Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 17
- chevron_right
var uzrakstīt šiem čaļiem https://www.kasselperformance.com/product-category/e46/Sancix rakstīja:Iekš forumiem top magnātus apjautāju, visi kā viens atteicās no šā darba, bija viens cilvēks kurš šo apsolīja izdarīt no R3VLimited foruma, cena bija 500 Dolāri + pasts ecu sūtīšanai uz Arizonu, parunājot ar LV vīriem, neviens ms42/43 vadībai nevar "izmest" ārā softiski kļūdas par
EWS system
Rear oxygen sensors
Catalytic converter monitoring
Secondary air pump system, pump relay and monitoring
Fuel tank pressure monitoring and module
DSC ASC EGS CAN bus communications
Vehicle speed sensor
Radiator temperature sensor, and fan module
Clutch switch, brake switch, cruise control MFL steering wheel
Steering angle sensor
Neviens no mūsu bāleliņiem nevar.
Ron, piedod, bet reizēm Tu izklausies "pārāk" gudrs. Visu cieņu tavām zināšanām. (mēs nerunājam par speed sensor emulatoriem un līdzīgiem "štruntiem).
Ja Tu vai Tavs draugs/paziņa to var izdarīt, laipni lūdzu, maksāšu par katru savu swapu (m54b30/m52tub28) 250 Eur, bet Tu attiecīgi garantēsi ka man ecu nebūs augstāk minēto kļūdu.
dara viņi daudzko un zin ko māk. kompis uz e36 m52b28 uz ms41.1 strādā bez nekādām problēmām.
Kāds mums sakars ar MS41.1?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ej di! Mani pieminēja!Jānis.P rakstīja:Nu ko, šodien ierūcās. Paldies, Sancix`am, Kalnux`am, māriņam un pārējiem kuri te neapgrozās.
Cerams ka paspēšu līdz 6dienai salikt.
Kādu tu to pārplūdes trauku liksi? Ja tu šijās brīvdienās nebūsi pakaļ savam dīzeļ-radiatoram tad tas tiks ielikts kupejā!
Arī esmu nomocījies ar to TU motoru. Jācer ka būs bijis tā vērts.
Šodien darbināsim. Ja kkas neies, zvanīšu Tev, pašam galva vairs nestrādā vispār. Gribas mest plinti krūmos
Šodien darbināsim. Ja kkas neies, zvanīšu Tev, pašam galva vairs nestrādā vispār. Gribas mest plinti krūmos
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Kā atrisināji gaisa filtra problēmu?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
e36 325i/328i gaisa filtra kaste derēja bez problēmām.
Kuru motoru tu liec iekšā?
Cik zinu b30 motoriem tik ir lielāks diametrs ieplūdei, kur arī rodas tā problēma.
Edit: Paskatījos ka arī m52tub28.
Kuru motoru tu liec iekšā?
Cik zinu b30 motoriem tik ir lielāks diametrs ieplūdei, kur arī rodas tā problēma.
Edit: Paskatījos ka arī m52tub28.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jau arī iemācijos katalogu, paskatījos kad der no parastā m52. marihuans man nez kapēc atvedis no E46.Jānis.P rakstīja:e36 325i/328i gaisa filtra kaste derēja bez problēmām.
Kuru motoru tu liec iekšā?
Cik zinu b30 motoriem tik ir lielāks diametrs ieplūdei, kur arī rodas tā problēma.
Edit: Paskatījos ka arī m52tub28.
Vēlviena lieta - mufte? tur vietas nav tikpat kā nemaz. šobrīd uzlikšu mufti no E46 un spārnus no E36, bet gribu labāk elektrisko.
atradu šo te:
64508364093
Ies iekšā?
p.s. tosola trubas, apakšējai trubai uzliki trejgabalu vai izdomāji citu risinājumu?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Man šobrīd stāv virsū mazais radiators un e36 mufta ar spārniņiem. Vel nav iebraucis radiatorā, bet daudz jau nav braukts.
Plānojas tds`a radiators un elektriskais ventilators no kondiškas, bet tas drusku vēlāk.
Ja domā mazo trubu kura aiziet uz izplešanās trauku tad man stāv oriģinālā m50 truba apgraizīta.
Plānojas tds`a radiators un elektriskais ventilators no kondiškas, bet tas drusku vēlāk.
Ja domā mazo trubu kura aiziet uz izplešanās trauku tad man stāv oriģinālā m50 truba apgraizīta.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Man ir lielais radiators un vieta ir tik cik ir - necik. apmēram 5-6cm. muftei sanāk, vairāk arī nekam.Jānis.P rakstīja:Man šobrīd stāv virsū mazais radiators un e36 mufta ar spārniņiem. Vel nav iebraucis radiatorā, bet daudz jau nav braukts.
Plānojas tds`a radiators un elektriskais ventilators no kondiškas, bet tas drusku vēlāk.
Ja domā mazo trubu kura aiziet uz izplešanās trauku tad man stāv oriģinālā m50 truba apgraizīta.
Viena truba nāk no salona un viena no motora. Protams tas ir gadījumā ja Tev ir dalītā klima.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Sorry, negribu piedirst topiku, bet varbūt vēl kādam šāda info var noderēt nākotnē
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Kādus dzinēja kronšteinus izmantojāt?
Man pašam ir doma E46 oem elektrisko ventilatoru stutēt, tāpēc arī aktuāla tēma. Protams, kondiškas sistēmu atstāšu no E36, tāpēc frontālais elektriskais ventilators īsti neder, ja grib droši braukt. Parasto M52 pat ar visu kondišku katstā dienā kondiškas ventilators spēja nodzesēt dzinēju, mufta bija noņemta + ielikts pazeminātas temperatūras devējs.
