Nixona 318iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 23
- chevron_right
Visiem jau neizpatikt.
OK, man Tavā luksiņā citrona griežamais nazis palika toreiz.
OK, man Tavā luksiņā citrona griežamais nazis palika toreiz.
es domaju ka viņu tu varesi ieraudzit leja restorana atvedišu tev citu duramo
Sūds ar visu, naži jau mājās ir, bet komplektā tagad viens trūkst. Lab, pietiek piedirst man topiku!
Tātad, kā jau var noprast, pagājušā gadā tomēr nesanāca dabūt pie dzīvības... Tad nu 5. janvārī atsākās darbi, ar ikreizējo domu, ka dabūs rūcošu.
Braucam iekšā boksā
Savilkām galvu un kārtīgi nopi*āmies ar ķēdes uzlikšanu pareizi, jo kad ņēmu nost, nebiju sazīmējis atmetkas un pēc tām oriģinālajām atmetkām ir kā ir... Bet pēc pāris ķēdes noņemšanas/uzlikšanas procedūrām tomēr trāpīju pareizi.
Ar to pašu arī visa skrūvēšana beidzās, jo trūka viena detaļa ķēdes spriegotājam (detaļa nr. 16)...
Tad šis ''projekts'' vārdu vistiešākajā nozīmē tika iesaldēts, jo gaisa temperatūra bija iebraukusi pamatīgākajos mīnusos un šito garāžiņu nevarējām piekurināt.
Vakar, braucot no darba, nopirku antifrīzu un eļļu, lai darbi atsāktos... Atradu arī to šaibiņu ķēdes spriegotājām un biju gatavs doties uz garāžu. Sazvanīju kolēģi - šis jau bija labi iesilis, kā nekā, sestdiena... Paņēmām pāris alus un laidām uz garāžu.
Kamēr visu saliku, pulkstens jau bija kādi 1:00 naktī... Un beidzot, itkā, bija gatavs šķīlienam.
Un rūc! Pagaidām vienīgie šķēršļi ir beigta sajūga cilindrīša šļauciņa (spiež garām pie uzgriežņa, kas ieskrūvējas cilindrītī) un izpūtējs, kurš jāsametina, lai patīkamāks tonis.
Bet tagad vajadzētu uzzvanīt kolēģim, kurš vakar uz karstām pēdām pēc šķīliena aizgāja pieliet seju, jo garāžā jau labi iesildījās... Un varētu iet salikt radiatoru un priekšu, kā arī uzsildīt motoru līdz darba temperatūrai un tad pavērot kā tas darbojas, kautgan nezinu vai ir lielas jēgas bez izpūtēja.
Tad šis ''projekts'' vārdu vistiešākajā nozīmē tika iesaldēts, jo gaisa temperatūra bija iebraukusi pamatīgākajos mīnusos un šito garāžiņu nevarējām piekurināt.
Vakar, braucot no darba, nopirku antifrīzu un eļļu, lai darbi atsāktos... Atradu arī to šaibiņu ķēdes spriegotājām un biju gatavs doties uz garāžu. Sazvanīju kolēģi - šis jau bija labi iesilis, kā nekā, sestdiena... Paņēmām pāris alus un laidām uz garāžu.
Kamēr visu saliku, pulkstens jau bija kādi 1:00 naktī... Un beidzot, itkā, bija gatavs šķīlienam.
Un rūc! Pagaidām vienīgie šķēršļi ir beigta sajūga cilindrīša šļauciņa (spiež garām pie uzgriežņa, kas ieskrūvējas cilindrītī) un izpūtējs, kurš jāsametina, lai patīkamāks tonis.
Bet tagad vajadzētu uzzvanīt kolēģim, kurš vakar uz karstām pēdām pēc šķīliena aizgāja pieliet seju, jo garāžā jau labi iesildījās... Un varētu iet salikt radiatoru un priekšu, kā arī uzsildīt motoru līdz darba temperatūrai un tad pavērot kā tas darbojas, kautgan nezinu vai ir lielas jēgas bez izpūtēja.
beidzot
labs darbs padarīts
Jū, pašam arī prieks par padarīto un tagad palikušas pašas, pašas beigas, ko var lēnu garu pīpējot un neiespringstot darīt.
Šodien uzlikām radiatoru un +/- sakārtojām motortelpu un vadus, kas iet ap ''televizoru''. Bet viss nav nemaz tik skaisti kā sākumā likās - atgaisojām dzesēšanas sistēmu un motoram uzsilstot parādījās dzenis, šķiet, ka kompensatori.
