinošs cilvēks var man pastāsīt cik labs vai slikts ir un cik lielu subu es varētu ar viņu darbināt ideālā variantā?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Tieši suba kanālam jaudas nau īpašī daudz, tāpēc jāmeklē kkas "viegls", muzikāls (lai beigās arī ir kkāds skaļums, ja nu sagribās)... Atbalsta 2 om pretestību, līdz ar ko skaļruņa izvēles varianti ir samērā daudz...Ramyrez rakstīja:Ramyrez rakstīja:Esmu ticis pie interesanta,jauna Amp'a...vai kās zinošs cilvēks var man pastāsīt cik labs vai slikts ir un cik lielu subu es varētu ar viņu darbināt ideālā variantā?
d[-_-]b
Kāpēc tik izmisīgi jāmeklē Sony (neesmu dzirdējis, ka starp auto audio pastiprinātājiem tā būtu kāda baigā manta, ja vēl neteiktu otrādi)!?Laurikbmw rakstīja:Sveiki.Moš kāds pārdod Sony pastiprinātāju? piedāvāt visus variantus) pm
d[-_-]b
Nu, ja ir atlicis tikai subu nobarot, tad es šo ampu tirgotu un par to naudu vnk vietā ņemtu kādu monobloku!
d[-_-]b
Jeb atstāj šo un tirgo Alpine. Varēsi nobarot frontu + sub.
Bet lielākā daļa ir nav diez ko laba - bet arī, salīdzinot ar ko...
Sony ir saražojis dažus labus auto audio pastiprinātājus, bet to modeļu bija ļoti maz un viņi ir reti nopērkami tagad.Dj Plosky rakstīja:Kāpēc tik izmisīgi jāmeklē Sony (neesmu dzirdējis, ka starp auto audio pastiprinātājiem tā būtu kāda baigā manta, ja vēl neteiktu otrādi)!?Laurikbmw rakstīja:Sveiki.Moš kāds pārdod Sony pastiprinātāju? piedāvāt visus variantus) pm
Bet lielākā daļa ir nav diez ko laba - bet arī, salīdzinot ar ko...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 87
- chevron_right