Man pašam ir doma E46 oem elektrisko ventilatoru stutēt, tāpēc arī aktuāla tēma. Protams, kondiškas sistēmu atstāšu no E36, tāpēc frontālais elektriskais ventilators īsti neder, ja grib droši braukt. Parasto M52 pat ar visu kondišku katstā dienā kondiškas ventilators spēja nodzesēt dzinēju, mufta bija noņemta + ielikts pazeminātas temperatūras devējs.
Nu piemēram man stāv E36 mufte un dīzeļa ventilātors, bet uz vasaru offic jaliek elektro ventilātors ar 2 atrumiem! Un protams lielais radiātors. Tur nav atsķirības lielais vai mazais radiātors līdz izsplešanās trauka lejai viņi vienadi! vajaga tikai nozāģēt motora iekšpuses labajā pusē radiātoram lejā difozora ausi un ventlātors nešrīvēsies! Cabrio un kupejām tam gan labaka situācija purns garāks :
Viss ok, šī vieta ir manuprāt patedzēta informācijas apmaiņai.
Man ir visparastākā pečka, bet arī tapat no salona, motora un izplešanās trauka trubas jasavieno.
Man ir visparastākā pečka, bet arī tapat no salona, motora un izplešanās trauka trubas jasavieno.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Man ir kronšteini no E46 TU motora (tie kas bija klāt).
Pieļauju ka ja būtu no m50 vai e36 m52, priekšā būtu vairāk vietas ventilatoram. Bet man ir ZF kārba un tad cik nojaušu būtu jāmaina kulise.
p.s. tas ka kupejai ir vairāk vietas jo purns garāks - to būsi nosapņojis.
Pieļauju ka ja būtu no m50 vai e36 m52, priekšā būtu vairāk vietas ventilatoram. Bet man ir ZF kārba un tad cik nojaušu būtu jāmaina kulise.
p.s. tas ka kupejai ir vairāk vietas jo purns garāks - to būsi nosapņojis.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Dzhejs rakstīja:Man ir kronšteini no E46 TU motora (tie kas bija klāt).
Pieļauju ka ja būtu no m50 vai e36 m52, priekšā būtu vairāk vietas ventilatoram. Bet man ir ZF kārba un tad cik nojaušu būtu jāmaina kulise.
p.s. tas ka kupejai ir vairāk vietas jo purns garāks - to būsi nosapņojis.
e46 kroņsteini viņi ir pa zemu! no stabiližacijas stieņa motors but tikai 1.cm atālumā!
un truba no izsplešanas trauka iet pa taisno uz pecku!
Jā.. ja kondiška nav, tad atrisināt daudz vieglāk. Es jau esmu kategorisks muftas nīdējs, līdz ar to būs jādomā risinājums. Plānākais normālākais el. ventilators bija ap 60+mm, ja nemaldos, bet uz B30 diez gan sūdīgi tāds uzvedas.Jānis.P rakstīja:Viss ok, šī vieta ir manuprāt patedzēta informācijas apmaiņai.
Man ir visparastākā pečka, bet arī tapat no salona, motora un izplešanās trauka trubas jasavieno.
Jap, iespējams būtu kulises daļas jāmaina uz mazmotora, bet jānoskaidro precīzāk.Dzhejs rakstīja:Man ir kronšteini no E46 TU motora (tie kas bija klāt).
Pieļauju ka ja būtu no m50 vai e36 m52, priekšā būtu vairāk vietas ventilatoram. Bet man ir ZF kārba un tad cik nojaušu būtu jāmaina kulise.
p.s. tas ka kupejai ir vairāk vietas jo purns garāks - to būsi nosapņojis.
Ja nemaldos, siikajam ir uz M52 kronšteiniem un pat spējis iestutēt E46 oem el. ventilatoru. Tik pa retam ūdenssūkņa gals ir bik pieskāries. Kādas jūsu domas par ūdenssūkņa gala likvidēšanu?
Kā ir ar karteri pret reiku? Neskaras ar E46 kronšteiniem? Cik saprotu, tu runā par 6cyl stabilizatora stieni?markskise rakstīja:Dzhejs rakstīja:Man ir kronšteini no E46 TU motora (tie kas bija klāt).
Pieļauju ka ja būtu no m50 vai e36 m52, priekšā būtu vairāk vietas ventilatoram. Bet man ir ZF kārba un tad cik nojaušu būtu jāmaina kulise.
p.s. tas ka kupejai ir vairāk vietas jo purns garāks - to būsi nosapņojis.
e46 kroņsteini viņi ir pa zemu! no stabiližacijas stieņa motors but tikai 1.cm atālumā!
un truba no izsplešanas trauka iet pa taisno uz pecku!
Tu kautko jauc. Viss tur ir labi.markskise rakstīja:Dzhejs rakstīja:Man ir kronšteini no E46 TU motora (tie kas bija klāt).
Pieļauju ka ja būtu no m50 vai e36 m52, priekšā būtu vairāk vietas ventilatoram. Bet man ir ZF kārba un tad cik nojaušu būtu jāmaina kulise.
p.s. tas ka kupejai ir vairāk vietas jo purns garāks - to būsi nosapņojis.
e46 kroņsteini viņi ir pa zemu! no stabiližacijas stieņa motors but tikai 1.cm atālumā!
un truba no izsplešanas trauka iet pa taisno uz pecku!
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 17
- chevron_right