Tagad atkal jāraujas iekšā darbā un jāgaida nedēļas nogale, lai var turpināt darboties ap ISu.
Šodien uzlikām radiatoru un +/- sakārtojām motortelpu un vadus, kas iet ap ''televizoru''. Bet viss nav nemaz tik skaisti kā sākumā likās - atgaisojām dzesēšanas sistēmu un motoram uzsilstot parādījās dzenis, šķiet, ka kompensatori.
Tagad atkal jāraujas iekšā darbā un jāgaida nedēļas nogale, lai var turpināt darboties ap ISu.
Tātad, sestdien beidzu darbu un viss sākās ar to, ka ar lietotāju Tomash braucām aplasīt vienu kupeju pa ļoti saldām cenām...
Es dabūju aizmugurējās OEM lampas ar balto pagriezienu pa 20ls, izpūtēju pa 15ls, abus priekšējos paspārņus ar visām bremžu lūkām pa 5ls un vēl pāris sīkumus. Savukārt Tomash visu priekšu pa 70ls.
Gribēju ņemt arī aizmugurējo ///M bamperu (difuzors arī bija), bet nebija tik daudz naudas un nākamajā dienā čoms pa 20ls viņu savāca.
Ap 22:00 vakarā tikai bijām mājās un uzreiz laidu uz garāžu, tikai vienīgais, ko izdarīju, pieliku sajūga izspiedējcilindrīti un vidējo izpūtēja posmu, kur nāk katalizators (man diemžēl viņš ir izgriezts un atstāts tukšs bundulis ).
Gribēju jau pielikt arī jauniegādāto bunduli, bet izrādījās, ka jāpārmetinā truba un tāda opcija, kā metināmais, tajā garāžiņā nav... Tad nu metām mieru un atlikām visu uz nākamo dienu.
Nākamajā dienā atradām vietu, kur metināt un ar visiem bunduļiem un trubām devāmies tur.
Beigās izpīpējām, ka to visu metināšanu vajag veikt uz auto un to atlikām uz citu reizi... Nedaudz pielabojām veco trubu un pagaidām iztiks ar to pašu.
Lūk, pa kreisi nopirktais bundulis un pa labi stock bundulis ar taisno trubu Uzliku jaunas izpūtēja gumijas un stutēju pašu trubu ar bunduli klāt Tagad izplūde sastāv no tukša katalizatora bunduļa, taisnas trubas un gala bunduļa.
Izpūtējs uzlikts un darbinam iekšā, lai dzirdētu, kā skan... Piedarbinu, dzirdu, ka motors skan kā dīzelis, eju slāpēt nost un redzu, ka deg eļļas lampiņa. Pēc kādām 10min atkal piestartēju un eļļas lampiņa vairs nedeg.
Jauda itkā ir, bet nu skaņa vienkārši atbaidoša.
Izskrūvēju ķēdes spriegotāju un jutu, ka baigi šķidrā eļļa... Padomāju, ka varbūt eļļa ar antifrīzu tikusi kopā un tad patecināju no radiatora ārā antifrīzu un tas izskatās ļoti svaigs un bez nevienas eļļas paliekas. Kādi varianti, kas varētu būt pa vainu? Kompensatori? Nepareizas ''atmetkas''? Ķēde?
Kautkā jocīgi, ka pie pirmā šķīliena tas dzenis nebija.
Uzlikti jaunie paspārņi, jaunās lampas aizmugurē un facelift brille... Vēl tikai jāsameklē viena reste. Izdomājām, ka vajag testdraivu ar jauno M42D18 motoru
Zinu, zinu par to izplūdes skaņu arī - to taisa tas tukšais katalizatoru bundulis.
Itkā nav tā, ka dzinējs gurtu vai kautkas tāds, liekas pat diezgan sprigans, bet kas ar to skaņu hu*viņzin... Man jau šķiet, ka uz pavasari jākrāmē iekšā M50B25.
Zinājām, ka aizmugurējais rats laiž gaisu un atpakaļceļā arī to atcerējāmies Šis te tagad stāv malā un gaida savu kārtu, kad tiks likts virsū Vēl jau ir ko darīt - jātiek skaidrībā ar to motora skaņu, , jāieliek šofera durvīm attaisīšanas ručka un slēdzene, jāsaliek līdz galam salons, jātiek skaidrībā ar sliekšņiem, jāsamainās ar bagāžnieka vākiem, jāsataisa līdz galam tā izplūde un tad arī varētu doties uz skati.
Gribēju ņemt arī aizmugurējo ///M bamperu (difuzors arī bija), bet nebija tik daudz naudas un nākamajā dienā čoms pa 20ls viņu savāca.
Ap 22:00 vakarā tikai bijām mājās un uzreiz laidu uz garāžu, tikai vienīgais, ko izdarīju, pieliku sajūga izspiedējcilindrīti un vidējo izpūtēja posmu, kur nāk katalizators (man diemžēl viņš ir izgriezts un atstāts tukšs bundulis ).
Gribēju jau pielikt arī jauniegādāto bunduli, bet izrādījās, ka jāpārmetinā truba un tāda opcija, kā metināmais, tajā garāžiņā nav... Tad nu metām mieru un atlikām visu uz nākamo dienu.
Nākamajā dienā atradām vietu, kur metināt un ar visiem bunduļiem un trubām devāmies tur.
Beigās izpīpējām, ka to visu metināšanu vajag veikt uz auto un to atlikām uz citu reizi... Nedaudz pielabojām veco trubu un pagaidām iztiks ar to pašu.
Lūk, pa kreisi nopirktais bundulis un pa labi stock bundulis ar taisno trubu Uzliku jaunas izpūtēja gumijas un stutēju pašu trubu ar bunduli klāt Tagad izplūde sastāv no tukša katalizatora bunduļa, taisnas trubas un gala bunduļa.
Izpūtējs uzlikts un darbinam iekšā, lai dzirdētu, kā skan... Piedarbinu, dzirdu, ka motors skan kā dīzelis, eju slāpēt nost un redzu, ka deg eļļas lampiņa. Pēc kādām 10min atkal piestartēju un eļļas lampiņa vairs nedeg.
Jauda itkā ir, bet nu skaņa vienkārši atbaidoša.
Izskrūvēju ķēdes spriegotāju un jutu, ka baigi šķidrā eļļa... Padomāju, ka varbūt eļļa ar antifrīzu tikusi kopā un tad patecināju no radiatora ārā antifrīzu un tas izskatās ļoti svaigs un bez nevienas eļļas paliekas. Kādi varianti, kas varētu būt pa vainu? Kompensatori? Nepareizas ''atmetkas''? Ķēde?
Kautkā jocīgi, ka pie pirmā šķīliena tas dzenis nebija.
Uzlikti jaunie paspārņi, jaunās lampas aizmugurē un facelift brille... Vēl tikai jāsameklē viena reste. Izdomājām, ka vajag testdraivu ar jauno M42D18 motoru
Zinu, zinu par to izplūdes skaņu arī - to taisa tas tukšais katalizatoru bundulis.
Itkā nav tā, ka dzinējs gurtu vai kautkas tāds, liekas pat diezgan sprigans, bet kas ar to skaņu hu*viņzin... Man jau šķiet, ka uz pavasari jākrāmē iekšā M50B25.
Zinājām, ka aizmugurējais rats laiž gaisu un atpakaļceļā arī to atcerējāmies Šis te tagad stāv malā un gaida savu kārtu, kad tiks likts virsū Vēl jau ir ko darīt - jātiek skaidrībā ar to motora skaņu, , jāieliek šofera durvīm attaisīšanas ručka un slēdzene, jāsaliek līdz galam salons, jātiek skaidrībā ar sliekšņiem, jāsamainās ar bagāžnieka vākiem, jāsataisa līdz galam tā izplūde un tad arī varētu doties uz skati.
aizmugurējās lampas
Sākumā ņēmu tikai tāpēc, ka lēti un domāju pēc tam ar viņām uzpelnīties, bet kad uzliku, tad visas domas mainījās.
Man vienam 318 bija tada pati skanja un pie vainas bija izdilusi sadalene un klakstj ka dizelis!!!, ja reiz apravi sales tatad vinjam elja nepienaca ka vajag, un iespejams atstaja sekas ari uz sadales varpstu!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Šajā gadījumā uz sadales vārpstām... Jāgaida nākamā alga un tad jāmeklē sadalenes un kompensatori?
Nu man lidzeja tikai cita sadalene un kompensatori, ka ir tava gadijuma gruti pateikt, bet nu visdrizak ja lidzekli lauj tad nomaini viu pie reizes un miers!!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Tas gan!!!! Bet nu bez pacietibas nekas nenotiek!!! Turies gan saliksi ka nakas un motors bus stiga
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 23
- chevron_right